PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Die had ooit een neusje voor de goal, tot het moment dat hij Sansoni tegenkwam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef Peefiee het volgende:
Ik gok op een counter van Beerens voor de 0-1
di natalequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef Aldo-MC het volgende:
Echt jij altijd weer he
[..]
Zonde man.
Had je nog iets moois dan?
Meen me te herinneren dat hij altijd fenomenaal speelde tegen Ajax, net als Duplan van Utrecht en Chery/Vicento van Ado.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die had ooit een neusje voor de goal, tot het moment dat hij Sansoni tegenkwam.
Nee, kan het wel resetten naar standaardwaarde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
kan een programma op een computer zomaar het wachtwoord en SSID van een netwerk veranderen?
Dat worden veel msp kopen dan!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Maar ik stop pas als ik bale of robben heb
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Maar ik stop pas als ik bale of robben heb mijn coins op zijn
Ribery en Robbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Dan ben je helaas nog wel ff bezig ben ik bangquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
Ik als ik Messi of Ronaldo heb.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef quer het volgende:
heel erg raar, kan een virus oid dat wel misschien? Want dat is dus gebeurd bij mijn opa en omaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, kan het wel resetten naar standaardwaarde.
Nope. Neem aan dat je op wifi doelt. Dat is meestal geregeld door een interface waar programma's (normaal) niet bij kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
kan een programma op een computer zomaar het wachtwoord en SSID van een netwerk veranderen?
Ik vond Matuidi echt slecht..nutteloos dwergje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een optieBest een leuk team zo
jep wifi, maar het is toch echt gebeurd bij mijn opa en omaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nope. Neem aan dat je op wifi doelt. Dat is meestal geregeld door een interface waar programma's (normaal) niet bij kunnen.
Na een reset of format kan het wel zo zijn dat het wachtwoord een reset krijgt naar zijn oorspronkelijke waarde. Aangezien vrijwel alle ADSL-aanbieders hun modems hebben geupdate naar 3.8 zal het wel zoiets zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nope. Neem aan dat je op wifi doelt. Dat is meestal geregeld door een interface waar programma's (normaal) niet bij kunnen.
Niet een te simpel wachtwoord die door iemand anders veranderd is?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jep wifi, maar het is toch echt gebeurd bij mijn opa en oma
Maar ik heb niet heel veel opties. Lavezzi LW maar wie moet ik dan op de 2 CM posities zetten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Matuidi echt slecht..nutteloos dwergje.
Idd Santi Carzola daar zou vele beter zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Matuidi echt slecht..nutteloos dwergje.
Costa? Aimar?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik heb niet heel veel opties. Lavezzi LW maar wie moet ik dan op de 2 CM posities zetten?
nee, mijn nichtjes waren daar en hadden een laptop meegenomen, en op die laptop kwam een melding dat er een verbinding was en werd er een andere SSID en wachtwoord weergegevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Niet een te simpel wachtwoord die door iemand anders veranderd is?
Daar heeft Zlatan niet veel aanquote:
Pastore?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar heeft Zlatan niet veel aan
Edit: Ik ga Lucas niet op CM zetten
WIJZIJNAJAXquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom speelt de Boer nu ineens met een B-elftal??
Ik wil een gold team en daarnaast misschien dan een silver.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Maak een silveren Engelse team. Tip kijk wel uit met de LM
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik heb niet heel veel opties. Lavezzi LW maar wie moet ik dan op de 2 CM posities zetten?
Siem/Eriksen licht geblesseerd. Siggie net terug van een blessure. Blind/Fischer ??quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom speelt de Boer nu ineens met een B-elftal??
'quote:
Bundesliga team ik vind het heerlijk spelen. Kan je trouwens ook zo goedkoop of duur maken als je wil.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wil een gold team en daarnaast misschien dan een silver.
you owe me , nee grapje nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Die rechterkantquote:
Toen PSV in de Europa League met meer dan 5 basis spelers speelde was het wel een B-elftal en was het echt schandalig dat ze met een B-elftal spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Siem/Eriksen licht geblesseerd. Siggie net terug van een blessure. Blind/Fischer ??
ja ach Furby wilde ik proberen. Weet jij iets voor links misschien?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die rechterkant![]()
Die linkerkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |