Nee, dat vind ik inderdaad ook te link.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:03 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies, dat is ook de enige reden dat ik er soms nog nieuwe mesjes voor koop. Vind 't nog wel zo handig om bakkebaarden en wat lijnen mee bij te werken, maar m'n gezicht scheren doe ik vanaf nu nooit meer mee. Ik gebruik m'n Mühle dan weer niet voor andere plekken op m'n lichaam trouwens, jullie wel?
Je zak ook?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef marzman het volgende:
Andere plekken (neus, oksel, nog lager) gaat net zo gemakkelijk met een DE hoor.
constructieve bijdrage.quote:
je hebt ook horloges van 40k. Dit geven precies dezelfde tijd weer als een 30euro swatchquote:
Als jij dat wil. Ik zou daarna wel het mesje vervangen als je je gezicht weer gaat scherenquote:
Nee... 32 euro voor 12 mesjes/cartridges is normaalquote:
Had ik in het begin ook, maar als je die DE nu eenmaal gewend bent durf je het daaronder ook wel aan. Bovendien, een echte zeevaarder bevaart ook de rode zee. Dat moet voor vrouwen ook maar eens gaan geldenquote:Op zondag 24 maart 2013 19:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik inderdaad ook te link.
Twee achter elkaar nog welquote:
OP gezien?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
-
[..]
Twee achter elkaar nog wel
opzich wel, alleen die witte hoef ik niet. Schijnt naar "niets" te ruiken. Of heb ik dat verkeerd?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:51 schreef rexted het volgende:
Iets voor jou, SosuaCafe? => http://www.barbieredifiga(...)aso-tricolore-detail
De witte Proraso heeft een citroen geur, ik heb zo'n potje pre-shave staan. Toevallig zaterdag ook de witte aftershave gehaald, maar eerlijk gezegd had ik liever de groene gewild. (Dus mocht iemand hem eventueel willen ruilen, graag. Zit dus nog helemaal vol.)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:46 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
opzich wel, alleen die witte hoef ik niet. Schijnt naar "niets" te ruiken. Of heb ik dat verkeerd?
gehaald of besteld. Ik kan het echt nergens in de winkels vinden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:36 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
De witte Proraso heeft een citroen geur, ik heb zo'n potje pre-shave staan. Toevallig zaterdag ook de witte aftershave gehaald, maar eerlijk gezegd had ik liever de groene gewild. (Dus mocht iemand hem eventueel willen ruilen, graag. Zit dus nog helemaal vol.)
Gekocht bij de kapper. Bestellen zou ik niet zo snel doen, tenzij ik meerdere dingen nodig zou hebben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
gehaald of besteld. Ik kan het echt nergens in de winkels vinden.
Een open kam als beginnersset? Niet het eerste waar ik aan denk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:17 schreef en_agua het volgende:
Net ook maar een "beginners set" besteld:
http://www.scheersalon.nl(...)ng---merkur-25c.html
http://www.scheersalon.nl(...)ble-edge-blades.html
http://www.scheersalon.nl(...)arde-scheerzeep.html
Morgen binnen, ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
sterk verouderd en of onjuist in mijn omgeving.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Was dit niet al eens langs gekomen..?
Mooi gedaan!!quote:Op zondag 24 maart 2013 02:07 schreef stavromulabeta het volgende:
Even creatief geweest me een Xenos theedoos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah oke..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
sterk verouderd en of onjuist in mijn omgeving.
Ik heb dus net een tube Proraso in de Vijzelstraat gekocht. Volgens mij hebben ze het hele Proraso assortiment.En maar een paar dubbeltjes duurder dan web prijzen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Ik gun een dappere middenstander aan de Vijzelgracht best die paar dubbeltjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:36 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik heb dus net een tube Proraso in de Vijzelstraat gekocht. Volgens mij hebben ze het hele Proraso assortiment.En maar een paar dubbeltjes duurder dan web prijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |