Mee eens, want hoe haal je het in je hoofd om als je al heel erg bang bent zelf nogeens geesten op te roepenquote:
als ie geen bio bak heeft, mag het dan eventueel ook bij het huisafval??quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:28 schreef Manke het volgende:
als het echt is: dump als eerste dat bord in de biobak.
blijf uit de buurt van mediums, neem er geen contact mee op.
Het betekent "dumpen" in het Estsquote:
das een hele geruststelling!quote:
Dat soort verhalen hoor je wel vaker. En bij ander gebeurt er niets en is het 'volledige onzin'. Bij twijfel is het hier altijd: nee, niet doen. Die twijfel is er niet voor niets.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef valandil25 het volgende:
[..]
das een hele geruststelling!
een vriend van mij zn moeder deed nog wel eens glaasje draaien, en op een dag steeg het glas op en klapte het glas uit het niets kapot tegen de muur.
Wij hebben eens glaasje gedraaid, maar geen filmpjes gemaakt... Of toch, er was ook een kattenspeeltje dat over de tafel bewoog, als ik me goed herinner.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:01 schreef SchoneZoon het volgende:
Waren er niet een aantal mensen op dit forum die glaasje dingen draaien en er een filmpje van hadden gemaakt?
Jammer. Mochten er dingen uit zichzelf bewegen, dan is zo'n filmpje toch een bewijs dat er "iets" is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wij hebben eens glaasje gedraaid, maar geen filmpjes gemaakt... Of toch, er was ook een kattenspeeltje dat over de tafel bewoog, als ik me goed herinner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |