Dat is altijd een goeden redenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Maar misschien moet ik toch wel iets nieuws voor skjoe's bruiloft... ja toch wel... eigenlijk... FAAL REDEN![]()
cif zal er vast niet intrappenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is altijd een goeden reden
En het scheelt in de kater!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zag net in het trouwtopic dat je friet hebt op het eind SQ
Dat is echt briljant, had mijn nichtje ook en is na een avond feesten zoooooo lekker![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
"hoi, ik wilde een mooie envelop geven, maar ik moest van jou speciaal kleren kopen en toen was het geld op, dus geen envelop"![]()
![]()
Bij mijn nichtje hadden we de keus uit puntzak friet of broodje shoarmaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd friet op het eind![]()
Krijgen we bij die vrienden van ons ook
![]()
omnomnomnom
Niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
cif zal er vast niet intrappen
wat onsjiek allemaal!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn nichtje hadden we de keus uit puntzak friet of broodje shoarma![]()
Friet![]()
En een vriendin van mij had zo'n hotdog kar achterin het cafe, dat was ook errug lekker
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn zus had een dik buffet voor daggasten met een baked alaska toetje en warme kersen
en op het einde broodjes geloof ik, het is nogal wazig
Broodjes zijn redelijk standaard op het eind ja, dat heeft iedereen in mijn familie zo ongeveer gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn zus had een dik buffet voor daggasten met een baked alaska toetje en warme kersen
en op het einde broodjes geloof ik, het is nogal wazig
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lustquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Wij hebben dus een BBQ buffet
Wel een luxe met steak enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lust
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef bleiblei het volgende:
Wat is baked alaska? Klinkt heftig.
Bij ons is het toetje eruit bezuinigd.
Oeh NOMNOMquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel een luxe met steak enzo.
Geen hamburgers en braadworsten.
Wel velen rooien saus om SQ's jurk mee te vernachelen.
Eh.. nee?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lust
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik wel bijzonder matig vinden als mensen verplicht groentes gaan zitten eten omdat het niet fatsoenlijk aangevuld wordtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Onze 'bruidstaart' was het toetjeOverigens wel handig; hebben we gewoon niet zelf uitgekozen. Vond ik ook prima; want heel dat uitzoeken van taart had ik geen zin in
[..]
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqWas lekker! Alleen iets te weinig
![]()
Ze zouden voortdurend aanvullen en dat deden ze dus niet; dus op een gegeven moment was ik alleen maar groentes aan het eten ow joy
![]()
Wij hadden de beste bruidstaart EVERquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Onze 'bruidstaart' was het toetjeOverigens wel handig; hebben we gewoon niet zelf uitgekozen. Vond ik ook prima; want heel dat uitzoeken van taart had ik geen zin in
[..]
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqWas lekker! Alleen iets te weinig
![]()
Ze zouden voortdurend aanvullen en dat deden ze dus niet; dus op een gegeven moment was ik alleen maar groentes aan het eten ow joy
![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik wel bijzonder matig vinden als mensen verplicht groentes gaan zitten eten omdat het niet fatsoenlijk aangevuld wordt.
We gaan geloof ik de taart als toetje doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou toetjesbuffet doen in plaats van bbq-buffet, meestal vult het net zo hard![]()
![]()
Nee?
Toetjesbuffet en daarna taartquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We gaan geloof ik de taart als toetje doen.
Reminds me dat de fotograaf er dan ook moet zijn... Moeten we wel rekening mee houden SQ.
Dan heb je ook heul geen apart toetje meer nodig, zo'n taart vult meestal best wel en dat BBQ buffet waarschijnlijk ook welquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We gaan geloof ik de taart als toetje doen.
Reminds me dat de fotograaf er dan ook moet zijn... Moeten we wel rekening mee houden SQ.
Ik zou het wel willenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Toetjesbuffet en daarna taart![]()
![]()
Nee?
Ja datquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou het wel willentoetjes
ijs
taart
nog meer van dat alles
.
Ja het was ook echt jammer; want de bbq was zéér lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik wel bijzonder matig vinden als mensen verplicht groentes gaan zitten eten omdat het niet fatsoenlijk aangevuld wordt.
Ik heb wel eens bij Usine in Eindhoven 2 stukken taart als lunch besteld, terwijl Baas gewoon omelet hadquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Hebben we in Turkije gedaan. Eten laten zitten, met z'n 3en 6 toetjes besteld en OMNOMNOM![]()
We werden wel gek aangekeken![]()
En we hadden na 2 uur weer honger
dat zie je niet zo goed op een vel rozen jurk gelukkigquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel een luxe met steak enzo.
Geen hamburgers en braadworsten.
Wel velen rooien saus om SQ's jurk mee te vernachelen.
Wel matige ceremoniemeester danquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het was ook echt jammer; want de bbq was zéér lekkermaar ze hadden het helaas niet goed geregeld en ceremoniemeester had niks in de gaten; dus er werd ook niet even geroepen dat het vlees al een kwartier op was
Zoete troepquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb wel eens bij Usine in Eindhoven 2 stukken taart als lunch besteld, terwijl Baas gewoon omelet had. Hapje van de 1, hapje van de ander
.
En dan gaat hij dadelijk naar de Subway en dat broodje voor jouw neus opetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu heb ik brum zn tosti gejat, EINZ
neinz hij maakt gewoon een nieuwe tostiquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan gaat hij dadelijk naar de Subway en dat broodje voor jouw neus opeten
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hadden de beste bruidstaart EVER![]()
Een laag slagroom, laag chocolade, laag aardbeien en laag marsepijn![]()
![]()
![]()
Werd geserveerd bij de koffie aan het begin van het feest
mwah, wij kopen de drank niet afquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb toen wel gevraagd aan onze ceremoniemeesters of ze er wat wilden opletten bij de receptie dat er genoeg werd rond gegaan met drank en hapjes... Had al een paar bruiloften gehad waar sommigen 10 minuten zonder drank stonden en dat is echt klote; want het bruidspaar betaalt er zat voor
Ik hóóp dat ze dat ook gedaan hebben (want als bruid heb je geen tijd om daar op te letten tbh)
Oeh, dat ziet er lekker uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
BB een baked alaska is ijs met een soort merengue eromheen en aangebrand, zoals dit.
[ afbeelding ]
Zij hadden dus vanilleijs en dan als baked alaska, als een lange staaf zegmaarFucking groot, fucking lekker en met warme kersen
AMYGRACE oh wait je wil ijstaartquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oeh, dat ziet er lekker uit.
Wij (nee, ik) willen eigenlijk een bruidsijstaart, maar ik kan niemand vinden die die dingen kan maken. En mijn moeder kwam alleen met "je kan ook een nogatine ijstaart laten maken?.
De dichtsbijzijnde toko die mooie ijstaarten maakt zit in Rotterdam, en dan issie al gesmolten voor ie in Eindhoven staat.
woont die in eindhoven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
AMYGRACE oh wait je wil ijstaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |