SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige link voor garen in combinatie met naalden: http://en.wikipedia.org/wiki/Yarn_weight
Haaksels uit het vorige topic:
Koningin:
Doobsie:
MizzEnroe
Ik heb de projectjes genomen die al klaar waren.![]()
Hook on
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef trovey het volgende:
En uiteraard de titel niet veranderd.
quote:
Die komt dus van Mirjam af.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:49 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahaha mooie titel Trovey![]()
![]()
ow ja, nog een heel warm (onder een gehaakte deken) welkom aan alle nieuwe haaksters
Das waarquote:woensdag 27 februari 2013 @
... ik vind ook dat men de moeite wel kan nemen om een foto even te verkleinen voor hem hier te plaatsen.
Ben blij dat ik daar niet als enige last van heb *giechel*quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik liep vanmiddag even langs een stoffenwinkel die ook wol/katoen heeft....en voor ik het wist had ik 6 bolletjes katoen, 2 bollen acryl en een aantal haaknaalden gekocht.
Ik had de katoen wel nodig (heb namelijk beloofd iets te maken voor een kennis), de acryl heb ik nodig voor mijn regenboogdeken (helaas te weinig van de desbetreffende kleur) en haaknaalden lijk ik te eten...ik verlies ze altijd als ik in bed zit te hakenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:46 schreef Danaīdes het volgende:
[..]
Ben blij dat ik daar niet als enige last van heb *giechel*
Tot er iemand langskomt van RTL "Je leven in Puin" en je wanhopig bezig bent je wol te redden van mensen die het weg willen gooien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef Danaīdes het volgende:
Ach, je kunt nooit te weinig wol hebben vind ik... Hihi :3
Te weinig juist wel, je kunt nooit te veel hebben!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:49 schreef Danaīdes het volgende:
Ach, je kunt nooit te weinig wol hebben vind ik... Hihi :3
Potentiėle klant "Je leven in Puin"gespot.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Te weinig juist wel, je kunt nooit te veel hebben!
als je ruimte te kort hebt :-)quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:53 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Te weinig juist wel, je kunt nooit te veel hebben!
Gewoon persen met die bollenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon persen met die bollen....gelukig is dat mogelijk.
echt? Is de wol daar duur?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef Danaīdes het volgende:
Maar een geluk dat ik in Engeland woon en geen last heb van nieuwsgierige programma's ;-P.
Gehgeh. Maar eerlijk is eerlijk.. ik moet gaan kijken voor iets waar ik mijn wol in kan bewaren haha xD
Onder het bed in die speciale bakken, op zolderquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:56 schreef Danaīdes het volgende:
Maar een geluk dat ik in Engeland woon en geen last heb van nieuwsgierige programma's ;-P.
Gehgeh. Maar eerlijk is eerlijk.. ik moet gaan kijken voor iets waar ik mijn wol in kan bewaren haha xD
Mijn favo-wol is Robin Dk... kost me via internet £1.39quote:
En dat is dus wol, die prijs valt op zich mee inderdaad! En splijt niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:59 schreef Danaīdes het volgende:
[..]
Mijn favo-wol is Robin Dk... kost me via internet £1.39
Valt reuze mee vind ik ;D
Trovey ik wil zo'n opslag poef kopen inderdaad ;D
Of je overtuigd je vriend ervan dat je dat logeerbed op zolder echt niet nodig hebt en dat daar veel beter een mooie Expedit kast met lekker veel vakken kan komen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Onder het bed in die speciale bakken, op zolder, in bakken in je slaapkamer
, in poefs met opbergruimte in je woonkamer
....ik ben zo handig met dat soort dingen.
![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:11 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Of je overtuigd je vriend ervan dat je dat logeerbed op zolder echt niet nodig hebt en dat daar veel beter een mooie Expedit kast met lekker veel vakken kan komen!![]()
![]()
Bed is al weg, nu ff opruimen en vrijdag de kast halen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |