Feyenoord hoeft niet te verkopen, en die jongens hoeven niet weg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef Dekatria het volgende:
Kunnen we eens een selectie een beetje bijeen houden? kthxbye.
Ik weet niet of deze al was geplaatst?quote:Niet alleen jonge Nederlandse voetballers zijn in trek in het buitenland, ook jeugdtrainers en hun oefenstof zijn mogelijk geld waard. Feyenoord probeert geld te verdienen aan de veelgeprezen opleiding op Varkenoord.
De Rotterdamse jeugd-trainers zijn vooral in Oost-Europa populair. Voormalig perschef Gido Vader is een jaar vrijgemaakt om te onderzoeken of de opleiding is te ‘vermarkten’. Feyenoord wil clubs of bonden die de opleiding bezoeken laten betalen voor hun ‘spionage’. ‘Ze smachten naar kennis. We verkennen de mogelijkheden’, aldus Vader.
De voetbalwereld vergaapt zich aan opleidingen bij Ajax en Feyenoord, clubs met veel eigen spelers in het eerste elftal. Dit seizoen valt vooral Feyenoord op. Tieners als Boëtius en Vilhena, die morgen uitkomen in de topper tegen PSV, voetballen bij Feyenoord sinds de F-jeugd (7, 8 jaar). Ook de prestaties van oud-spelers als Van Persie en De Guzman wakkeren de interesse aan.
Een aantal tieners is al voor de mogelijke doorbraak in het eerste elftal van Feyenoord aangetrokken door grote buitenlandse clubs, onder wie Rekik (Manchester City, uitgeleend aan Blackburn Rovers), Ake (Chelsea) en Ebecilio (Arsenal).
Want?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Aldo-MC het volgende:
Alles is te vervangenLaat Arsenal Janmaat maar kopen
dit moet een grap zijn
Ik ben Ritmo niet kaulootjequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:35 schreef Muto het volgende:
Ritmo die iemand een nepsupporter noemt.
Euh Vlaar was toch aanvoerder daar? Alleen wel veel geblesseerd toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
zie je janmaat al in de PL bij een topclub acteren dan ben je echt nog een achterlijkere mongool dan ik dacht![]()
kijk naar vlaar die red het niet eens bij een degradatiekanditaat en die is als verdediger beter dan zo'n janmaat
valt wel mee, veel gespeeld 21x niveau is alleen 10x hoger dan hiero.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Euh Vlaar was toch aanvoerder daar? Alleen wel veel geblesseerd toch?
Is dat al in de verkoop dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:48 schreef Jimbo het volgende:
en bam! kaartje op x2 voor fey-vitesse weten te kopen
Seizoenkaarten ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:02 schreef Dekatria het volgende:
Losse kaarten zijn overigens weer duurder volgend seizoen.
Topclub is misschien wat overdreven, maar als manolev op de bank(?) kan zitten als rechtsback bij Fulham dan kan Janmaat wel in de PL aan de bak hoor. Niet nu, maar over een jaartje of 2.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
zie je janmaat al in de PL bij een topclub acteren dan ben je echt nog een achterlijkere mongool dan ik dacht![]()
kijk naar vlaar die red het niet eens bij een degradatiekanditaat en die is als verdediger beter dan zo'n janmaat
Er is nogal een verschil tussen een topclub die een speler volgt, of een speler die bij een topclub de pannen van het dak speelt he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Topclub is misschien wat overdreven, maar als manolev op de bank(?) kan zitten als rechtsback bij Fulham dan kan Janmaat wel in de PL aan de bak hoor. Niet nu, maar over een jaartje of 2.
Omdat hij kwaliteit tekort komt voor een club als Arsenal? Jezus man zie je Janmaat al in de PL hij komt daarvoor toch verdedigende kwaliteiten tekort.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen een topclub die een speler volgt, of een speler die bij een topclub de pannen van het dak speelt he.
Ik zie niet in waarom een oranjeklant níét gevolgd zou worden door arsenal. Wie had verwacht dat Butner naar ManU zou gaan?
Lees je wel wat er staat of poep je vooraf al onzin uit om er vervolgens een willekeurige quote aan te plakken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Omdat hij kwaliteit tekort komt voor een club als Arsenal? Jezus man zie je Janmaat al in de PL hij komt daarvoor toch verdedigende kwaliteiten tekort.
Moet die elke week tegen een tegenstander van niveau 020 en beter dan redt hij nooit.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Dekatria het volgende:
Als Caland mod wordt gaat het aantal bans met 40-45% omhoog.
Hahaha, wat een clown ben jij zeg. De tering.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pleur toch op man je loopt gewoon Stevenmac na te doen hier. Vuile neppert met je voorbeeldfuncties
Ja zeker, ik heb altijd al een Ierse dwergjood willen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:34 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
jij wil gewoon op Steven lijken he kk lijer
Schaken is trouwens nog best snel voor zijn leeftijd, meestal worden ze met die leeftijd met de wedstrijd langzamerquote:
De boy Schaken is gewoon een laatbloeierquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Schaken is trouwens nog best snel voor zijn leeftijd, meestal worden ze met die leeftijd met de wedstrijd langzamer
Danny krijgt subsidie voor hem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan wel lachen om die Aldo. Krijgt fok! nog een vergoeding voor het entertainen van zwaar geestelijk gehandicapten?
Ja he :Squote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij wil dat maar mist charisma en troll-skills dit dat.
Alles is zo enorm doorzichtig daarom zal hij ook geen mod worden.
En jij danquote:
Doe dat pik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En jij dan![]()
Ik zal hem eens mailen. Als er nou een oppermongool actief was dan was jij aka Kopbal het wel.
Met je zogenaamd volwassen gedoetje
Wie ben je dan wel? De vriend van Loek? Ben je stokstaart? O groot orakelquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En jij dan![]()
Ik zal hem eens mailen. Als er nou een oppermongool actief was dan was jij aka Kopbal het wel.
Met je zogenaamd volwassen gedoetje nu, vuile schijnheil
Happel is wel echt. Maar die denkt hoolie te zijn en werkt op kantoor en loopt achter 10 jaar jongere meisjes aan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:37 schreef De_Pel het volgende:
Dus eigenlijk is iedereen in dit hele topic, en eigenlijk op heel Fok! maar een kansloze meeloper behalve vriendje Loek.
Defuckquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Happel is wel echt. Maar die denkt hoolie te zijn en werkt op kantoor en loopt achter 10 jaar jongere meisjes aan.
HMF is ziek
Caland mag ik wel maar die moet niet te volwassen lopen dan
Och jezus krijgen we die discussie weer. Wie ben jij eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben je dan wel? De vriend van Loek? Ben je stokstaart? O groot orakel
Pas maar op, straks komt 'ie je met een stoeptegel achterna.quote:
Hij is vriendjes met Strootman?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt 'ie je met een stoeptegel achterna.
Ik ben een 14-jarig schepsel dat volwassener is dan de meeste users in VBL.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Och jezus krijgen we die discussie weer. Wie ben jij eigenlijk![]()
Ik post hier al 5 jaar niet, opeens is Happel ex-mod en allerlei mensen hebben andere namen. Ga dat eens lekker uitzoeken dan Sherlock
Zal wel van Spangen komen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is vriendjes met Strootman?
Ik ga snel achter de boekenkast zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Pas maar op, straks komt 'ie je met een stoeptegel achterna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |