quote:
Hihi, mijn telefoon is eigenlijk te groot, ik kan niet over m'n hele scherm met m'n duimdquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee
En ik moet nog een beetje wennen aan mn nieuwe telefoon, deze drukt net iets lager dan mn vorige
Dat bepaal ik zelf wel ja!quote:
Ja dat mag ik niet zeggen hequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat is mij slechtste en beste note?
Welnee, ik heb Fok! heel stilletjes en stiekem veroverdquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik sta hoger dan jou hier.
Wat hebben wij het zwaar hèquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, mijn telefoon is eigenlijk te groot, ik kan niet over m'n hele scherm met m'n duimdDat is ook vervelend
Je weet dat ik stiekem een kloon van van Oerbeer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, ik heb Fok! heel stilletjes en stiekem veroverd
Ja!quote:
Moet je wel een abbo hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Aantal notes kun je trouwens zien als je op abonnementen klikt en dan notes opvragen.
Het aantal kun je wel zien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Moet je wel een abbo hebben.
Ik had dat een keer gedaan en via de tel mijn notes ingezien, maar ik kreeg niets te zien terwijl ik wel notes had.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Aantal notes kun je trouwens zien als je op abonnementen klikt en dan notes opvragen.
Irrelevante informatie!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Je weet dat ik stiekem een kloon van van Oerbeer?
Ja, maar of je daar veel aan hebt?quote:
Kun je beter een abo nemen voor 3 euro voor 2 weken? Uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik had dat een keer gedaan en via de tel mijn notes ingezien, maar ik kreeg niets te zien terwijl ik wel notes had.
Weggegooid geld.
Klagen bij danny!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik had dat een keer gedaan en via de tel mijn notes ingezien, maar ik kreeg niets te zien terwijl ik wel notes had.
Weggegooid geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |