Ach ja, ieder voordeel heb ze nadeel hè?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ach ik kan iedereen zijn notes lezen lekker puh
Ik heb ook bewijs in mn dm heurquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja maar jij vermoedt iets, ik weet het zeker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn bewijs is véél overtuigenderquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat zou je doen als je 1 dag mod was?Ik denk niet dat je dat redt in 1 dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heb je als mod dan niet de macht om de dag te verlengen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat redt in 1 dag
Jaja!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn bewijs is véél overtuigender
Was het maar waar, dan kon ik wel opblijven om te huntenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar heb je als mod dan niet de macht om de dag te verlengen?
De muur achter dat figuur is oranje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Geeft deze ook andere kleuren of alleen maar wit?
Ja alleen de lamp is wit...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
Living colors is toch met meer kleuren dacht ik?
Geen idee, dat zou ik moeten gaan tellenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jaja!
Hoeveel kloons kan jij van hem noemen?
Nee hequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
Ah, zaklamp! Die hadden we nog niet gehad
Heb ik al.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef bambino het volgende:
Was ik weer
Account kan nog steeds niks kopen
Dan maar weer een nieuw account hehe.
Niks boeiends zag ik net in de historyquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef Piger het volgende:
ik ook.
nog wat gebeurt in de laatste paar uur?
Niet zo slim hequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef bambino het volgende:
Was ik weer
Nee kunnen wij niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
mogen mods nogsteeds de clonescanner gebruiken of is dat inmiddels ook offlimit ?
Jammer dat dat nu zn admin only ding isquote:
Annuleer even een paar zaklampjes danquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef bambino het volgende:
Was ik weer
Mmm ik begrijp het wel, sommige taken moet je scheiden. Beetje zoals op het werk, degene die de betalingen doet mag ze niet goedkeuren bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat dat nu zn admin only ding is
Iets met teveel bestellingen doen en meteen weer annulerenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef Piger het volgende:
kan je account geblokt worden? of zit je in bankbetaling?
Ja, maar dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef Piger het volgende:
kan je account geblokt worden? of zit je in bankbetaling?
Ik had een tijd die rechten welquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik begrijp het wel, sommige taken moet je scheiden. Beetje zoals op het werk, degene die de betalingen doet mag ze niet goedkeuren bijvoorbeeld.
liefde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
Wat zoekt iedereen hier trouwens nog? (buiten de box)
tomtom oordopjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
Als jij 20 accounts voor me maakt en me die inlog gegevens dm-ed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Annuleer even een paar zaklampjes dan
Sponge bob tosti apparaatquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:24 schreef essnhills het volgende:
een senz?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:25 schreef essnhills het volgende:
Ik wil wel een senz, maar dan niet in zo'n achterlijke gele kleur.
Melleyn wilde nog kussen ofzo?
En Speedo een tom-tom natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |