quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, je moet ze een pluim geven?
Zouden een hoop mensen baat bij gehad hebben als hun moeder dat een keer gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Een moeder die haar dochter een egocentrische kut noemt...
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:11 schreef padlarf het volgende:
[..]![]()
Niet respectloos behandelen staat gelijk aan een pluim geven?
ik welquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is niet het punt dat ik maak.
Het is een respectloze actie, ongeacht of die persoon het verdient of niet.quote:
Tja, je krijgt wat je verdiend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:15 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is een respectloze actie, ongeacht of die persoon het verdient of niet.
Je plaat blijft hangen. Prima dat je het doet, begrijpelijk ook. Maar doe niet alsof het niet respectloos is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Tja, je krijgt wat je verdiend.
Als jij dat respectloos vindt, prima.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen. Prima dat je het doet, begrijpelijk ook. Maar doe niet alsof het niet respectloos is.
Het heeft niks met vinden te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als jij dat respectloos vindt, prima.
Vertel hem dit eens in een mailtje. Dat hij het niet snapt is best begrijpelijk en dat ie de gang van zaken niet leuk vond ook..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
Hoi, ik weet niet hoe ik dit kan goedmaken en ik moet mijn verhaal kwijt. Dus wees vooral eerlijk.
Sinds heel kort ga ik fijn met een hele leuke jongeman om. Ik zou alle positieve punten kunnen benoemen en hoe geweldig hij ismaar ik denk zelfs dat ik eindelijk eens echt verliefd begin te worden. Of het al ben. Ik date sowieso iedere dag met hem en heb nu ook al 2 keer bij hem geslapen.
Nja, tot het punt: laatst zou ik samen met hem eten, film kijken en daar overnachten. Helemaal afgesproken enzovoort maar voordat ik naar hem toe zou gaan was ik met drie vriendinnen. En omdat het best gezellig was (veel bijkletsen) belde ik hem dat ik iets later zou komen dus binnen een uurtje bij hem. Volgens mij vond hij dat al niet oké, maar uiteindelijk was ik 's nachts nog met m'n vriendinnen omdat als ik veel drink, ik niet meer zo helder nadenk en het was gezellig en ik 'vergat' hem eigenlijk. Nou, het leek gewoon heel onschuldig en dat ik wel naar hem toe zou gaan maar ik vergat hem en de tijd.
Toen zag ik rond 2 uur dat hij mij een paar keer had gebeld en geappt dus belde ik hem midden in de nacht terug terwijl hij allang lag te slapen (denk ik). Heel stom. In ieder geval nam hij op en ik heb geen idee wat ik precies heb gezegd, waarschijnlijk niet fraai. In ieder geval ben ik 's nachts (heel stom, had beter bij mijn vriendin kunnen blijven) naar zijn huis toe gegaan en wonder boven wonder liet hij mij binnen. Eenmaal daar ben ik meteen in slaap gevallen.
Volgende ochtend was ik super geïrriteerd omdat ik echt super kort had geslapen en simpelweg brak was. Hij had een ontbijt gemaakt (achteraf lief maar liet niet echt zien dat ik het waardeerde, ook stom) en was simpelweg heel aardig dus ik dacht dat hij er ook niet meer over zou beginnen en dat we dit gewoon konden vergeten. Mja, hij begon toch over het hele voorval dat ik mij niet aan afspraken hield en blabla.
Ik gaf dus normaal aan dat ik er op dat moment niet over wou praten maar hij bleef doorgaan, wou van alles weten (waarom niet gebeld/wat heb ik gedaan/met wie) en als ik lam bent heb ik echt geen zin in die vragen/moeilijke gesprekken dus heb ik van me afgebeten en uiteindelijk kregen we best erge ruzie en wilde hij dat ik wegging. Ook noemde hij me puberaal en kinderachtig en ik vind het ronduit klote dat hij dat vindt. Ik denk dat ik het heb verpest en hem kwijt ben.
En nu zit ik hier echt enorm mee. Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren maar hij is wel enorm boos en volgens mij voornamelijk door mijn reactie 's ochtends denk ik. Ik durf hem niet te bellen omdat ik niet te claimend wil doen maar ik wil ook niet dat hij denkt dat het me niets interesseert. Het is gewoon super dom geweest om zoveel te drinken en te denken dat ik maar een uurtje later zou komen. Ik heb ook geen fatsoenlijke sorry gezegd terwijl mijn gedrag gewoon onacceptabel was. Maar ik weet niet wat het beste is in deze situatie..
Ik bracht het dan wel als een grap, maar inderdaad: het zou wel fijn zijn als ouders goed fatsoen en in andere mensen verplaatsen hoog in het vaandel houden wat het opvoeden betreft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Zouden een hoop mensen baat bij gehad hebben als hun moeder dat een keer gedaan zou hebben.
Nee. TS is nu als het goed is door het stof aan het kruipen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Disclosure het volgende:
Mensen, hebben jullie niet door dat de TS-dame hier nooit meer leest... je kan je mening hier wel ventileren (wat ikzelf ook eerder vandaag heb gedaan) maar het zal haar een worst wezen.
Doel van TS, sympathie voor haar Paris Hilton actie zoeken, gewoon een zinloze tut die dit bij de volgende of notabene dezelfde jongen weer flikt.
Dat soort types zijn helemaal pissed als de vriend dit toevallig een keer terug flikt, want dat is de wereld te klein...
Nee hoor, ik was gewoon niet online t/m nu. Maar het is goed afgelopen dus ik heb wel wat met jullie adviezen gedaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Disclosure het volgende:
Mensen, hebben jullie niet door dat de TS-dame hier nooit meer leest... je kan je mening hier wel ventileren (wat ikzelf ook eerder vandaag heb gedaan) maar het zal haar een worst wezen.
Doel van TS, sympathie voor haar Paris Hilton actie zoeken, gewoon een zinloze tut die dit bij de volgende of notabene dezelfde jongen weer flikt.
Dat soort types zijn helemaal pissed als de vriend dit toevallig een keer terug flikt, want dat is de wereld te klein...
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:23 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon niet online t/m nu. Maar het is goed afgelopen dus ik heb wel wat met jullie adviezen gedaan
Vertelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:23 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gewoon niet online t/m nu. Maar het is goed afgelopen dus ik heb wel wat met jullie adviezen gedaan
Gebeld en gevraagd of we iets konden drinken zodat ik het allemaal uit kon leggen/mijn excuses kon aanbieden. Zodoende.quote:
En wat heb je hiervan geleerd?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Gebeld en gevraagd of we iets konden drinken zodat ik het allemaal uit kon leggen/mijn excuses kon aanbieden. Zodoende.Heel simpel eigenlijk maar volgens mij denk ik soms te dramatisch/moeilijk.
en hoe reageerde hij. was ie kortaf, snapte ie t, was ie blij dat je belde..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Gebeld en gevraagd of we iets konden drinken zodat ik het allemaal uit kon leggen/mijn excuses kon aanbieden. Zodoende.Heel simpel eigenlijk maar volgens mij denk ik soms te dramatisch/moeilijk.
Wacht maar tot de verliefheid weg is en derhalve de roze bril af is, dan zal hij je zien voor wat je bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef sufkop. het volgende:
Sorry mensen, van deze situatie heb ik geleerd dat ik mij simpelweg aan afspraken moet houden, geen valse beloftes moet doen en vooral meteen sorry zeggen zodra ik iets vervelends heb geflikt. Maar dat vind ik altijd moeilijk. Is iets om aan te werken. En hij heeft ook gezegd dat hij mij qua houding soms kinderachtig/onredelijk vindt (met voorbeelden erbij) dus daar moet ik ook wel aan werken over het algemeen![]()
Fout? Of positief?
Aan de telefoon wel kortaf maar toen hij me zag meteen een glimlach. En nou heb het uitgelegd allemaal, schuld volledig op mezelf genomen en hij gaf zn mening en nou uiteindelijk wel goed gekomen maar hij keurt het niet goed en ik weet ook wel dat ik zoiets niet weer kan (en ga) flikken
Niet zo negatief joh, als TS leert van dit soort dingen komt het vast goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wacht maar tot de verliefheid weg is en derhalve de roze bril af is, dan zal hij je zien voor wat je bent.
Ik blijf bij wat ik zei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef maussie95 het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh, als TS leert van dit soort dingen komt het vast goed.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef sufkop. het volgende:
Sorry mensen, van deze situatie heb ik geleerd dat ik mij simpelweg aan afspraken moet houden, geen valse beloftes moet doen en vooral meteen sorry zeggen zodra ik iets vervelends heb geflikt. Maar dat vind ik altijd moeilijk. Is iets om aan te werken. En hij heeft ook gezegd dat hij mij qua houding soms kinderachtig/onredelijk vindt (met voorbeelden erbij) dus daar moet ik ook wel aan werken over het algemeen![]()
Fout? Of positief?
Aan de telefoon wel kortaf maar toen hij me zag meteen een glimlach. En nou heb het uitgelegd allemaal, schuld volledig op mezelf genomen en hij gaf zn mening en nou uiteindelijk wel goed gekomen maar hij keurt het niet goed en ik weet ook wel dat ik zoiets niet weer kan (en ga) flikken
doe idd eens niet zo negatief, iedereen viel over haar heen en ze heeft gedaan wat ze moest doen volgens velen dus dit topic is toch van nut geweest. Iedereen maakt fouten en iedereen leert ervan, eventueel met een wat gedwongen duwtje in de rugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wacht maar tot de verliefheid weg is en derhalve de roze bril af is, dan zal hij je zien voor wat je bent.
Wèèèh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:23 schreef Re het volgende:
[..]
doe idd eens niet zo negatief, iedereen viel over haar heen en ze heeft gedaan wat ze moest doen volgens velen dus dit topic is toch van nut geweest. Iedereen maakt fouten en iedereen leert ervan, eventueel met een wat gedwongen duwtje in de rug
Goed gedaan. Zal best confronterend zijn geweest, maar beter de confrontatie aangaan dan koppig je kop in het zand steken en je eigen tekortkomingen niet onder ogen durven te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef sufkop. het volgende:
Fout? Of positief?
Alleen de OP gelezen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:29 schreef Devion het volgende:
Je "vergat" de tijd? Vergeet je ook soms je eigen naam?![]()
Je vond het gewoon reuze gezellig bij je vriendinnen en wilde gewoon niet vertrekken. Nu kom je met een hele lulsmoes aanzetten en heb je met hem onterecht lopen bekvechten, terwijl een dikke excuses op zijn plaats was.
Je bent gewoon ongedisciplineerd egocentrisch verwend kreng. Kijk nog maar eens goed in de spiegel en hoop dat tussen jullie twee niet meer goed komt, want dit zal heus niet de laatste keer dat je zo'n kutstreek uithaald.
Yup, lekker ongenuanceerd gereageerdquote:
Begrijp ik hieruit nu dat je vind dat je je eigen fout/gedrag vanuit jezelf overschat hebt? Met andere woorden, je vind het zelf helemaal niet zo erg?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Sjees, het is toch ook geen ramp van wereldformaat. Doe normaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Disclosure het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit nu dat je vind dat je je eigen fout/gedrag vanuit jezelf overschat hebt? Met andere woorden, je vind het zelf helemaal niet zo erg?
Nee inderdaad ik slaap er niet slechter door, maar waarom dat een topic openen als het je achteraf toch niet zo boeit in geval van TS?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Sjees, het is toch ook geen ramp van wereldformaat. Doe normaal.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Disclosure het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit nu dat je vind dat je je eigen fout/gedrag vanuit jezelf overschat hebt? Met andere woorden, je vind het zelf helemaal niet zo erg?
Nou, omdat ze er wel mee zat (goed teken) en ons advies nodig dacht te hebben (God mag weten waaromquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef Disclosure het volgende:
[..]
Nee inderdaad ik slaap er niet slechter door, maar waarom dat een topic openen als het je achteraf toch niet zo boeit in geval van TS?
Je onderschat het feit dat ze op het moment geen enkele wroeging had. Achteraf heeft iedereen spijt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, omdat ze er wel mee zat (goed teken) en ons advies nodig dacht te hebben (God mag weten waarom)
Dronkenschap is meestal geen excuus voor slecht gedrag maar kan heel makkelijk een reden zijn. Je leeft en leert, komt wel goed. Gesprek gehad, uitgelegd en excuses aangeboden (laat al blijken dat het wel een issue was aan haar kant) dus de kous is af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef Devion het volgende:
[..]
Je onderschat het feit dat ze op het moment geen enkele wroeging had. Achteraf heeft iedereen spijt.
Nee het is geen big issue, maar dit zegt alles over je karakter en hoe belangrijk je de ander vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |