PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een betquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Spannende laatste 10 minuten!
Ik denk eigenlijk dat het 1-1 wordt in de laatste minuut ofzo maar jaquote:
Niet op 59 minuten en 59 secondequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo, ik had gistermorgen een 4-3-3 versie voor 1.5k
godver wat een baasquote:
Wat een figuur.quote:
Alleen geen goed schot. En geen pass, geen overzicht, geen fysiek, geen loopvermogen en rendement.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen goed schot, voor de rest speelde hij niet slecht hoor.
Ik heb er ook eentje fout gehad hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs welke site is dat? Wel netjes als je deze ook hebt zeker na gister!
Nee, ongeveer 59:20.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet op 59 minuten en 59 seconde
Welke site zit jij eigenlijk opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het 1-1 wordt in de laatste minuut ofzo maar ja
Als ik het win wel relax
bwinquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke site zit jij eigenlijk op?
Ja ik ben te sloom sorryquote:
Ik zeg niet dat hij goed speelde maar ook niet super slecht. En het is moeilijk als er meer spelers instaan die er anders ook niet in staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij speelde goed vond je? Je moet die fanbril echt eens afzetten
Ik had gister Real goed maar vandaag niks wssquote:
Had je die bonus van 25 euro gepakt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had gister Real goed maar vandaag niks wssMaar ik heb gister voor t eerst een account aangemaakt.
Niemand bij Ajax speelt goed de laatste tijd dus het is makkelijk om dat nu te zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen geen goed schot. En geen pass, geen overzicht, geen fysiek, geen loopvermogen en rendement. [ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik de hele week vrij hebquote:
Hij kon 2 keer iemand 1 op 1 met de keeper zetten maar dat ziet hij niet. Is totaal geen middenvelder voor Ajax want hij heeft geen idee wat hij doetquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij goed speelde maar ook niet super slecht. En het is moeilijk als er meer spelers instaan die er anders ook niet in staan.
Unibet had ik gedaan en nee niet 50 gestortquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had je die bonus van 25 euro gepakt?
Ik ben gisteren ook weer begonnen, na het EK geen zin meer in gehad omdat ik toen alles had verloren op Nederlandquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had gister Real goed maar vandaag niks wssMaar ik heb gister voor t eerst een account aangemaakt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand bij Ajax speelt goed de laatste tijd dus het is makkelijk om dat nu te zeggen.
LOLquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben gisteren ook weer begonnen, na het EK geen zin meer in gehad omdat ik toen alles had verloren op Nederland
League of Legends.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook weer begonnen, na het EK geen zin meer in gehad omdat ik toen alles had verloren op Nederland
[ afbeelding ]
Sinds gisteren, begonnen met 10 euro dus.
Best tevreden mee maar verlies alles binnenkort waarschijnlijk toch weer op PSV ofzo
Je had even tot 7 maart moeten wachten joh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Unibet had ik gedaan en nee niet 50 gestort
Daar wacht ik ff opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had even tot 7 maart moeten wachten joh.Komen allemaal nieuwe bonussen aan.
quote:
Feliquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds gisteren, begonnen met 10 euro dus.
Best tevreden mee maar verlies alles binnenkort waarschijnlijk toch weer op PSV ofzo
Zaterdag of zondag ook nog puntverlies voor Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Buitenspel goal en een goal na hands..wat een week.
Niet dat Ajax het niet aan zichzelf te wijten heeft, maar toch..kom op zeg.
Iemand nog een Calimero plaatje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is toch zo, iedereen speelt tegen Ajax 10 atb en dan komen ze er niet doorheen.
Precies dit inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Knap om 2 keer te scoren met maar 1 aanvaller.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is toch zo, iedereen speelt tegen Ajax 10 atb en dan komen ze er niet doorheen.
Was al aan het zoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iemand nog een Calimero plaatje?
quote:
AZ dat alles zal doen om van Ajax in de competitie te winnen en PSV een walk-over geeft 4 wedstrijden voor het eindequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Feli![]()
Als je van Ajax kan winnen, waarom dan niet van PSV hè. We zullen zien.
Ik waarschijnlijkquote:
joden lopen altijd wegquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben al overgeschakeld naar mijn PS3. Wat gebeurde er?
Briljante goal van Jozyquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
Bazige lob van een meter of 20, keepertje was uit zijn goal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
Bazengoalquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had even tot 7 maart moeten wachten joh.Komen allemaal nieuwe bonussen aan.
Waarom niet? Tis voor onze tentamens en sowieso vrije dag want Hemelvaartquote:
Jij Peeffie nog gesproken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Afgang dit.
Zul je zien dat ze Twente nu van het veld tikken zaterdag
Gewoon op Unibet.quote:
PSV ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ajax neemt de beker toch niet serieus
Gast...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom lieten ze zich dan niet in de 1e ronde al uitschakelen ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die is op weg naar Zeist denk ik om de KNVB op te blazen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij Peeffie nog gesproken?![]()
Denk het niet hoor. Dit team zekerquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Afgang dit.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Uiteraard. Snel met de trein toch.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is op weg naar Zeist denk ik om de KNVB op te blazen.
Want Ajax speelt zaterdag met dit team.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Dit team zeker
ga er maar niet vanuitquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Afgang dit.
Ze hebben alle wedstrijden makkelijk gewonnen omdat de tegenstanders niet heel veel tegenstand boden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom lieten ze zich dan niet in de 1e ronde al uitschakelen ?
Nee, maar wel met lood om oud ijzerquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Want Ajax speelt zaterdag met dit team.
Behalve met Potje Barend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Ieder interview met Altidore is exact hetzelfde
Ik dacht dat Steve McClaren aan het praten wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Ieder interview met Altidore is exact hetzelfde
Godverquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Behalve met Potje Barend."Dit joe ket iemosjenol wen dee meet apen geluids?"
Ik ben dan wel ook een Fries maar dat wil nog niet zeggen dat ik de nieuwe VDM ben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2 is de nieuwe vandermar en niemand heeft het door
Ok, je bent subjectieverquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel ook een Fries maar dat wil nog niet zeggen dat ik de nieuwe VDM ben.
jawelquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel ook een Fries maar dat wil nog niet zeggen dat ik de nieuwe VDM ben.
Jij bent geen eckte Fryskquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De beste van Ajax bedoel je? Klopt wel ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:43 schreef vandermar het volgende:
Van Rhijn laat toch wel wekelijks zien dat hij de beste rechtsback is
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
De beste van Ajax bedoel je? Klopt wel ja.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
De beste van Ajax bedoel je? Klopt wel ja.
Batta. Real speelde Barca weg en AZ speelde Ajax wegquote:
Wat kostte dit geile teampje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
Wat is dit jaar eigenlijk van alle teams die je gehad hebt je favoriete team?
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
Zo goed in balans, hele sterke verdediging. Nu met UP Van Rhijn nog beter geworden. Heerlijk middenveld met Huseklepp en Duarte die veel diepgang hebben. En dan die aanval
[ afbeelding ]
Elyounnousi loopt 96 om 96
Huseklepp 36 om 96
Duarte 16 om 96 (Met minimaal 100 assists)
Holla 17 uit 96
Tettey 13 uit 96
En de verdediging heeft samen 30 goals uit 95
Er is eigenlijk geen enkele zwakke schakel in dit team. Alleen de pace van Van Rhijn was soms irritant maar dat is nu dus opgelost met de UP.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef detennismaster het volgende:
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
Zo goed in balans, hele sterke verdediging. Nu met UP Van Rhijn nog beter geworden. Heerlijk middenveld met Huseklepp en Duarte die veel diepgang hebben. En dan die aanval
[ afbeelding ]
Huseklepp 36 om 96
Holla 17 uit 96
Tettey 13 uit 96
Er is eigenlijk geen enkele zwakke schakel in dit team. Alleen de pace van Van Rhijn was soms irritant maar dat is nu dus opgelost met de UP.
Geen idee van de huidige prijzen want ik heb dit team al sinds week 1 van Fifa 13.quote:
Dan is Djeetje een behoorlijk goede speler.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die LM ziet eruit als Djeetje.
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huseklepp 36 om 96
Holla 17 uit 96
Tettey 13 uit 96
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Imo heb je de beste silver 352 verdediging die mogelijk is. Zo fucking OP.quote:
Dat is geen Afrikaans team hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef quer het volgende:
Aangezien ik geen geld heb overgestapt naar afrika
http://www.futhead.com/fifa/squads/6536388/#squad-player
Dit is die van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huseklepp 36 om 96
Holla 17 uit 96
Tettey 13 uit 96
Bony geojen camquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef quer het volgende:
Aangezien ik geen geld heb overgestapt naar afrika
http://www.futhead.com/fifa/squads/6536388/#squad-player
Ook een heerlijk team lijkt mequote:
ivoorkust en aangezien geen fatsoenlijke verdediging klein beetje engelsenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dat is geen Afrikaans team hoor
Kloptquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Imo heb je de beste silver 352 verdediging die mogelijk is. Zo fucking OP.
Denk niet dat AZ zich druk hoeft te maken om een top 2 plek van PSV...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Nu heeft AZ belang om te verliezen van PSV in de competitie
En te winnen van Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Oooohh wat heb ik een zin om ze af te stoppen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
KloptEn imo ook het beste spitsenkoppel, geniaal die gasten
En te winnen van Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
Niemand kan op tegen Castaignos, maar in jouw geval met het abusen van voorzetten kan ik het begrijpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
KloptEn imo ook het beste spitsenkoppel, geniaal die gasten
Ik scoor meer OP korte hoek goals dan kopballenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niemand kan op tegen Castaignos, maar in jouw geval met het abusen van voorzetten kan ik het begrijpen.
die scoor ik echt nooitquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik scoor meer OP korte hoek goals dan kopballen
Tegen mij niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik scoor meer OP korte hoek goals dan kopballen
CV's: Matip, N'Koulou, Kana en M'Bia natuurlijk alle vier ook nog eens een Kameroens nationaliteit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:53 schreef quer het volgende:
[..]
ivoorkust en aangezien geen fatsoenlijke verdediging klein beetje engelsen
Jouw alltime favorite ja?quote:
nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete team dit jaar?quote:
geen, alles was kutquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete team dit jaar?
Nee, daarvoor maak ik teveel teamsquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jouw alltime favorite ja?
ik maak het voor je voor 7,5kquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik zoek een team in 4-2-2-2 met:
-TIF Bale, Aguero ST
- Nasri, Tevez CAM
- Op CB 2 van de volgende 3: Chiellini, Ramos, T.Silva.
#Maverpuzzels
Studie ontwijkend gedragquote:
Is ie nog steeds bezigquote:
Zit ook leuk in elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Alltime favorietSpeelt gewoon heel tof
dus we hebben een deal?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nog 2 voorwaarden:
-Dynamische CDM's
-Geen zwakke schakels
EZPZquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
-TIF Bale, Aguero ST
- Nasri, Tevez CAM
#Maverpuzzels
Je schilt hiermee je appel in de kantine op school?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb die van SOG. Drie keer raden hoe duur ie was.
hahahahaahaha olollolololquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je schilt hiermee je appel in de kantine op school?
Hier was ik zelf ook op uitgekomen... IF Asamoah is veel te duur voor zijn kwaliteiten.quote:
De Ceglie kan ook maar die vind ik kut, anders IF Marchisio en Criscito LBquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hier was ik zelf ook op uitgekomen... IF Asamoah is veel te duur voor zijn kwaliteiten.
Wel voldoet dat team aan mijn voorwaarden.
quote:
Mac Kandji is terugquote:
ik kan niet liplezen, wat zegt iequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook mooi: liplezen wat hij zegt
Het eindigt in ieder geval op "f*cking nose"quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan niet liplezen, wat zegt ie
dingen snijdenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee serieus, wat moet je met zo'n ding?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Ajacied7 het volgende:
-TIF Bale, Aguero ST
- Nasri, Tevez CAM
#Maverpuzzels
Dat is zo kut met de verdedigers, linkspoot rechts en rechtspoot linksquote:
Goed gevonden, die link tussen Vidal en Medel maar dat had ik zelf ook al bedacht... Medel vind ik maar matig.quote:
Dat heb ik echt nog nooit gemerkt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is zo kut met de verdedigers, linkspoot rechts en rechtspoot links
Dan zet je Xabi alonso er en Lichtsteiner of Cacares RBquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Goed gevonden, die link tussen Vidal en Medel maar dat had ik zelf ook al bedacht... Medel vind ik maar matig.
Ik zoek meer een type Sissoko, Touré, Vidal
O, ik krijg dan altijd meer goals tegenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gemerkt?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb vroeger als klein ventje weleens per ongeluk op mijn hand gekakt en dat vond ik achteraf leuker dan het spelen met dit team.
[ afbeelding ]
Wat een bende. Ik kan sowieso niets meer met 4-atb teams.
http://www.futhead.com/fifa/squads/6537387/#squad-playerquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nog 2 voorwaarden:
-Dynamische CDM's
-Geen zwakke schakels
Die vallen in mijn categorie 'zwakke schakels'.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan zet je Xabi alonso er en Lichtsteiner of Cacares RB
4321 spelen, garanteed to fail....quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb vroeger als klein ventje weleens per ongeluk op mijn hand gekakt en dat vond ik achteraf leuker dan het spelen met dit team.
[ afbeelding ]
er zijn 2 spelers goed in dat team. De rest is pure aidsquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Balans is niet zo slecht en pace is overrated. 4321 is gewoon kut.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Matipquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
Matip maar 19k. Figueroa 40k. Sirigu 84k. Bony 30k. Benat 27k.
Dat zijn toch al redelijk lage prijzen voor de eerste dag
Nope. 172 voor een CDM vind ik sowieso al een flink minpunt, 83 kracht compenseert dat ook nauwelijks..quote:
ja logisch 160k aan packs en nog geen 1 bale gezienquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Figueroa ga ik nog wel halen, benieuwd wat zijn prijs uiteindelijk gaat worden,
TIF Bale wil ik ook nog wel halen maar hij is zoooooooooooooooo duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur:(
Huseklepp - Elyouquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een tof silver team? 3 atb dus. Ik heb er zo'n 100k voor over en wat 4*+ skillers zou top zijn.
dokken jijquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nope. 172 voor een CDM vind ik sowieso al een flink minpunt, 83 kracht compenseert dat ook nauwelijks..
En 71 passing en 68 dribbling schrikt al helemaal af. CDM's moeten het spel kunnen bepalen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Huseklepp - Elyou
Jaja
Eninho - ? - Marquinho - Kelvin
Brazil
Iets met het driehoekje Up Wanyama-Kayal-Up Brown op het middenveld.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand nog een tof silver team? 3 atb dus. Ik heb er zo'n 100k voor over en wat 4*+ skillers zou top zijn.
Maak iets met Paredesquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik heb Jaja en Kelvin al in andere teams.
![]()
Ik ga nog maar eens puzzelen. Met de links in 3-4-2-1 moet wel iets origineels te machen zijn.
Alleen was Ajax geen saaie wedstrijd, en werd het daar 0-3.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe slecht ik de laatste tijd speel. Als je dan in de 90e minuut ook nog de 1-2 tegenkrijgt in een ontzettend saaie wedstrijd dan weet je genoeg. Het is net Ajax.
Matip ga ik nog proberen denk ik. Zal die nog zakken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
Matip maar 19k. Figueroa 40k. Sirigu 84k. Bony 30k. Benat 27k.
Dat zijn toch al redelijk lage prijzen voor de eerste dag
Op dit moment is dat niet zo gepast. Overigens had Ajax ook gewoon kunnen winnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alleen was Ajax geen saaie wedstrijd, en werd het daar 0-3.
Reageer ik toch weer op je post he !
Alles zakt nogquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Matip ga ik nog proberen denk ik. Zal die nog zakken?
Of we moeten 'm price-fixen![]()
price fix even pepequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Matip ga ik nog proberen denk ik. Zal die nog zakken?
Of we moeten 'm price-fixen![]()
hahaha alle pepe's zijn zeker al van jou?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:20 schreef Djeetje het volgende:
Als ik met 3-5-2 aanvallend speel.
Met deze verdediging Kaboul - Kompany - Ramos.
Blijven dan Kaboul en kompany achter of gaan die ook Ramos dingen doen ?
Van Ramos wist ik het al.quote:
was dat maar zo, 160k aan packs uitgegeven en de enige spelers die ik overheb zijn 5 pepe'squote:Op woensdag 27 februari 2013 23:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
hahaha alle pepe's zijn zeker al van jou?
pepequote:Op woensdag 27 februari 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van Ramos wist ik het al.
En Ramos is nog altijd beter als Pique als RCB in een 3-5-2, toch ?
Ja, Pique is kut. Ramos is heel erg goed ondanks zijn workratesquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van Ramos wist ik het al.
En Ramos is nog altijd beter als Pique als RCB in een 3-5-2, toch ?
Kom gewoon, ik zit ook te wachten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gast 1st helft daar ga ik niet op wachtenMorgen dan maar
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, Pique is kut. Ramos is heel erg goed ondanks zijn workrates
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:23 schreef dion_v_k het volgende:
De perfecte corner![]()
Sergio Ramos![]()
![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/152537685
Dat kan niet eens :p Hij verdient wel een Motm eigenlijk. En Locadia ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:23 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij is men bang voor een TIF Altidore. Net een BIN van 10K op kunnen pikken voor een 4-2-2-2 SIF AltidoreDaarvoor 1tje voor 17.5K verkocht
Tja, om heel reeel te zijn: hij heeft 2 ballen goed geraakt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan niet eens :p Hij verdient wel een Motm eigenlijk. En Locadia ook
3 tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, om heel reeel te zijn: hij heeft 2 ballen goed geraakt.
Hoor ik daar spits?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 tochEn dat is nou eenmaal de taak van een spits
quote:
Dat is dan ook weer waar. Had de assist van Altidore niet meegekregen omdat ik hier gek werdquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 tochEn dat is nou eenmaal de taak van een spits
maakt niet uit. koop van seller Acta Non Verbaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef quer het volgende:
[..]
maakt niet uit. koop van seller Acta Non Verba
die heeft altijd goede spelers is een glitch denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
hoeveel kost dit team zonder die if's? 20k?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit team maken. Maar moet mijn Chelsea PSV squad ook nog maken en heb geen squad slots dus er moet een zilver team opbokken
Ik had dezelfde aanval, Mehhquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dit team maken. Maar moet mijn Chelsea PSV squad ook nog maken en heb geen squad slots dus er moet een zilver team opbokken
Misschien zelfs minder jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:31 schreef quer het volgende:
[..]
hoeveel kost dit team zonder die if's? 20k?
Ach ja waarschijnlijk speel ik 2 potjes met dat team en verkoop ik het weerquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb NIF Figueroa gehad btw, echt veel te slap
Kompany - Toure - Foreheadquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek nog een CB - LM - CDM driehoekje, vooral de CDM moet verdedigend echt een beest zijn, aangezien de plaats naast hem al een aanvallende CDM staat.. Iemand suggesties?
Heb ik met al mijn teamsquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach ja waarschijnlijk speel ik 2 potjes met dat team en verkoop ik het weer
Vidal Chiellini Giovinco ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zoek nog een CB - LM - CDM driehoekje, vooral de CDM moet verdedigend echt een beest zijn, aangezien de plaats naast hem al een aanvallende CDM staat.. Iemand suggesties?
Ohquote:
Sorry.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vidal Chiellini Giovinco ofzo
edit; nee dus![]()
Depay Zanka Hiljemarkquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Brama, Boyata, Cabralquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, ik vind fifa niet zo heel erg veel aan, doe liever zombies maar af en toe wat afwisseling is wel leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja ik speel niet graag met golds en waarschijnlijk speelt dat team gruwelijk kut
Wel zonde van Benatquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach ja waarschijnlijk speel ik 2 potjes met dat team en verkoop ik het weer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
Brama is slecht. Cabral een clown.quote:
Cabral is goed hoor in dit spelquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Brama is slecht. Cabral een clown.Toch bedankt voor jullie meedenken.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef quer het volgende:
welke 5 atb formatie is het best5221 denk ik, met snelle mofo's op ST, LF en RFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef quer het volgende:
welke 5 atb formatie is het bestWat kom je hier doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je past niet echt bij de rest hier qua fut beleving en post gedrag
5atb wordt hier niet geapprecieerd.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Geen adrianquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een verkapt rot op berichtje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat kom je hier doenJe past niet echt bij de rest hier qua fut beleving en post gedrag
Van mij hoef je niet op te rotten, maar ik zou me niet echt prettig voelen hieroquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:43 schreef quer het volgende:
[..]
Is dit een verkapt rot op berichtje?, en ik denk idd dat ik maar ga slapen anders word dit weer een hazard avondje
Ach, als je dan gewoon aanvallend speelt, waarom nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat kom je hier doenJe past niet echt bij de rest hier qua fut beleving en post gedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |