Mooi gezegdquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef zarGon het volgende:
Wat standaard.
Je weet best wat je moet doen. Alleen wil je net even iets anders dan je weet. Of zo. Pfrt.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef pimsieb het volgende:
Ik verblijf momenteel in zwitserland voor een stage en ik heb 2 weken geleden een leuke meid ontmoet in de bar, bleek het het zusje te zijn van mn collega die elke dag naast me zit.
Later op de avond vertelde ze me dat ze een vriend had, we hadden alleen een beetje gepraat en samen gedanst enzo dus ik wist niet echt wat ik er van moest denken, ook omdat zij een uitwisselingsstudente is en ik verder niks van haar vriend af wist. Ik had haar naar huis gebracht en dr nummer gevraagd omdat ik het toch erg leuk met dr vond.
Heel de week een beetje met dr gesproken via sms, tot een paar dagen terug omdat ik een andere meid had ontmoet. Maar nu was het gisteren mn verjaardag en besloot ik toch maar de meid met vriend te smsen dat ik vrijdag een feestje geef en dat ze ook zou moeten komen, waar ze mee akkoord ging. Ik wist niet echt of dat een slimme move was, maar wat bleek: gisteravond hadden we een feestje in ons "studenten kamp" en beide meiden waren daar, wat een beetje awkward was.
Maar de meid met vriend zat dus steeds naar me te kijken, en dus was ik maar naast dr gaan zitten om met dr te praten, wat behoorlijk goed ging. Later op het feestje had ik dr wat gevraagd over dr vriend, hoe t nou zat enzo, en ze zei dat ze het allemaal niet meer zo goed wist, wat goed nieuws voor me was natuurlijk. Uiteindelijk zijn we met een groepje naar de kroeg gegaan en had ze dr tas in mijn kamer gelaten zodat ze niet alles mee moest nemen, maar dit betekende sowieso dat ze dus met mij terug naar huis zou moeten lopen.
In de kroeg lekker lopen flirten en toen samen naar huis gelopen, tot we vervolgens in een parkje kwamen waar ik (ik weet niet meer hoe we tot het onderwerp waren gekomen) iets in de trend van : " maar ben je dan bang voor wat er gebeurd als je met me zoent?" Haar antwoord was nee, dus gelijk daar gezoend natuurlijk en daarna terug naar mijn kamer gegaan waar het een en ander is gebeurt, maar ze me ook heeft gezegd van: ik kan dit niet maken, wat ben ik aan het doen??
Blijkt dus dat ze al 4 jaar een vriend heeft, en nu voel ik me best wel kut omdat ik dacht dat het niet zo serieus was, maar 4 jaar is niet niks.
Nu komt ze vrijdag naar mn feestje, en zouden we volgende week ook een avondje gaan poolen ofzo, maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, moet ik duidelijkheid vragen hoe het nu zit met haar en haar vriend, of gewoon een leuke tijd met dr hebben en afwachten wat er gebeurd ? want het gaat me nou niet om de sex ofzo, dan zou ik me niet afvragen wat ik het beste kan doen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef zarGon het volgende:
Wat standaard.
Je weet best wat je moet doen. Alleen wil je net even iets anders dan je weet. Of zo. Pfrt.
Waarom zou ze verantwoording afleggen aan jou? Wie ben jij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef pimsieb het volgende:
Ja ok, ik snap wat je bedoelt, maar de kans is groot dat ze er sowieso niet aan wilt denken, laat staan verantwoording afleggen tegen mij.
Duidelijkheid had je in het begin al, maar dat negeerde je maar even voor het gemak. Weet je nog toen ze zei dat ze een vriend had?quote:En natuurlijk moet ik op een gegeven moment duidelijkheid hebben, maar nu gelijk al?
Ja ok, de duidelijkheid had ik, en het waren ook gewoon vriendschappelijke smsjes, niks flirten. ik had ook al een paar dagen geen contact meer, en was ook niet echt van plan om nog in contact te blijven, maar had een paar drankjes op, en dan gedraag ik me wat minder verantwoordlijk, zoals iedereen wss.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou ze verantwoording afleggen aan jou? Wie ben jij?
[..]
Duidelijkheid had je in het begin al, maar dat negeerde je maar even voor het gemak. Weet je nog toen ze zei dat ze een vriend had?
Nou, nu heb je geen drankjes op, en ben je nuchter. Doe je ding, mastermind.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Ja ok, de duidelijkheid had ik, en het waren ook gewoon vriendschappelijke smsjes, niks flirten. ik had ook al een paar dagen geen contact meer, en was ook niet echt van plan om nog in contact te blijven, maar had een paar drankjes op, en dan gedraag ik me wat minder verantwoordlijk, zoals iedereen wss.
Anders quote je effe heel de OPquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Ze staat misschien wat zwak in haar relatie op het moment en dan ben jij degene die hier gaat vragen wat te doen..
Laat het initiatief van haar komen, ga niet zitten vissen. Dat zou erg laag zijn.
Waarom doe je niet gewoon normaal? Misschien vindt ze de affaire voor herhaling vatbaar, als jij daar tenminste open voor staat. Dat zou ik zelf misschien doen. Jullie zijn beide in het buitenland, de kaarten liggen daar wat mij betreft gewoon anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef pimsieb het volgende:
maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, moet ik duidelijkheid vragen hoe het nu zit met haar en haar vriend, of gewoon een leuke tijd met dr hebben en afwachten wat er gebeurd ? want het gaat me nou niet om de sex ofzo, dan zou ik me niet afvragen wat ik het beste kan doen.
Nu ben ik even nieuwsgierig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:45 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon normaal? Misschien vindt ze de affaire voor herhaling vatbaar, als jij daar tenminste open voor staat. Dat zou ik zelf misschien doen. Jullie zijn beide in het buitenland, de kaarten liggen daar wat mij betreft gewoon anders.
Maar nu vul ik in, wat vind je zelf wat je moet doen? D.w.z. wat zou de ideale situatie zijn wat jou betreft.
Fatsoen gaat de deur uit als je in het buitenland zit, denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Nu ben ik even nieuwsgierig.
Waarom liggen daar de kaarten anders dan volgens jou?
Ik heb zelf niet een moreel bezwaar tegen vreemdgaan als niemand het weet. Waar ik wel een moreel bezwaar tegen heb, is dat mensen er achter komen en pijn ervaren. Met andere woorden, het is prima als je discreet bent. Dat is in het buitenland al gauw het geval.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef Robbiej het volgende:
Waarom liggen daar de kaarten anders dan volgens jou?
En is jouw partner daarvan op de hoogte?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet een moreel bezwaar tegen vreemdgaan als niemand het weet. Waar ik wel een moreel bezwaar tegen heb, is dat mensen er achter komen en pijn ervaren. Met andere woorden, het is prima als je discreet bent. Dat is in het buitenland al gauw het geval.
Ze weet dat mijn moraal op dit vlak nou niet echt van hoogstaande aard is, ja. Maar het is meer een situatie van "don't ask, don't tell".quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef Robbiej het volgende:
En is jouw partner daarvan op de hoogte?
Dat weet ik zelf ook nog niet zeker, ik vind dr wel erg leuk, maar ze is ook wat ouder dan wat ik normaal gewend ben, wat ofwel positief, dan wel negatief kan zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Je moet je afvragen wat je wil. Haar een paar keer aanduwen of iets serieus. Bij dat laatste laat haar eerst maar nadenken over wat zij wil voordat je nog meer doet. Bij dat eerste, lekker doen, maar wel veilig.
Wat houdt je tegen om het te proberen? Gewoon angst voor het nieuwe? Dan toch proberen. Twijfel je over je gevoel? Misschien bij deze keer laten. Of ze wat ouder is of niet, dat maakt toch niet uit? Of scheelt het echt 10 jaar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef pimsieb het volgende:
Dat weet ik zelf ook nog niet zeker, ik vind dr wel erg leuk, maar ze is ook wat ouder dan wat ik normaal gewend ben, wat ofwel positief, dan wel negatief kan zijn
De vraag is een beetje wat hij wil. Als hij een serieuze relatie wil zou ik toch willen adviseren om er op te staan dat ze het eerst uitmaakt met haar vriend. Zo niet, dan boeit dat weinig inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef Hallmark het volgende:
Als die vriend je tegenhoudt, dan kun je het op twee manieren spelen:
- Je bent een hufter en, dat accepterend, gaat door met wat je wil
- Je bent een gentleman en geeft aan dat je door wilt, maar dat ze het eerst moet uitmaken
Om de andere vraag te beantwoorden, Ik ben zelf ook 24, (net een weekje), maar ik doelde meer op het feit dat ik meestal met meiden van een jaar of 19-22 omga omdat ik mezelf nou ook niet bepaald 24 voelquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om het te proberen? Gewoon angst voor het nieuwe? Dan toch proberen. Twijfel je over je gevoel? Misschien bij deze keer laten. Of ze wat ouder is of niet, dat maakt toch niet uit? Of scheelt het echt 10 jaar?
Als die vriend je tegenhoudt, dan kun je het op twee manieren spelen:
- Je bent een hufter en, dat accepterend, gaat door met wat je wil
- Je bent een gentleman en geeft aan dat je door wilt, maar dat ze het eerst moet uitmaken
Kerel, wat doe je nog hier?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:50 schreef pimsieb het volgende:
Verder gaat het heel goed, en zit ik eraan te denken om een weekendje met dr weg te gaan zodat ze zich even geen zorgen hoeft te maken om al het gedoe eromheen, is dit een goed plan??
Ik heb nou niet bepaald veel ervaring met deze situatie, kan nooit kwaad om wat extra kennis te vergaren en verschillende perspectieven aan te horen toch ?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:03 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Kerel, wat doe je nog hier?
Als jij een weekendje fucking & sucking wil organiseren, prima toch? Wat is nou precies je vraag?Maar kom niet aan met een zacht verhaal van "zodat ze zich geen zorgen hoeft te maken", want dan maken de Fokkers hier gehakt van je.
Ok ik zal het uitleggen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:07 schreef Hallmark het volgende:
Maar welke perspectieven zijn er dan? "Zal ik gaan neuken of niet?"
Wil je een moreel perspectief? Wil je weten hoe je d'r het beste inpakt? Wil je weten waar de goedkoopste hotels zitten?
Het verhaal van "om d'r zorgen weg te nemen", dat klopt gewoon niet. Dat kan alleen zijzelf, door óf een keuze voor jou óf een keuze voor hem te maken. Of door te accepteren dat ze in een slet-fase zit, wat ook prima is.
Hehehheh.... ik heb niet het idee dat jij de realiteit omarmt. De realiteit is: jij wil iemand anders z'n vriendin neuken, en zij zit in haar slet-fase.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:18 schreef pimsieb het volgende:
Om d'r zorgen weg te nemen: Ze maakt zich nogal druk om wat iedereen hier er van vindt.
(...)
Perspectieven: Ik heb haar nog niet gevraagd om mee te gaan
Maybe u're right,quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:32 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hehehheh.... ik heb niet het idee dat jij de realiteit omarmt. De realiteit is: jij wil iemand anders z'n vriendin neuken, en zij zit in haar slet-fase.
Als je de realiteit kunt omarmen, als jij dat kunt accepteren, dan wordt handelen veel gemakkelijker. Dan is zij helemaal niet zielig, en ben jij gewoon een player. Dus ik zou zeggen; gedraag je als een player. Maak je niet druk waar jullie heen gaan, eerst lanceer je het idee en je zegt: "hey Marloes, zin om een weekendje weg te gaan? We gaan lekker met de trein naar een hotelletje, beetje wandelen, lekker eten, kunst, bioscoop, etc." Als ze vraagt om specifieken, zeg je dat het een verrassing is.
Als ze positief reageert, dan kun je op je gemakkie dat soort details verzinnen, en regel je dat weekendje. Klaar.
Dat is de verantwoordelijkheid van die meid, niet van TS.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:17 schreef perfectsecret het volgende:
Relatie = afblijven tot het uit is. Weekendje weg pff, arme vriend van haar. Onthoud: in de meeste gevallen raak je iets kwijt zoals je er aan komt.
Nou ja, chique is anders.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef Vaandrig het volgende:
Ik snap trouwens ook niet waar dat schuldgevoel vandaan komt van jou naar haar vriend.
Als we met alles en iedereen rekening moeten gaan houden is het leven ook saai. Dit soort situaties zorgen voor avontuur. Ieder persoon heeft zijn eigen grens. Zij zit in een relatie. Het is aan haar waar die grens ligt en of ze die wil overschrijden.quote:
Dat. Denk ik. Sowieso zou ik het al geen relatiemateriaal meer vinden, een vreemdganger, maargoed, dat zegt niet dat je er niet nog wat plezier mee kunt beleven voor zolang het duurt, als je besluit om niet chique te blijven handelen. Zelf zou ik 'genoeg weten' en het gewoon afkappen en als eenmalig beschouwen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:34 schreef Cue_ het volgende:
Ga der gewoon van uit dat ze geniet van haar tijd daar. Dus samen gewoon een leuke tijd hebben en daarna weer terug naar huis
Ben ik helemaal met je eens. Maar TS en zijn lekkertje lijken een beetje in dromenland te verkeren, waar ze allebei nog een beeld van zichzelf hebben dat ze netjes zijn. Terwijl als je accepteert dat je een hufter en een slet bent, dan kun je lekker hufterig rondsletten dat het een lieve lust is.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:21 schreef Vaandrig het volgende:
Dit soort situaties zorgen voor avontuur. (...) Zij zit in een relatie. Het is aan haar waar die grens ligt
TS, heb je nou al gevraagd of ze meegaat of blijf je een net-niet-player? Vraag nou maar, dan kun je verder.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:35 schreef pimsieb het volgende:
Ben dr zelf ook nog helemaal niet over uit, maar heb sowieso geen zin om veel langer mn tijd eraan te spenderen als er geen resultaat te boeken valt
Ik had toch gezegd dat ik het nou niet bepaald netjes vond? dat was dan ook de enige reden waarom ik twijfelde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:28 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Maar TS en zijn lekkertje lijken een beetje in dromenland te verkeren, waar ze allebei nog een beeld van zichzelf hebben dat ze netjes zijn. Terwijl als je accepteert dat je een hufter en een slet bent, dan kun je lekker hufterig rondsletten dat het een lieve lust is.
[..]
TS, heb je nou al gevraagd of ze meegaat of blijf je een net-niet-player? Vraag nou maar, dan kun je verder.
Ik denk dat als jij blijft twijfelen, dan blijft zij dat ook doen. Persoonlijk zou ik de knop omzetten in m'n hoofd. Accepteer dat je geen gentleman bent, en dat dat okay is om een bepaalde reden. Bijv. dat je mogelijk verliefd wordt, en als je dat voelt, dat je je niets aantrekt van een evt. vriendje. Dan trek je haar ook mee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:55 schreef pimsieb het volgende:
Ik had toch gezegd dat ik het nou niet bepaald netjes vond? dat was dan ook de enige reden waarom ik twijfelde.
(...)
gister filmpje met dr gekeken en het liep goed af
Dat weet ik nog niet 100%, maar vindt dr telkens leuker, en over het algemeen houd ik meiden juist meestal op afstand, en met haar niet.quote:
je hebt gelijk, Maar laatst zei ze tegen me dat ze bang is dat ze me niet los kan laten, en dat het zo lastig is omdat ik weer terug naar nederland moet voor mn studie. Schrok er wel een beetje van ;P zo snel al, en wist dus ook niet echt wat ik dr moest zeggen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:01 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij blijft twijfelen, dan blijft zij dat ook doen. Persoonlijk zou ik de knop omzetten in m'n hoofd. Accepteer dat je geen gentleman bent, en dat dat okay is om een bepaalde reden. Bijv. dat je mogelijk verliefd wordt, en als je dat voelt, dat je je niets aantrekt van een evt. vriendje. Dan trek je haar ook mee.
Alleen lust zal het niet zijn want ze krijgt genoeg aandacht (mooie meid), En haar broer (!!) is een collega op mn stage die op 2 meter afstand van me werkt, dus ze weet wel waar ze aan begint i guessquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:26 schreef b4kl4p het volgende:
Als je een hoop gezeik wilt hebben en het is je dat waard, voor die tjiekah gaan. Als het puur lust is gewoon verder zoeken, want gezeik en emotionele bende ga je krijgen.
Met de (redelijke) kans dat het lust was bij haar en dat ze gewoon terug gaat naar die goser waar ze 4 jaar wat mee heeft.
Heb zelf helaas ervaring in deze, 3x ofzo. Altijd niets anders dan gezeik en ellende geweest. Bezint eer ge begint ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:34 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Alleen lust zal het niet zijn want ze krijgt genoeg aandacht (mooie meid), En haar broer (!!) is een collega op mn stage die op 2 meter afstand van me werkt, dus ze weet wel waar ze aan begint i guess
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |