Dat kan hier in Duitsland nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat ik nummer 2 ook maar een contract geef
Nummer 1 is met zijn 15 jaar gewoon basis speler
Daaamn, die N'Diaye is echt ziek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Anita is een baas bij het NL Elftal. Gaat in mijn games altijd naar Spurs of Chelseaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef dion_v_k het volgende:
Huntelaar zit met zijn 34 ook nog op de bank en scoort nog steeds aan de lopende band bij Schalke![]()
Sneijder speelt bij Man City en speelt nauwelijks meer, ook bij het NL elftal scoort hij de laatste tijd een mager zesje.. Clasie heeft door zijn goede prestaties bij Feyenoord zijn plek op het middenveld overgenomen. Bij zijn eerste wedstrijd in de basis scoorde hij de openingstreffer tegen Wales
Vind je jou achtergrond niet irritant?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij speelt hij bij Chelsea en zijn natuurlijke positie is nu rechtsback. Bij Oranje valt hij vooralsnog tegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anita is een baas bij het NL Elftal. Gaat in mijn games altijd naar Spurs of Chelsea
Die kleuren van de stats vind ik ook niet echt geweldig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind je jou achtergrond niet irritant?
Ik zet hem standaard op VM. Had hem toen geprobeerd terug te halen bij Ajax, maar daar had hij geen interesse inquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij speelt hij bij Chelsea en zijn natuurlijke positie is nu rechtsback. Bij Oranje valt hij vooralsnog tegen
Dat valt nog wel mee maar die grafiek is bijna niet te lezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kleuren van de stats vind ik ook niet echt geweldig.
Hier gelukkig wel, heb ze eigenlijk gekocht voor de toekomst. Maar anders moet ik oudere spelers kopen die veel te veel in de week vragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan hier in Duitsland nietSpelers met een jeugdcontract in de competitie laten spelen
. Zonde
Moet wel echt aan tackelen gaan werkenquote:
Ik wissel afquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind je jou achtergrond niet irritant?
Ik kijk toch nooit naar die grafiek. Ik vind een donkere skin meestal wel beter, maar ik doe het nu al een tijdje met een lichte skinquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee maar die grafiek is bijna niet te lezen
Gewoon hoge prijs vragen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier gelukkig wel, heb ze eigenlijk gekocht voor de toekomst. Maar anders moet ik oudere spelers kopen die veel te veel in de week vragen.
Ben alleen bang, dat ie zo weer weg gekocht word!
Ik speel 4-2-3-1 (2 CM's, AMR/L + een CAM) met NL.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zet hem standaard op VM. Had hem toen geprobeerd terug te halen bij Ajax, maar daar had hij geen interesse in
Hebben allemaal een afkoopsomquote:
van Rhijn niet? Ik had meestal wel goede regens dan. Al zijn die regens meestal ook wel beter als je zelf met een NL'se club speelt heb ik het idee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel 4-2-3-1 (2 CM's, AMR/L + een CAM) met NL.
Geen plek op het middenveld dus..
Daarnaast staat v/d Wiel al 3 jaar op de transferlijst bij PSG en maakt ook geen minuten.
Voor rechtsback heb ik dus enkel Anita en de Vrij
Ik kijk altijd naar die grafiek, dat is het eerste wat ik doe en daarna ga ik de stats pas appart bekijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk toch nooit naar die grafiek. Ik vind een donkere skin meestal wel beter, maar ik doe het nu al een tijdje met een lichte skin
Goede jeugdopleiding?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik kijk nooit naar die grafiekquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee maar die grafiek is bijna niet te lezen
van Rhijn zit op de bank bij mij (Ajax) en heeft zich daardoor niet goed kunnen ontwikkelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
van Rhijn niet? Ik had meestal wel goede regens dan. Al zijn die regens meestal ook wel beter als je zelf met een NL'se club speelt heb ik het idee.
Ik kijk gewoon naar de stats die het belangrijkst zijn voor die speler, en dan ga ik kijken hoe het met zijn training staat. Nooit opgevallen dat er een grafiek wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar die grafiek, dat is het eerste wat ik doe en daarna ga ik de stats pas appart bekijken
Mwa, heb nu 3 spelers die echt uit de eigen jeugd komen. 1tje zit al 2 jaar bij het 1ste, maar die 3 zijn gekocht op jonge leeftijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |