Precies. Die penis grappen haalden voor mij de aflevering ontzettend omlaag. Moeten we nu geloven dat de meesterversieder Barney de deal altijd sloot met zulke foute opmerkingen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:25 schreef shiznuts het volgende:
Dat beseffen ze zich ook. Daarom proberen ze wanhopig nog op een of andere manier plays terug te brengen.
Maar zo werkt dat natuurlijk niet. De penis-grapjes waar ook van niveau niks.
Dan vond ik bij Chandler niet en bij Barney ook niet. Hetzelfde trukje zonder ooit te settelen gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:00 schreef Jivis het volgende:
Het gaat wel weer de goede kant op de laatste paar afleveringen. Hoewel het huwelijk echt karaktermoord op Barney is in de long run. Dat zag je bij Chandler ook toen hij eenmaal met Monica kreeg in Friends (jaja, Friends). Gelukkig nog maar één seizoen te gaan.
Klopt, daarom hadden ze al zo rond seizoen 6 moeten stoppenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hetzelfde trukje zonder ooit te settelen gaat ook vervelen.
Nope, je moet geloven dat Barney gewoon een meester is in het voor penis zetten van Ted.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Die penis grappen haalden voor mij de aflevering ontzettend omlaag. Moeten we nu geloven dat de meesterversieder Barney de deal altijd sloot met zulke foute opmerkingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieus, what?
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat best fantastisch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nope, je moet geloven dat Barney gewoon een meester is in het voor penis zetten van Ted.
"...I understand that."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |