Van series die ik geliked heb op Facebook zet ik altijd direct de update stream van uit om spoilers te voorkomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:15 schreef MacorgaZ het volgende:
Lekker dan, kijk toevallig op Facebook, meteen de foto van de moeder tan2 recht in je face
Zo triest weer, heb je HIMYM geliked op Facebook, meteen al die updates en spoilers in je timeline
Mja. Misschien ook maar eens doen. Dit is al de tweede keer dat HIMYM z'n kijkers op die manier spoilert.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Van series die ik geliked heb op Facebook zet ik altijd direct de update stream van uit om spoilers te voorkomen.
Ik denk dat de schrijvers dat inderdaad één van hun grootste missers vinden. De grootste vinden ze zelf nog altijd "Kids, we never found out where that pineapple came from."quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:40 schreef Remzz het volgende:
Typische HIMYM aflevering
Toch blijft de grootste fout gemaakt in aflevering 1, met 'this is how I met your aunt Robin'. Als ze dat nooit hadden gezegd, was het tot nu spannend geweest nu is het hele Robin/Ted gebeuren vooral ergerlijk.
Nee hoor. In dat artikel hierboven zeggen ze juist dat dat een van de beste beslissingen was.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers dat inderdaad één van hun grootste missers vinden.
Hmm neem me niet kwalijk, ik had mijn zin zo te zien nog niet vervolledigdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor. In dat artikel hierboven zeggen ze juist dat dat een van de beste beslissingen was.
Maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hmm neem me niet kwalijk, ik had mijn zin zo te zien nog niet vervolledigdIk wilde eigenlijk zeggen dat ze dat door de jaren heen één van hun grootste missers kunnen vinden
Ik vond dit juist perfect zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was ik de enige die een beetje teleur gesteld was dat we haar nog helemaal nooit gezien hadden? Dat het dus geen bekende was?
Nogal, ja. Het verpestte de complete aflevering voor mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Mooie dame, maar had d'r liever voor het eerst gezien op het moment dat Ted haar ontmoette. Viel een beetje tegen zo...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Was ik de enige die een beetje teleur gesteld was dat we haar nog helemaal nooit gezien hadden? Dat het dus geen bekende was?
Maar welke bekende had je gewild dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja geen een... dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:34 schreef ejiraM het volgende:
[..]
[..]
Maar welke bekende had je gewild dan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja geen een... dat is ook weer zo
Of Robins doppelganger!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]![]()
Ik had indd Victoria of Pineapplegirl echt niet tof gevonden
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:16 schreef Saekerhett het volgende:
Wie zegt dat dit de moeder is? Misschien neemt ze die paraplu en gitaar wel mee omdat die van haar vriendin zijn of zo...
En dit dus. Beetje type Kristen Schaal (you have been warned).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond de moeder nou niet echt boeiend op basis van deze eerste scène
Absoluut, want nu heeft het volgende seizoen geen zin meer omdat we al weten hoe hij haar ontmoet, dat hebben we dit seizoen namelijk al gezien. Het is gewoon klaar nu eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:17 schreef AMDB het volgende:
Mooie dame, maar had d'r liever voor het eerst gezien op het moment dat Ted haar ontmoette. Viel een beetje tegen zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |