PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Ik herinner mij IF Mignolet nog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe kan Rafael met die stats maar een 80 overall zijn?
Denk niet dat er van het weekend nog heel veel packs worden geopend?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
De consumables worden deze week weer goedkoop dus bronze en silver packs openen zit er voor mij zeker niet in.
baasquote:
Ga dan eens op je zelfquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:03 schreef Fuszy het volgende:
bah witlof. 't zit ook nooit mee met het eten hier
De bijbelquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand trouwens nog een goed Nederlands boek?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga dan eens op je zelfKun je elke avond Turkse pizza of gewone pizza eten. Af en toe varieren met patat.
Rotterdam Hooliganquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
Ik hoopte eigenlijk op een serieus antwoord, dit had ik vooral van jou niet verwachtquote:
de man en zijn fietsquote:
Echt, witlof, bloemkool, spruiten, dat soort teringzooi heb ik nog nooit in huis gehaaldquote:
Er zal toch wel iets goeds aan zijn als miljarden mensen hun leven er op aanpassen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk op een serieus antwoord, dit had ik vooral van jou niet verwacht
maar het moet wel Nederlandse literatuur zijn natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er zal toch wel iets goeds aan zijn als miljarden mensen hun leven er op aanpassen?
Welke positie zou hij het best tot zijn recht komen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Zeker weten dat ik Bale ga kopen, top om in 4231 formatie te hebben
Ow,, mijn kennis qua Nederlandse boeken gaat niet verder dan Gijp eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar het moet wel Nederlandse literatuur zijn natuurlijk
Jawel, solo play aanklikkenquote:
Ik kan kiezen tussenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel, solo play aanklikken
Play online en dan Solo playquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen
Campaign, multiplayer en zombies.
Als ik dan naar zombies ga krijg ik: play online, lan party en local.
Local lukt niet want je hebt dan minimaal 2 spelers nodig
Eenzijdig voedsel gehad misschien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is volgens mij de donkere versie van Marcellis. Hoe kan zo'n vetklepje 84 pace hebben?
ga ik dat proberenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Play online en dan Solo play
Leven uit een dag. Verschrikkelijk gek boek, maar het amuseert wel!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef TBakkert het volgende:
zal ik ook in overweging nemen, moet er nog 1 voor de 4e periodequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:18 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Leven uit een dag. Verschrikkelijk gek boek, maar het amuseert wel!
Anders Spijkerschrift van Abdollah
Prima boekquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:18 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb voor 'de aanslag' gekozen van Harry Mulisch...
gewoon veel van dat soort boeken YOLO
bloemkool en spruiten zijn nog te doen. Die smaak van witlof is echt vreselijk. Snap ook echt niet waarom mijn moeder het klaar maakt. Ik vroeg nog een keer... vind je dat lekker? Nee was het antwoord, waarom maak je het danquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt, witlof, bloemkool, spruiten, dat soort teringzooi heb ik nog nooit in huis gehaaldHeel af en toe als ik pech had moest ik dat nog wel bij een overijverige schoonmoeder eten. Witlof met ham en kaas. Want dat is zo lekker
Die barre smaak van de witlof overtroeft alles
Ik heb alleen de film gezien, verhaal beviel me wel, ga het boek ook serieus lezenquote:
Ik heb Max Havelaar wel helemaal gelezen (nog een vrij oude versie ook), niet het beste boek nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb alleen de film gezien, verhaal beviel me wel, ga het boek ook serieus lezen
Max Havelaar kwam ik echt niet doorheen en Turks Fruit vond ik wel een leuk boek
Ligt aan de inhoud van je gesprek, zoiets was bij mij niet mogelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Donkere kamer van Damocles is tofEn als je De Avonden en Kort Amerikaans erbij leest kan je voor je eind gesprek een heel betoog over die 3 boeken doen en wat erin overeen komt en wat niet
![]()
8.5 voor literatuur![]()
Kort Amerikaans is sowieso een aanrader
Hoezo niet? Ik had een heel inhoudelijk gesprek over de diepere betekenis van het boek en hoe dat in alle 3 de boeken naar voren kwamquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt aan de inhoud van je gesprek, zoiets was bij mij niet mogelijk.
Ik moest 15 boeken lezen en ik mocht echt niet kiezen waar ik het over wou hebben. Dan moet je ook maar geluk hebben dat ze net die nemen...quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik had een heel inhoudelijk gesprek over de diepere betekenis van het boek en hoe dat in alle 3 de boeken naar voren kwam
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga denk ik een team maken met SIF Reus en TIF Bale, alleen even kijken waar ik Bale ga plaatsen, misschien wel als ST en dan RW Lennon,
Ik word niet bepaald bang van Aaron Lennon.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Je zal maar dit tegen komen..
Oh op die fiets. Ja dat was bij mij ook, en ik had het ook niet precies zo gepland. Echter wil zon docent ook liever een leuk inhoudelijk gesprek over een paar goede boeken dan over een Ouwe klucht houden. Zo'n docent gaat op zoek naar overlap tussen je boeken, en als je die 3 die ik noemde had vind hij dat een perfect onderwerpquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moest 15 boeken lezen en ik mocht echt niet kiezen waar ik het over wou hebben. Dan moet je ook maar geluk hebben dat ze net die nemen...
De helft was al literatuurgeschiedenis en gedichten.
Bij mij koos ze Het land van herkomst van Du Perron uit1900 o.a.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ja dat was bij mij ook, en ik had het ook niet precies zo gepland. Echter wil zon docent ook liever een leuk inhoudelijk gesprek over een paar goede boeken dan over een Ouwe klucht houden. Zo'n docent gaat op zoek naar overlap tussen je boeken, en als je die 3 die ik noemde had vind hij dat een perfect onderwerp
Maar dan enkel over dat ene boek (dat gedeelte van het gesprek)? Want dan kan je heel makkelijk gewoon boekverslagen uit je kop leren. Juist de overlap laat zien dat je het begrepen hebtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij mij koos ze Het land van herkomst van Du Perron uit1900 o.a.
Was dat verder geen probleem, dat gedicht echter
ik wel..quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:30 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik word niet bepaald bang van Aaron Lennon.
Moest de link leggen met een stroming.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan enkel over dat ene boek (dat gedeelte van het gesprek)? Want dan kan je heel makkelijk gewoon boekverslagen uit je kop leren. Juist de overlap laat zien dat je het begrepen hebt
Okequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest de link leggen met een stroming.
Andere 2 boeken waren er 2 van Japin. Verder van die verhalen uit de middeleeuwen enzo
Zijn verhalen zijn kut maar romans zijn goed, die ik heb gelezen tenminste. Combinatie van feiten uit de geschienis + fictie is altijd fijn imo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke![]()
Japin vond ik echt kutEn die kluchten waren ook te dom. Wel handig om mijn laatste 2 puntjes binnen te tikken
Koop die M14 dan in je eentje heb je toch snel belachelijk veel puntenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Fuszy het volgende:
met dat pistool kan je helemaal niks.
Paar keer schieten, dan Knifen. Heb je snel puntenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Fuszy het volgende:
ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop die M14 dan in je eentje heb je toch snel belachelijk veel punten
Je moet ik eerst knifequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Fuszy het volgende:
En binnenkort staat er een standbeeldquote:
Ja daarom kwam ik hem weer tegen. Wat een held is het ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
En binnenkort staat er een standbeeld
Hangt ergens in dat eerste gebouw aan de muur dan moet je X in houden op de Xbox en dan heb je hemquote:
Ja de eerste twee rondes lukt dat wel. Daarna was ik in zo'n bus gestapt. Geen idee waarom, maar het konquote:
Positief blijven denken en alles geven. Breng de energie overquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef TBakkert het volgende:
Ik ga over een klein half uurtje weg naar voetballen
het zal wel niks worden, maarja
dat sowiesoquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Positief blijven denken en alles geven. Breng de energie over
Zoveel coins en zo radeloosquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:41 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Of zou deze beter zijn ?
je zou inderdaad toch zeggen dat als je zoveel spelers geprobeerd hebt dat je wel eens weet wat voor type spelers je goed liggen.quote:
Heb je toch niet met vrouwen hoop ik? Dat je opeens een lekker wijf uit een pakje trekt, en dat je geen idee hebt wat je er eigenlijk mee moet doen?quote:
Beter ga je gewoon normaal drop-in matches spelen ipv boosten. Je slechte spel ligt niet aan je pro..quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Thorb, jij bent je zeker aan het vervelen? Heb je zin om me te helpen met mijn Power Header trait?
Heb nog nodig:
10 defensive header in own box
27 slide tackles
6 blocked shots
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je wel helpen, maar nu niet. Ben even bezig en zometeen waarschijnlijk eten koken anders moet ik daar weer zo lang op wachtenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Thorb, jij bent je zeker aan het vervelen? Heb je zin om me te helpen met mijn Power Header trait?
Heb nog nodig:
10 defensive header in own box
27 slide tackles
6 blocked shots
Ontvang je geen dm's of wil je niet reageren?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, maar nu niet. Ben even bezig en zometeen waarschijnlijk eten koken anders moet ik daar weer zo lang op wachten
Ik ontvang er zoveel dat ik deze niet zagquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ontvang je geen dm's of wil je niet reageren? [ afbeelding ]
Asamoah is inderdaad niet heel bijzonder, heb em ook gehad maar hij viel me niet op , zeker niet voor 300kquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:47 schreef Ajacied7 het volgende:
Zo iets zou het dan moeten worden:
[ afbeelding ]
Ik denk eigenlijk niet dat ik 300k voor een back ga betalen die niet eens bijzonder is.
Thiago Silva zou ik nog wel een keer willen proberen, samen met Chiellini. Bale moet in de spits...quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Asamoah is inderdaad niet heel bijzonder, heb em ook gehad maar hij viel me niet op , zeker niet voor 300k
Eindelijk iemand die het snap, hulde voor deze kerel !!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Thiago Silva zou ik nog wel een keer willen proberen, samen met Chiellini. Bale moet in de spits...
Een team maken zonder zwakke schakels is een stuk moeilijker dan het lijkt, ik begin jou te snappen.
Weer aant pricefixen jongequote:
Neuh dat dan weer niet. Die oude moeten eerst eens verkopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weer aant pricefixen jonge?
timmyturner denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef Jonnsie het volgende:
Thorb, kennen wij een FCGeenGenot?
Hij verneukt ons namelijk!
Hooooiquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef Jonnsie het volgende:
Thorb, kennen wij een FCGeenGenot?
Hij verneukt ons namelijk!
Meen je niet!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
J
[..]
Hooooi![]()
Wat doe ik? Ik heb geen idee namelijk?
Ik ga wel even aankloten. Moet echt even die power header hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen, maar nu niet. Ben even bezig en zometeen waarschijnlijk eten koken anders moet ik daar weer zo lang op wachten
Gemeen? Ik heb geen idee wat ik fout doe?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:05 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Meen je niet!![]()
Ben jij zo gemeen ja?
Maarrr dan ben ik niet meer de enigequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga wel even aankloten. Moet echt even die power header hebben.
undercutterquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gemeen? Ik heb geen idee wat ik fout doe?
Ik mag alles, zelfs sweaty goals maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die term mag je niet meer gebruiken.
detennismaster vindt die term irritantquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik mag alles, zelfs sweaty goals maken.
Verder weet ik niet wat je bedoelt.
Wat je zegt ben je zelf!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
detennismaster vindt die term irritant
Ik undercut niet expressquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik undercut ook bijna altijd want dan verkoop ik de kaart tenminste. Maar ik undercut geen mensen die hier posten
Ik heb lekker pizza.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:03 schreef Fuszy het volgende:
bah witlof. 't zit ook nooit mee met het eten hier
quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik krijg minimaal het vijfvoudige van je terug.
Zeik nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh en 5x15=75. Dus niet minimaal 5
Als dat zo is, dan zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:39 schreef Gramulanion het volgende:
WTF? Ik ben gedegradeerd omdat de tegenstander in de laatste wedstrijd quitte?
Lijkt me niet echt bepaald logisch. Maar ik hoorde hier al eerder verhalen over quitten in de laatste wedstrijd van een seizoen. Hoe zit dat nou?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan zal het wel zo zijn
Ik vond mijn reactie dusdanig nikszeggend dat ik m leuk vondquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt bepaald logisch. Maar ik hoorde hier al eerder verhalen over quitten in de laatste wedstrijd van een seizoen. Hoe zit dat nou?
Heb ik ook gehad, maar dan met een titel die ik toen kon winnenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:39 schreef Gramulanion het volgende:
WTF? Ik ben gedegradeerd omdat de tegenstander in de laatste wedstrijd quitte?
Ik had laatst in div 5 een wedstrijd tegen een redelijk elftal. Ik hoorde de commentator zeggen dat mijn tegenstander moest winnen om kampioen te kunnen worden. Die gast was dus goed bezig en moest daarom tegen een baas als ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:51 schreef Philos het volgende:
Dus. Vorige week was ik nog titelkandidaat in D1, en nu word ik zelfs afgeslacht in D3, god knows how. Matchmaking/scripting bij EA ten top. Ik denk dat ik best even met dit spel ga stoppen, kwestie dat ik weer kansen om te winnen krijg van EA
Afgemaakt worden in D3, ik vrees dat je EA daar niet de schuld van kan gevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:51 schreef Philos het volgende:
Dus. Vorige week was ik nog titelkandidaat in D1, en nu word ik zelfs afgeslacht in D3, god knows how. Matchmaking/scripting bij EA ten top. Ik denk dat ik best even met dit spel ga stoppen, kwestie dat ik weer kansen om te winnen krijg van EA
Volgens mij zegt die commentator maar wat, want hij zegt ook altijd: "Ohhh! Op de lat!" terwijl de bal op de paal ging.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst in div 5 een wedstrijd tegen een redelijk elftal. Ik hoorde de commentator zeggen dat mijn tegenstander moest winnen om kampioen te kunnen worden. Die gast was dus goed bezig en moest daarom tegen een baas als ik.
Nee joh, die vent is chill, die weet waar hij over praatquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij zegt die commentator maar wat, want hij zegt ook altijd: "Ohhh! Op de lat!" terwijl de bal op de paal ging.
Tim z'n dag is ook weer goed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#dLZh2gGbnI8uB:pc
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#dLZh2gGbnI8uB:pc
Hij had zijn Opa toch al gevondenquote:
Ga met een guest spelenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:51 schreef Philos het volgende:
Behalve als die andere jandoedel waar je mee speelt enorm hapt met de CB'squote:Op woensdag 27 februari 2013 18:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Ga met een guest spelen
Loopt heerlijk bij ons in ieder geval. Zeven of acht keer op rij de titel gepakt in D1 en je kunt veel beter de wedstrijd controleren.
En dan de schuld krijgen dat je niet meeverdedigde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve als die andere jandoedel waar je mee speelt enorm hapt met de CB's*true story
Bek houden, cuntquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:54 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Afgemaakt worden in D3, ik vrees dat je EA daar niet de schuld van kan geven
Hoe meer ik FUT speel, hoe meer ik in zo'n complottheorieën begin te geloven. En ik ben écht niet zo slecht, believe mequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst in div 5 een wedstrijd tegen een redelijk elftal. Ik hoorde de commentator zeggen dat mijn tegenstander moest winnen om kampioen te kunnen worden. Die gast was dus goed bezig en moest daarom tegen een baas als ik.
Zo'n gozer ging zeiken dat ik de bal naar hem passte terwijl er iemand in de buurt wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dan de schuld krijgen dat je niet meeverdedigde.
Ach, complot theorieen.. Het fenomeen: kampioen worden om vervolgens te degraderen naar divisie 3 is velen van ons overkomen. Dit is geen theorie, dit is een feit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:12 schreef Philos het volgende:
[..]
Hoe meer ik FUT speel, hoe meer ik in zo'n complottheorieën begin te geloven. En ik ben écht niet zo slecht, believe me
Ik voel me plots al een pak geruster.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, complot theorieen.. Het fenomeen: kampioen worden om vervolgens te degraderen naar divisie 3 is velen van ons overkomen. Dit is geen theorie, dit is een feit.
Morgen even tegen TBakkert spelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:15 schreef Philos het volgende:
[..]
Ik voel me plots al een pak geruster.
Wat is het antwoord dan wel dat je dat niet zegt? Divisie 4?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Philos het volgende:
Krijg net berichtje van een kerel tegen wie ik speelde (in D3). Had hem gevraagd in welke divisie hij speelt. Het antwoord is niet divisie 3. Dat is ook weer opgelost.
Dat wisten we al jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Philos het volgende:
Krijg net berichtje van een kerel tegen wie ik speelde (in D3). Had hem gevraagd in welke divisie hij speelt. Het antwoord is niet divisie 3. Dat is ook weer opgelost.
Haha ja wij flamen elkaar kapotquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve als die andere jandoedel waar je mee speelt enorm hapt met de CB's*true story
Hij was net gedegradeerd uit divisie 1.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat is het antwoord dan wel dat je dat niet zegt? Divisie 4?
The Prodigyquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:18 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
prima om energie te krijgen toch?
Iets educatiefs, juist geen campingprogramma dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zit ik te wachten op PSV, gaat het op SBS over een miereneter paring
Campingzender
Komt het niet op EL?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Campingzender
PSVquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Campingzender
Educatie van het niveau Campingzenderquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Iets educatiefs, juist geen campingprogramma dus.
Geen idee, maar iig wel op SBSquote:
Ook op EL. Dan weet ik het wel. SBS heeft Leo Oldenburg en EL een betere commentator, want erger dan Leo kan niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Educatie van het niveau Campingzender
[..]
Geen idee, maar iig wel op SBS
Ik denk dat Leo Ajax doetquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook op EL. Dan weet ik het wel. SBS heeft Leo Oldenburg en EL een betere commentator, want erger dan Leo kan niet.
Liever Leo Oldenburger dan Leo Driessenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook op EL. Dan weet ik het wel. SBS heeft Leo Oldenburg en EL een betere commentator, want erger dan Leo kan niet.
Er zit niet veel pec meer in die opmerkingquote:
Wacht ik bel Dick ff om het te vragen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:27 schreef Reemi het volgende:
Is Tyton echt zo slecht eigenlijk, dat zelfs Waterman de voorkeur boven hem krijgt?Tyton keepte een tamelijk geniaal WK en leek me gewoon een prima keeper, wat ging er mis?
Tyton is wat onrustiger. Wel meer van de geniale saves, maar ik moet zeggen dat ik in jaren niet zo rustig op de tribune heb gezeten nu Waterman op goal staatquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:27 schreef Reemi het volgende:
Is Tyton echt zo slecht eigenlijk, dat zelfs Waterman de voorkeur boven hem krijgt?Tyton keepte een tamelijk geniaal WK en leek me gewoon een prima keeper, wat ging er mis?
Op SBS?quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is best wel een compliment voor Toefjes ja. Eer de helden.
Stream?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:30 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ibrahimovic verkopen en voor 500k packs openen om 7 uur omdat ik het helemaal gehad heb met FUT
Ja zeker doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:30 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ibrahimovic verkopen en voor 500k packs openen om 7 uur omdat ik het helemaal gehad heb met FUT
Nee coins verkopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:30 schreef Alziend-Oog het volgende:
verpest het niet... Ik wil de rage na de pakjes zienquote:
Hij is toch ziek??quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Matavz naar huisLekker ook voor zaterdag
Ik deze. En dat komt door julliequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:33 schreef Thorb het volgende:
Door al die vragen van jullie krijg ik dit soort advertenties.
[ afbeelding ]
Ja maar Locadia was ook grieperigquote:
Haha ik ben geen koperquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:34 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Voor 50 piek geef ik je Ibra(550k waard).
Engelaar in de spits..quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar Locadia was ook grieperigDadelijk moet Bentancourt meedoen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:35 schreef quer het volgende:
.. gezamenlijke computers
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar Locadia was ook grieperigDadelijk moet Bentancourt meedoen
STREAMENquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:36 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dan gaan de coins verkloot worden met packs
Die gaat weg in de zomer, naar Udinese ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:38 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]Met Bentancourt is het tot nu toe ook nog niet echt goed gegaan.
Als iemand me fatsoenlijk uit kan leggen hoe Twitch oid werkt, wil ik het overwegenquote:
Die reclame was net op tvquote:
Bdil kan datquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:39 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Als iemand me fatsoenlijk uit kan leggen hoe Twitch oid werkt, wil ik het overwegen
als je tif Bale krijgt heb je een vermogen ..!quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:39 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Als iemand me fatsoenlijk uit kan leggen hoe Twitch oid werkt, wil ik het overwegen
Ja dat had ik ook ergens gelezenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die gaat weg in de zomer, naar Udinese ofzo
Als, als...quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:40 schreef quer het volgende:
[..]
als je tif Bale krijgt heb je een vermogen ..!
Depayquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ergens gelezen. Bank is wel slecht trouwens: Tyton, Zanka, Bouma, Engelaar, Depay en Ritzmaier.
We hebben niet veel andere optiesquote:
Snap ik, maar in een wedstrijd als deze kan best Depay eens een kans krijgen imo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben niet veel andere opties
Maherquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We hebben niet veel andere opties
Ben ik met je eens, maar omdat PSV zoveel mensen mist zal Dick dat niet aandurven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Snap ik, maar in een wedstrijd als deze kan best Depay eens een kans krijgen imo.Prima speler, maar krijgt nauwelijks kansen.
Ook als ze niemand missen krijgt Depay nauwelijks kansen, of wel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar omdat PSV zoveel mensen mist zal Dick dat niet aandurven.
Speelde zelfs vaak wedstrijden als spits:Pquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Pluim, bij Vitesse een groot talent op CAM, zou naar Feyenoord gaan maar bleek ineens rechtsbenig. En nu speelt ie ineens CDM bij Zwolle
Nee maar in de Beker meestal wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook als ze niemand missen krijgt Depay nauwelijks kansen, of wel?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:49 schreef quer het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6519782/#squad-player
DIT TEAM![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ga ik maken.. die konan is trouwens een RM niet een SP
okequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
630.000 coins staan op het punt om te worden uitgegeven aan packs, ik ben bang
Gast,sommige hier hebben er miljoenen doorheen geknald en genoeg MSPquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
you're a pussyquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:53 schreef Alziend-Oog het volgende:
Iwan leg hem ff uit hoe je moet streamenquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast,sommige hier hebben er miljoenen doorheen geknald en genoeg MSP!
In het begin 8000 microsoft points gehaald, beste speler was Götzequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast,sommige hier hebben er miljoenen doorheen geknald en genoeg MSP!
Doe normaal kleuter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef Peefiee het volgende:
laffe ratten zijn het daar in eindhoven
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef Peefiee het volgende:
Dit wordt hier niet getollereerdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef Peefiee het volgende:
Je haalt dingen door elkaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:03 schreef Peefiee het volgende:
Hij heeft al meer in zn leven bereikt. Daar zal jij nog niet eens een klein beetje in de buurt komen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Peefiee het volgende:
Ik moet zeggen dat Pec toch het betere van het spel heeft![]()
Wel mooi dat Locadia juicht alsof die al 10 jaar de sterren van de hemel afspeelt.
haha wat een gek plaatjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef dion_v_k het volgende:
Barca - Madrid in de copa.
Sowieso matchfixing![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef dion_v_k het volgende:
Barca - Madrid in de copa.
Sowieso matchfixing![]()
[ afbeelding ]
De sterren van de hemel afspeelt, ja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Peefiee het volgende:
Ik moet zeggen dat Pec toch het betere van het spel heeft![]()
Wel mooi dat Locadia juicht alsof die al 10 jaar de sterren van de hemel afspeelt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De sterren van de hemel afspeelt, ja?
Met een beetje fantasie kom je al een heel eindquote:
Goede vergelijkingquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Baje het volgende:
[..]
Hij heeft al meer in zn leven bereikt. Daar zal jij nog niet eens een klein beetje in de buurt komen.
pardon, speelt. Zijn de zenuwen voor Ajax - Az zo dadelijk, denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De sterren van de hemel afspeelt, ja?
Waar zijn de tijden dat Ajax gewoon won van de nummer 13 he.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef Peefiee het volgende:
[..]
pardon, speelt. Zijn de zenuwen voor Ajax - Az zo dadelijk, denk ik.
Jij vergelijkt ratten met psvquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:09 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Goede vergelijkingDaarnaast heeft deze jongen veel geluk dat hij veel voetbaltalent heeft meegekregen, wat ik helaas niet heb
Deze wedstrijd is niet echt belangrijk voor Ajax. Ik hoop dat de krachten gespaard gaan worden voor FC Twentequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef Peefiee het volgende:
[..]
pardon, speelt. Zijn de zenuwen voor Ajax - Az zo dadelijk, denk ik.
Ja, Bommel maakt een sprintje, Locadia liept buitenspel maar Wijnaldum kruist hem, neemt de bal aan en ze lopen met zijn 2en op de keeper af. En toen een sweaty waarbij Locadia wel erg op randje buitenspel stond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Locadia gescoord? Was even me moeder wegbrengen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, Bommel maakt een sprintje, Locadia liept buitenspel maar Wijnaldum kruist hem, neemt de bal aan en ze lopen met zijn 2en op de keeper af. En toen een sweaty waarbij Locadia wel erg op randje buitenspel stond.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Locadia gescoord? Was even me moeder wegbrengen
Hier ook al niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nog geen een CAM Bale. Die wordt zeldzaam
Van Bommel een sprintje en Locadia die lieptquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, Bommel maakt een sprintje, Locadia liept buitenspel maar Wijnaldum kruist hem, neemt de bal aan en ze lopen met zijn 2en op de keeper af. En toen een sweaty waarbij Locadia wel erg op randje buitenspel stond.
Bij NAC, daar lopen pas rattenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ik vind dat er een hoop (spreekwoordelijke) ratten lopen bij PSV.
Des Ajax moet elke wedstrijd gewonnen worden met attractief voetbal. Daarnaast zou nu verliezen een ramp zijn, dan begin je tegen twente al met een rot gevoel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is niet echt belangrijk voor Ajax. Ik hoop dat de krachten gespaard gaan worden voor FC Twente
Jouw favoriete ex-Arsenal spelerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier ook al niet.
Ach kon slechter
[ afbeelding ]
Lurling?? Voor de rest valt het toch wel mee?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij NAC, daar lopen pas ratten
Met een verlenging zullen de benen echt niet prettiger aanvoelen zaterdagquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:13 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Des Ajax moet elke wedstrijd gewonnen worden met attractief voetbal. Daarnaast zou nu verliezen een ramp zijn, dan begin je tegen twente al met een rot gevoel.
Daarom is het zaak er snel een stuk of 3/4 in te leggenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met een verlenging zullen de benen echt niet prettiger aanvoelen zaterdag
Laat maarquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Lurling?? Voor de rest valt het toch wel mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |