Jij wil gewoon iedereen weg hebben van de hunt zodat je meer kans maakt zekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik denk dat er echt geen meer komen.
Nee maar ze doen erg zuinig aan met de dozen. Vorige hunt kwamen er zeker 2 op een nacht en 2 op een dag. Nu maar 1 per nacht 1 per dag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Jij wil gewoon iedereen weg hebben van de hunt zodat je meer kans maakt zeker
Ja die jij, die van 99,96quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef bambino het volgende:
Ah ik weet het alweer.
5 uur snachts
half 5 smiddags
vannacht weer 1 met 96 cent
En nu.
My bad
En terecht! Dat ze maar oprotten, dan maak ik meer kansquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef essnhills het volgende:
En overal weer mensen die lopen te zeiken van Ibood schande, klant kwijt, ik kom nooit weer
Das wel zo ja.. zullen we ff lekker gaan stoken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Yngwie het volgende:
[..]
En terecht! Dat ze maar oprotten, dan maak ik meer kans
Ik hoop dan ook dat de box vol zit met die dingenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Yngwie het volgende:
Maar een USB2.0 hub is wel een erg trieste iBood
denk t niet. die willen ze helemaal graag hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon een 250euro box doen, staat die 'iets' langer.
Iemand beeldschoon noemen als je diegene nog nooit hebt gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Jimbo het volgende:
stomme TT trouwensDe 19jarige beeldschone ceviche ist mein!
Die hoef ik niet hoor, dat kan ik niet betalenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
denk t niet. die willen ze helemaal graag hebben
AZ 3-0quote:
shhhtquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Iemand beeldschoon noemen als je diegene nog nooit hebt gezien
Jammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef bambino het volgende:
Ik vroeg of er nog een nieuwe kans kwam.
Ibood reageerde: de meeste zijn nu wel weg.
Dus betwijfel of er nog een box komt.
Ja alleen werkt die al lang niet meer, kijk naar datum.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Speedo-drager het volgende:
http://userscripts.org/scripts/review/120388
Ziet zo een script uit?
Een whut?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer![]()
Misschien dan nog een senz?
Stormplu!quote:
zat dr maar een kut in...quote:
Owquote:
De box moet betaalbaar blijvenquote:
Je had wel gelijkquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had wel gelijkMaar hier had niemand hem
hoertje oppikken en niet betalenquote:
wat? lolquote:
hehequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je had wel gelijkMaar hier had niemand hem
De hunt is verdoemd, we zijn allemaal verdoemd! ;'(quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:55 schreef Speedo-drager het volgende:
Zou er überhaupt nog wat tofs voorbijkomen of is deze hunt gewoon verdoemd en moeten we wachten tot in juni?
verkeerde quotequote:
Klopt maar 1 FOK!er met een doos, dat geeft het zich bijna niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
De hunt is verdoemd, we zijn allemaal verdoemd! ;'(
ess heeft een doosquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:56 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt maar 1 FOK!er met een doos, dat geeft het zich bijna niet.
quote:
niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |