PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kleinquote:
Tof, want Paredesquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die CDM is geen echte CDM, maar zo speel ik ook met Jaja op die positie en met een sloper ernaast moet het wel kunnen denk ik. Thoughts?
Goede passing in je teamquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Die CDM is geen echte CDM, maar zo speel ik ook met Jaja op die positie en met een sloper ernaast moet het wel kunnen denk ik. Thoughts?
Ik duw babi pangpang in je reetquote:
Nah ik voel me toch echt prettig hier. Misschien dat ik af en toe reactie diaree heb maar dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet op te rotten, maar ik zou me niet echt prettig voelen hiero
Valt wel mee toch? 1.85?quote:
Ja ik wilde eerst Paredes aan Viatri koppelen, maar met Morales kon natuurlijk ook. Het lijkt me echt een koning.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tof, want ParedesIk denk dat het wel gaat met die CDM's zo
quote:
Is er een beter alternatief?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Vercoutre is idd vrij matig
Maar geen reden om het team niet te maken.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
Er staat in mijn scheikunde boek: probeer nooit vuur te blussen met benzine.
Goh dat had ik zelf niet kunnen bedenken
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Vercoutre is idd vrij matig
Maar geen reden om het team niet te maken.
Echt een van de beste silvers die ik tegen ben gekomen. Ga er denk ik binnekort ook maar eens een team mee maken als ik weer aan de silvers ga. Ga ik doen als mijn TP leeg isquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? 1.85?
[..]
Ja ik wilde eerst Paredes aan Viatri koppelen, maar met Morales kon natuurlijk ook. Het lijkt me echt een koning.
[..]!
Er is nog een 74 Stokbrood, maar die stats zijn een stuk minder, dus heb hem nooit geprobeerd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? 1.85?
[..]
Ja ik wilde eerst Paredes aan Viatri koppelen, maar met Morales kon natuurlijk ook. Het lijkt me echt een koning.
[..]!
[..]
Is er een beter alternatief?![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Penneteau is wel een degelijke keeper, kost 2k.
geweldig om weer eens terug te kijkenquote:
Al weer ziek lang terug jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
geweldig om weer eens terug te kijken
nasi goreng biaaatch
the village people 360 kick biiiitch
Barry Pooterquote:
vroegah kende ik al die filmpjes uit mijn hoofdquote:
Ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vroegah kende ik al die filmpjes uit mijn hoofd
Pricefix toen hij een IF kreeg en die is blijkbaar blijven hangenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijs van Alessandrini, wat is dezen.
kheb gewoon een dikke adamsappel klootzakquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit
Ik ben Aminam kijk eens hoe snel ik rappen kan. En nu zou ik het fijn vinden als je even mijn billen zou willen afvegen
Ofzo
Kouyaté >>>>> Donkquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de rechterkant dus gejat van LindgrenLijkt me best een tof teampje
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
Welke verdediging ?
Dede - Santana - Ramos
Kaboul - Kompany - Ramos
Lekker naar binnen kutten met Rojo, tevens 3* skillquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Velazquez lijkt voor de hand liggend, maar Rojo is een linkspoot. Het gaat om de rechter CB positie. Toch maar Velazquez denk ik.
Ze zijn allebei erg slecht. Helaasquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Velazquez lijkt voor de hand liggend, maar Rojo is een linkspoot. Het gaat om de rechter CB positie. Toch maar Velazquez denk ik.
Tsja, als je Kouyate gewend bentquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:16 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ze zijn allebei erg slecht. Helaas
Wat een kutmiddenveldquote:
Haha, komt door zijn 4* skillquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
En dan heb je zo'n team, maar dan wel Mariano rechtsback.
Wat een kutteamquote:
Viergever lijkt wel een downiequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lief van Esteban. Je dochter met stift op je tieten laten tekenen.[ afbeelding ]
2e en dan Balotelli ipv Cavani, als het binnen het budget valtquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:20 schreef sesamstraat4 het volgende:
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
ik zie liever dit soort bodypaintquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lief van Esteban. Je dochter met stift op je tieten laten tekenen.[ afbeelding ]
Als die Esteban niet toevallig kon keepen, had het echt een bikkelharde crimineel geweestquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan hij nu mooi combineren met zijn voetbal toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die Esteban niet toevallig kon keepen, had het echt een bikkelharde crimineel geweest
Michael Scofieldquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die Esteban niet toevallig kon keepen, had het echt een bikkelharde crimineel geweest
Prison Breakquote:
Als in joden trappen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die luidsprekers dachten wij ook te horen ja bij Ajax- PSVquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
heerlijke pot
maar wat een kneuzen daar in die ArenA.
1. De muziek harder zetten als wij sfeer willen maken, zodat er niks van te verstaan is
2. luidsprekers bij vak 410(dit is dus bevestigd, je hoorde de hele tijd een hardere ruis, omdat ze die niet live konden wegwerken of zo)
je hoort een raar soort geluid en het geluid lijkt ook van de kant van de camera's te komen(die kant was dus helemaal leeg), dus dat verraadde nogal wat...quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die luidsprekers dachten wij ook te horen ja bij Ajax- PSV
Nee, hoezo ?quote:
luidsprekers om extra sfeer over te laten komen en dan nog altijd muisstil in die UFO?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
heerlijke pot
maar wat een kneuzen daar in die ArenA.
1. De muziek harder zetten als wij sfeer willen maken, zodat er niks van te verstaan is
2. luidsprekers bij vak 410(dit is dus bevestigd, je hoorde de hele tijd een hardere ruis, omdat ze die niet live konden wegwerken of zo)
Naderhand toen er nog maar een klein groepje was hoorde je ze ook kei goed, sloeg nergens opquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
je hoort een raar soort geluid en het geluid lijkt ook van de kant van de camera's te komen(die kant was dus helemaal leeg), dus dat verraadde nogal wat...
Muisstil.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
luidsprekers om extra sfeer over te laten komen en dan nog altijd muisstil in die UFO?![]()
Normaal huren ze altijd mensen in uit Griekenland en die gaan dan als apen los.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
luidsprekers om extra sfeer over te laten komen en dan nog altijd muisstil in die UFO?![]()
we kwamen wel boven vak 410 en F-side uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb jullie niet gehoordquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
we kwamen wel boven vak 410 en F-side uit
joduh!! joduh!!quote:
Het probleem bij PSV is dat het sfeervak vol zit met oude hooligans die nu geen zin meer hebben in zingen en niet op willen rotten naar een ander vakquote:
Er is een sfeervak?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het probleem bij PSV is dat het sfeervak vol zit met oude hooligans die nu geen zin meer hebben in zingen en niet op willen rotten naar een ander vak
alle microfoons(die dus ook met de speakers in het stadion in verbinding bleken te staan) staan bij vak 410 en daarom hoor je die vaak harder. Een vriend van me had er een foto van gemaakt, die post ik binnenkort welquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb jullie niet gehoordHadden jullie je klappers niet bij?
ik ben jaloers op het feyenoord publiekquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef vandermar het volgende:
Oh nee, toch niet de PSV - Ajax discussie over wie meer geluid maakt dan muisstil
Ik ben AZ'er en ik weet mijn god niet of er in het AFAS stadion echt veel sfeer is, maar in de ArenA is die er zeker niet...quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef vandermar het volgende:
Oh nee, toch niet de PSV - Ajax discussie over wie meer geluid maakt dan muisstil
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef vandermar het volgende:
Ik ben er ook niet heel vaak hoor maar vaak is het wel een prima sfeertje jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik ben jaloers op het feyenoord publiek
alleen al om de sfeer wil ik een keer een wedstrijdje in de kuip checken (ok, vorig jaar bekerfinale was ik er, maar je weet wat ik bedoel)
...quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet heel vaak hoor
tuurlijk, van saaie wedstrijden valt het publiek ook in slaapquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet heel vaak hoor maar vaak is het wel een prima sfeertje ja(het kan soms wel doods zijn hoor maar gelukkig niet heel vaak)
1e helft was wat tam ja, vooral wanneer het nodig is dan gaat kan het spokenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het legioen en die staan wel echt achter Feyenoord daar niet van. Maar de eerste helft vond ik ze ook maar stil. Heb meer van PSV gehoord van van Feyenoord de eerste helft. Pas na de 2-1 ging het echt spoken in de kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |