Litouwen heeft (vind ik) ook een echt goed nummer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef aarontje112 het volgende:
Litouwen heeft trouwens wel erg veel geluk qua 'diaspora votes'. Ze hebben Estland, Rusland en Wit-Rusland al, komt nog eens bij dat Verenigd Koninkrijk en Ierland altijd ook veel punten geven aan Litouwen.
Volgens mij letten ze daarbij meer op hun eigen praktische zaken hoor, bij het bepalen van de volgorde. Dus met bepaalde decorstukken of achtergronden enzo dat het dan qua wisseling wat makkelijk is. Gok ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:38 schreef ato het volgende:
Rusland zit wel in de eerste halve finale samen met Anouk, maar de producer/regisseur van ESF zet nu bepaalde nummers/liedjes in een bepaalde volgorde? Dus ballad, dance, cultureel etc..Wat diverser zeg maar.
Dus niet meer het zelfde soort genre muziek achter elkaar..
Dit is de goden verzoeken hè?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:40 schreef Fred_B het volgende:
Met andere woorden:
Naar de finale, dit kan niet meer misgaan!
Ik las ook ergens dat ze zelf de act gaat/mag bepalen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:43 schreef Iwanius het volgende:
Apart dat er zoveel vertrouwen is dat Anouk gewoon doorstroomt naar de finale uitzending..
Kan m.i. nooit alleen aan het liedje liggen.
Ja, ze moet echt alles zelf bepalen, van de kleding tot de invulling op het podium. De 'deskundigen' in haar omgeving zouden anders maar punten kosten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las ook ergens dat ze zelf de act gaat/mag bepalen...
Dus daar heb ik dan ook wat meer vertrouwen in zeg maar.
Anouk lijkt me ook niet het type om de TROS of wie ook dingen voor haar te laten bepalen die haar optreden beïnvloedenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze moet echt alles zelf bepalen, van de kleding tot de invulling op het podium. De 'deskundigen' in haar omgeving zouden anders maar punten kosten.
Tuurlijk wil ik dat we winnen, maar na de blamages van de heel veel afgelopen jaren is het niet zo gek dat 'de finale halen' al geweldig zou zijn toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:01 schreef Pluto1975 het volgende:
Wat ik zo raar blijf vinden is dat ons doel "de finale halen" is....ik begrijp dat dat nu al hoog gegrepen is als je de afgelopen jaren bekijkt, maar het lijkt me dat je meedoet om te winnen! Dan pas leg je de lat hoog genoeg!
Dan zou ik de eerste paar dagen niet kunnen spreken... vanwege het gegil op dinsdagquote:Wat mij op de volgende vraag brengt....stel je voor dat Anouk zou winnen.....hoe zouden we er dan achteraf over spreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |