quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef Burdie het volgende:
Hou je van hem? Hoe is de seks? Voel je je nog echt verliefd en tot hem aangetrokken?
Je hoeft hier niet te antwoorden, maar misschien weet je diep van binnen allang wat je moet doen.
Had het al aangepastquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:18 schreef madam-april het volgende:
[..]Serieus?! Heb je de OP überhaupt wel gelezen?
Kontneuken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef Exclusiveness het volgende:
@Friek Jah ik weet het, ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik daar nooit eerder iets mee heb gedaan. Ik dacht gewoon altijd van dat het vanzelf wel over zou gaan, wat natuurlijk heel stom was, maar heb nu een paar weken geleden dus toch de stap gezet om naar de dokter te gaan en nu heb ik zalfjes om eerst te proberen en als dat niet lukt dan naar de seksuoloog.
Je snapt dat voor een man seks heel belangrijk is? Ook in de zin hoe hij zich tegenover jou opstelt? Het is ongeveer hetzelfde als een vrouw nauwelijks aandacht schenken als man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef Exclusiveness het volgende:
@Friek Jah ik weet het, ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik daar nooit eerder iets mee heb gedaan. Ik dacht gewoon altijd van dat het vanzelf wel over zou gaan, wat natuurlijk heel stom was, maar heb nu een paar weken geleden dus toch de stap gezet om naar de dokter te gaan en nu heb ik zalfjes om eerst te proberen en als dat niet lukt dan naar de seksuoloog.
Niet alleen voor een manquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef Friek_ het volgende:
Je snapt dat voor een man seks heel belangrijk is? Ook in de zin hoe hij zich tegenover jou opstelt? Het is ongeveer hetzelfde als een vrouw nauwelijks aandacht schenken als man.
Dat hoeft niet zo te zijn natuurlijk, al vind ik je angst al iets begrijpelijker. Toch is het niet zo heel verstandig om dergelijke zaken te gaan verbieden, aangezien hij het dan (waarschijnlijk) stiekem gaat doen. Zodra je zo'n stellige houding inneemt wordt het een taboe, met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Exclusiveness het volgende:
Verder met drugs, zoals ik al zei, ik vind het niet echt een probleem als hij gewoon eens wat wil uitproberen. Maar hij heeft enkele jaren geleden dus een beetje een wietprobleem gehad, hij gebruikte dan wel elke dag en dat vond ik gewoon echt niet leuk meer, ik ben gewoon bang dat dat ook weer gebeurd, maar dan met zwaardere drugs.
Hoe smaakt jouw wekelijkse wijntje eigenlijk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef LittleLady het volgende:
Is het niet handiger om even een echo te laten maken, wie weet heb je er een vleesboompje die de boel blokkeert dat had een vriendin van mij, effe laten verwijderen en inmiddels heeft ze een vrolijke kleine rondlopen.
Wat dat drugs, ik zou het ook niet willen, daar ga ik niet eens over discusseren, als een man graag de drugsgebruikende kneus wil uithangen dan doet die dat maar lekker ergens anders.
Daarbij zou ik de relatie beeindigen, beter een maand verdriet dan doorgaan en achteraf denken had ik hem maar eerder gedumpt
Dit somt eigenlijk alles wel goed op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:44 schreef Friek_ het volgende:
Overigens snapte ik dat stukje over zijn gepest niet helemaal. Bedoel je hiermee dat hij (bijvoorbeeld) wildvreemden in de kroeg op de kast gaat jagen of treiteren?
Verder gok ik dat dit je eerste relatie is (kijkende naar je leeftijd en de lengte van je relatie). Klinkt misschien lullig, maar het is een zeldzaamheid dat je bij je eerste partner blijft. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar realistisch is anders.
En dan al 3.5 jaar een relatie. Dan ben je nog een kind. Je bent dus gewoon uit elkaar gegroeid.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:43 schreef Exclusiveness het volgende:
niet erg gezellig dat geruzie nee, tis de laatste weken ook uitzonderlijk vaak.
Ik ben 19 en hij is 20.
Nou ja, ik vind je inzet wat betreft discussie wel positief. Je komt me niet erg manipulatief over (hoogstens wat jong).quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:55 schreef Exclusiveness het volgende:
Dit is voor ons beide ook niet onze eerste relatie, we hebben beide ook al wel geëxperimenteerd met andere meiden en jongens. Dat nieuwsgierig worden naar anderen.. Tsja ik weet niet, dat kan. Ik heb het in elk geval niet gehad, ik ben ook niet echt dat soort meisje dat het heel belangrijk vindt om maar veel partners te hebben of om maar veel ervaringen op te doen op dat gebied. De zeldzaamheid dat je vanaf zolang bij je vriend blijft snap ik, vind ik soms ook best rot.. Ik vind het het in elk geval wel waard om te kijken of het mogelijk is. Voor het grootste gedeelte is onze relatie gewoon goed. Het gaat mij vooral eigenlijk om de ruzies. Die zijn echt voor mij een minpunt. Ik heb een beetje de hoop of iemand weet hoe je ermee om kunt gaan als je ruzie hebt, want ik weet het eigenlijk nog steeds niet ;$
Ik drink geen alcoholische dranken, gewoon heb de verantwoording over een kind.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe smaakt jouw wekelijkse wijntje eigenlijk?
Als je de verantwoording over een kind heb vind ik wel dat je inderdaad heel erg aan dat drugs stukje mag denken en als dat kind van jullie samen is hem ook op die verantwoordelijkheid wijzen. Het is namelijk niet altijd slim om zoiets te doen in omgeving van een kind.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik drink geen alcoholische dranken, gewoon heb de verantwoording over een kind.
Tsja, goede vraag. Het lijkt me dat je vriend een stuk dichter tot je staat dan je vriendinnen, waarmee het te verklaren is dat hij veel meer impact op je heeft. Dat kun je niet zomaar uitschakelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:13 schreef Exclusiveness het volgende:
Jaah dat geloof ik wel. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het beheersen van emoties soms erg lastig vind. Als ik kwaad ben en ruzie met hem heb dan wil ik dat eigenlijk meteen oplossen, hoe boos ik ook ben en dat komt soms niet ten goede.. Dan moeten we gewoon eventjes een beetje afstand nemen, maar ik vind dat zelf wel erg lastig. Ik ben opzich met veel dingen wel nuchter, als bijvoorbeeld een vriendin boos is dan denk ik altijd, ach laat maar even en zo ook bij veel andere mensen en dingen. Maar ik kan dat eigenlijk niet bij hem. Wat kan ik daaraan doen?
Zijn jullie om die reden ook uit elkaar gegaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef Pharmacist het volgende:
Ik weet bijna zeker dat zijn gedrag met het seksleven te maken heeft. Ik heb in de situatie gezeten van jouw vriend en grote delen van dit verhaal had mijn ex ook kunnen schrijven. Zelfs die 3.5 jaar.
gelukkig heeft jouw drugsmisbruik je taalvaardigheid niet aangetast..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef scoober het volgende:
Stoppen, er zijn genoeg leuke kerels ( zoals ik ) die niet blowen of drugd gebruiken, ( alleen veel zuipen
Jaja sarcastje, een enkel typefoutje en ik zou aangetast zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
gelukkig heeft jouw drugsmisbruik je taalvaardigheid niet aangetast..
Zou ik gaan voorquote:Ik heb hem ook verteld dat ik eigenlijk niet een relatie wil met iemand die veel met drugs bezig is en dat ik er dan nog wel over moet nadenken of ik dan wel bij hem wil blijven. Waarop hij antwoordde dat hij vond dat ik hem probeerde te veranderen en dat wil hij niet, dus dan mocht ik het wel uitmaken.
Indirect wel. Omdat ik door dat slechte kwaliteit seksleven veel minder bereid was rekening met haar te houden, samen te slapen etc.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:40 schreef Exclusiveness het volgende:
[..]
Zijn jullie om die reden ook uit elkaar gegaan?
Je kunt een goede band hebben etc, dat je continu ruzies hebt zegt eigenlijk alles al. Het feit dat jouw partner nieuwe dingen wil proberen, zegt het ook al. Hij mist iets in de relatie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:28 schreef Exclusiveness het volgende:
Samenvatting is dat we eigenlijk gewoon wel een goede basis hebben; vertrouwen intimiteit en goed kunnen communiceren, lachen en veel van mekaar houden. Maar ik vind het zo erg dat onze ruzies soms zo uit de hand kunnen lopen, terwijl dat niet nodig is. En daar word ik echt een beetje radeloos van. Ik heb hem nog even goed nagevraagd wat zijn idee was met drugs. Dit was dus dat wat vrienden hem nieuwsgierig hadden gemaakt naar bepaalde dingen en dat hij het een keertje wilde proberen. Niet weer een vaste gebruiker worden. En met iets proberen heb ik geen problemen, ik kan me goed voorstellen dat je gewoon nieuwe dingen wil proberen, dat wil ik net zo goed.
Je bent nu dus je eigen normen/waarden/grenzen aan het wegpraten en zijn acties ben je aan het goedpraten. Je begint jezelf weg te cijferen. Dat begint met kleine dingen, maar ik voorspel jou, dat jij over 3 jaar een ongelukkig beestje zal zijn. Liefde is de basis in een relatie, maar eigenlijk is liefde het meest onbelangrijke in een relatie. Het is je eerste stap naar de relatie toe, het is niet datgene wat jouw relatie goed houdt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:00 schreef Exclusiveness het volgende:
Hij wilt weleens snuiven, pilletje slikken, dat soort dingen. Maar ik heb voor mezelf besloten dat ik daar gewoon niet heen wil.
Nou, doe je dat, jouw leven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:31 schreef Exclusiveness het volgende:
maar ik vind het om eerlijk te zijn het wel waard om nog dingen ervoor te proberen om dit beter te maken.
Ze gaf later al aan dat het meer ging om overmatig drugsgebruik (waar ze door zijn gebruik in het verleden bang is geworden) dan over drugsgebruik als zodanig (al snap ik dat die experimenteerbehoefte überhaupt niet ideaal is). Verder vind ik jezelf aanpassen aan elkaars wensen niet direct een kwestie van jezelf wegcijferen, maar eerder van rekening houden met elkaar. Stel je voor dat hij net zo'n stellige of starre houding gaat aannemen als zij iets wenst wat niet ideaal is; dan kom je nooit verder. Het is zoals het cliché zegt: geven en nemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je zegt dat je iets proberen wel oke vindt, maar in je OP staat:
[..]
Je bent nu dus je eigen normen/waarden/grenzen aan het wegpraten en zijn acties ben je aan het goedpraten. Je begint jezelf weg te cijferen. Dat begint met kleine dingen, maar ik voorspel jou, dat jij over 3 jaar een ongelukkig beestje zal zijn.
Aanpassen ben ik een voorstander van. Ik vind haar onzeker overkomen en dat kan wel eens gaan richting volledige aanpassing van één kant.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ze gaf later al aan dat het meer ging om overmatig drugsgebruik (waar ze door zijn gebruik in het verleden bang is geworden) dan over drugsgebruik als zodanig (al snap ik dat die experimenteerbehoefte überhaupt niet ideaal is). Verder vind ik jezelf aanpassen aan elkaars wensen niet direct een kwestie van jezelf wegcijferen, maar eerder van rekening houden met elkaar. Stel je voor dat hij net zo'n stellige of starre houding gaat innemen als zij iets wenst wat niet ideaal is; dan kom je nooit verder. Het is zoals het cliché zegt: geven en nemen.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Nou, doe je dat, jouw leven.
Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |