abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123449975
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Idd. Maar wil jij iemand nog als die jou 'vergeet'? Langer in de kroeg willen blijven en zo... geen probleem mits je verwittigd wordt... Maar vergeten :o ... neen dat was over voor mij dan.
Het is gewoon dat je een leuke tijd hebt en ik bleef maar doordrinken en daardoor gebeurde dit allemaal. Super stom geweest maar echt niet bewust, bovendien zit hij normaal altijd in mijn hoofd hoor. Behalve als ik heeeel druk bezig ben :P
pi_123449976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen dat je belt dat je een uurtje later komt. Maar op dat moment denk je aan die persoon. Dan hou je er rekening mee dat je daar dus nog heen moet. Ga je niet ineens tig glazen alcohol drinken, zodat je het allemaal vergeet ;)

Evt heeft dat uurtje uitloop, maar niet 6 uur :N

En dat ontbijt van hem snap ik helemaal niet :N En haar gedrag die ochtend ook niet. Dan is het gelijk uit het huis flikkeren :X
Ik had ook nog wel een ontbijt klaargemaakt, op hoop van een uitleg en als een gentleman.
Fok it
pi_123449992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja zelfs vergeten kan ik nog wel begrijpen, maar daarna de asociale snol uithangen, ipv je best doen om het goed te maken.. :') _O-
Ik had haar echt hard de deur uitgeflikkerd en duidelijk gemaakt dat ze ook niet meer terug hoeft te komen.
Dit.

Tenzij anale seks en veel blowjobs.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:03:10 #104
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123450018
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:01 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Het is gewoon dat je een leuke tijd hebt en ik bleef maar doordrinken en daardoor gebeurde dit allemaal. Super stom geweest maar echt niet bewust, bovendien zit hij normaal altijd in mijn hoofd hoor. Behalve als ik heeeel druk bezig ben :P
Ja en daarom ben je dus een kleine kleuter ipv een 'geschikte vriendin' voor die jongen.

Natuurlijk kun je de tijd vergeten (half uurtje later is zo gebeurd), en voor mijn part drink je 3 biertjes teveel...maar hem echt totaal vergeten? :')

Iedereen met een ruggegraat zet je meteen aan de kant. Zou ik wel doen iig.
Gourmetten of steengrillen?
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2013 @ 12:03:12 #105
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_123450020
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:01 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ik heb me nog nooit zo ver lazarus gezopen dat ik belangrijke personen vergeet... kan ik dus niet relateren :@
Are you fokking to me?
pi_123450038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik kan begrijpen dat je belt dat je een uurtje later komt. Maar op dat moment denk je aan die persoon. Dan hou je er rekening mee dat je daar dus nog heen moet. Ga je niet ineens tig glazen alcohol drinken, zodat je het allemaal vergeet ;)

Evt heeft dat uurtje uitloop, maar niet 6 uur :N

En dat ontbijt van hem snap ik helemaal niet :N En haar gedrag die ochtend ook niet. Dan is het gelijk uit het huis flikkeren :X
Ik was super misselijk, voelde me echt niet goed en zag er niet al te fraai (ziek/bleek) uit dus ik denk daarom een ontbijt. Maar ik was zo geirriteerd omdat ik me niet goed voelde dat ik me respectloos ging gedragen. En nu baal ik van mezelf.
pi_123450078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:03 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ik was super misselijk, voelde me echt niet goed en zag er niet al te fraai (ziek/bleek) uit dus ik denk daarom een ontbijt. Maar ik was zo geirriteerd omdat ik me niet goed voelde dat ik me respectloos ging gedragen. En nu baal ik van mezelf.
Je had gewoon sterke drank op en je weet niet meer wat je gedaan hebt.

Kan gebeuren, maar dan moet je wel een mannetje zoeken die geen ballen heeft en dit accepteert.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:04:44 #108
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_123450082
Laat die jongen maar gewoon met rust, hij verdient een betere vriendin ^O^
pi_123450086
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:03 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Ik heb me nog nooit zo ver lazarus gezopen dat ik belangrijke personen vergeet... kan ik dus niet relateren :@
Dus jij zit altijd met belangrijke mensen in je hoofd als je lekker aan het drinken bent en aan het praten bent over andere zaken? :P Ik niet, dan drink en praat ik gewoon, ik zit niet 24/7 met iemand in mijn hoofd. :D
pi_123450105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ik vind sorry zeggen sowieso erg moeilijk maar ik schaam me mu ook voor mijn gedrag. Hij zit niet fout: ik zit volledig fout. Dat ik zo chagrijnig heb kunnen reageren snap ik ook niet want het is logisch/vanzelfsprekend dat hij uitleg wou. Dat verdient hij ook wel. Maar nu heb ik het lef niet echt om mijn excuses aan te bieden. En wil hem ook echt niet kwijt maar we kennen elkaar niet zo lang en het verloopt nu al zo. Klote is het.
Je moet echt een ego zo groot als de planeet Jupiter hebben om zelfs in deze situatie (waarin je duidelijk fout zit) niet je excuses aan te bieden. Wat is daar zo lastig aan voor je precies?
pi_123450108
Ik ben verdomde blij dat TS mijn vriendin niet is, allemachtig wat een gezeik.

Ts, wordt volwassen. Het spijt me dat ik dit zeg, maar die knul had gewoon volledig gelijk toen hij zei dat jij je puberaal en kinderachtig gedraagd.
Ik doe mijn best.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:05:51 #112
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123450109
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:04 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Dus jij zit altijd met belangrijke mensen in je hoofd als je lekker aan het drinken bent en aan het praten bent over andere zaken? :P Ik niet, dan drink en praat ik gewoon, ik zit niet 24/7 met iemand in mijn hoofd. :D
Je weet het verschil tussen 'altijd met iemand in je hoofd zitten' en 'iemand totaal vergeten'? Je had nota bene een afspraak met 'm. :')

Dat je dit nog allemaal een beetje goed probeert te praten zegt eigenlijk al genoeg. Onvolwassen.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:05:56 #113
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_123450114
quote:

[..]

Een beetje netjes persoon denkt inderdaad aan degene waar hij/zij een afspraak mee heeft gemaakt op diezelfde avond.
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2013 @ 12:06:02 #114
137949 Disana
pi_123450116
quote:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen het niet in hun hoofd halen het op een zuipen te zetten als ze een afspraak met iemand hebben.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:06:44 #115
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123450140
Je probeert jezelf nogsteeds goed te praten.

Ga naar hem toe, bied je excuses aan en zuig hem klaar.

Iemand vergeten :')
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2013 @ 12:06:45 #116
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_123450141
quote:

[..]

In je hoofd zitten of vergeten zijn heel andere dingen. Ik hou altijd rekening met de belangrijke personen in mijn leven, anders waren ze niet belangrijk...

Heb zo het idee dat je nog niet volwassen genoeg bent om dat te beseffen. Bedoel ik niet slecht trouwens...
Are you fokking to me?
pi_123450157
Hopelijk vergeeft hij haar niet en krijgen ze geen relatie.

Zometeen is het nog: ik was jou vergeten en had te veel gedronken en toen was zijn penis per ongeluk in mijn vagina gevallen.
pi_123450164
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:05 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je moet echt een ego zo groot als de planeet Jupiter hebben om zelfs in deze situatie (waarin je duidelijk fout zit) niet je excuses aan te bieden. Wat is daar zo lastig aan voor je precies?
Ik durf het niet echt meer. Hoe laf ook. :P Die ochtend was ik zo lam dat ik alleen maar kon zeuren omdat ik me zo kut voelde en nu schaam ik me voor mijn gedrag. Ik durf gewoon niet meer aan te komen zetten met een simpele sorry.
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:08:29 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123450194
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:07 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ik durf het niet echt meer. Hoe laf ook. :P Die ochtend was ik zo lam dat ik alleen maar kon zeuren omdat ik me zo kut voelde en nu schaam ik me voor mijn gedrag. Ik durf gewoon niet meer aan te komen zetten met een simpele sorry.
Ga zuipen, dan vergeet je dit allemaal weer.

en is hij van je af :)
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2013 @ 12:08:36 #120
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_123450198
quote:

[..]

Een simpele sorry zal ook niet voldoende zijn :') Wat denk je van een oprechte het spijt me zonder smoesjes en een lulverhaal er omheen?
Are you fokking to me?
pi_123450212
quote:

[..]

Fijn, dat moet ook. Het moet geen simpel sorry zijn. Je moet er wat voor doen en jezelf durven verloochenen en dat staat je tegen door je enorme ego.
Fok it
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:09:35 #122
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_123450223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:08 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Een simpele sorry zal ook niet voldoende zijn :') Wat denk je van een oprechte het spijt me zonder smoesjes en een lulverhaal er omheen?
Volgens mij spijt het haar niet oprecht, maar vindt ze het gewoon dom wat ze heeft gedaan omdat hij nu klaar met haar lijkt te zijn.
pi_123450234
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Laat die jongen maar gewoon met rust, hij verdient een betere vriendin ^O^
Dat dwingt hij zelf af.
pi_123450248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dit.

Tenzij anale seks en veel blowjobs.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_ :D

Overigens is dat ontbijtje wel prachtig, nog even laten merken wat een fantastische kerel je zal moeten missen. _O_
pi_123450259
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Meloewa het volgende:

[..]

pijp hem idd.
Meloewa weet raad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')