Dat kan hier in Duitsland nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat ik nummer 2 ook maar een contract geef
Nummer 1 is met zijn 15 jaar gewoon basis speler
Daaamn, die N'Diaye is echt ziek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anita is een baas bij het NL Elftal. Gaat in mijn games altijd naar Spurs of Chelseaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef dion_v_k het volgende:
Huntelaar zit met zijn 34 ook nog op de bank en scoort nog steeds aan de lopende band bij Schalke![]()
Sneijder speelt bij Man City en speelt nauwelijks meer, ook bij het NL elftal scoort hij de laatste tijd een mager zesje.. Clasie heeft door zijn goede prestaties bij Feyenoord zijn plek op het middenveld overgenomen. Bij zijn eerste wedstrijd in de basis scoorde hij de openingstreffer tegen Wales
Vind je jou achtergrond niet irritant?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij speelt hij bij Chelsea en zijn natuurlijke positie is nu rechtsback. Bij Oranje valt hij vooralsnog tegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita is een baas bij het NL Elftal. Gaat in mijn games altijd naar Spurs of Chelsea
Die kleuren van de stats vind ik ook niet echt geweldig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind je jou achtergrond niet irritant?
Ik zet hem standaard op VM. Had hem toen geprobeerd terug te halen bij Ajax, maar daar had hij geen interesse inquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij speelt hij bij Chelsea en zijn natuurlijke positie is nu rechtsback. Bij Oranje valt hij vooralsnog tegen
Dat valt nog wel mee maar die grafiek is bijna niet te lezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kleuren van de stats vind ik ook niet echt geweldig.
Hier gelukkig wel, heb ze eigenlijk gekocht voor de toekomst. Maar anders moet ik oudere spelers kopen die veel te veel in de week vragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hier in Duitsland nietSpelers met een jeugdcontract in de competitie laten spelen
. Zonde
Moet wel echt aan tackelen gaan werkenquote:
Ik wissel afquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind je jou achtergrond niet irritant?
Ik kijk toch nooit naar die grafiek. Ik vind een donkere skin meestal wel beter, maar ik doe het nu al een tijdje met een lichte skinquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee maar die grafiek is bijna niet te lezen
Gewoon hoge prijs vragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier gelukkig wel, heb ze eigenlijk gekocht voor de toekomst. Maar anders moet ik oudere spelers kopen die veel te veel in de week vragen.
Ben alleen bang, dat ie zo weer weg gekocht word!
Ik speel 4-2-3-1 (2 CM's, AMR/L + een CAM) met NL.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zet hem standaard op VM. Had hem toen geprobeerd terug te halen bij Ajax, maar daar had hij geen interesse in
Hebben allemaal een afkoopsomquote:
van Rhijn niet? Ik had meestal wel goede regens dan. Al zijn die regens meestal ook wel beter als je zelf met een NL'se club speelt heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel 4-2-3-1 (2 CM's, AMR/L + een CAM) met NL.
Geen plek op het middenveld dus..
Daarnaast staat v/d Wiel al 3 jaar op de transferlijst bij PSG en maakt ook geen minuten.
Voor rechtsback heb ik dus enkel Anita en de Vrij
Ik kijk altijd naar die grafiek, dat is het eerste wat ik doe en daarna ga ik de stats pas appart bekijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit naar die grafiek. Ik vind een donkere skin meestal wel beter, maar ik doe het nu al een tijdje met een lichte skin
Goede jeugdopleiding?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik kijk nooit naar die grafiekquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee maar die grafiek is bijna niet te lezen
van Rhijn zit op de bank bij mij (Ajax) en heeft zich daardoor niet goed kunnen ontwikkelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van Rhijn niet? Ik had meestal wel goede regens dan. Al zijn die regens meestal ook wel beter als je zelf met een NL'se club speelt heb ik het idee.
Ik kijk gewoon naar de stats die het belangrijkst zijn voor die speler, en dan ga ik kijken hoe het met zijn training staat. Nooit opgevallen dat er een grafiek wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar die grafiek, dat is het eerste wat ik doe en daarna ga ik de stats pas appart bekijken
Mwa, heb nu 3 spelers die echt uit de eigen jeugd komen. 1tje zit al 2 jaar bij het 1ste, maar die 3 zijn gekocht op jonge leeftijd.quote:
Van Rhijn was bij mij ook geen basisspeler hoor. Maar ik had Tete en een paar bazenregens die het wel konden opvangen. Van Rhijn nog voor 10 miljoen verkocht aan Udinese.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
van Rhijn zit op de bank bij mij (Ajax) en heeft zich daardoor niet goed kunnen ontwikkelen![]()
Ik heb 1 hele goede regen (18) die overal in de defensie kan spelen, nu staat hij in het centrum
Wat is je balans?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:26 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Doelstellingen behaald
Nu nog financieel gezond worden.
Grafiek-geilditdatallesquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de stats die het belangrijkst zijn voor die speler, en dan ga ik kijken hoe het met zijn training staat. Nooit opgevallen dat er een grafiek was.
grafiek zie je ook pas als je bij voorkeuren het veranderdquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon naar de stats die het belangrijkst zijn voor die speler, en dan ga ik kijken hoe het met zijn training staat. Nooit opgevallen dat er een grafiek was.
Ik vind dat altijd heerlijk, mooi kijken naar talentjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa, heb nu 3 spelers die echt uit de eigen jeugd komen. 1tje zit al 2 jaar bij het 1ste, maar die 3 zijn gekocht op jonge leeftijd.
Heb na het 1ste seizoen spelers met een 7K salaris verkocht, te oud of gewoon geen speelminuten. Dus toen maar flink gaan zoeken naar jeugdspelers, en geloof me dat is kut
Ooh ik red het ook wel op mijn manierquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
grafiek zie je ook pas als je bij voorkeuren het veranderd
Talenten zoekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd heerlijk, mooi kijken naar talentjes.
Ja ik had echt een geweldige spits gezien, maar kreeg geen werkvergunningquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Wat oefenwedstrijden met grote clubs organiseren in de voorbereiding dus.quote:
Weet je wie er ook graag naar talentjes kijken? Don en Adquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:29 schreef Silv het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Weet je wie er ook graag naar talentjes kijken? Don en Ad
Dat organiseren laat ik doen. Vorige keer voetbalde ik tegen Bayern Munchen en Dortmund.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat oefenwedstrijden met grote clubs organiseren in de voorbereiding dus.En promoveren natuurlijk.
Je bent zeg maar net zo lui als je avatar doet vermoeden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De organiseren laat ik doen. Vorige keer voetbalde ik tegen Bayern Munchen en Dortmund.
Don en Ad?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Levert toch wat geld op. En verkopen en dan transfervrije, betere versterkingen halen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De organiseren laat ik doen. Vorige keer voetbalde ik tegen Bayern Munchen en Dortmund.
Ga doorquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je bent zeg maar net zo lui als je avatar doet vermoeden?
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ditquote:
Er gaat nog steeds geen lampje brandenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omg Don en Ad niet kennen Tieners voor Geld, Rijschool 69 en meer van dat soort klassiekers
volgens mij gaan ze nu google gebruikenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omg Don en Ad niet kennen Tieners voor Geld, Rijschool 69 en meer van dat soort klassiekers
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er gaat nog steeds geen lampje branden
Deze niet gesigneerd op een prominente plek in je huiskamer hebben staan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je bent zeg maar net zo lui als je avatar doet vermoeden?
Wat was je resultaat in de competitie? Ik verwacht wel wat meer sponsorgeld voor volgend seizoen trouwensquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Vorig jaar nog een sponsor van 1.8mil, krijg ik er nu 1tje van 500k voor 4 jaar
[ afbeelding ]
Kampioen en 2 bekers gewonnen. Dit jaar word ik ook kampioen (dat durf ik 17 wedstrijden voor het einde wel te belovenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat was je resultaat in de competitie? Ik verwacht wel wat meer sponsorgeld voor volgend seizoen trouwensZit nog niet eens boven de 100 miljoen op mijn balans
Dan is het wel gierig jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kampioen en 2 bekers gewonnen. Dit jaar word ik ook kampioen (dat durf ik 17 wedstrijden voor het einde wel te beloven![]()
)
Goede spelers, of vervangbaar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan het contract van 3 spelers en 2 stafleden niet verlengen want te weinig geld
Vervangbaar. Het zijn allemaal subs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede spelers, of vervangbaar?
Heb je nog goede jeugdspelers gekregen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vervangbaar. Het zijn allemaal subs.
Job Status: Untouchable
Serero is wel altijd een baasje. Die verkoop ik standaard voor 20 miljoen. Hij moest in mijn laatste game alleen weg omdat hij geen Nederlander wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef dion_v_k het volgende:
Serero heeft net zijn voet gebroken in de wedstrijd tegen Zenit, 4/5 maanden out![]()
Wel 3-0 winst![]()
9 punten uit 3 wedstrijden in de CL poule:
APOEL 1 - 4 Ajax
Ajax 2 - 1 Bayern
Ajax 3 - 0 Zenit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog goede jeugdspelers gekregen?
Echt? Bij mij presteerde hij ruk. Verkocht voor 9 ton aan Austria Wien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is wel altijd een baasje. Die verkoop ik standaard voor 20 miljoen. Hij moest in mijn laatste game alleen weg omdat hij geen Nederlander was
Serero presteert bij mij standaard goed, als rechtsbuiten of als MC.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Echt? Bij mij presteerde hij ruk. Verkocht voor 9 ton aan Austria Wien.
Jaar daarna voor 2.4 miljoen naar West Ham en jaar erna naar Celtic voor 3.8 miljoen.
Jeugdopleiding is pas beter gewordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer. Snel investeren daar in dan
Ik kan die nu niet verbeteren, terwijl ik nog niet op het maximale niveau zit en ik heb genoeg geldquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jeugdopleiding is pas beter geworden
Misschien willen ze dan van die andere clubs ook 170k hebben. Of hebben ze die wel geaccepteerd?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook zoiets bagger he, wil je een speler halen zie je dat andere clubs 30k 40k en 70k bieden. Dus dan doe je dat ook, willen ze van mij 170k hebben
Ja zak maar in de stront dan
Zijn allemaal geaccepteerd, daarom bood ik dus ook 75k. Maar nee, ik mag de jackpot betalen. Hoop dat de club kapot gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien willen ze dan van die andere clubs ook 170k hebben. Of hebben ze die wel geaccepteerd?
Je krijgt tegenboden? Ik krijg alleen nee te horen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ook zoiets bagger he, wil je een speler halen zie je dat andere clubs 30k 40k en 70k bieden. Dus dan doe je dat ook, willen ze van mij 170k hebben
Ja zak maar in de stront dan
Dan kunnen ze oprotten jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zijn allemaal geaccepteerd, daarom bood ik dus ook 75k. Maar nee, ik mag de jackpot betalen. Hoop dat de club kapot gaat
En ik krijg ook nog eens spelers verkochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je krijgt tegenboden? Ik krijg alleen nee te horen.
Dit inderdaad. Of maak je een enquiry, zeggen ze gewoon dat op moet rotten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je krijgt tegenboden? Ik krijg alleen nee te horen.
Topklasse moet je downloadenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe zit het trouwens bij jullie met promotie naar de Jupiler league?
Ik heb geen idee hoe ik de Topklasse speelbaar moet maken, maar het eerste seizoen is Spakenburg gepromoveerd. Sindsdien promoveert iedere keer de ploeg die het jaar ervoor is gedegradeerd.
Klopt. Ik heb in 4 jaar spelen nog geen antwoord gehad op een enquiry.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Of maak je een enquiry, zeggen ze gewoon dat op moet rotten.
Spelers verkopen lukt wel aardig, dat wel. Je moet ze wel aanbieden, anders komen ze niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En ik krijg ook nog eens spelers verkocht
Waren wel spelers van 35, wel blij mee anders zat ik er nog 3 jaar mee vast
De Topklasse kan je niet spelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik de Topklasse speelbaar moet maken, maar het eerste seizoen is Spakenburg gepromoveerd. Sindsdien promoveert iedere keer de ploeg die het jaar ervoor is gedegradeerd.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Topklasse moet je downloaden.
Hier zit WKE in de Jupiler League en was Almere City eruit
Ow, ik had gehoord dat als je in de editor iets aanpaste, je de Topklasse kon spelen. Weet niet of ik zin heb ik dat download gedoe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De Topklasse kan je niet spelen.
Ik ben gekwalificeerd voor de Play-offs, en dat was ook 1 van de doelen die ik moest halen. Hoe het verder gaat weet ik niet
Gewoon die competities downloaden, ook de hoofdklasse enzo. Dan is het beter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spakenburgquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja zag bij beide spelers dat er een club was voor ze, meteen aanbieden en opbokken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb in 4 jaar spelen nog geen antwoord gehad op een enquiry.
[..]
Spelers verkopen lukt wel aardig, dat wel. Je moet ze wel aanbieden, anders komen ze niet.
Ik heb dit seizoen voor het eerst een speler verkocht waar de club zelf kwam. Arsenal met 20 miljoen voor 3,5 ster. Maar weggedaan want dat kreeg ik nooit meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Spelers verkopen lukt wel aardig, dat wel. Je moet ze wel aanbieden, anders komen ze niet.
Werken die competities zoals ze zouden moeten werken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon die competities downloaden, ook de hoofdklasse enzo. Dan is het beter.
Ik hoopte op Rijnsburgquote:
Netjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen voor het eerst een speler verkocht waar de club zelf kwam. Arsenal met 20 miljoen voor 3,5 ster. Maar weggedaan want dat kreeg ik nooit meer.
Prima speler die Griek, niet heel top ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was deze kerel vergetenHad hem 1,5 seizoen geleden ofzo vastgelegd, maar kwam pas toen hij 18 was. Ziet er wel uit als een nuttige speler.
[..]
Werken die competities zoals ze zouden moeten werken?
[..]
Ik hoopte op Rijnsburg
[..]
Netjes.
Ow ik was van Rhijn vergeten. Dortmund kwam wel voor hem.
http://forum.manutd.nl/sh(...)ndse-voetbalpyramidequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was deze kerel vergetenHad hem 1,5 seizoen geleden ofzo vastgelegd, maar kwam pas toen hij 18 was. Ziet er wel uit als een nuttige speler.
[..]
Werken die competities zoals ze zouden moeten werken?
[..]
Ik hoopte op Rijnsburg
[..]
Netjes.
Ow ik was van Rhijn vergeten. Dortmund kwam wel voor hem.
Ik bedoel qua hoeveelheid clubs, zaterdag/zondag indeling, regioindeling?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima speler die Griek, niet heel top ofzo. Die Topklasse en Hoofdklasse werken prima, ik zie vaak zat allemaal Eerstedivisieclubs dan rondhangen in die Topklasse na een paar seizoenen
. Hoeveel kreeg je voor van Rhijn?
Zuivere hattrick van Destro in 7 minutenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef dion_v_k het volgende:
Speel je uit tegen Groningen en krijgt Dijks na 7 minuten een rode kaart, in de rust sta je met 1-0 achter waardoor je iedereen door de kleedkamer rost en vervolgens win je met 4-1
Jouw screenshots zijn scherp zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel qua hoeveelheid clubs, zaterdag/zondag indeling, regioindeling?
Ik kreeg 14,5. Ze boden 12, maar ik wilde meer. Hij zat al aan zijn top, dus ik heb een vervanger gehaald voor 4,8 miljoen.
[ afbeelding ]
Dit, al was jij mij net iets te vlug afquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jouw screenshots zijn scherp zeg
De Topklasse is wel zoals in het echt. Met zaterdag en zondag apart.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoel qua hoeveelheid clubs, zaterdag/zondag indeling, regioindeling?
Volgens mij heeft het niks met de screenshot opzich te maken maar speelt hij FM in een andere resolutiequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit, al was jij mij net iets te vlug af
Full screen misschienquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niks met de screenshot opzich te maken maar speelt hij FM in een andere resolutie
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jouw screenshots zijn scherp zeg
Ik heb er 0 verstand van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het niks met de screenshot opzich te maken maar speelt hij FM in een andere resolutie
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Topklasse is wel zoals in het echt. Met zaterdag en zondag apart.
Ga met een Duitse club uit de 2. Bundesligaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er 0 verstand van.![]()
[..]
Ik zal eens kijken.
Ondertussen maar eens een spel in een ander land opstarten.
Nee ik speel full screen, hij speelt in een vensterquote:
Dan kan je de resolutie van FM niet aanpassenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee ik speel full screen, hij speelt in een venster
Als je echt een uitdaging wilt, zou ik met Queen's Park gaan spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er 0 verstand van.![]()
[..]
Ik zal eens kijken.
Ondertussen maar eens een spel in een ander land opstarten.
Ik vind in venster juist beter, kan je er ook nog andere dingen naast doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef dion_v_k het volgende:
Als ik FM in een venster speel loopt hij de hele tijd vast![]()
Ook heb ik de feedback van de assistent uitgeschakeld, staat dat aan doet hij 10 min over 1 wedstrijd, continu laden dit dat
Die hebben toch zat geld?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je echt een uitdaging wilt, zou ik met Queen's Park gaan spelen. Zal pittig genoeg worden
Achja, knopje windows doet wonderenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind in venster juist beter, kan je er ook nog andere dingen naast doen
quote:
Ooh ik dacht dat je het over QPR had uit Engelandquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa
Stadion van hun word gewoon gebruikt voor internationale wedstrijden![]()
Maher is prima spelertje jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:36 schreef dion_v_k het volgende:
Maher is wel een beestje aan het worden, blijft zich maar ontwikkelen:
[ afbeelding ]
Haha neequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat je het over QPR had uit Engeland
Je kan vast wel meer divisies downloaden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, Wales heeft maar 1 speelbare divisie. Zonde.
Ik heb ooit in FM2010 een keer een spel met Cfefn Druids ofzo gehad. Ik dacht dat die in Wales speelden, maar kan ze niet vinden.
Zitten ook in Walesquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, Wales heeft maar 1 speelbare divisie. Zonde.
Ik heb ooit in FM2010 een keer een spel met Cfefn Druids ofzo gehad. Ik dacht dat die in Wales speelden, maar kan ze niet vinden.
Drizzt 2.0quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ben begonnen bij Bangor City in Wales.
En net zolang ermee doorgaan tot je de CL hebt gewonnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ben begonnen bij Bangor City in Wales.
Heeft Drizzt daar al mee gespeeld?quote:
Lijkt me doodsaai worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En net zolang ermee doorgaan tot je de CL hebt gewonnen.
Mij ook. Maar ik begin meestal ook niet in dat soort competitiesquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Drizzt daar al mee gespeeld?
[..]
Lijkt me doodsaai worden.
Heb nu ook een spel gestart met Boreham Wood. Maar dan die andere modus. Gestroomlijnd ofzo.
Ziet er totaal anders uit
Nee Drizzt is clubhopper nummer 1 van het forum hierquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft Drizzt daar al mee gespeeld?
[..]
Lijkt me doodsaai worden.
Heb nu ook een spel gestart met Boreham Wood. Maar dan die andere modus. Gestroomlijnd ofzo.
Ziet er totaal anders uit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik dacht net dat Cambuur naar de Play-offs gaat, maar dat blijkt nu niet zo te zin
Op welke plek ben je geëindigd? Moet je niet instromen in een latere ronde?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef DeHovenier het volgende:
Ik dacht net dat Cambuur naar de Play-offs gaat, maar dat blijkt nu niet zo te zin
Komt goed schatjequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Maar nu krijg ik dit:
[ afbeelding ]
ik moet nog tegen Den Bosch en Excelsior, allebei thuis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op welke plek ben je geëindigd? Moet je niet instromen in een latere ronde?
Je mag gewoon play-offs spelen denk, als de competitie is afgelopen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Huidige stand:
[ afbeelding ]
Stand 4e periode:
[ afbeelding ]
Dacht dat dat Queen of South was?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwa
Stadion van hun word gewoon gebruikt voor internationale wedstrijden![]()
Volgens m'n assistent heb ik nog 6 punten nodig om een plek in de Playoffs veilig te stellen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag gewoon play-offs spelen denk, als de competitie is afgelopen.
Je moet toch gewoon bij de eerste 9 eindigen? Of een periodetitel pakkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Volgens m'n assistent heb ik nog 6 punten nodig om een plek in de Playoffs veilig te stellen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Queen%27s_Park_F.C.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dacht dat dat Queen of South was?
En hier nog een stukje :quote:Queen's Park at Hampden
'Hampden' is one of the homes of football and celebrated its centenary on 31 October 2003. The stadium also houses the offices of the Scottish Football Association.
Hampden Park was the largest stadium in the world until 1950, when the Maracanã in Rio de Janeiro was completed. After the release of the Taylor Report in the wake of the Hillsborough disaster, among other football tragedies, Hampden Park was converted to an all-seater. The current capacity is about 52,500, although Queen's Park's average league attendance is around 750.
The crowd who came to see football matches at Hampden were renowned for creating the Hampden Roar. The noise created was said to terrify opposing teams who came to play there.[citation needed]
Outside of Hampden Park sits a smaller, lesser known ground called Lesser Hampden.
Laat maar. Hij vraagt 16 miljoen per jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan Cristiano Ronaldo halen voor 3 miljoen
http://en.wikipedia.org/wiki/Palmerston_Parkquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dacht dat dat Queen of South was?
Kan je gewoon zien bij informatie, en dan bij nationaliteiten. Zie je hoelang het nog duurt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
In 12 kon je bij een speler zien na hoeveel dagen hij in aanmerking kwam voor een 2e nationaliteit..
Ik kan het in 13 nergens vinden![]()
Doria speelt al 4 seizoenen in Nederland en ik wil hem onderhand oproepen voor Oranje
JA!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je gewoon zien bij informatie, en dan bij nationaliteiten. Zie je hoelang het nog duurt.
Je mag gewoon playoffs spelen hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:37 schreef DeHovenier het volgende:
Nu staat er weer: "SC Cambuur have guaranteed themselves a Jupiler League play-off place."
Het zal wel
Omdat je nog geen periode hebt gewonnen ben je nog niet zeker maar gezien de stand ga je het wel halenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag gewoon playoffs spelen hoor
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef dion_v_k het volgende:
Mattia Destro.
6 wedstrijden 14 doelpunten en een gemiddelde van 9.05![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef dion_v_k het volgende:
Mattia Destro.
6 wedstrijden 14 doelpunten en een gemiddelde van 9.05![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ok. Ik moet nu tegen de nummer 2quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef ado98 het volgende:
[..]
Omdat je nog geen periode hebt gewonnen ben je nog niet zeker maar gezien de stand ga je het wel halen
Slimquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef ado98 het volgende:
Shit me ADO game gisteren niet opgeslagen..was een eind verder nu heb ik geen zin meer om de wedstrijden opnieuw te spelen.
Welke club?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:44 schreef ado98 het volgende:
[..]
jaadan maar een nieuwe game beginnen ...
Adoquote:
Sparta, die hebben wel goede jeugd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef ado98 het volgende:
[..]
was van plan uit de jupiler league, weet nog niet welk team
GAE vind ik altijd het leukste, club met veel uitstraling en fanatieke fansquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef ado98 het volgende:
[..]
was van plan uit de jupiler league, weet nog niet welk team
ja, zat ik al aan te denken. Vind het wel een leuke ploegquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sparta, die hebben wel goede jeugd.
Is ook wel leuk clubje jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
GAE vind ik altijd het leukste, club met veel uitstraling en fanatieke fans![]()
En natuurlijk dat vogeltje
Ik ben er zelf ook een keer mee begonnen. Maar 3/4 van mijn ploeg bestond uit huurlingen van Ajax, PSV en Feyenoordquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef ado98 het volgende:
[..]
ja, zat ik al aan te denken. Vind het wel een leuke ploeg
Kan ook met dordrecht gaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook een keer mee begonnen. Maar 3/4 van mijn ploeg bestond uit huurlingen van Ajax, PSV en Feyenoord.
Dan wel als manager naam René van der Gijpquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef ado98 het volgende:
[..]
Kan ook met dordrecht gaanhuurt altijd spelers van ADO
Ben er maar mee begonnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wel als manager naam René van der Gijp
Dordrechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef ado98 het volgende:
[..]
Kan ook met dordrecht gaanhuurt altijd spelers van ADO
FC De Schandknapenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef ado98 het volgende:
Wel een erg jonge ploeg 15 van de 21 spelers zijn onder de 24
Dit jong vindenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef ado98 het volgende:
Wel een erg jonge ploeg 15 van de 21 spelers zijn onder de 24
FC BareBackersquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb meestal 10 spelers die jonger zijn als 20 in mijn selectie
Ik heb een 15-jarige als bankzitter en een 16-jarige als 2e keeperquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb meestal 10 spelers die jonger zijn als 20 in mijn selectie
Het is dat mijn 15-jarigen en 16-jarigen nu niet speelgerechtigd zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb een 15-jarige als bankzitter en een 16-jarige als 2e keeper
Moeten ze ook op kantoor komen na afloop?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is dat mijn 15-jarigen en 16-jarigen nu niet speelgerechtigd zijn
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Moeten ze ook op kantoor komen na afloop?
Dudequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Moeten ze ook op kantoor komen na afloop?
Ben je nog niet klaar met competitie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
2-0 voor in de 1e helft
Ik heb al minstens 6 vrije trappen tegen gekregen, allemaal rond de rand van de zestien.
Beugelsdijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef ado98 het volgende:
eens kijken of ik beugelsdijk kan huren
Nu welquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je nog niet klaar met competitie?
Succes!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Op voor mijn 4e CL op rij met Ajax.
Nou promoveren, hupquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu wel![]()
2-1 gewonnen tegen Excelsior, en 2e in de ranglijst![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef MolFan het volgende:
Wedstrijdpremie voor mijn spelers![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef ado98 het volgende:
Mijn eerste aankoop kunnen doen : Ali boussaboun
Deze manquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Echt he, meteen heel het spel verneuktquote:
Boeiuh.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt he, meteen heel het spel verneukt
Bij mij was Feyenoord gedegradeert en kon ik ook BMI halen. Maar niet gedaan, want supporters wilden niet dat uitschot van Feyenoord het Ajax shirt zouden dragenquote:
Welk seizoen dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij was Feyenoord gedegradeert en kon ik ook BMI halen. Maar niet gedaan, want supporters wilden niet dat uitschot van Feyenoord het Ajax shirt zouden dragen
Wtf doen de Vogels daarquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Eredivisie is spannend hier
[ afbeelding ]
In het 2e seizoen ofzo. Maar Clasie en BMI bleven Feyenoord trouw.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk seizoen dan?
Vorig jaar had ik een Twentegame waarmee ik Assaidi, Dost & Kums kon ophalen. Destijds nuttige spelers voor Twente.
Clasie ging bij mij transfervrij naar PSV in een game.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het 2e seizoen ofzo. Maar Clasie en BMI bleven Feyenoord trouw.
Zitten al sinds 2016/2017 in de Eredivisie.quote:
Nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:06 schreef MolFan het volgende:
Het is trouwens BMP Martins Pindi![]()
Vond hem wel grappug
quote:
Plaatjes van een butplug en gerard joling op je computer hebben.. Waz met jou?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:59 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]
Rot lekker op met je offtopic shit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
TR gemacht wat is deze? Kan joe speek nederlandish?
En rot jij lekker op met je mod ambitiesquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot lekker op met je offtopic shit.
Haten op een Ajaciedquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En rot jij lekker op met je mod ambities
Mwa niet echt, wel op 15 jarige knuppeltje die op korfbal zittenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa niet echt, wel op 15 jarige knuppeltje die op korfbal zitten
Wat een triest geval ben je dat je het over die boeg moet gooien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa niet echt, wel op 15 jarige knuppeltje die op korfbal zitten
Oh, laten we maar nergens meer iets van zeggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En rot jij lekker op met je mod ambities
Meer de manier waarop je het zegt he, en de volgende keer eerst de PI bekijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een triest geval ben je dat je het over die boeg moet gooien.
[..]
Oh, laten we maar nergens meer iets van zeggen.
Ah oké, ik benader alles op FOK! te serieus.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer de manier waarop je het zegt he, en de volgende keer eerst de PI bekijken[ afbeelding ]
Na hoeveel wedstrijden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:33 schreef ado98 het volgende:
en uit tegen sparta gewoon 2-0 gewonnensta nu 3e
jaaquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Wel een paar seizoenen volhouden nu he
En een dik stadion neerzetten voor minimaal 70.000quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef ado98 het volgende:
[..]
jaaen dan gewoon de champions league winnen met Dordrecht
haha jaa dat is mijn doelquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een dik stadion neerzetten voor minimaal 70.000
jaa ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of je het minimaal 5 seizoenen volhoudt.
ik ben ook niet echt van de lange games tot nu toequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:46 schreef Silv het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit langer dan 3 seizoenen gespeeld.En maar talentjes blijven kopen.
Als je een leuke game heb moet dat toch wel lukkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:46 schreef Silv het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit langer dan 3 seizoenen gespeeld.En maar talentjes blijven kopen.
En hoeveel is het uiteindelijk geworden? 7-0?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef dion_v_k het volgende:
Na 35 minuten al 7-0![]()
[ afbeelding ]
En weer een hattrickje voor Destro, nu 17 doelpunten in 7 wedstrijden
8-1quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:49 schreef Silv het volgende:
[..]
En hoeveel is het uiteindelijk geworden? 7-0?
Mja, meestal speel ik dan als Twente oid en dan win je de Eredivisie ieder jaar met gemak. Gaat snel vervelen. M'n laatste save (AFC Wimbledon) wilde ik wel ver mee gaan, maar die save file raakte corrupt en ik had geen backup.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een leuke game heb moet dat toch wel lukkenAls je een kleine club helemaal kan opbouwen. Ik ben nu aan mijn 7e seizoen bezig bij St. Pauli, maar ik stop niet voor ik de CL heb gewonnen
Met Twente spelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef Silv het volgende:
[..]
Mja, meestal speel ik dan als Twente oid en dan win je de Eredivisie ieder jaar met gemak. Gaat snel vervelen. M'n laatste save (AFC Wimbledon) wilde ik wel ver mee gaan, maar die save file raakte corrupt en ik had geen backup.
D'oh. Falcao is er niets bij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze gozer heeft constant blessures. goffetomme
Lekker spelertjequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel Argentijnen in je selectie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Topspul die Argentijntjes, voor 5.75m binnengehengeld
2, die alfonso & sotoquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel Argentijnen in je selectie?
Dijks, andersen, van rhijn, serero zitten op de bank. voor de rest gebruik ik vrij weinig eigen jeugd.quote:
Serero eigen jeugd ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks, andersen, van rhijn, serero zitten op de bank. voor de rest gebruik ik vrij weinig eigen jeugd.
Ook geen goede regens uit de jeugdquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks, andersen, van rhijn, serero zitten op de bank. voor de rest gebruik ik vrij weinig eigen jeugd.
Oh naja dan zal dat wel zo zijn he , die paar jaar ''opleiding''quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fischer, De Jong, Eriksen allemaal ook eigen jeugd joh.
Alderweireld ook eigen jeugd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh naja dan zal dat wel zo zijn he , die paar jaar ''opleiding''
Zo lekker stadionnetje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef MMUFC het volgende:
Heuj over 1,5 seizoen verhuist mijn PSV naar een nieuw stadion, vernoemd naar de clubs grootste manager(ik dus)
Er kunnen 73111 man in dat nieuwe stadion..
In welk jaar zit je?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef MMUFC het volgende:
Heuj over 1,5 seizoen verhuist mijn PSV naar een nieuw stadion, vernoemd naar de clubs grootste manager(ik dus)
Er kunnen 73111 man in dat nieuwe stadion..
December 2021.quote:
Nummer 13 doet het hemquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:24 schreef MMUFC het volgende:
[..]
December 2021.
Philips Stadion is al een paar jaar 55000 man, en 1,5 jaar geleden wilde het bestuur nog geen nieuw stadion bouwen, en nu dus wel
meer update gezever :quote:On behalf of everyone at Sports Interactive I’m proud to announce the release of the January Transfer Data Update, 13.3.0.
If you start a new game, you will be given an option to start with two databases, the default database (13.0) or the 13.3.0 Update. Included within are all the latest transfers and updated squads. So if you want to see Beckham strut his stuff at PSG, watch Balotelli back in Milan or lead the French revolution at Newcastle now’s your chance. To use the latest data you will need to start a new game following the update. The data is compatible with both modes, full Football Manager and Football Manager Classic.
Also included are a number of other changes and fixes within the update which, as always, are save game compatible. So if you’re in no rush to use the latest data you’re fine to continue your current save. A changelist showing the majority of these changes is listed below.
To update you will need to close the game down and re-launch for it to update. If this does not work for you or you feel it has not updated you will need to restart Steam. Please remember that as the data update is larger than some of our previous updates, it may take a little longer to download.
Once updated the version number will be 13.3.0, more specifically the full version numbers are listed below:
PC: 353820
Mac: 353819
Please remember as with all data updates, short-term loans are not included, and some late transfers/managerial changes or those conducted after February 1st 2013 may not be included.
So for all of you starting new games or just carrying on with your long-term career save, we very much hope you enjoy playing Football Manager 2013.
Thanks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Player Happiness
================
- Made players who have got too big for their club to more likely to ask to leave
dat gaat nog leuk worden![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Erg slecht ja. In 7 seizoen bij St. Pauli is er maar 1x een bod gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
Het is nu ook wel maf qua transfers hoor. In mijn erg succesvolle games met Lyon en Dortmund, beide 4+ seizoenen is er maar op 2 basisspelers een bod binnengekomen
Beter fixen ze dat..niet dat ik wil verkopen, maar het slaat gewoon nergens op.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Fischer, De Jong, Eriksen allemaal ook eigen jeugd joh.
Achjee.. Dan is ie er weer als de kippen bij hoorquote:
Hihi, jij bent echt grappig man.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef MolFan het volgende:
Blijf me toch verbazen over die achternaam ALDERWEIRELD. Noem jezelf WERELD of ALDERWERELD maar niet WEIRELD klinkt als downsyndroom.
Dat is gewoon correct West-Vlaams hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef MolFan het volgende:
Blijf me toch verbazen over die achternaam ALDERWEIRELD. Noem jezelf WERELD of ALDERWERELD maar niet WEIRELD klinkt als downsyndroom.
Belgiejeeeeuhquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:48 schreef MolFan het volgende:
Vind het gewoon een stomme naamquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hihi, jij bent echt grappig man.
Lekker hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:57 schreef ado98 het volgende:
in 2e ronde beker : 2-1 gewonnen van groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |