PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
ik overweeg het kielhalen van DuTank.quote:
Ja als je met hem zou spelen zou je die wel onthouden.quote:
pacesletjequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja als je met hem zou spelen zou je die wel onthouden.
makkelijk praten als je zo'n beetje alleen de silver cup speeltquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik overweeg het kielhalen van DuTank.
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
HO STOP![]()
je vergeet 5-2-2-1 met 7 verdedigend ingestelde spelers en snelle backs
Voor welk team?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?
quote:
Ik zou het wel weten. Barfa en Mirallas. Beide bazenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdediging+keeper zal dus volledig BPL worden. Ik wil alleen niet te veel geld meer uitgeven voor de rest.
En het komische is dus dat MOTM Emenike en Welliton daar precies passen
moest gister tegen iemand met dit team. misschien is het wat voor je. niet vergeten je tactiek op ultra defensive en counter te zetten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
[..]
Nja, dat was meer een geintje van laatst, maar ik ben inspiratieloos over de spits, rw en verdediging. Tips?
5ettebek. TR gemacht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
moest gister tegen iemand met dit team. misschien is het wat voor je. niet vergeten je tactiek op ultra defensive en counter te zetten.
[ afbeelding ]
Dat maakt de hybrid zo saaiquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten. Barfa en Mirallas. Beide bazen
quote:
Zo ben ik niet trouwens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]ik speelde er niet mee he. ik heb een poging gedaan er goed tegen te voetballen totdat hij in de 41e minuut de lange steekbal op palacio gaf, keurig het sweaty passje op zarate gaf en al shhhh'end weg liep.
Klopt, om die reden. Die tegenstanders in silver cup spelen imo sportiever en er komen vaker originele teams langs.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
makkelijk praten als je zo'n beetje alleen de silver cup speelt
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
ik ben stil in een hoekje gaan zitten huilen. hoop dat mijn gebeden door god opgepakt worden en het toch nog goed komt met de community.
ik hoop dat ze in Fifa 14 mensen met 5@tb minder coins geven.
Nee joh, je moet dan zelf ultra-d-counter spelen. Ze een koekje van eigen deeg geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben achter 1 ding gekomen: het heeft geen zin om te proberen goed te voetballen. Je wordt er toch wel uit gecounterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |