Ja, ik weet dat het klinkt als een domme smoes onacceptabel maar het komt echt door de drank. Ik kan niet tegen drank, word van een klein beetje al heel anders en dan ga ik me bezig houden met waar ik op het moment mee bezig ben en niet denken aan een afspraak. Omdat ik het op het moment gezellig had en ik kon ook niet achterblijven met de drank, had 1 vriendin echt al tijden niet gezien en ze dronken allemaal. En nogmaals: ik neem mijn eigen fout en het is mijn schuld. Maar veel mensen doen hier alsof ik zojuist iemand heb vermoord ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen 'altijd met iemand in je hoofd zitten' en 'iemand totaal vergeten'? Je had nota bene een afspraak met 'm.
Dat je dit nog allemaal een beetje goed probeert te praten zegt eigenlijk al genoeg. Onvolwassen.
Man wijvenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
maar als je zo goed weet hoe je reageert op drank, dan doe je het toch niet?
Bedoel dan neem je maar een glas water tussendoor of dan drink je maar langzamer dan de rest. Niemand die dan boos op je wordt. En zo wel, dan zijn het sukkels van vriendinnen.
Ookal heb je het verpest kan je het beter maar zeker weten dan dat je nog een tijd loopt met een 'wat als' gevoel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:56 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ja, ik verzin wel iets. Ik ben alleen bang dat ik het echt totaal heb verpest. Ik ben bang voor de waarheid ofzo, dat ik hem straks ga opzoeken en dat hij zegt dat het klaar is. Hij kan ook nog eens veel beter krijgen namelijk. Ik snap ook niet wat hij met mij doet eigenlijk. Nja, ik ga het in ieder geval doen vanavond anders schiet ik ook geen steek op.
Klopt. Dus vanavond ga ik mijn excuses aanbieden etc. Hopelijk komt het goed maar ik zie het somber in. Danku.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ookal heb je het verpest kan je het beter maar zeker weten dan dat je nog een tijd loopt met een 'wat als' gevoel.. Dood laten bloeden door inactie is het slechtste wat je kan doen in ieder geval. Succes!
Hoe ga je je excuses aanbieden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Klopt. Dus vanavond ga ik mijn excuses aanbieden etc. Hopelijk komt het goed maar ik zie het somber in. Danku.
Klopt ook. Maar ik zat in die sfeer, iedereen deed het en ik wou eerst ook niet maar dan gaan mensen toch doordrammen omdat het gezellig is. Ken je toch wel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:08 schreef Cue_ het volgende:
maar als je zo goed weet hoe je reageert op drank, dan doe je het toch niet?
Bedoel dan neem je maar een glas water tussendoor of dan drink je maar langzamer dan de rest. Niemand die dan boos op je wordt. En zo wel, dan zijn het sukkels van vriendinnen.
Waarom wil je een relatie als je liever plezier maakt?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar ik zat in die sfeer, iedereen deed het en ik wou eerst ook niet maar dan gaan mensen toch doordrammen omdat het gezellig is. Ken je toch wel?En ik vind het maar dom dat iedereen aan bijv aan het atten is en ik dr een beetje bij zit zonder drank.
Ik bel hem op en zeg sorry en of we het ergens ff kunnen uitpraten. En dan zie ik wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hoe ga je je excuses aanbieden?
Wat valt er uit te praten dan? Hij heeft niks verkeerd gedaan behalve te aardig zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik bel hem op en zeg sorry en of we het ergens ff kunnen uitpraten. En dan zie ik wel.
Ik heb geen relatie met hem en ik heb geen idee of dat ooit gaat komen. Denk dus dat hij er klaar mee is. Maar plezier en relatie gaan samen toch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:39 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom wil je een relatie als je liever plezier maakt?
Je doelt op een moment om jouw excuses nog veel uitgebreider aan te bieden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef sufkop. het volgende:
of we het ergens ff kunnen uitpraten.
Yes, ga niet via de telefoon van alles bespreken, face to face is het duidelijker.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je doelt op een moment om jouw excuses nog veel uitgebreider aan te bieden?
Ik bedoel dus dat ik dan ergens iets wil drinken om het uit te leggen. Of waar dan ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Wat valt er uit te praten dan? Hij heeft niks verkeerd gedaan behalve te aardig zijn.
Grote meid, de drank als excuus blijven opvoeren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:04 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het klinkt als een domme smoes onacceptabel maar het komt echt door de drank. Ik kan niet tegen drank, word van een klein beetje al heel anders en dan ga ik me bezig houden met waar ik op het moment mee bezig ben en niet denken aan een afspraak. Omdat ik het op het moment gezellig had en ik kon ook niet achterblijven met de drank, had 1 vriendin echt al tijden niet gezien en ze dronken allemaal. En nogmaals: ik neem mijn eigen fout en het is mijn schuld. Maar veel mensen doen hier alsof ik zojuist iemand heb vermoord ofzo.En ik denk ook dat ik wel onvolwassen ben.
Ja, dat lijkt me verstandig:quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef sufkop. het volgende:
Ik bedoel dus dat ik dan ergens iets wil drinken om het uit te leggen. Of waar dan ook.
Nee joh, ik ga aan de thee natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me verstandig:
- Ja eh nou, het zat zo, ik kan niet zo goed tegen drank, want als ik er aan begin dan kan ik niet meer stoppen... Nog een biertje?
Het gaat hier wel erg lang en ver door (ben zelf een pagina 1 of 2 reageerder/basherquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Yes, ga niet via de telefoon van alles bespreken, face to face is het duidelijker.
[..]
Ik bedoel dus dat ik dan ergens iets wil drinken om het uit te leggen. Of waar dan ook.
Klote dat je hem misschien kwijt bent of baal je oprecht van je eigen gedrag?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ja ,natuurlijk. Ik vind het klote.
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Het gaat hier wel erg lang en ver door (ben zelf een pagina 1 of 2 reageerder/basher) dus je kunt nu denk ik wel stoppen met verder lezen hier. Sommigen willen je zo hard en vaak mogelijk wegzetten (zoals goede Fokkers betaamd!), maar de strekking is wel duidelijk nu. SMS of bel hem met korte excuus en ga inderdaad wat met hem drinken ofzo en leg het uit en zeg sorry. Dan lijkt het me ook wel klaar.
Welkom op FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Het gaat hier wel erg lang en ver door (ben zelf een pagina 1 of 2 reageerder/basher) dus je kunt nu denk ik wel stoppen met verder lezen hier. Sommigen willen je zo hard en vaak mogelijk wegzetten (zoals goede Fokkers betaamd!), maar de strekking is wel duidelijk nu. SMS of bel hem met korte excuus en ga inderdaad wat met hem drinken ofzo en leg het uit en zeg sorry. Dan lijkt het me ook wel klaar.
Ah, mijn fout.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:58 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik zei ook: zoals goede Fokkers betaamd!
Ben zelf Fokker van het eerste uur! Heb wel een tijd terug dit nieuwe account aangemaakt ivm werk (iemand zag mijn username, en dat vond ik geen goed idee!) maar kom al op Fok! vanaf '99 of 2000 of zo.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:55 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
SMS of bel hem met korte excuus en ga inderdaad wat met hem drinken ofzo en leg het uit en zeg sorry. Dan lijkt het me ook wel klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |