Gaat daarvoor al, toen ze hem smste, ben 1 uur later. Dat je laveloos zuipt terwijl je daarna een afspraak hebt zegt genoeg over hoe je als persoon bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dronkenschap is meestal geen excuus voor slecht gedrag maar kan heel makkelijk een reden zijn. Je leeft en leert, komt wel goed. Gesprek gehad, uitgelegd en excuses aangeboden (laat al blijken dat het wel een issue was aan haar kant) dus de kous is af.
Het verdient niet de schoonheidsprijs maar behoeft ook geen doodstraf, relationeel gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef Devion het volgende:
[..]
Gaat daarvoor al, toen ze hem smste, ben 1 uur later. Dat je laveloos zuipt terwijl je daarna een afspraak hebt zegt genoeg over hoe je als persoon bent.
Klein iets maar zegt alles over de persoon.
Uiteraard niet, ze is vrij om dit soort dingen te flikken, maar als vriend had ik haar direct de deur gewezen. Het zegt veel over haar persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Het verdient niet de schoonheidsprijs maar behoeft ook geen doodstraf, relationeel gezien.
En over de jouwequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef Devion het volgende:
[..]
Uiteraard niet, ze is vrij om dit soort dingen te flikken, maar als vriend had ik haar direct de deur gewezen. Het zegt veel over haar persoonlijkheid.
Dat ik niet over mij heen laat lopen en zie dat er meer achter zit dan "foutje bedankt". Dit is geen foutje, maar een bewussie.quote:
Dan hebben we een verschil van mening. Niet over je heen laten lopen en iemand nog niet eens een tweede kans willen geven zijn heel verschillende zaken. Wat mij betreft uiteraard. Als een meisje waar ik in geïnteresseerd ben/die me leuk lijkt een keer laveloos aan mijn stoep dronken loopt te zijn kan ik er voor een keertje zelfs de humor wel van in zien. Mocht het een terugkerend ritueel zijn staat ze de volgende keer voor een dichte deur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef Devion het volgende:
[..]
Dat ik niet over mij heen laat lopen en zie dat er meer achter zit dan "foutje bedankt". Dit is geen foutje, maar een bewussie.
Hmm, niet oprecht toch? Dan praat ze jou na en niet uit zichzelf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Geen smoesjes vertellen, geen verhalen omheen lullen. Gewoon: SORRY dat had ik niet moeten doen. Het spijt me dat ik je gekwetst heb. Kan ik het goedmaken?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan hebben we een verschil van mening. Niet over je heen laten lopen en iemand nog niet eens een tweede kans willen geven zijn heel verschillende zaken. Wat mij betreft uiteraard. Als een meisje waar ik in geïnteresseerd ben/die me leuk lijkt een keer laveloos aan mijn stoep dronken loopt te zijn kan ik er voor een keertje zelfs de humor wel van in zien. Mocht het een terugkerend ritueel zijn staat ze de volgende keer voor een dichte deur.. Ik kap niks af op een éénmalige streek.
Zoals Disclosure zegt. We zien haar startpost en reactie -> dumpen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:05 schreef Disclosure het volgende:
Het gaat mij ook meer om het principe dat ze zulk Paris Hitlon gedrag vertoond en er achteraf nog lichter over denkt dat ze aanvankelijk in haar openingspot uitte. Maar uiteindelijk is het ook aan de vriend in kwestie of hij zo'n 'dame' wil behouden.
Die valt met gemak in herhaling...
Te makkelijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:10 schreef Devion het volgende:
[..]
[..]
Zoals Disclosure zegt. We zien haar startpost en reactie -> dumpen.
Als je verliefd bent is dat juist de moeilijke beslissing.quote:
Ik gebruik dan gewoon mijn verliefde blindheid, die is ervoor gemaakt. Werkt perfect.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:18 schreef Devion het volgende:
[..]
Als je verliefd bent is dat juist de moeilijke beslissing.
Dankje, het is inderdaad confronterend. En het is voor mij echt moeilijk om mijn fouten toe te geven, sorry te zeggen en om mezelf open op te stellen maar dit is wel dé oplossing geweest. En ik voel me ook wel opgelucht dat ik het heb goed gemaakt en dat 't weer goed zit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed gedaan. Zal best confronterend zijn geweest, maar beter de confrontatie aangaan dan koppig je kop in het zand steken en je eigen tekortkomingen niet onder ogen durven te komen.
Nu heb je handvatten om mee aan de slag te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |