PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Die had ooit een neusje voor de goal, tot het moment dat hij Sansoni tegenkwam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef Peefiee het volgende:
Ik gok op een counter van Beerens voor de 0-1
di natalequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Echt jij altijd weer he
[..]
Zonde man.
Had je nog iets moois dan?
Meen me te herinneren dat hij altijd fenomenaal speelde tegen Ajax, net als Duplan van Utrecht en Chery/Vicento van Ado.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ooit een neusje voor de goal, tot het moment dat hij Sansoni tegenkwam.
Nee, kan het wel resetten naar standaardwaarde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
kan een programma op een computer zomaar het wachtwoord en SSID van een netwerk veranderen?
Dat worden veel msp kopen dan!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Maar ik stop pas als ik bale of robben heb
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Maar ik stop pas als ik bale of robben heb mijn coins op zijn
Ribery en Robbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Dan ben je helaas nog wel ff bezig ben ik bangquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Ik als ik Messi of Ronaldo heb.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
heel erg raar, kan een virus oid dat wel misschien? Want dat is dus gebeurd bij mijn opa en omaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, kan het wel resetten naar standaardwaarde.
Nope. Neem aan dat je op wifi doelt. Dat is meestal geregeld door een interface waar programma's (normaal) niet bij kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
kan een programma op een computer zomaar het wachtwoord en SSID van een netwerk veranderen?
Ik vond Matuidi echt slecht..nutteloos dwergje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een optieBest een leuk team zo
jep wifi, maar het is toch echt gebeurd bij mijn opa en omaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nope. Neem aan dat je op wifi doelt. Dat is meestal geregeld door een interface waar programma's (normaal) niet bij kunnen.
Na een reset of format kan het wel zo zijn dat het wachtwoord een reset krijgt naar zijn oorspronkelijke waarde. Aangezien vrijwel alle ADSL-aanbieders hun modems hebben geupdate naar 3.8 zal het wel zoiets zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nope. Neem aan dat je op wifi doelt. Dat is meestal geregeld door een interface waar programma's (normaal) niet bij kunnen.
Niet een te simpel wachtwoord die door iemand anders veranderd is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jep wifi, maar het is toch echt gebeurd bij mijn opa en oma
Maar ik heb niet heel veel opties. Lavezzi LW maar wie moet ik dan op de 2 CM posities zetten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Matuidi echt slecht..nutteloos dwergje.
Idd Santi Carzola daar zou vele beter zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Matuidi echt slecht..nutteloos dwergje.
Costa? Aimar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik heb niet heel veel opties. Lavezzi LW maar wie moet ik dan op de 2 CM posities zetten?
nee, mijn nichtjes waren daar en hadden een laptop meegenomen, en op die laptop kwam een melding dat er een verbinding was en werd er een andere SSID en wachtwoord weergegevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Niet een te simpel wachtwoord die door iemand anders veranderd is?
Daar heeft Zlatan niet veel aanquote:
Pastore?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heeft Zlatan niet veel aan
Edit: Ik ga Lucas niet op CM zetten
WIJZIJNAJAXquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom speelt de Boer nu ineens met een B-elftal??
Ik wil een gold team en daarnaast misschien dan een silver.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maak een silveren Engelse team. Tip kijk wel uit met de LM
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik heb niet heel veel opties. Lavezzi LW maar wie moet ik dan op de 2 CM posities zetten?
Siem/Eriksen licht geblesseerd. Siggie net terug van een blessure. Blind/Fischer ??quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom speelt de Boer nu ineens met een B-elftal??
'quote:
Bundesliga team ik vind het heerlijk spelen. Kan je trouwens ook zo goedkoop of duur maken als je wil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil een gold team en daarnaast misschien dan een silver.
you owe me , nee grapje nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die rechterkantquote:
Toen PSV in de Europa League met meer dan 5 basis spelers speelde was het wel een B-elftal en was het echt schandalig dat ze met een B-elftal spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Siem/Eriksen licht geblesseerd. Siggie net terug van een blessure. Blind/Fischer ??
ja ach Furby wilde ik proberen. Weet jij iets voor links misschien?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die rechterkant![]()
Die linkerkant
Dit. Ach als wij dit zeggen zijn we Calimero en als wij B spelers opstellen zijn wij kut. Laat gaan johquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toen PSV in de Europa League met meer dan 5 basis spelers speelde was het wel een B-elftal en was het echt schandalig dat ze met een B-elftal spelen.
Siem/Eriksen spelen gewoon niet, omdat ze zaterdag tegen Twente nodig zijn.
Officieel moet je toch altijd met je sterkste opstelling komen van de KNVB? Wat is dat eigenlijk voor domme regelquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Toen PSV in de Europa League met meer dan 5 basis spelers speelde was het wel een B-elftal en was het echt schandalig dat ze met een B-elftal spelen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef quer het volgende:
[..]
you owe me , nee grapje nicehaha, was toch wel weer Hart-Messi toughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier verliezen we internationaal geen punten door. Door acties van PSV en Twente wel. Snap niet waar je op doelt, aangezien als Ajax verliest alle niet-ajax supporters blij zijn en Ajax enkel zijn eigen fans tekort zou doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Santi -Arteta Monreal? Of Gotze Gundogan en die BVB back maar die is niet super geweldigquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ach Furby wilde ik proberen. Weet jij iets voor links misschien?
Ja precies wel slim gedaan van Verbeek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hooligan WesleyWe hadden die wedstrijd gewoon verloren
Repost.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Afojack crasht zijn Ferrari 1 uur na aanschaf
nog niet eens zo'n gek ideequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Santi -Arteta Monreal? Of Gotze Gundogan en die BVB back maar die is niet super geweldig
Omdat het wat leuker maakt om tegen Ajax te spelen dan tegen AZ. (Sorry Toefjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Hier verliezen we internationaal geen punten door. Door acties van PSV en Twente wel. Snap niet waar je op doelt, aangezien als Ajax alle niet-ajax supporters blij zijn en Ajax enkel zijn eigen fans tekort zou doen?
Wat-the-fock.... dan kun je ook gewoon niet rijden....quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[ afbeelding ]
Afojack crasht zijn Ferrari 1 uur na aanschaf
Nop! Hier ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef quer het volgende:
werkt bij jullie leaderboards ook niet?
Want jij weet exact wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Wat-the-fock.... dan kun je ook gewoon niet rijden....
Europa League en de KNVB beker zijn gewoon niet te vergelijken. En Az is ook wel een leuke ploeg, hebben enkel een kleine vormcrisis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat het wat leuker maakt om tegen Ajax te spelen dan tegen AZ. (Sorry Toefjes)
Verder kwam ik hiermee, omdat F. de Boer hier om zeikte en het dan vervolgens zelf wel doet.![]()
![]()
Oke, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog niet eens zo'n gek ideeeerst dit maar proberen
Van achter aangereden zo te zien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want jij weet exact wat er gebeurd is.
Nee klopt, weet ik inderdaad niet...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want jij weet exact wat er gebeurd is.
haha nog steeds geen goeie pack?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef quer het volgende:
Waarom zit kone deze week niet in de TOTW..
[ afbeelding ]
Heb je hem ook een bericht gestuurd? Ik moest tegen iemand met als GT Death 2 Ronaldo en ik werd weggespeeldquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef vandermar het volgende:
Ik moest vandaag tegen iemand die kate upton als gamertag had en echt een geniaal team had. Was een nederlander die goed kon skillen
Geen idee... Maar ik denk toch wel zeker 30k. Moet het even uitrekenenquote:
Ja, ik vroeg of hij de echte kate upton was en zei dat hij een bazig team had.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je hem ook een bericht gestuurd? Ik moest tegen iemand met als GT Death 2 Ronaldo en ik werd weggespeeldAl kwam ik nog knap terug tot 2-3 en bijna schoot ik de 3-3 erin via een vrije trap.
Netjes heb vandaag 3x De Sciglo opgepikt die gister voor 20k ging en heb ze voor 15kquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Geen idee... Maar ik denk toch wel zeker 30k. Moet het even uitrekenen
Ik gun het jequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef quer het volgende:
nog 2 packs en dan ben ik broke.. lijkt me wel vet om nu een goede if te pullen
Oke.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef strakkeman het volgende:
EA mag mijn ballen zuigen alweer geen IF Burak wat een selectieve ratten zijn het ook.
Hij komt anders in het echt geen speler voorbijquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef quer het volgende:
[..]
wat zeg jij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pelle zou elke week een IF moeten krijgen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef strakkeman het volgende:
EA mag mijn ballen zuigen alweer geen IF Burak wat een selectieve ratten zijn het ook.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef strakkeman het volgende:
Ja hoort hij ook te krijgen net als Burak.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle zou elke week een IF moeten krijgen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef quer het volgende:
[..]
wat zeg jij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahaha volgens mij is dat helemaal niet waarquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik haal altijd mijn shoarma bij Burak maar laatst zat er paprika in tussen mijn broodje daarom heeft hij geen IF
Hij kreeg hier geen kaart voor gelukkigquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef Tim86 het volgende:
Serero vliegt er echt vaak als een mongool in
Lekkere dealsquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Netjes heb vandaag 3x De Sciglo opgepikt die gister voor 20k ging en heb ze voor 15k
Zuur, zuur, zuur!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik haal altijd mijn shoarma bij Burak maar laatst zat er paprika in tussen mijn broodje daarom heeft hij geen IF
Alleen dat laatste kan ik niet 100% bevestigen. Het kan namelijk ook komen door dat niemand die competitie serieus neemt of wat interesseert.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hahahaha volgens mij is dat helemaal niet waar
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen dat laatste kan ik niet 100% bevestigen. Het kan namelijk ook komen door dat niemand die competitie serieus neemt of wat interesseert.
Paprika is niet zuurquote:
Zijn we iig van die kutplaatjes afquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''hij is duur want hij is de enige colombiaanse rechtsback''
''SMLENO''
-DS2
Broafheedquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
Oemtietie in forfor toe koos voor toe kee toe
dankjewel voor het medelevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn we iig van die kutplaatjes af
Ulteme Not Bad face jaquote:
Accuzuur voor de eckte diehardsquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:31 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Laat het maar eens weken in een bakje azijn, kijken hoe zuur die wordt?
Waar moet ik medeleven mee hebben? Dat jij als een idioot al je coins in packs gooitquote:
Paar mensen hier, zeiden allemaal dat ie behoorlijk slecht is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:30 schreef Lindgren. het volgende:
UP Fischer maar eens uitproberen. Heeft iemand van hier al eens met die knul gespeeld? Beetje goed?
Vandaar dus die IF.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-in-de-kruising.html
allemaggies![]()
Volgens Johan Derksen is er maar 1 procent kans op zo'n goalquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-in-de-kruising.html
allemaggies![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waar moet ik medeleven mee hebben? jij idioot
Zuur, zuur, zuur!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Accuzuur voor de eckte diehards
Een zwerver vermoord..leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Zuur, zuur, zuur!
Lol, weet niet waarom, maar die opmerking doet me denken aan een zwerver die me ooit in een supermarkt aansprak
Zwerver: Ik zoek iets wat ik kan drinken waar het hoogste percentage alcohol in zit;
Mijn reactie: Loop maar even mee, wijst wasbezine aan, en loopt verder
Er is ook 1% kans dat een post van jou geenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens Johan Derksen is er maar 1 procent kans op zo'n goal!
HAHAHAHAHA ZELDEN ZO GELACHENquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is ook 1% kans dat een post van jou geenemoticon bevat
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is ook 1% kans dat een post van jou geenemoticon bevat
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wist trouwens serieus niet dat GJ Verbeek een tatoeage had..
[ afbeelding ]
有些人不注意 dus. Even kijken waar het voor staat..
OMGquote:
Ik wist trouwens serieus niet dat GJ Verbeek een tatoeage had..
[ afbeelding ]
有些人不注意 dus. Even kijken waar het voor staat..
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godvel, ik moest haldoplachen.
had hem vet gemest met 99 contractenquote:
Je hebt 100k aan packs uitgegeven en een Di natale voor 67k verkocht? Dat is toch goed?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:53 schreef quer het volgende:
[..]
had hem vet gemest met 99 contracten
best redelijk jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt 100k aan packs uitgegeven en een Di natale voor 67k verkocht? Dat is toch goed?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Je gaat niet meer packs openen toch
2 seconden.quote:
Echt bizar, ook bijvoorbeeld de prijs van Ribery ten op zichte van vorig jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:56 schreef Lindgren. het volgende:
Zlatan trouwens alweer gestegen naar 700k. Absurd.
Die NIF's van sommige spelers zijn ook ook echt heel weinig in packs. Er zijn echt maar weinig Zlatan's vergeleken met vorig jaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:55 schreef Lindgren. het volgende:
Hij is wel echt pleurisduur voor een NIF zeg.
Alhoewel, mijn Zlatannetje kostte me 600k.
Klopt. Dat viel me eerder ook al op bij Robben, Ribery en Zlatan. Zal wel bewust gedaan zijn. Aan het eind van vorig jaar had iedereen echt zieke teams, dat gaat nu wat minder snel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die NIF's van sommige spelers zijn ook ook echt heel weinig in packs. Er zijn echt maar weinig Zlatan's vergeleken met vorig jaar.
Dan nog alles is dit jaar echt zo veel duurder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die NIF's van sommige spelers zijn ook ook echt heel weinig in packs. Er zijn echt maar weinig Zlatan's vergeleken met vorig jaar.
Messi en Ronaldo zijn/blijven ook veel duurder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Dat viel me eerder ook al op bij Robben, Ribery en Zlatan. Zal wel bewust gedaan zijn. Aan het eind van vorig jaar had iedereen echt zieke teams, dat gaat nu wat minder snel.
Ook wel een goede zaakquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Dat viel me eerder ook al op bij Robben, Ribery en Zlatan. Zal wel bewust gedaan zijn. Aan het eind van vorig jaar had iedereen echt zieke teams, dat gaat nu wat minder snel.
Mensen hebben steeds meer coins te besteden I guess, dus gaan ze voor hogere prijzen weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook wel een goede zaakDaarbij is het verschil tussen Ronaldo/Messi en de rest nu ook wat kleiner.
Wat wel apart is is dat de prijs alleen maar blijft stijgen van die zeldzame NIF's.
Kan ik wel begrijpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook wel een goede zaakDaarbij is het verschil tussen Ronaldo/Messi en de rest nu ook wat kleiner.
Wat wel apart is is dat de prijs alleen maar blijft stijgen van die zeldzame NIF's.
Mensen komen natuurlijk ook makkelijker aan coins door de grote divisie bonussen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mensen hebben steeds meer coins te besteden I guess, dus gaan ze voor hogere prijzen weg.
En daarom is dit jaar denk ik ook alles zo veel duurder.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen komen natuurlijk ook makkelijker aan coins door de grote divisie bonussen.
73 dribblingquote:
Had mijn tante maar een piemel, dan had het mijn oom geweest.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had Serero maar een beter schot, dan was hij echt goed geweest
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Had mijn tante maar een piemel, dan had het mijn oom geweest.
hallo meneer nietfuszyquote:
die dag he bik nog niet meegemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op een goede dag heeft ie denk ik ongeveer 6 à 7 dribbling.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hallo meneer nietfuszy
[..]
die dag he bik nog niet meegemaakt
ik ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hallo meneer nietfuszy
[..]
die dag he bik nog niet meegemaakt
Tegen de tijd dat je hem hebt is hij niks meer waardquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
Een #smleno gecombineerd met een completing bug. Fijn.
[ afbeelding ]
Toch vind ik het eenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hem hebt is hij niks meer waard
oke en nuquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen geen een uur les van een leraar waar bij je moet uitkijken.
Behalve mentor uur, maar dan doe je niks.
sta op knallenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker gegeten? Zit je al vol thorb? haha voltorb
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker gegeten? Zit je al vol thorb? haha voltorb
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Selfdestruct. Super effective.
Ben hoog level dus gewoon explosionquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Selfdestruct. Super effective.
Ik vond 'm best mooi Sander. haha moisander oh nee mooi kevin.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Serero geeft een onbedoelde pass op zichzelf
heb je je lolbroek en je grapjas weer aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond 'm best mooi Sander. haha moisander oh nee mooi kevin.
Ik denk dat zels ik nog sneller ben dan Reijnen. Achteruitrijdend in een rolstoel zelfs nog denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die commentator: 'Serero is sneller dan Reijnen'
ik wilde gewoon die gif postenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die stond er de hele wedstrijd al in hoor
10 seconden later valt hij
Ga jij dan naar het topic van een spel dat je wél hebt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Fuszy het volgende:
jongens willen jullie de live wedstrijdbesprekingen in het juiste topic houden? Bij voorbaat dank
- Nietfuszy
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ga jij dan naar het topic van een spel dat je wél hebt?
quote:
Hij is tegenwoordig lid van de karatebond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft Esteban geen Logo op zijn shirt?
Buitenspelgoal AZquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef Fuszy het volgende:
wat is er gebeurt?? omg omg spanning sensadie enz
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Fuszy het volgende:
jongens willen jullie de live wedstrijdbesprekingen in het juiste topic houden? Bij voorbaat dank
- Nietfuszy
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:16 schreef Fuszy het volgende:
wat is er gebeurt?? omg omg spanning sensadie enz
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je je lolbroek en je grapjas weer aan
Een UP van Rhijn voor 8k?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
Heeft er toevallig net iemand een Van Rhijn voor 8K BIN opgepikt? Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
quote:
Johquote:
Ja, ik ben zo dom. Ik moest hem even van account overzetten om hem in mijn team te doen maar het tradeofferren deed het niet. Dus ik dacht, ik open beide accounts in verschillende browsers. En koop hem dan heel snel over.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dus ik dacht, ik open beide accounts in verschillende browsers. En koop hem dan heel snel over.
Hoezo, ik had gistermorgen een 4-3-3 versie voor 1.5kquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo dom. Ik moest hem even van account overzetten om hem in mijn team te doen maar het tradeofferren deed het niet. Dus ik dacht, ik open beide accounts in verschillende browsers. En koop hem dan heel snel over.
Één ding weet ik nu wel zeker: Autobuyers do exist.
hahaha geniaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Hij heeft alleen geen goed schot, voor de rest speelde hij niet slecht hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
DS2 wat vind je nou echt van Serero? Je hebt hem nu een paar keer zien spelen maar die man kan er toch gewoon helemaal niets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |