PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een betquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Spannende laatste 10 minuten!
Ik denk eigenlijk dat het 1-1 wordt in de laatste minuut ofzo maar jaquote:
Niet op 59 minuten en 59 secondequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo, ik had gistermorgen een 4-3-3 versie voor 1.5k
godver wat een baasquote:
Wat een figuur.quote:
Alleen geen goed schot. En geen pass, geen overzicht, geen fysiek, geen loopvermogen en rendement.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft alleen geen goed schot, voor de rest speelde hij niet slecht hoor.
Ik heb er ook eentje fout gehad hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
Mathijs welke site is dat? Wel netjes als je deze ook hebt zeker na gister!
Nee, ongeveer 59:20.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niet op 59 minuten en 59 seconde
Welke site zit jij eigenlijk opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het 1-1 wordt in de laatste minuut ofzo maar ja
Als ik het win wel relax
bwinquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke site zit jij eigenlijk op?
Ja ik ben te sloom sorryquote:
Ik zeg niet dat hij goed speelde maar ook niet super slecht. En het is moeilijk als er meer spelers instaan die er anders ook niet in staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij speelde goed vond je? Je moet die fanbril echt eens afzetten
Ik had gister Real goed maar vandaag niks wssquote:
Had je die bonus van 25 euro gepakt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had gister Real goed maar vandaag niks wssMaar ik heb gister voor t eerst een account aangemaakt.
Niemand bij Ajax speelt goed de laatste tijd dus het is makkelijk om dat nu te zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alleen geen goed schot. En geen pass, geen overzicht, geen fysiek, geen loopvermogen en rendement. [ afbeelding ]
Ik heb besloten dat ik de hele week vrij hebquote:
Hij kon 2 keer iemand 1 op 1 met de keeper zetten maar dat ziet hij niet. Is totaal geen middenvelder voor Ajax want hij heeft geen idee wat hij doetquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij goed speelde maar ook niet super slecht. En het is moeilijk als er meer spelers instaan die er anders ook niet in staan.
Unibet had ik gedaan en nee niet 50 gestortquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Had je die bonus van 25 euro gepakt?
Ik ben gisteren ook weer begonnen, na het EK geen zin meer in gehad omdat ik toen alles had verloren op Nederlandquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had gister Real goed maar vandaag niks wssMaar ik heb gister voor t eerst een account aangemaakt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niemand bij Ajax speelt goed de laatste tijd dus het is makkelijk om dat nu te zeggen.
LOLquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben gisteren ook weer begonnen, na het EK geen zin meer in gehad omdat ik toen alles had verloren op Nederland
League of Legends.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook weer begonnen, na het EK geen zin meer in gehad omdat ik toen alles had verloren op Nederland
[ afbeelding ]
Sinds gisteren, begonnen met 10 euro dus.
Best tevreden mee maar verlies alles binnenkort waarschijnlijk toch weer op PSV ofzo
Je had even tot 7 maart moeten wachten joh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Unibet had ik gedaan en nee niet 50 gestort
Daar wacht ik ff opquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je had even tot 7 maart moeten wachten joh.Komen allemaal nieuwe bonussen aan.
quote:
Feliquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds gisteren, begonnen met 10 euro dus.
Best tevreden mee maar verlies alles binnenkort waarschijnlijk toch weer op PSV ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |