Dat is altijd een goeden redenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Maar misschien moet ik toch wel iets nieuws voor skjoe's bruiloft... ja toch wel... eigenlijk... FAAL REDEN![]()
cif zal er vast niet intrappenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is altijd een goeden reden
En het scheelt in de kater!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zag net in het trouwtopic dat je friet hebt op het eind SQ
Dat is echt briljant, had mijn nichtje ook en is na een avond feesten zoooooo lekker![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
"hoi, ik wilde een mooie envelop geven, maar ik moest van jou speciaal kleren kopen en toen was het geld op, dus geen envelop"![]()
![]()
Bij mijn nichtje hadden we de keus uit puntzak friet of broodje shoarmaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd friet op het eind![]()
Krijgen we bij die vrienden van ons ook
![]()
omnomnomnom
Niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
cif zal er vast niet intrappen
wat onsjiek allemaal!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn nichtje hadden we de keus uit puntzak friet of broodje shoarma![]()
Friet![]()
En een vriendin van mij had zo'n hotdog kar achterin het cafe, dat was ook errug lekker
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn zus had een dik buffet voor daggasten met een baked alaska toetje en warme kersen
en op het einde broodjes geloof ik, het is nogal wazig
Broodjes zijn redelijk standaard op het eind ja, dat heeft iedereen in mijn familie zo ongeveer gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn zus had een dik buffet voor daggasten met een baked alaska toetje en warme kersen
en op het einde broodjes geloof ik, het is nogal wazig
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lustquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Wij hebben dus een BBQ buffet
Wel een luxe met steak enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lust
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef bleiblei het volgende:
Wat is baked alaska? Klinkt heftig.
Bij ons is het toetje eruit bezuinigd.
Oeh NOMNOMquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel een luxe met steak enzo.
Geen hamburgers en braadworsten.
Wel velen rooien saus om SQ's jurk mee te vernachelen.
Eh.. nee?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lust
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik wel bijzonder matig vinden als mensen verplicht groentes gaan zitten eten omdat het niet fatsoenlijk aangevuld wordtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Onze 'bruidstaart' was het toetjeOverigens wel handig; hebben we gewoon niet zelf uitgekozen. Vond ik ook prima; want heel dat uitzoeken van taart had ik geen zin in
[..]
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqWas lekker! Alleen iets te weinig
![]()
Ze zouden voortdurend aanvullen en dat deden ze dus niet; dus op een gegeven moment was ik alleen maar groentes aan het eten ow joy
![]()
Wij hadden de beste bruidstaart EVERquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Onze 'bruidstaart' was het toetjeOverigens wel handig; hebben we gewoon niet zelf uitgekozen. Vond ik ook prima; want heel dat uitzoeken van taart had ik geen zin in
[..]
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqWas lekker! Alleen iets te weinig
![]()
Ze zouden voortdurend aanvullen en dat deden ze dus niet; dus op een gegeven moment was ik alleen maar groentes aan het eten ow joy
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik wel bijzonder matig vinden als mensen verplicht groentes gaan zitten eten omdat het niet fatsoenlijk aangevuld wordt.
We gaan geloof ik de taart als toetje doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou toetjesbuffet doen in plaats van bbq-buffet, meestal vult het net zo hard![]()
![]()
Nee?
Toetjesbuffet en daarna taartquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We gaan geloof ik de taart als toetje doen.
Reminds me dat de fotograaf er dan ook moet zijn... Moeten we wel rekening mee houden SQ.
Dan heb je ook heul geen apart toetje meer nodig, zo'n taart vult meestal best wel en dat BBQ buffet waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We gaan geloof ik de taart als toetje doen.
Reminds me dat de fotograaf er dan ook moet zijn... Moeten we wel rekening mee houden SQ.
Ik zou het wel willenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toetjesbuffet en daarna taart![]()
![]()
Nee?
Ja datquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou het wel willentoetjes
ijs
taart
nog meer van dat alles
.
Ja het was ook echt jammer; want de bbq was zéér lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik wel bijzonder matig vinden als mensen verplicht groentes gaan zitten eten omdat het niet fatsoenlijk aangevuld wordt.
Ik heb wel eens bij Usine in Eindhoven 2 stukken taart als lunch besteld, terwijl Baas gewoon omelet hadquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Hebben we in Turkije gedaan. Eten laten zitten, met z'n 3en 6 toetjes besteld en OMNOMNOM![]()
We werden wel gek aangekeken![]()
En we hadden na 2 uur weer honger
dat zie je niet zo goed op een vel rozen jurk gelukkigquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel een luxe met steak enzo.
Geen hamburgers en braadworsten.
Wel velen rooien saus om SQ's jurk mee te vernachelen.
Wel matige ceremoniemeester danquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het was ook echt jammer; want de bbq was zéér lekkermaar ze hadden het helaas niet goed geregeld en ceremoniemeester had niks in de gaten; dus er werd ook niet even geroepen dat het vlees al een kwartier op was
Zoete troepquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij Usine in Eindhoven 2 stukken taart als lunch besteld, terwijl Baas gewoon omelet had. Hapje van de 1, hapje van de ander
.
En dan gaat hij dadelijk naar de Subway en dat broodje voor jouw neus opetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik brum zn tosti gejat, EINZ
neinz hij maakt gewoon een nieuwe tostiquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan gaat hij dadelijk naar de Subway en dat broodje voor jouw neus opeten
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden de beste bruidstaart EVER![]()
Een laag slagroom, laag chocolade, laag aardbeien en laag marsepijn![]()
![]()
![]()
Werd geserveerd bij de koffie aan het begin van het feest
mwah, wij kopen de drank niet afquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb toen wel gevraagd aan onze ceremoniemeesters of ze er wat wilden opletten bij de receptie dat er genoeg werd rond gegaan met drank en hapjes... Had al een paar bruiloften gehad waar sommigen 10 minuten zonder drank stonden en dat is echt klote; want het bruidspaar betaalt er zat voor
Ik hķķp dat ze dat ook gedaan hebben (want als bruid heb je geen tijd om daar op te letten tbh)
Oeh, dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
BB een baked alaska is ijs met een soort merengue eromheen en aangebrand, zoals dit.
[ afbeelding ]
Zij hadden dus vanilleijs en dan als baked alaska, als een lange staaf zegmaarFucking groot, fucking lekker en met warme kersen
AMYGRACE oh wait je wil ijstaartquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er lekker uit.
Wij (nee, ik) willen eigenlijk een bruidsijstaart, maar ik kan niemand vinden die die dingen kan maken. En mijn moeder kwam alleen met "je kan ook een nogatine ijstaart laten maken?.
De dichtsbijzijnde toko die mooie ijstaarten maakt zit in Rotterdam, en dan issie al gesmolten voor ie in Eindhoven staat.
woont die in eindhoven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AMYGRACE oh wait je wil ijstaart
Daarom hadden wij de taart ook bij het begin van het feest gedaan samen met de koffie/thee en niet halverwege de middag met alleen de daggasten, omdat wij ook vreesden dat dat velen voer in veel te korte tijd zou zijn andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wat ik het nadeel vind van die taarten
![]()
Ze zijn heerlijk maar vullen extreem! Dus van de bruiloften waar wij daggasten waren; had ik heul nog geen honger toen we eenmaal aan tafel moesten
Omdat ook taart met chocola marsepein alles omnomnom
slager?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb gegoogled waar ze het vandaan hadden maar het is kerkdriel dus die slager heeft geen website, als jullie een telefoonnr moeten hebben hoor ik het wel![]()
Vlees-ijs-taart?quote:
Dat was de receptie; dat is nog iets anders dan 's avonds (voor ons dan). Receptie betaalden we pp namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mwah, wij kopen de drank niet af
Is in België ook gewoon andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar wij hadden 50 gasten 's avonds, dan is een bruidstaart nog wel te doen
"o hai gasten, er is geen taart. Maar hier, een potje nagellakquote:
Een custom lakje als bedankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"o hai gasten, er is geen taart. Maar hier, een potje nagellak"
Oh jullie hebben te weinig gasten ervoor? Nee als je het zo uitgedacht hebt snap ik het welquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef bleiblei het volgende:
Af kopen is 6,50 pp per uur als ik mij niet vergis.
We denken niet dat 100 man allemaal 3 drankjes of meer per uur drinken.
Echte zuipers zijn misschien 10-20 man.
Voor de rest zitten er heel veel bij die gedurende avond totaal misschien 4-5 drankjes zullen drinken.
Afkopen kan eigenlijk alleen uit als je complete voetbalteams, studenten en carnavalsverenigingen uitnodigt. Anders doet zo een locatie daar natuurlijk niet aan.
Dus als je feestje 2 uur duurt ben je al 1300 euro kwijt alleen voor drank?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef bleiblei het volgende:
Voor de rest zitten er heel veel bij die gedurende avond totaal misschien 4-5 drankjes zullen drinken.
Afkopen kan eigenlijk alleen uit als je complete voetbalteams, studenten en carnavalsverenigingen uitnodigt. Anders doet zo een locatie daar natuurlijk niet aan.
JA! Leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
is dit iets onder trouwjurk?
Lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jonge het is kerkdriel, daar hebben ze 1 winkel en die regelt alles
Vraag maar aan ijs en uft, die hebben er ervaring mee
Het is niet eens gelogenquote:
JA!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ligt aan de jurk, pic?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Werd in het eten uiteindelijk berekend; dus het was iets minder dan 6 euroquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
6 euro pp voor 150 gasten ermahgerd zovelen geld
in het buurthuis is het goedkoper!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als je feestje 2 uur duurt ben je al 1300 euro kwijt alleen voor drank?
*gaat alvast sparen voor eventueel huwelijk over 3 jaar*
Lift maar met Bami mee 31 meiquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ligt aan de jurk, pic?
![]()
![]()
![]()
Ik vind ze een beetje minnie Mouse-achtig op het eerste gezicht. Maar onder de jurk zou het zomaar kunnen werken.
(nee ik hoef geen pic, dat was een garp, het maakt me helemaal niks uit hoe de jurk eruit ziet, ik ben heul niet nieuwsgierig!)
(overtuigend? Nee?)
Hotquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Buurthuisquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het buurthuis is het goedkoper!
Want er gaat geen enkele pic op feestboek komen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lift maar met Bami mee 31 mei
Ermahgerd ja dan snap ik dat welquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef bleiblei het volgende:
LEUUHEUUKquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je kwam weddingcrashenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Buurthuis![]()
![]()
Dan is het hier nog een betere optie om een studentenzaaltje te regelen
[..]
Want er gaat geen enkele pic op feestboek komen?
quote:Bruiswater, Mineraal water, Limonade, Coca - Cola, Coca – Cola Light, Maes pils ,Tourtel, Fruitsap, Koffie, Thee, Geuze Mort Subite, Rodenbach, Brugs Tarwebier,Gini, Schweppes, Kriek Mort Subite, Bas pale ale, palm, Grimbergen Bruin en blond. Glas witte of rode wijn, Thouroutenaere
Ik ben een autist, ik hou me aan de regelsquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kwam weddingcrashen
Limonade tussen 23 en 4quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:26 schreef PriemGirl het volgende:
ow en deze drank zat er dan in:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Limonade tussen 23 en 4![]()
![]()
O en ik weet van de helft niet wat het is
als je het niet herkent is het belgisch bier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Limonade tussen 23 en 4![]()
![]()
O en ik weet van de helft niet wat het is
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n klein tenger bruidje met zo'n bokaal speciaalbier zien rondhobbelen
dus ik zag jou met een bokaal speciaalbier rondhobbelen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Viel best mee ! Heb maar 2 grimbergen gedronken en toen ging ik aan het gewoon bier
Lol truequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus ik zag jou met een bokaal speciaalbier rondhobbelen...![]()
Ehm... Jepquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dus als je feestje 2 uur duurt ben je al 1300 euro kwijt alleen voor drank?
*gaat alvast sparen voor eventueel huwelijk over 3 jaar*
Dafuqquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ehm... Jep.
Als je afkoopt wel.
Als je even na gaat rekenen wat je logischerwijs verwacht qua drankconsumptie niet.
Maar sparen is sowieso goed plan als je een aardige groep mensen wil uitnodigen.
We doen nothing fancy, dus zonder kastelen, hotelovernachtingen, etc. en komen incl. pak, jurk, ringen, reis, hele shitzooi op 16K denk ik.
Ja das echt duur man! Wij dus 1200 in totaal.... voor 100 man... voor 5uquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ehm... Jep.
Als je afkoopt wel.
Als je even na gaat rekenen wat je logischerwijs verwacht qua drankconsumptie niet.
Maar sparen is sowieso goed plan als je een aardige groep mensen wil uitnodigen.
We doen nothing fancy, dus zonder kastelen, hotelovernachtingen, etc. en komen incl. pak, jurk, ringen, reis, hele shitzooi op 16K denk ik.
Belgiëquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja das echt duur man! Wij dus 1200 in totaal.... voor 100 man... voor 5u![]()
Als je geen nieuwe collectie jurk, nieuw maatpak, gouden ringen en huwelijksreis er bij doet is het ongeveer de helft he, houd daar rekening meequote:
Oh, hier is de deal, afkopen = afkopen. Vandaar dat we er niet voor kiezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef IJsdraakje het volgende:
De zaal waar m'n zus zat.Die hielden bij wat er gedronken was en wat er niet verzopen was, kregen zus+man terug.
Ja vlg mij scheelt dat dus toch ook iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
België
Maar bij ons zitten er ook nog hapjes bij he. Geschatte totale kosten feestlocatie incl diner en alles zit tussen de 6000-7000 euro
Ik vind 1000 euro al veelquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je geen nieuwe collectie jurk, nieuw maatpak, gouden ringen en huwelijksreis er bij doet is het ongeveer de helft he, houd daar rekening mee
Ja maar relatief komen we dan wel ongeveer eender uit denk ik zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja vlg mij scheelt dat dus toch ook idd
Wij in totaal (receptie; 3-gangen menu; en drank) 9k.
Logisch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, hier is de deal, afkopen = afkopen. Vandaar dat we er niet voor kiezen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar relatief komen we dan wel ongeveer eender uit denk ik zo.
Zeg schaartje, het KAN echt voor minder, maar dan moet je geen feestzaal willen enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind 1000 euro al veel![]()
Vertekend wereldbeeld blijkbaar
Ja, dat is wel een enorm voordeel tov het buurthuis. Daar betaal ik graag wat extra voorquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch.
Soberzo was dat een fijne zaal, zelf ook heel goed opletten op alles, heel actief met glazen bijvullen, zaal halveren toen een deel van de gasten ervandoor gingen.
Of je doet het op maandagquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg schaartje, het KAN echt voor minder, maar dan moet je geen feestzaal willen enzo.
Trouwen (de handeling) kost soberso al 500 euro. Je kan ook thuis de bbq opsteken en een paar kistjes pils halen, blijf je binnen de 1000 en heb je toch een bruiloft!
Logisch, dat zijn gewoon geen dingen waar je je mee bezig wilt moeten houden dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een enorm voordeel tov het buurthuis. Daar betaal ik graag wat extra voor
Ik denk dat Fred me voorlopig toch niet vraagtquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat lies en lin ook aanzienlijk minder uitgeven, misschien kun je die om tips vragen
geloof me, ik schrok er ook van. Ik dacht dat ik met 10k een soort orgastisch groot feest kon geven met acteurs en tijgers enzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja klopt ook.
Ik heb geloof ik ooit een lijstje gemaakt van hoe ik het voor me zie en dat was ook best te doen voor 1000 euro.
Maar dit is geloof ik de eerste keer dat jullie bedragen noemen en dan denk ik wel "dafuq dat is een hoop geld"
Geen kritiek ofzo, NIET BOOS WORDEN![]()
Jullie hebben het er voor over en jullie hebben het geld, dus dan is het goed besteed![]()
Maar ik wist niet dat het zo veel was
Tijgers.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, ik schrok er ook van. Ik dacht dat ik met 10k een soort orgastisch groot feest kon geven met acteurs en tijgers enzo
Ja preciesquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geloof me, ik schrok er ook van. Ik dacht dat ik met 10k een soort orgastisch groot feest kon geven met acteurs en tijgers enzo
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja klopt ook.
Ik heb geloof ik ooit een lijstje gemaakt van hoe ik het voor me zie en dat was ook best te doen voor 1000 euro.
Maar dit is geloof ik de eerste keer dat jullie bedragen noemen en dan denk ik wel "dafuq dat is een hoop geld"
Geen kritiek ofzo, NIET BOOS WORDEN![]()
Jullie hebben het er voor over en jullie hebben het geld, dus dan is het goed besteed![]()
Maar ik wist niet dat het zo veel was
Zeikmensenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nah ik word niet boos. Sommigen zeiden ook gewoon recht in ons gezicht dat we gek waren
Dat vond ik iets minder fijn
Want die gingen ons vertellen hoe we het wel hadden moeten doen
![]()
maar wij hebben het idd gedaan zoals wij het wildenmaar we vertellen maar zelden hoeveel het werkelijk in totaal was
![]()
Op 1 of andere manier schaam je je er toch voor als mensen er zo op reageren
ik dacht echt dat wij het bescheiden deden, maar in het trouwtopic trouwen ze allemaal met 4k en ben ik de big spenderquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Nah ik word niet boos. Sommigen zeiden ook gewoon recht in ons gezicht dat we gek waren
Dat vond ik iets minder fijn
Want die gingen ons vertellen hoe we het wel hadden moeten doen
![]()
maar wij hebben het idd gedaan zoals wij het wildenmaar we vertellen maar zelden hoeveel het werkelijk in totaal was
![]()
Op 1 of andere manier schaam je je er toch voor als mensen er zo op reageren
Iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeikmensen.
Ik vind het veel geld, maar als je het er voor over hebt, waar zit dan het probleem?
Daar zeiken ze als het meer dan 2k is heb ik het ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht echt dat wij het bescheiden deden, maar in het trouwtopic trouwen ze allemaal met 4k en ben ik de big spender
I have visualsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu even een beeld van mezelf als ik zo'n feest zou geven, gierig als ik ben.
Ik zou volgens mij alleen maar rondjes rennen van "EET MEER, HET IS INCLUSIEF! GEBRUIK DE SERVETTEN, HET IS INCLUSIEF! HEY JIJ, LACHEN GODVERDOMME, WEET JE WAT DIT KOST?"
Misschien niet zo'n goed idee![]()
lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu even een beeld van mezelf als ik zo'n feest zou geven, gierig als ik ben.
Ik zou volgens mij alleen maar rondjes rennen van "EET MEER, HET IS INCLUSIEF! GEBRUIK DE SERVETTEN, HET IS INCLUSIEF! HEY JIJ, LACHEN GODVERDOMME, WEET JE WAT DIT KOST?"
Misschien niet zo'n goed idee![]()
Dat inplaats van vrijgezellenfeest, nieuwe outfit en envelopquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IddHet is niet dat zij het hoefden te betalen
HIER HEB JE DE REKENING VAN ONZE BRUILOFT KTHXBYE
![]()
Dat zou fantastisch zijn![]()
Ja precies, wat Skjoe ook al in het trouwtopic zei, als je fulltime werkt en je kan het missen. En als je fulltime werkt heb je ook helemaal geen tijd om 400 bedankjes te gaan maken lijkt mequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
Of dat je een jurk koopt van meer dan 500 euro.....Of dat je überhaupt bedankingen KOOPT.
Ja sorry hoor maar wij waren luiDus ja die dingen kochten we kant en klaar
en nee daar heeft de gast verder geen fuck aan maar bij ons hadden ze wel chocolade
In belgië krijg je vaak nog steeds een foto van het bruidspaar... Dát vind ik pas zonde
en scheiden! Dat kost ook geld! Dubbelop!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat inplaats van vrijgezellenfeest, nieuwe outfit en envelop![]()
Eigenlijk houden grote bruiloften gewoon onze economie gaande
Feest met 100 gasten.
Bruidspaar: 15000 euro
Voor elke gast pakweg 200 euro voor vrijgezellenfeest, outfit en kado.
Dus totaal 20.000 euro.
Zo 35.000 euro de economie in gepompt![]()
![]()
Conclusie: Met een grote bruiloft help je de maatschappij
Ik heb sowieso wel wat beters te doen dan kutbedankjes bouwen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja precies, wat Skjoe ook al in het trouwtopic zei, als je fulltime werkt en je kan het missen. En als je fulltime werkt heb je ook helemaal geen tijd om 400 bedankjes te gaan maken lijkt me
kraanvogels haken!!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel wat beters te doen dan kutbedankjes bouwen.
Maar als mensen daar zin in hebben, moeten ze dat zelf weten.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jonge, er zijn huiswijven die dertig kikkers gaan zitten haken omdat hun larf drie jaar wordt en mag trakteren op de peuterspeelzaal, dan moet je het ook op kunnen brengen om 100 bedankingen te hakenquote:
Ik weet het, ik lurk graag het traktatietopic als ik echt even niets te doen heb.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, er zijn huiswijven die dertig kikkers gaan zitten haken omdat hun larf drie jaar wordt en mag trakteren op de peuterspeelzaal, dan moet je het ook op kunnen brengen om 100 bedankingen te haken
Wat?!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jonge, er zijn huiswijven die dertig kikkers gaan zitten haken omdat hun larf drie jaar wordt en mag trakteren op de peuterspeelzaal, dan moet je het ook op kunnen brengen om 100 bedankingen te haken
Dan noem je het een aandenkentje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef bleiblei het volgende:
Bedankjes vind ik ergens ook wel zot.
Bedankje waarvoor? Dat mensen 150 euro pp naar binnen hebben zitten stoppen?.
En dan ook nog allemaal verschillende dingen, want opvang, school en sport moeten allemaal anders, WANT STRAKS KRIJGEN ZE HETZELFDE TWEE KEER.quote:
WIJ GAAN TROUWEN, KOMDE GIJ OOK ZUUPEN EN PARTY PARTY VIEREN?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wij ontwerpen wel zelf de kaart maar dat was een kwestie van 100 keer hetzelfde object fotograferen en de beste foto er uit pakken en een beetje fotosoepen... nu de tekst nog, da's veul erger!
Ja, dat slaat al helemaal nergens op. Krijg je zo een prul wat je jaren in de hoek van een kast hebt staanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan noem je het een aandenkentje.
Ja maar jullie hebben ook leuk idee daarvoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
Wij ontwerpen wel zelf de kaart maar dat was een kwestie van 100 keer hetzelfde object fotograferen en de beste foto er uit pakken en een beetje fotosoepen... nu de tekst nog, da's veul erger!
Ook waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef bleiblei het volgende:
Bedankjes vind ik ergens ook wel zot.
Bedankje waarvoor? Dat mensen 150 euro pp naar binnen hebben zitten stoppen?.
Het object is een bierflesjequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
WIJ GAAN TROUWEN, KOMDE GIJ OOK ZUUPEN EN PARTY PARTY VIEREN?
Want toen mocht je weer etenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar jullie hebben ook leuk idee daarvoorWij hadden niks dus neuh
En ja die tekst heb ik velen malen op gevloekt ook idd
[..]
Ook waar
Als het aan cif lag deden we geen bedankingenIk heb het er doorheen geduwd
![]()
Al wou ie absoluut niet zo'n stomme foto zoals in belgië het geval altijd is; dus hij vond het achteraf ook wel tof. En velen hebben het briefje ook bewaard
(kreeg ik dus via mijn ouders te horen
)
Enige wat ik nog weet is dat we er 10 over hadden en dat ik die heerlijk in een paar dagen naar binnen heb gewerkt
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Want toen mocht je weer eten![]()
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met "dronken" lego pupkes ernaast.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het object is een bierflesje
Er komt een aandenkentje. Zure.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, dat slaat al helemaal nergens op. Krijg je zo een prul wat je jaren in de hoek van een kast hebt staan. Is er ook maar iemand op deze wereld die wegloopt van een bruiloft, kinderlijk blij kijkende naar het "aandenken/bedankje"?
Of iemand die naar buiten loopt, al vloekende dat die cheapo's dit keer wel een erg kutaandenkentje, of nog erger, niets hadden?
Hogehoedwijnflesdop van cheap plastic, het cadeau van m'n leven jonge.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, dat slaat al helemaal nergens op. Krijg je zo een prul wat je jaren in de hoek van een kast hebt staan. Is er ook maar iemand op deze wereld die wegloopt van een bruiloft, kinderlijk blij kijkende naar het "aandenken/bedankje"?
Of iemand die naar buiten loopt, al vloekende dat die cheapo's dit keer wel een erg kutaandenkentje, of nog erger, niets hadden?
Ik wil niet weten hoeveel we aankomen tijdens de huwelijksreisquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb als kind een trauma opgelopen aan zo'n bedankje![]()
Want het waren twee hartjes en toendertijd had je nog voornamelijk gewoon van dat stomme bruidsuiker, dus ik dacht dat het snoepjes waren en mocht ze zelfs eten![]()
Het bleken zeepjes te zijn![]()
![]()
Al batsend het zwembad inkletteren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel we aankomen tijdens de huwelijksreis.
Of gaan we dat compenseren aan de rand van het zwembad?.
In het zwembadquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Uiteraard! Prive batsbak jonge!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb nog jaren een zeepje gehad met tandafdrukken erinquote:
Ewwwwwquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb nog jaren een zeepje gehad met tandafdrukken erin![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is echt zulks een briljant bedankjequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:20 schreef PriemGirl het volgende:
Ik had eerst winkelwagenmuntjes gevonden wat ik ook wel tof vond als aandenken (met onze namen en datum er op); maar cif vond dat vreselijk suf; terwijl ik zei JA MAAR IS NUTTIG ENDESO.
Nee dus
Ik kan ook echt bevestigen dat het heel smerig is en dat je nog een hele middag bezig bent om die zeepsmaak uit je bek te spoelenquote:
en het dan ook niet gebruiken echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA TOCHquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is echt zulks een briljant bedankje![]()
![]()
Dafuq echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan ook nog allemaal verschillende dingen, want opvang, school en sport moeten allemaal anders, WANT STRAKS KRIJGEN ZE HETZELFDE TWEE KEER.
En allemaal uiterst verantwoord natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan ook echt bevestigen dat het heel smerig is en dat je nog een hele middag bezig bent om die zeepsmaak uit je bek te spoelen![]()
Ik heb het wel voorbij zien komen.quote:
Wie gebruikt er nou een minuscuul zeepje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en het dan ook niet gebruiken echt
Ik geloof best dat ik wat melktanden ben verloren op die bruidssuikers trouwens...
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben wel echt serieus super productief de laatste tijd man.
Zit elke 5 minuten te broeden hoe laat ik naar huis ga rijden.
mijn oma!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou een minuscuul zeepje?
Zulks een herkenningquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:24 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben wel echt serieus super productief de laatste tijd man.
Zit elke 5 minuten te broeden hoe laat ik naar huis ga rijden.
Nou ja, het verstoft in ieder geval niet!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef bleiblei het volgende:
Ik vind die winkelwagenmuntjes nog best een geinig idee eigenlijk.
check. *afvinktquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef bleiblei het volgende:
Je gebruikt het vaak en dan denk je iedere keer "O ja, zij zijn nu getrouwd, wat was dat een mooie bruiloft en een fijne dag en einz".quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je gebruikt het vaak en dan denk je iedere keer "O ja, zij zijn nu getrouwd, wat was dat een mooie bruiloft en een fijne dag en einz".
Eigenlijk geef je iemand elke keer dat ze in de supermarkt zijn even een moment van geluk![]()
![]()
![]()
(ik zou die dingen best kunnen verkopen)
Zal ik je de website doorgeven? Ik vond het ook echt tofquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:25 schreef bleiblei het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je gebruikt het vaak en dan denk je iedere keer "O ja, zij zijn nu getrouwd, wat was dat een mooie bruiloft en een fijne dag en einz".
Eigenlijk geef je iemand elke keer dat ze in de supermarkt zijn even een moment van geluk![]()
![]()
![]()
(ik zou die dingen best kunnen verkopen)
Dus je bespaart ergernis en geeft gelukquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik je de website doorgeven? Ik vond het ook echt tof![]()
En ik vloek echt altijd omdat ik geen euro heb bij de supermarkt
yes please!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik je de website doorgeven? Ik vond het ook echt tof![]()
En ik vloek echt altijd omdat ik geen euro heb bij de supermarkt
haken? Kleien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
ERMAGERD GA ZELF SUPERMARKTMUNTJES MAKEN![]()
![]()
![]()
Nee?
Kantklossen, breien, knippen en plakken, lassen... Ik zeg doe allemaal voor de zekerheidquote:
omdat ik er net even aan refereerde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo leest iedereen het trouwtopic
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik er net even aan refereerde.
Ik zal even zoeken.. Ik had een link in mijn Hotmail opgeslagen; maar heb na de bruiloft als mijn concepten daarvan verwijderdquote:
Dat lees ik altijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo leest iedereen het trouwtopic
http://www.wtf.nl/binnenl(...)-in-paardenoven.htmlquote:De nabestaanden van overledenen met ernstig overgewicht hoeven zich geen zorgen meer te maken dat crematoriums in de hens vliegen. Binnenkort kunnen de dode dikkerdjes namelijk gecremeerd worden in een paardencrematorium in Beverwijk.
Dat lijkt me dus echt niet boeiend om mee te lezenquote:
Ik kijk vooral voor de eventuele foto's na de trouwerij, en lees soms ook tijden niet actief.. maar hij staat wel tussen de myATquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt niet boeiend om mee te lezenBehalve om te weten wat skjoe doet maar meestal komt dat ook hier langs
Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.wtf.nl/binnenl(...)-in-paardenoven.html
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.
Misschien kom ik dan ook wel terecht in de lasagne van de lidl of gehaktballetjes van de IKEA!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken.
Misschien kom ik dan ook wel terecht in de lasagne van de lidl of gehaktballetjes van de IKEA!
298.5 nuquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
JIJ GAAT GEWOON ZOVELEN AFVALLEN DAT JE BINNEN 2SEC OPGEBRAND BENT JA?!![]()
![]()
En jij weegt toch geen 300kg toch?![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn neef had een blikje echtgeNOOTjes, dat vond ik dan wel weer grappigquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn zus had een blikje en dan custom met hun shit erop, en daarin zaten van die snoephartjes
Zo'n blikje is leuk om te bewaren want daar kun je gewoon kleine zooi in doen![]()
Ja dat is ook leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn neef had een blikje echtgeNOOTjes, dat vond ik dan wel weer grappigEn lekker
BEHALVE WINKELMUNTJES!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij hebben geen bedankjes gedaan want paste niet in het budget, we wisten niet wat we wilden en het meeste wordt toch meteen weggedonderd en zo
Ja winkelwagenmuntjes zijn ook tofquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BEHALVE WINKELMUNTJES!
O wait Skjoe was al overtuigd
Krijg ik toch nog mijn ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BEHALVE WINKELMUNTJES!
O wait Skjoe was al overtuigd
dat is zo afgezaagd hequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn neef had een blikje echtgeNOOTjes, dat vond ik dan wel weer grappigEn lekker
Je hebt ook MINT TO BEquote:
Ja ik ook. Ná het wegenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ging net aan de schijt van de avocado
wat een nietterzakedoende shoplog zeg danquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Shoplog van lipglans
"ja hoi, ik heb batterijen en sokken gekocht"
Ja ze had ook wattenschijfjes, dus het is relevantquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat een nietterzakedoende shoplog zeg dan
de action heeft nagelstickers voor 60 cent ermahgerd
ohja dat maakt het wel relevant ja, sorryquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ze had ook wattenschijfjes, dus het is relevant![]()
Niet per séquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh NOMNOM
En ja, rode saus bij een trouwjurk is altijd tricky
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ben bij de kapper geweestwel fantastisch om bij het uitstappen bij de kapper een smsje te krijgen met 'ik ben iets later, tot zo!' Erin
een kraamvisite-afspraak vergeten
Ben je nou geen eenhoorn meer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:18 schreef Incantrix het volgende:
Maar ik ben bij de kapper geweestwel fantastisch om bij het uitstappen bij de kapper een smsje te krijgen met 'ik ben iets later, tot zo!' Erin
een kraamvisite-afspraak vergeten
och wat naarquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Mss het volgende:
Ik ben dus met sporten vanmorgen KEIHARD door mijn enkel gegaan. En het gaat nu echt pijn doen.
Nee we waren aan het basketballen en ik was heel fanatiek en probeerde een bal af te pakken en toen moest ik ineens afremmen want de muur kwam wel heel dichtbij. En toen ging ik VOL door mijn enkel heen en auw. Toen is er ijs opgelegd en toen ging het wel weer, maar nu begint het wel pijn te doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
och wat naarMisstap op de loopband?
Auwquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee we waren aan het basketballen en ik was heel fanatiek en probeerde een bal af te pakken en toen moest ik ineens afremmen want de muur kwam wel heel dichtbij. En toen ging ik VOL door mijn enkel heen en auw. Toen is er ijs opgelegd en toen ging het wel weer, maar nu begint het wel pijn te doen.
Nog meer koelen dan! En een kusje eropquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee we waren aan het basketballen en ik was heel fanatiek en probeerde een bal af te pakken en toen moest ik ineens afremmen want de muur kwam wel heel dichtbij. En toen ging ik VOL door mijn enkel heen en auw. Toen is er ijs opgelegd en toen ging het wel weer, maar nu begint het wel pijn te doen.
Why notquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
.............................mijn baas.... wil mijn foto gebruiken....... op een folder..... die naar 3000 (potentiële) klanten gaat........ maar ik mag er wel nog even over nadenken of ik het wel of niet goed vind.........![]()
Eum.........
En wat levert het opquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
.............................mijn baas.... wil mijn foto gebruiken....... op een folder..... die naar 3000 (potentiële) klanten gaat........ maar ik mag er wel nog even over nadenken of ik het wel of niet goed vind.........![]()
Eum.........
ik zei heel subtiel "Alweer chips?"quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef Mirjam het volgende:
erm nerm nerm chips.
ik heb net gedweild, was hard nodig na 1,5 week ziek zijn, wat natuurlijk een enķrme hoestbui oplevert
en hij is niet aan het stoppen met roken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ik zei heel subtiel "Alweer chips?"
Hij: "Is nog maar 1ste keer deze week hoor"
Ik: "Euh... 3de keer"
Secret eater ermahgerd !
Overigens: Dweilen is overratedOok al ben je gezond
Vanavond toch maar even slaapkamer doen; want morgen krijgen we ons nieuwe bed
Hij is een 2-tal maand geleden gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hij is niet aan het stoppen met roken?
Zozo.quote:
ah, vandaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij is een 2-tal maand geleden gestoptDusseuh....
Dat hoopte ik ook... maar het lijkt echt steeds erger te worden. En hij drinkt momenteel ook ABSURD veel koffie... maar echt absurd veel....quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, vandaardan zou het gevreet onderhand wel over moeten zijn toch?
straks valt ie neer aan een hartstilstandquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook... maar het lijkt echt steeds erger te worden. En hij drinkt momenteel ook ABSURD veel koffie... maar echt absurd veel....Ik denk dat ie gemiddeld aan een 20 kopjes per dag zit...
Ik heb er gisteren iets van gezegd... want hij vond het vreemd dat ie slecht sliepquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
straks valt ie neer aan een hartstilstand
ja nou, preciesquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren iets van gezegd... want hij vond het vreemd dat ie slecht sliepDus nu had ie vanmorgen thee genomen... ik hoop dat ie er over na gaat denken.. Echt niet om te zeiken ofzo; maar hij is zo ongezond bezig; dat ik ook vrees voor z'n gezondheid eigenlijk
Don't feed the trollsquote:
Wow 20 kopjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook... maar het lijkt echt steeds erger te worden. En hij drinkt momenteel ook ABSURD veel koffie... maar echt absurd veel....Ik denk dat ie gemiddeld aan een 20 kopjes per dag zit...
Gelukkig nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ben je nou geen eenhoorn meer?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:08 schreef Incantrix het volgende:
En ik vind mijn lief al ongezond met een espresso of 5 per dag (maar dan geen lleine mini-beetjes he? Gewoon een kopje vol
Mja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Automatenespresso is wel matig ja.
Jup, de gewone koffie is helemaal gruwelquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel beter dan de "normale" automatenkoffie. Vaak, althans.
Zelf koffie zetten.
Ik weiger het koffie te noemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jup, de gewone koffie is helemaal gruwel
koffiefantasie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weiger het koffie te noemen.
Troll?! Ik ben geen troll ja!quote:
Ik had altijd theezakjes mee naar de VU. Heet water halen en wél lekkere thee hebben ftw.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik drink geen koffie
Maar om nu blij te worden van automatenthee..
ja dat!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had altijd theezakjes mee naar de VU. Heet water halen en wél lekkere thee hebben ftw.
Doe ik nu ook. Of gekookt water drinken, maar dat vertel ik jullie lekker niet want dat vinden jullie gekquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had altijd theezakjes mee naar de VU. Heet water halen en wél lekkere thee hebben ftw.
Gek niet eens zozeer, vooral niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Of gekookt water drinken, maar dat vertel ik jullie lekker niet want dat vinden jullie gek
Da's wel een risico ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef Incantrix het volgende:
Het hete water uit de vorige automaat smaakte overigens ook naar koffietheezakjes meenemen hielp niet echt
Oh, maar dat was ik toch al niet met dat gewei van mequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gek niet eens zozeer, vooral niet aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |