Mooi gezegdquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef zarGon het volgende:
Wat standaard.
Je weet best wat je moet doen. Alleen wil je net even iets anders dan je weet. Of zo. Pfrt.
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef pimsieb het volgende:
Ik verblijf momenteel in zwitserland voor een stage en ik heb 2 weken geleden een leuke meid ontmoet in de bar, bleek het het zusje te zijn van mn collega die elke dag naast me zit.
Later op de avond vertelde ze me dat ze een vriend had, we hadden alleen een beetje gepraat en samen gedanst enzo dus ik wist niet echt wat ik er van moest denken, ook omdat zij een uitwisselingsstudente is en ik verder niks van haar vriend af wist. Ik had haar naar huis gebracht en dr nummer gevraagd omdat ik het toch erg leuk met dr vond.
Heel de week een beetje met dr gesproken via sms, tot een paar dagen terug omdat ik een andere meid had ontmoet. Maar nu was het gisteren mn verjaardag en besloot ik toch maar de meid met vriend te smsen dat ik vrijdag een feestje geef en dat ze ook zou moeten komen, waar ze mee akkoord ging. Ik wist niet echt of dat een slimme move was, maar wat bleek: gisteravond hadden we een feestje in ons "studenten kamp" en beide meiden waren daar, wat een beetje awkward was.
Maar de meid met vriend zat dus steeds naar me te kijken, en dus was ik maar naast dr gaan zitten om met dr te praten, wat behoorlijk goed ging. Later op het feestje had ik dr wat gevraagd over dr vriend, hoe t nou zat enzo, en ze zei dat ze het allemaal niet meer zo goed wist, wat goed nieuws voor me was natuurlijk. Uiteindelijk zijn we met een groepje naar de kroeg gegaan en had ze dr tas in mijn kamer gelaten zodat ze niet alles mee moest nemen, maar dit betekende sowieso dat ze dus met mij terug naar huis zou moeten lopen.
In de kroeg lekker lopen flirten en toen samen naar huis gelopen, tot we vervolgens in een parkje kwamen waar ik (ik weet niet meer hoe we tot het onderwerp waren gekomen) iets in de trend van : " maar ben je dan bang voor wat er gebeurd als je met me zoent?" Haar antwoord was nee, dus gelijk daar gezoend natuurlijk en daarna terug naar mijn kamer gegaan waar het een en ander is gebeurt, maar ze me ook heeft gezegd van: ik kan dit niet maken, wat ben ik aan het doen??
Blijkt dus dat ze al 4 jaar een vriend heeft, en nu voel ik me best wel kut omdat ik dacht dat het niet zo serieus was, maar 4 jaar is niet niks.
Nu komt ze vrijdag naar mn feestje, en zouden we volgende week ook een avondje gaan poolen ofzo, maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, moet ik duidelijkheid vragen hoe het nu zit met haar en haar vriend, of gewoon een leuke tijd met dr hebben en afwachten wat er gebeurd ? want het gaat me nou niet om de sex ofzo, dan zou ik me niet afvragen wat ik het beste kan doen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef zarGon het volgende:
Wat standaard.
Je weet best wat je moet doen. Alleen wil je net even iets anders dan je weet. Of zo. Pfrt.
Waarom zou ze verantwoording afleggen aan jou? Wie ben jij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef pimsieb het volgende:
Ja ok, ik snap wat je bedoelt, maar de kans is groot dat ze er sowieso niet aan wilt denken, laat staan verantwoording afleggen tegen mij.
Duidelijkheid had je in het begin al, maar dat negeerde je maar even voor het gemak. Weet je nog toen ze zei dat ze een vriend had?quote:En natuurlijk moet ik op een gegeven moment duidelijkheid hebben, maar nu gelijk al?
Ja ok, de duidelijkheid had ik, en het waren ook gewoon vriendschappelijke smsjes, niks flirten. ik had ook al een paar dagen geen contact meer, en was ook niet echt van plan om nog in contact te blijven, maar had een paar drankjes op, en dan gedraag ik me wat minder verantwoordlijk, zoals iedereen wss.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou ze verantwoording afleggen aan jou? Wie ben jij?
[..]
Duidelijkheid had je in het begin al, maar dat negeerde je maar even voor het gemak. Weet je nog toen ze zei dat ze een vriend had?
Nou, nu heb je geen drankjes op, en ben je nuchter. Doe je ding, mastermind.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef pimsieb het volgende:
[..]
Ja ok, de duidelijkheid had ik, en het waren ook gewoon vriendschappelijke smsjes, niks flirten. ik had ook al een paar dagen geen contact meer, en was ook niet echt van plan om nog in contact te blijven, maar had een paar drankjes op, en dan gedraag ik me wat minder verantwoordlijk, zoals iedereen wss.
Anders quote je effe heel de OPquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord al.
Ze staat misschien wat zwak in haar relatie op het moment en dan ben jij degene die hier gaat vragen wat te doen..
Laat het initiatief van haar komen, ga niet zitten vissen. Dat zou erg laag zijn.
Waarom doe je niet gewoon normaal? Misschien vindt ze de affaire voor herhaling vatbaar, als jij daar tenminste open voor staat. Dat zou ik zelf misschien doen. Jullie zijn beide in het buitenland, de kaarten liggen daar wat mij betreft gewoon anders.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef pimsieb het volgende:
maar ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, moet ik duidelijkheid vragen hoe het nu zit met haar en haar vriend, of gewoon een leuke tijd met dr hebben en afwachten wat er gebeurd ? want het gaat me nou niet om de sex ofzo, dan zou ik me niet afvragen wat ik het beste kan doen.
Nu ben ik even nieuwsgierig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:45 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon normaal? Misschien vindt ze de affaire voor herhaling vatbaar, als jij daar tenminste open voor staat. Dat zou ik zelf misschien doen. Jullie zijn beide in het buitenland, de kaarten liggen daar wat mij betreft gewoon anders.
Maar nu vul ik in, wat vind je zelf wat je moet doen? D.w.z. wat zou de ideale situatie zijn wat jou betreft.
Fatsoen gaat de deur uit als je in het buitenland zit, denk ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef Robbiej het volgende:
[..]
Nu ben ik even nieuwsgierig.
Waarom liggen daar de kaarten anders dan volgens jou?
Ik heb zelf niet een moreel bezwaar tegen vreemdgaan als niemand het weet. Waar ik wel een moreel bezwaar tegen heb, is dat mensen er achter komen en pijn ervaren. Met andere woorden, het is prima als je discreet bent. Dat is in het buitenland al gauw het geval.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef Robbiej het volgende:
Waarom liggen daar de kaarten anders dan volgens jou?
En is jouw partner daarvan op de hoogte?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet een moreel bezwaar tegen vreemdgaan als niemand het weet. Waar ik wel een moreel bezwaar tegen heb, is dat mensen er achter komen en pijn ervaren. Met andere woorden, het is prima als je discreet bent. Dat is in het buitenland al gauw het geval.
Ze weet dat mijn moraal op dit vlak nou niet echt van hoogstaande aard is, ja. Maar het is meer een situatie van "don't ask, don't tell".quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef Robbiej het volgende:
En is jouw partner daarvan op de hoogte?
Dat weet ik zelf ook nog niet zeker, ik vind dr wel erg leuk, maar ze is ook wat ouder dan wat ik normaal gewend ben, wat ofwel positief, dan wel negatief kan zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Je moet je afvragen wat je wil. Haar een paar keer aanduwen of iets serieus. Bij dat laatste laat haar eerst maar nadenken over wat zij wil voordat je nog meer doet. Bij dat eerste, lekker doen, maar wel veilig.
Wat houdt je tegen om het te proberen? Gewoon angst voor het nieuwe? Dan toch proberen. Twijfel je over je gevoel? Misschien bij deze keer laten. Of ze wat ouder is of niet, dat maakt toch niet uit? Of scheelt het echt 10 jaar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef pimsieb het volgende:
Dat weet ik zelf ook nog niet zeker, ik vind dr wel erg leuk, maar ze is ook wat ouder dan wat ik normaal gewend ben, wat ofwel positief, dan wel negatief kan zijn
De vraag is een beetje wat hij wil. Als hij een serieuze relatie wil zou ik toch willen adviseren om er op te staan dat ze het eerst uitmaakt met haar vriend. Zo niet, dan boeit dat weinig inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef Hallmark het volgende:
Als die vriend je tegenhoudt, dan kun je het op twee manieren spelen:
- Je bent een hufter en, dat accepterend, gaat door met wat je wil
- Je bent een gentleman en geeft aan dat je door wilt, maar dat ze het eerst moet uitmaken
Om de andere vraag te beantwoorden, Ik ben zelf ook 24, (net een weekje), maar ik doelde meer op het feit dat ik meestal met meiden van een jaar of 19-22 omga omdat ik mezelf nou ook niet bepaald 24 voelquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:30 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om het te proberen? Gewoon angst voor het nieuwe? Dan toch proberen. Twijfel je over je gevoel? Misschien bij deze keer laten. Of ze wat ouder is of niet, dat maakt toch niet uit? Of scheelt het echt 10 jaar?
Als die vriend je tegenhoudt, dan kun je het op twee manieren spelen:
- Je bent een hufter en, dat accepterend, gaat door met wat je wil
- Je bent een gentleman en geeft aan dat je door wilt, maar dat ze het eerst moet uitmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |