quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef Marco001 het volgende:
tja, had je maar sneller moeten zijn.
Heb 30 sec. ofzo gewacht.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef essnhills het volgende:
En m'n huisgenootje stond voor de deur
Gay tt..quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef Xeor het volgende:
Ik wou doen: Waar speedo de liefde verklaart aan essnhills
Nu deze TT
De ts deed niet lief.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef essnhills het volgende:
Wat gemeen!Doet iedereen liev en dan lukt het nog niet
Klikken op nieuw topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
De ts deed niet lief.Ik zal je in dm leren hoe je een topic kaapt.
schaam je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef Marco001 het volgende:
Okay okay.. zal het niet meer doen...
sorry.
Dat deed ik, maar hij zei dat er al een nieuwe wasquote:
Wat was je TT?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar hij zei dat er al een nieuwe was
Waar ik over 10 seconde ga squirten was de tt vast.quote:
Pics?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Waar ik over 10 seconde ga squirten was de tt vast.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Waar ik over 10 seconde ga squirten was de tt vast.
Wat is quirten eigenlijk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:57 schreef Xeor het volgende:
de OP SEX / Vraag over squirtende vrouwen
Vraag het aan essnhills.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat is quirten eigenlijk?
dat is als ze je de bek vol pissen..maar toch ook weer nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:57 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wat is quirten eigenlijk?
Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:58 schreef Jimbo het volgende:
Net ook kaartjes voor feyenoord - utrecht geregeld.
Me happy!
Ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:58 schreef Marco001 het volgende:
tjonge jonge, en je was 20 zei je?
Hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:57 schreef Xeor het volgende:
de OP SEX / Vraag over squirtende vrouwen
dat is wanneer vrouwen gaan spuitenquote:
Andersomquote:
Oh komt dat vaak voor ik wist hier niets van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is wanneer vrouwen gaan spuiten
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh komt dat vaak voor ik wist hier niets van.
Vrouwelijke ejaculatie. Netter kan ik het niet uitleggen.quote:
Komt dat vaak voor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vrouwelijke ejaculatie. Netter kan ik het niet uitleggen.
Altijd al willen hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:01 schreef Xeor het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA een zaklamp, met battarijen. De ultieme combinatie.
het team waar jij voor bentquote:
quote:
Geen kijk alleen voetbal tijdens een WK of EK. Gezelligheid (bier enzo).quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het team waar jij voor bentwelke het ook mag zijn
Het nederlands elftalquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geen kijk alleen voetbal tijdens een WK of EK. Gezelligheid (bier enzo).
NEe welkom terug.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef Ceviche het volgende:
Is er al een box geweest afgelopen uur?
Ja! Een hele box vol met batterijen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef Ceviche het volgende:
Is er al een box geweest afgelopen uur?
Was niets aan die ene keer dat ik het deed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef Xeor het volgende:
[..]
Altijd gezellig op de Markt voetbal kijken
Met een mini zaklampquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja! Een hele box vol met batterijen!
Ja zag ik, is heul niet slecht eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoi speedo, heb je al rukje gedaan?
Ik heb in Singapore Nederland - Denemarken gezien, heel pleintje vol met Nederlanders en Denen, dat was wel leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Was niets aan die ene keer dat ik het deed.
Waarom niet? Duurt wsl alleen lang???quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
neeIk heb pillen die soms worden voorgeschreven voor vervroegde zaadlozingen. Dus kan ik niet eens rukken.
Geloof ik, was vorig jaar in Egypte tijdens het WK/EK (wat het ook was).quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in Singapore Nederland - Denemarken gezien, heel pleintje vol met Nederlanders en Denen, dat was wel leuk
Maar als je toch geen seks hebt, waarom slik je die dan? Of is dat een bijwerking en slik je het ergens anders voor?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
neeIk heb pillen die soms worden voorgeschreven voor vervroegde zaadlozingen. Dus kan ik niet eens rukken.
Laat jouw hond zichzelf uit?quote:
je hebt geen vriend nodig met zoveel batterijenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel een Tarzan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt geen vriend nodig met zoveel batterijen
Ik krijg dan wondjes op mijn penis omdat ik te hard moet trekken en te lang. En mijn armen houden dat niet vol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Ceviche het volgende:
Hoezo niet? Dan kom je toch gewoon wat later?
Vroeger kon ik op 5 minuten klaar komen als ik wilde en 5x per dag rukken nu kan dat maar 1x en dan ben ik een half uur bezig. Toen ik pas aan die pillen zat duurde het 2 uur om te komen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Guul het volgende:
[..]
Waarom niet? Duurt wsl alleen lang???
Daar gaan ze wel aan op ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Slik het ergens anders voor maar het is een bijwerking ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als je toch geen seks hebt, waarom slik je die dan? Of is dat een bijwerking en slik je het ergens anders voor?
Lekker gezellig gemoedelijk sfeertje is datquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geloof ik, was vorig jaar in Egypte tijdens het WK/EK (wat het ook was).
Jup.. Nouja, achterthuis en in het parkje voor thuis.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik krijg dan wondjes op mijn penis omdat ik te hard moet trekken en te lang. En mijn armen houden dat niet vol.
[..]
Vroeger kon ik op 5 minuten klaar komen als ik wilde en 5x per dag rukken nu kan dat maar 1x en dan ben ik een half uur bezig. Toen ik pas aan die pillen zat duurde het 2 uur om te komen.
Wat heb jij tegen mijn vriendje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Echt wel, gezelligheid op zijn top!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker gezellig gemoedelijk sfeertje is dat![]()
Goed om te weten toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef Ceviche het volgende:
Vandaar, zijn we weer helemaal bijgepraat over jouw rukgedrag.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef Ceviche het volgende:
Vandaar, zijn we weer helemaal bijgepraat over jouw rukgedrag.
Je weet nooit wanneer je het nog eens nodig hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |