Ja man, geschiedenis is soort van mijn hobbiequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:24 schreef JRRY het volgende:
eh, geschiedenis en biologie in 1 profiel?
En je hebt een natuurprofielquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja man, geschiedenis is soort van mijn hobbie
Gadverdammequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hypo en Heppie doen aan penetratie.
Verkapte, 'ik heb ook seks' post.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
Ik kan dat soort dingen alleen bij mezelf niet raar of vies vinden tbh
quote:
mensen die haten op mensen met natuurprofiel + geschiedenisquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja, want dan kan ik later alles studies doen
OH.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hypo en Heppie doen aan penetratie.
Jij ook?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
mensen die haten op mensen met natuurprofiel + geschiedenisHomo's
Ik heb ook een leuke tijd hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
OH.
Ja maar ik wil een leuke tijd op de middelbare school.
#missionfailed
Want EM is ook kut.
Sorry. Maar als je van geschiedenis houdt is het toch veeeeel leuker om EM of zelfs CM te kiezen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
mensen die haten op mensen met natuurprofiel + geschiedenisHomo's
Inderdaad, heppie is tenslotte de pimpquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat weet je zelf het best Heppietje
nee, want nu geldt:quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorry. Maar als je van geschiedenis houdt is het toch veeeeel leuker om EM of zelfs CM te kiezen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oja, baasquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
N&G met geschiedenis en filosofie.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Inderdaad, heppie is tenslotte de pimp
Tuurlijk niet, wat als je later geneeskunde wilt gaan studerenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sorry. Maar als je van geschiedenis houdt is het toch veeeeel leuker om EM of zelfs CM te kiezen.
herkenbaar probleem is herkenbaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
zo lekker dat deeg etenmaar jammer dat je dan misselijk wordt enzo
Ik vind altijd deeg lekkerder dan het uiteindelijke productquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
zo lekker dat deeg etenmaar jammer dat je dan misselijk wordt enzo
Leuk, he, ik heb em al 10 keer gezien ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1328463
huh je kunt gewoon een film kijken op uitzending gemist
dit moest ik gewoon quotenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat als je later geneeskunde wilt gaan studeren?
Tevens economie![]()
![]()
ja hequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind altijd deeg lekkerder dan het uiteindelijke product
Koekjesdeeg teveel eiquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja healleen je moet niet te veel eten met rauw ei enzo
Dat maakt natuurlijk geen flikker uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
yolo tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen koekjes bakkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk geen flikker uitAls er ei met salmonella in zit maakt het niet echt uit of je een hap neemt of de hele bak opeet.
pannenkoeken bakken snap je wel toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen koekjes bakken
#yolo toch, gewoon de hele bak opetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk geen flikker uitAls er ei met salmonella in zit maakt het niet echt uit of je een hap neemt of de hele bak opeet.
ik een keer ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Leuk, he, ik heb em al 10 keer gezien ofzo.
Ja dat wel, maar pannenkoeken bakken gaat niet echt om de pannenkoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
pannenkoeken bakken snap je wel toch?
Omdat je dan koekjesdeeg kan etenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat mensen koekjes bakken
rauw ei is gewoon niet goed voor je. net als rauw vlees.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Seks in de keuken daarna? Daar gaat het om?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar pannenkoeken bakken gaat niet echt om de pannenkoeken
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |