abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123452039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je weet het verschil tussen 'altijd met iemand in je hoofd zitten' en 'iemand totaal vergeten'? Je had nota bene een afspraak met 'm. :')

Dat je dit nog allemaal een beetje goed probeert te praten zegt eigenlijk al genoeg. Onvolwassen.
Ja, ik weet dat het klinkt als een domme smoes onacceptabel maar het komt echt door de drank. Ik kan niet tegen drank, word van een klein beetje al heel anders en dan ga ik me bezig houden met waar ik op het moment mee bezig ben en niet denken aan een afspraak. Omdat ik het op het moment gezellig had en ik kon ook niet achterblijven met de drank, had 1 vriendin echt al tijden niet gezien en ze dronken allemaal. En nogmaals: ik neem mijn eigen fout en het is mijn schuld. Maar veel mensen doen hier alsof ik zojuist iemand heb vermoord ofzo. :P En ik denk ook dat ik wel onvolwassen ben.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:08:16 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123452191
maar als je zo goed weet hoe je reageert op drank, dan doe je het toch niet?
Bedoel dan neem je maar een glas water tussendoor of dan drink je maar langzamer dan de rest. Niemand die dan boos op je wordt. En zo wel, dan zijn het sukkels van vriendinnen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:12:01 #153
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123452349
Mag ik het nummer van die gast van je, dan kan ik even doorgeven dat die maar beter ermee moet ophouden en je een keiharde backhand te geven.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_123452369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Bedoel dan neem je maar een glas water tussendoor of dan drink je maar langzamer dan de rest. Niemand die dan boos op je wordt. En zo wel, dan zijn het sukkels van vriendinnen.
Man wijven _O- :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:12:20 #155
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_123452371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ja, ik verzin wel iets. Ik ben alleen bang dat ik het echt totaal heb verpest. Ik ben bang voor de waarheid ofzo, dat ik hem straks ga opzoeken en dat hij zegt dat het klaar is. Hij kan ook nog eens veel beter krijgen namelijk. Ik snap ook niet wat hij met mij doet eigenlijk :P . Nja, ik ga het in ieder geval doen vanavond anders schiet ik ook geen steek op.
Ookal heb je het verpest kan je het beter maar zeker weten dan dat je nog een tijd loopt met een 'wat als' gevoel. :). Dood laten bloeden door inactie is het slechtste wat je kan doen in ieder geval. Succes!
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_123453228
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Ookal heb je het verpest kan je het beter maar zeker weten dan dat je nog een tijd loopt met een 'wat als' gevoel. :). Dood laten bloeden door inactie is het slechtste wat je kan doen in ieder geval. Succes!
Klopt. Dus vanavond ga ik mijn excuses aanbieden etc. Hopelijk komt het goed maar ik zie het somber in. Danku.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:37:22 #157
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_123453309
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Klopt. Dus vanavond ga ik mijn excuses aanbieden etc. Hopelijk komt het goed maar ik zie het somber in. Danku.
Hoe ga je je excuses aanbieden?
pi_123453310
Herkenbaar!

Maar ik heb nu dan ook geen vriendje meer :') dus advies: doe normaal
Worry is a misuse of imagination
pi_123453369
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
Klopt ook. Maar ik zat in die sfeer, iedereen deed het en ik wou eerst ook niet maar dan gaan mensen toch doordrammen omdat het gezellig is. Ken je toch wel? :P En ik vind het maar dom dat iedereen aan bijv aan het atten is en ik dr een beetje bij zit zonder drank. :P
pi_123453386
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Klopt ook. Maar ik zat in die sfeer, iedereen deed het en ik wou eerst ook niet maar dan gaan mensen toch doordrammen omdat het gezellig is. Ken je toch wel? :P En ik vind het maar dom dat iedereen aan bijv aan het atten is en ik dr een beetje bij zit zonder drank. :P
Waarom wil je een relatie als je liever plezier maakt?
pi_123453500
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Hoe ga je je excuses aanbieden?
Ik bel hem op en zeg sorry en of we het ergens ff kunnen uitpraten. En dan zie ik wel. :P
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:43:45 #162
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_123453571
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ik bel hem op en zeg sorry en of we het ergens ff kunnen uitpraten. En dan zie ik wel. :P
Wat valt er uit te praten dan? Hij heeft niks verkeerd gedaan behalve te aardig zijn.
pi_123453597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom wil je een relatie als je liever plezier maakt?
Ik heb geen relatie met hem en ik heb geen idee of dat ooit gaat komen. Denk dus dat hij er klaar mee is. Maar plezier en relatie gaan samen toch. :P
pi_123453603
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef sufkop. het volgende:
of we het ergens ff kunnen uitpraten.
Je doelt op een moment om jouw excuses nog veel uitgebreider aan te bieden? :')
pi_123453709
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je doelt op een moment om jouw excuses nog veel uitgebreider aan te bieden? :')
Yes, ga niet via de telefoon van alles bespreken, face to face is het duidelijker.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

Wat valt er uit te praten dan? Hij heeft niks verkeerd gedaan behalve te aardig zijn.
Ik bedoel dus dat ik dan ergens iets wil drinken om het uit te leggen. Of waar dan ook. :D
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:48:21 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123453771
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat het klinkt als een domme smoes onacceptabel maar het komt echt door de drank. Ik kan niet tegen drank, word van een klein beetje al heel anders en dan ga ik me bezig houden met waar ik op het moment mee bezig ben en niet denken aan een afspraak. Omdat ik het op het moment gezellig had en ik kon ook niet achterblijven met de drank, had 1 vriendin echt al tijden niet gezien en ze dronken allemaal. En nogmaals: ik neem mijn eigen fout en het is mijn schuld. Maar veel mensen doen hier alsof ik zojuist iemand heb vermoord ofzo. :P En ik denk ook dat ik wel onvolwassen ben.
Grote meid, de drank als excuus blijven opvoeren.

Dus terwijl je weet dat je niet tegen drank kunt, en terwijl je weet dat je een afspraak met hem had voor een etentje en een avondje film kijken, ga je toch zitten zuipen.

Dan kun je een hoop excuses bedenken, maar feit is dat je met die kennis niet zou gaan zitten drinken als hij belangrijk genoeg voor je was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:51:12 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123453885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef sufkop. het volgende:
Ik bedoel dus dat ik dan ergens iets wil drinken om het uit te leggen. Of waar dan ook. :D
Ja, dat lijkt me verstandig:
- Ja eh nou, het zat zo, ik kan niet zo goed tegen drank, want als ik er aan begin dan kan ik niet meer stoppen... Nog een biertje?

|:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123453937
.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me verstandig:
- Ja eh nou, het zat zo, ik kan niet zo goed tegen drank, want als ik er aan begin dan kan ik niet meer stoppen... Nog een biertje?

|:(
Nee joh, ik ga aan de thee natuurlijk. :P
pi_123453950
Heb je wel echt spijt?
pi_123453991
Je klinkt idd niet echt of je spijt hebt..
Worry is a misuse of imagination
pi_123454093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Yes, ga niet via de telefoon van alles bespreken, face to face is het duidelijker.

[..]

Het gaat hier wel erg lang en ver door (ben zelf een pagina 1 of 2 reageerder/basher ;) ) dus je kunt nu denk ik wel stoppen met verder lezen hier. Sommigen willen je zo hard en vaak mogelijk wegzetten (zoals goede Fokkers betaamd!), maar de strekking is wel duidelijk nu. SMS of bel hem met korte excuus en ga inderdaad wat met hem drinken ofzo en leg het uit en zeg sorry. Dan lijkt het me ook wel klaar.
Ik heb geen signature.
pi_123454101
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:52 schreef kloon89 het volgende:
Heb je wel echt spijt?
Ja ,natuurlijk. Ik vind het klote.
pi_123454130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ja ,natuurlijk. Ik vind het klote.
Klote dat je hem misschien kwijt bent of baal je oprecht van je eigen gedrag?
pi_123454141
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Het gaat hier wel erg lang en ver door (ben zelf een pagina 1 of 2 reageerder/basher ;) ) dus je kunt nu denk ik wel stoppen met verder lezen hier. Sommigen willen je zo hard en vaak mogelijk wegzetten (zoals goede Fokkers betaamd!), maar de strekking is wel duidelijk nu. SMS of bel hem met korte excuus en ga inderdaad wat met hem drinken ofzo en leg het uit en zeg sorry. Dan lijkt het me ook wel klaar.
Klopt. :P Op die gekke fokkers reageer ik niet.
pi_123454167
quote:

[..]

Welkom op FOK! :)
pi_123454215
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Welkom op FOK! :)
Ik zei ook: zoals goede Fokkers betaamd! :P
Ik heb geen signature.
pi_123454230
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:58 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Ik zei ook: zoals goede Fokkers betaamd! :P
Ah, mijn fout. _O_
pi_123454391
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ah, mijn fout. _O_
Ben zelf Fokker van het eerste uur! Heb wel een tijd terug dit nieuwe account aangemaakt ivm werk (iemand zag mijn username, en dat vond ik geen goed idee!) maar kom al op Fok! vanaf '99 of 2000 of zo.
Ik heb geen signature.
pi_123454933
Hopelijk zet hij jou bij het grofvuil, kinderachtige prinsesjes die zich niet aan afspraken kunnen houden verdienen geen aardige jongen maar een pooier.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_123454953
quote:

[..]

SMS of bel hem met korte excuus en ga inderdaad wat met hem drinken ofzo en leg het uit en zeg sorry. Dan lijkt het me ook wel klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')