Zaten die niet in die doos die verstopt was?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:52 schreef essnhills het volgende:
De Jamo's! Die hadden we nog niet gehad deze hunt toch?
Het is je vergevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben wel gaan slapen vannacht
Met alle respect, ze is niet echt mijn type.quote:
Dat telt niet!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zaten die niet in die doos die verstopt was?
Gelukkig maarquote:
Grijpen wat je grijpen kanquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Met alle respect, ze is niet echt mijn type.Wil haar ook geen pijn doen...
ja man, ze wil je hardquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:51 schreef Speedo-drager het volgende:
Ok ik krijg nu al een tijdje mails van een meid, uit het niets. Zou je denken dat ze iets van me wilt?
Iemand aan het lijntje houden is altijd veel pijnlijker!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Met alle respect, ze is niet echt mijn type.Wil haar ook geen pijn doen...
Zo werkt dat niet.quote:
Hmm gewoon kijken welke kant het op gaat we hebben nu maar 2 mails verstuurd. Als ze te dinges word zal ik de illusie de kop in drukken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iemand aan het lijntje houden is altijd veel pijnlijker!
quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef Paul het volgende:
Waar kan je ookalweer zien welke aanbiedingen er zijn geweest tot nu toe bij de hunt?
Wel leuk dat ie net nog loopt te janken dat iedere meid meteen denkt dat ie alleen wil neuken en zodra een vrouwnens tegen hem praat denkt ie meteen dat ze de D willenquote:
Scherpquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wel leuk dat ie net nog loopt te janken dat iedere meid meteen denkt dat ie alleen wil neuken en zodra een vrouwnens tegen hem praat denkt ie meteen dat ze de D willen
Wat is de D willenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wel leuk dat ie net nog loopt te janken dat iedere meid meteen denkt dat ie alleen wil neuken en zodra een vrouwnens tegen hem praat denkt ie meteen dat ze de D willen
Samen huntenquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gigantische ding wat die gast in zn handen heeftOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |