Ja man, geschiedenis is soort van mijn hobbiequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:24 schreef JRRY het volgende:
eh, geschiedenis en biologie in 1 profiel?
En je hebt een natuurprofielquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja man, geschiedenis is soort van mijn hobbie
Gadverdammequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hypo en Heppie doen aan penetratie.
Verkapte, 'ik heb ook seks' post.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
Ik kan dat soort dingen alleen bij mezelf niet raar of vies vinden tbh
quote:
mensen die haten op mensen met natuurprofiel + geschiedenisquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja, want dan kan ik later alles studies doen
OH.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hypo en Heppie doen aan penetratie.
Jij ook?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
mensen die haten op mensen met natuurprofiel + geschiedenisHomo's
Ik heb ook een leuke tijd hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
OH.
Ja maar ik wil een leuke tijd op de middelbare school.
#missionfailed
Want EM is ook kut.
Sorry. Maar als je van geschiedenis houdt is het toch veeeeel leuker om EM of zelfs CM te kiezen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
mensen die haten op mensen met natuurprofiel + geschiedenisHomo's
Inderdaad, heppie is tenslotte de pimpquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat weet je zelf het best Heppietje
nee, want nu geldt:quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorry. Maar als je van geschiedenis houdt is het toch veeeeel leuker om EM of zelfs CM te kiezen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oja, baasquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
N&G met geschiedenis en filosofie.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Inderdaad, heppie is tenslotte de pimp
Tuurlijk niet, wat als je later geneeskunde wilt gaan studerenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorry. Maar als je van geschiedenis houdt is het toch veeeeel leuker om EM of zelfs CM te kiezen.
herkenbaar probleem is herkenbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
zo lekker dat deeg etenmaar jammer dat je dan misselijk wordt enzo
Ik vind altijd deeg lekkerder dan het uiteindelijke productquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
zo lekker dat deeg etenmaar jammer dat je dan misselijk wordt enzo
Leuk, he, ik heb em al 10 keer gezien ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328463
huh je kunt gewoon een film kijken op uitzending gemist
dit moest ik gewoon quotenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat als je later geneeskunde wilt gaan studeren?
Tevens economie![]()
![]()
ja hequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind altijd deeg lekkerder dan het uiteindelijke product
Koekjesdeeg teveel eiquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja healleen je moet niet te veel eten met rauw ei enzo
Dat maakt natuurlijk geen flikker uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
yolo tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen koekjes bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk geen flikker uitAls er ei met salmonella in zit maakt het niet echt uit of je een hap neemt of de hele bak opeet.
pannenkoeken bakken snap je wel toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen koekjes bakken
#yolo toch, gewoon de hele bak opetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk geen flikker uitAls er ei met salmonella in zit maakt het niet echt uit of je een hap neemt of de hele bak opeet.
ik een keer ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk, he, ik heb em al 10 keer gezien ofzo.
Ja dat wel, maar pannenkoeken bakken gaat niet echt om de pannenkoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pannenkoeken bakken snap je wel toch?
Omdat je dan koekjesdeeg kan etenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen koekjes bakken
rauw ei is gewoon niet goed voor je. net als rauw vlees.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Seks in de keuken daarna? Daar gaat het om?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar pannenkoeken bakken gaat niet echt om de pannenkoeken
Jaquote:
omdat er bacteriën in kunnen zitten ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
rauw ei is gewoon niet goed voor je. net als rauw vlees.
Ik wilde eigenlijk zeggen het beter leren kennen op diepe emotionele wijze van de persoon waarmee je pannenkoeken bakt, zodat het leid tot de verstrengeling van twee zielen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Seks in de keuken daarna? Daar gaat het om?
Rauwe kipquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
rauw ei is gewoon niet goed voor je. net als rauw vlees.
seks dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen het beter leren kennen op diepe emotionele wijze van de persoon waarmee je pannenkoeken bakt, zodat het leid tot de verstrengeling van twee zielen.
Maar jouw antwoord is beter @:
Wij sliepen al.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Oerbeer het volgende:
Niet eens leuke reacties op de schijn-rel tussen mij en Mono gister. Saai publiek hier.
Ik zei toch; 'vet modrel' en toen 'ooh wacht, het is nepquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Oerbeer het volgende:
Niet eens leuke reacties op de schijn-rel tussen mij en Mono gister. Saai publiek hier.
Pannekoeken bakken als date kan ik aanradenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen het beter leren kennen op diepe emotionele wijze van de persoon waarmee je pannenkoeken bakt, zodat het leid tot de verstrengeling van twee zielen.
Maar jouw antwoord is beter @:
Der zat geen bloed in het verhaalquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Oerbeer het volgende:
Naja het is een kinderfilm eigenlijk hequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ie leuk? Nooit gezien
Ik heb liever dat je zegt 'en nu hebben we keiharde seks op de keukenvloer' dan dat je over de verstrengeling van twee zielen gaat lullen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan gezegd op de manier dat meisjes spontaan gaan soppen
ik dat ze te laat zijn bij die auditiequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben nu bij dat ze haar gaan overhalen toch auditie te doen.
Bij mij gaan ze nu onderweg en ze hebben het over groep 6quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ik dat ze te laat zijn bij die auditie
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Oerbeer het volgende:
bij mij hebben ze nu ruziequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze nu onderweg en ze hebben het over groep 6
Keiharde seks hebben dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je zegt 'en nu hebben we keiharde seks op de keukenvloer' dan dat je over de verstrengeling van twee zielen gaat lullen.
doe eigenlijk allebei maar niet.
Fixed. Ja mijnheer moderator.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[warning]Rellen doe je maar in US[/warning]
met jou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Keiharde seks hebben dan?
Ja maar jij bent ook niet zoals de meeste meisjes
Nu wil ik pannenkoeken bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja iddquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
AAH
Ze mag niet zo lullig tegen hem doen
Vrijdag pannenkoeken bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nu wil ik pannenkoeken bakken
Best wel. Heb het druk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
En hoe gaat het met Oerbeertje?
quote:
Jij wilt gewoon seksquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nu wil ik pannenkoeken bakken
Viespeuk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee als ik seks wil dan zeg ik dat gewoon zo van Ik wil seks maar nu heb ik oprecht zin in pannenkoeken bakkenquote:
quote:
Deze kon je beter quoten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je zegt 'en nu hebben we keiharde seks op de keukenvloer' dan dat je over de verstrengeling van twee zielen gaat lullen.
doe eigenlijk allebei maar niet.
Ik was daar nog niet.quote:
Lekker ruim welquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef Hypocriet het volgende:
Heppie ik heb je shirt nog steeds aannnnnnn
Vrouwen met mannenkledingquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:52 schreef Hypocriet het volgende:
Heppie ik heb je shirt nog steeds aannnnnnn
maar die film komt uit 2006 ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zou wel op haar vallen, als ze niet in die 2006 mode was blijven steken xd
shirts met heppiegeurquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Shirts hebben liggen met de lucht er nog aan
Ja daarom. Hoe heet ze, dan ga ik d'r opzoeken hoe ze er nu uitzietquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
maar die film komt uit 2006 ofzo
Sorry schatquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef msacras het volgende:
niemand zegt tegenwoordig meer hoi
nou dan ik maar
hoi
Dikke armen heb je schatquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
mijn arm is 4 keer jouw arm geloof ik
Yay eten geregeld voor vrijdagquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jij bent echt TE voorspelbaar
Maar is goed hoor
geen idee. kan je vast wel vinden op internetquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja daarom. Hoe heet ze, dan ga ik d'r opzoeken hoe ze er nu uitziet
Ja dat zou betekenen dat je seks moet hebben, of met iemand vinden die met je wilt trouwens. Jij hebt geen van beide.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geloof niet in seks voor het huwelijk
Maar het is echt goddelijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik geloof niet in seks voor het huwelijk
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee. kan je vast wel vinden op internet
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is echt goddelijk
Dit deed wel een beetje onnodig veel pijn, waar heb ik dit aan te dankenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dat zou betekenen dat je seks moet hebben, of met iemand vinden die met je wilt trouwens. Jij hebt geen van beide.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het is echt goddelijk
Ik doe graag mensen pijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit deed wel een beetje onnodig veel pijn, waar heb ik dit aan te danken
Mission passedquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik dacht al hoe lang gaat het duren voor we moeten kiezen
huh watquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze dood![]()
Maar 127 vrienden op Hyves.
Ja maar hyvesquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is ze dood![]()
Maar 127 vrienden op Hyves.
Ze heeft al jaren geen films meer gehad, enzo, helemaal niet beroemd is ze en ik had toen ik nog Hyves had veel meer views op mijn Hyves paginaquote:
huh wat?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry schat
Hoi, ik heb je gemist hoor
hoe heet ze dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze heeft al jaren geen films meer gehad, enzo, helemaal niet beroemd is ze en ik had toen ik nog Hyves had veel meer views op mijn Hyves pagina
Ja en die mensen hebben allemaal hun account verwijderdquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar een gemiddeld iemand had daar wel zo 200+ vrienden.
ja?quote:
Klopt maar ze had maar 3000 views op haar Hyves paginaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en die mensen hebben allemaal hun account verwijderd
Van jou geleerdquote:
Wat is hyves?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
Ik had meer dan 300 vriendin op hyves stoer he
ik 350 ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
had niks anders verwachtquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
Ok okquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt maar ze had maar 3000 views op haar Hyves pagina
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sem_Veegerquote:
Mijn piek was 280 ofzo geloof ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef msacras het volgende:
Dat was van vroeger, maar kleine kindjes als jij hebben dat tijdperk zeker niet meer meegemaaktquote:
europeanen mogen alleen maar op EU servers en US servers gaf bij freeroll toernooien geld en soms auto als je 1 ste werd en EU geeft niks en geen toernooien voor freerollquote:
Ja en ik had wel iets van 12000, ik controleerde dat elke dag, of er nog kijkers maar niet krabbelaars waren.quote:
waarom zou je kaas jattenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
21 ton kaas gejat door roemenen
deze soort opmerkingen zijn nit gewenstquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jouw hele hoofd is verpest dus niemand geeft een neuk
hongerquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je kaas jatten
Misschien wel misschien niet. ;$quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat was van vroeger, maar kleine kindjes als jij hebben dat tijdperk zeker niet meer meegemaakt
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Misschien wel misschien niet. ;$
Dank je.quote:
dat bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
deze soort opmerkingen zijn nit gewenst
zo weinigquote:
Daar val je van af.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had vast Lintwormen dan
Pff gaan we hoogheidswaanzin krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef supersof het volgende:
[..]
zo weinigdie vrienden spaarde je zo op joh
WAT DAN? SNIJ JE MIJN MOND ANDERS WEG TERWIJL JE ME LANGZAAM IN EEN BAK ZOUTZUUR LAAT ZAKKEN TERWIJL JE VOOR MIJN NEUS WATER KOOKT OM DAT VERVOLGENS OVER ME HEEN TE GOOIEN ZODAT MIJN VEL VERVOLGENS LOSLAATquote:
FEL ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT DAN? SNIJ JE MIJN MOND ANDERS WEG TERWIJL JE ME LANGZAAM IN EEN BAK ZOUTZUUR LAAT ZAKKEN TERWIJL JE VOOR MIJN NEUS WATER KOOKT OM DAT VERVOLGENS OVER ME HEEN TE GOOIEN ZODAT MIJN VEL VERVOLGENS LOSLAAT
ik ook joh. van mijn tantuhquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pff gaan we hoogheidswaanzin krijgen![]()
Ik had wel minstens elke dag een krabb0l
IK OOKquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga later als ik een dochter krijg haar opvoeden als een grote verwende slet en geef haar alles wat haar hartje begeerd!
neequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
Nee, soms wel eens een dag of 2 of 3 dagen niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook joh. van mijn tantuh
nee grap ook van vrienden maar niet elke dag
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
WAT DAN? SNIJ JE MIJN MOND ANDERS WEG TERWIJL JE ME LANGZAAM IN EEN BAK ZOUTZUUR LAAT ZAKKEN TERWIJL JE VOOR MIJN NEUS WATER KOOKT OM DAT VERVOLGENS OVER ME HEEN TE GOOIEN ZODAT MIJN VEL VERVOLGENS LOSLAAT
Ik zei niks over je stelling ik zei alleen dat ik niet dom was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben je wel, want de kans dat je daarvan afvalt is heel klein.
Doe je research.
Van welk geld?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga later als ik een dochter krijg haar opvoeden als een grote verwende slet en geef haar alles wat haar hartje begeerd!
populaire boiskiquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké jawel, en ik had ook meer dan 400 vrienden.
Gvd, dat is fucked op do van mequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Eerst kokend water en dan zoutzuur natuurlijk
Alles wat ik erover kan vinden staat op deze webpagina, ik heb mijn research nu wel gedaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zei niks over je stelling ik zei alleen dat ik niet dom was.
Doe je research
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee gewoon een bitch.
That's how I like it.
snelsneleditquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar zie jij dat nou weer staan?
sssst
ik wens je alvast succes met haar in de puberteit als je haar per ongeluk een vespa geeft van ¤5221 ipv ¤5321quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja je hebt al een topic aangemaakt ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ooit jaren geleden in de TINA gelezen dat dat truitje dat ze aan heeft op die cover van echte diamanten is gemaakt en 18 kg weegt en heel zwaar was en pijnlijkquote:
Waarom verkrachten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gvd, dat is fucked op do van me
Terwijl je natuurlijk zijn familie opensnijdt en verkracht, anders geen psychologische aanval he.
ja manquote:
Bey kan alluzz aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb ooit jaren geleden in de TINA gelezen dat dat truitje dat ze aan heeft op die cover van echte diamanten is gemaakt en 18 kg weegt en heel zwaar was en pijnlijk
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
"Melissa, ben je verliefd op Jim?"
"Wat is dat nou weer voor een vraag? Dat vraag ik jou toch ook niet."
"Nee, maar ik ben dan ook niet verliefd op Jim"
ik ben net bij dat hij zegt tegen fleur dat ze xtc gebruiktquote:
bij de bios ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben net bij dat hij zegt tegen fleur dat ze xtc gebruikt
Ze mag zelf alles kiezen gwn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wens je alvast succes met haar in de puberteit als je haar per ongeluk een vespa geeft van ¤5221 ipv ¤5321
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef supersof het volgende:
"Melissa, ben je verliefd op Jim?"
"Wat is dat nou weer voor een vraag? Dat vraag ik jou toch ook niet."
"Nee, maar ik ben dan ook niet verliefd op Jim"
She's gonnabe a stupid girl!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes ermee
quote:
wat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Oerbeer het volgende:
Zeg, jullie zitten toch niet collectief op profielen te klooien hè?
Omdat ik dat niet cool vindquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
waarom staat ze eigenlijk niet in je sig/ondertitel
Hoi oerbeer, lafjoequote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Oerbeer het volgende:
heh?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef Oerbeer het volgende:
Duh vernedering.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Waarom verkrachten?dat maakt ze onrein
wenie hoezo?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef supersof het volgende:
huh jer, zijn ze echt familie van die dj?
Kan ook niet anders met jouw zaadquote:
Klopt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kan ook niet anders met jouw zaad
Dat maakt mij onrein en mijn meesterwerk misluktquote:
Wat een feest!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gezellig elke dag andere jongens over de vloer![]()
Al die soa's
KLOPTquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
Melissa, Fleur, Jim... Dat zijn namen uit het boek Afblijven van Carry Slee haha
oh vroeg ik me afquote:
Wat is een boek?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
Melissa, Fleur, Jim... Dat zijn namen uit het boek Afblijven van Carry Slee haha
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
Over welke tekeningen heb je het?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat maakt mij onrein en mijn meesterwerk mislukt
Ik ga gewoon die tekeningen namaken maar dan met echte mensen
die met nagellakbloed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over welke tekeningen heb je het?
hahaha ja jer en ik kijken die film op uitzending gemistquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
Geen 1000 euro reservegeld op de bank hebben staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow maar ik ben weer eens skir
op mijn bank staat 40 euro die ik niet mag gebruikenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Geen 1000 euro reservegeld op de bank hebben staan.
net als alle andere meisjes van 9-14.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Jaik was echt Carry Slee fan vroeger
zal ik voor altijd zijn enzo
wrm niet skkl?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
op mijn bank staat 40 euro die ik niet mag gebruiken
Ik heb er ook wel eens wat boeken van gelezen maar ik hield het toch bij Ronald Dahl.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Ooh maar dan moet je echt mensen gaan vermoorden, doe maar nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die met nagellakbloed.
Maar dan met echt bloed en een lijk en zo.
ik niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
net als alle andere meisjes van 9-14.en sommige jongetjes
Wacht, het is niet standaard een reserve te hebben?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Geen 1000 euro reservegeld op de bank hebben staan.
pmquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh maar dan moet je echt mensen gaan vermoorden, doe maar nietof stuur PM
Ik was vroeger een Paul van Loon-fan. ;$quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wacht, het is niet standaard een reserve te hebben?
jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]jij snapt het, vroeger op de basisschool die kut boeken als voorleesboek
Ik had zelfs toen al smaak jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een van de weinige meisjes die niet naar Rihanna of Beyoncé luisteren.
Iemand die jou wil hosselle, heb gehoord dat je de moeite bent.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Iemand die de film wil zien.
En jij dan?
Gewoon, vleeskeuring, prostitutie. Een grote datingservice hierquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Oerbeer het volgende:
Dat gedoe met die tinychats altijd. Waarom moet je nou weer een cam op je smoelwerk richten?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Iemand die jou wil hosselle, heb gehoord dat je de moeite bent.
chickies hossele jwzquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Oerbeer het volgende:
Dat gedoe met die tinychats altijd. Waarom moet je nou weer een cam op je smoelwerk richten?
omdat het kanquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Oerbeer het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik had zelfs toen niet eens smaak nee![]()
Dat zal het wel wezen ja. Dus ze zijn best hosselbaar hier?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon, vleeskeuring, prostitutie. Een grote datingservice hier
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Emo-giffen kon je vroeger zeker ook al heel goed?
quote:
is een talent jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Emo-giffen kon je vroeger zeker ook al heel goed?
Nee, jammer genoeg niet. Gewoon blijven proberenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dat zal het wel wezen ja. Dus ze zijn best hosselbaar hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |