BL, hoeist?quote:
toen gingen we tc'en met DrNick toch?quote:
Ik vermoed dat je geen lid meer bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg dus laatst een brief van de bieb dat ik vanaf nu moet betalen enzo blabla. 50 euro ofzo iets. Maar dan moest je dus binnen twintig dagen doorgeven als je dat niet wilde. En als je het wel wilde moest je dus die rekening opsturen.
Maar ik heb beide niet gedaanWat gebeurd er nu?
Oh jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
toen gingen we tc'en met DrNick toch?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja
Dat was wel awkward en hij wist niet waarom we zo in een deuk lagen
Geen lid meer denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
Ik kreeg dus laatst een brief van de bieb dat ik vanaf nu moet betalen enzo blabla. 50 euro ofzo iets. Maar dan moest je dus binnen twintig dagen doorgeven als je dat niet wilde. En als je het wel wilde moest je dus die rekening opsturen.
Maar ik heb beide niet gedaanWat gebeurd er nu?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je geen lid meer bent
Ja ik denk dat dus ook. Maar mijn ouders gingen zeuren dat ik het maar zelf moet betalen blabla. Maar ze hebben mijn rekening nummer enzo helemaal niet tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen lid meer denk ik
Ze mogen niet van jouw rekening incasseren zonder jouw schriftelijke toestemming dus ik zou me geen zorgen makenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja ik denk dat dus ook. Maar mijn ouders gingen zeuren dat ik het maar zelf moet betalen blabla. Maar ze hebben mijn rekening nummer enzo helemaal niet tochEn anders had ik wel nog een brief gekregen
kuch kuchquote:
oh oke nicequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze mogen niet van jouw rekening incasseren zonder jouw schriftelijke toestemming dus ik zou me geen zorgen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |