Echt dit hoor. Hij verdient zoveel beter. Gezien zijn reactie op dit alles en nog een ontbijtje voor je maken ook is het echt een toffe gast en jij bent gewoon een slap dwijlwijf dat ook nog eens niet inziet dat 'hem gewoon vergeten' uitstraalt dat hij totaal niet belangrijk voor je is. En niemand wil niet belangrijk worden gevonden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Hopelijk vergeeft hij haar niet en krijgen ze geen relatie.
Zometeen is het nog: ik was jou vergeten en had te veel gedronken en toen was zijn penis per ongeluk in mijn vagina gevallen.
Ik hoop dat voor hem, Jezus wat een slecht nieuws is deze TS voor die jongen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:09 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij spijt het haar niet oprecht, maar vindt ze het gewoon dom wat ze heeft gedaan omdat hij nu klaar met haar lijkt te zijn.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:11 schreef Cue_ het volgende:
ze doen vast nog niet aan seks.. enkel lepeltje lepeltje liggen
als spijt moet je hem je gewoon al lepeltje lepeltje anaal laten nemen
Als dat al te moeilijk voor je is, zou ik die jongen uit je geheugen wissen en hier een duidelijke les uit trekken voor de volgende keer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:07 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik durf het niet echt meer. Hoe laf ook.Die ochtend was ik zo lam dat ik alleen maar kon zeuren omdat ik me zo kut voelde en nu schaam ik me voor mijn gedrag. Ik durf gewoon niet meer aan te komen zetten met een simpele sorry.
We waren eens met een groep maten bij elkaar en een meid die wat bij een maat hoorde had met een andere jongen ge-appt die haar wilde hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:10 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Overigens is dat ontbijtje wel prachtig, nog even laten merken wat een fantastische kerel je zal moeten missen.
laaggezonkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
We waren eens met een groep maten bij elkaar en een meid die wat bij een maat hoorde had met een andere jongen ge-appt die haar wilde hebben.
Zij was dronken en in slaap gevallen nadat hij haar geneukt had, hebben we haar op de gang gelegd en alle spullen buiten neergegooid.
Toen die meid wakker werd, was ze helemaal para want ze wist niet waarom
Godzijdank bent u zelf geen moraalridder.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:17 schreef Re het volgende:
ah de FOK! hooivork en pek-brigade is weer in vol ornaat aanwezig zie ik
waar dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Godzijdank bent u zelf geen moraalridder.
Dan stop je er wat meer moeite in. Als een man echte excuses moet maken koopt ie een kaart, een bos bloemen en eventueel chocolade.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:07 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik durf het niet echt meer. Hoe laf ook.Die ochtend was ik zo lam dat ik alleen maar kon zeuren omdat ik me zo kut voelde en nu schaam ik me voor mijn gedrag. Ik durf gewoon niet meer aan te komen zetten met een simpele sorry.
Ts moet gewoon klaar staan op haar vriend zijn werk en hem meteen mee uit eten nemen die rekening geheel voor haar kosten op te nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan stop je er wat meer moeite in. Als een man echte excuses moet maken koopt ie een kaart, een bos bloemen en eventueel chocolade.
Bij mannen ben je misschien beter af met een een kaartje, six pack aan bier en een dvd van een toffe actiefilm. Maak er gewoon wat van, komt wel goed. Laat in ieder geval echt blijken dat je moeite doet voor je sorry.
Kan ook. De invulling van laten blijken dat er moeite voor gedaan is mag ze verder zelf invullen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ts moet gewoon klaar staan op haar vriend zijn werk en hem meteen mee uit eten nemen die rekening geheel voor haar kosten op te nemen.
Aangezien TS niet echt orgineel is dacht ik draag maar wat aan wat een redelijk sorry is en het nutteloos eten klaar maken van de vreind ook compenseerd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan ook. De invulling van laten blijken dat er moeite voor gedaan is mag ze verder zelf invullen.
Nou, voor een trio mag ze in ieder geval nog wel een paar stapjes verder de fout in gaan. Zoals het bed onder kotsen of zo. Die kan ze maar beter even achter de hand houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Aangezien TS niet echt orgineel is dacht ik draag maar wat aan wat een redelijk sorry is en het nutteloos eten klaar maken van de vreind ook compenseerd.
TS zou ook een vriendin voor een trio kunnen regelen, maar of de prille liefde daarop zit te wachten weten we niet.
Misschien heeft ze dat kotsen ook wel gedaan maar herinnert ze het zich niet meer en heeft de lieftallige vreind niet eens de tijd gehad om dit onderwerp aan te snijden bij deze omhoog gevallen prinses op de erwt. .quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, voor een trio mag ze in ieder geval nog wel een paar stapjes verder de fout in gaan. Zoals het bed onder kotsen of zo. Die kan ze maar beter even achter de hand houden.
Bed onder kotsen, wat is daar nu erg aan? Kan gebeuren..quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, voor een trio mag ze in ieder geval nog wel een paar stapjes verder de fout in gaan. Zoals het bed onder kotsen of zo. Die kan ze maar beter even achter de hand houden.
Dat ontbijtje zegt wel iets over de jongen in kwestie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat kotsen ook wel gedaan maar herinnert ze het zich niet meer en heeft de lieftallige vreind niet eens de tijd gehad om dit onderwerp aan te snijden bij deze omhoog gevallen prinses op de erwt. .
Dat krijg je ook als je haar in haar mond neukt.. dan worden ze misselijk ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bed onder kotsen, wat is daar nu erg aan? Kan gebeuren..
Ik heb vaker geneukt met meiden die erg dronken waren en door het neuken misselijk werden.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Zo gaat dat in een echte mannenwereld
Ja, ik verzin wel iets. Ik ben alleen bang dat ik het echt totaal heb verpest. Ik ben bang voor de waarheid ofzo, dat ik hem straks ga opzoeken en dat hij zegt dat het klaar is. Hij kan ook nog eens veel beter krijgen namelijk. Ik snap ook niet wat hij met mij doet eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan stop je er wat meer moeite in. Als een man echte excuses moet maken koopt ie een kaart, een bos bloemen en eventueel chocolade.
Bij mannen ben je misschien beter af met een een kaartje, six pack aan bier en een dvd van een toffe actiefilm. Maak er gewoon wat van, komt wel goed. Laat in ieder geval echt blijken dat je moeite doet voor je sorry.
Nee hoor, gewoon hard en wild.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:52 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Dat krijg je ook als je haar in haar mond neukt.. dan worden ze misselijk ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |