Ik ga dood vandaagquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo rijles en dan gelijk werken maar ik ben zo fucking moequote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat is kutquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
zo rijles en dan gelijk werken maar ik ben zo fucking moe
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:
waddup?quote:
Hiquote:
Ja, wel okay thanks. Jij ookquote:
Not much. Ik ben nu even een half uur aan het niets doen en dan weer aan het werk.quote:
Amsterdam anders stond dat niet eerst vermeldquote:
nee maar ik heb minipizzas gemaaktquote:
quote:
Zelfgemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar ik heb minipizzas gemaaktgewoon bladerdeeg in vieren snijden, tomatenpuree erop, italiaanse kruiden en dan kaas
Je hebt er vast wel eentje overquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar ik heb minipizzas gemaaktgewoon bladerdeeg in vieren snijden, tomatenpuree erop, italiaanse kruiden en dan kaas
jaa super lekkahquote:
ik had er 40quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt er vast wel eentje over
Kom er al aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had er 40
ennu nog wrl een bord vol
Lekkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik had er 40
ennu nog wrl een bord vol
Ja, daar heb je helemaal gelijk inquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat ze zichzelf er mee in ging smeren.
Ik ook hoor, ik ben eigenljk nooit moe maar je ziet het welquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je helemaal gelijk in
Hahahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik ben eigenljk nooit moe maar je ziet het wel
hahahahquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
He he he het waren heelmaal geen nieuwe afleveringen gister op Ned3
Ja is ook een optiequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
doe je bestquote:
ja johquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
succesquote:
Neuh, ben niet zo van het stalkenquote:
oke gelukkigquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
succes
[..]
Neuh, ben niet zo van het stalken
awh da's kut, beterschapquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Verkouden maar niet alleen dat ook hoofdpijn en keelpijn enzo
Voor mij welquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:35 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is geen vakantie meer, vind ik.
jaa ik wil echt niet verkouden naar school, staat echt schaamtelijk keihard hoesten en heletijd snuitenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh da's kut, beterschap
Noodlesquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een bakje noodles gemaakt
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
met pluto op de bankhij is zo lief
Geef hem je pizzaquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
met pluto op de bankhij is zo lief
ja krijgt ie zo welquote:
ach so ja dat is kutquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jaa ik wil echt niet verkouden naar school, staat echt schaamtelijk keihard hoesten en heletijd snuitenen jij ook beterschap
Ja, zo gaat dat hier. Ik ben zo ook weer weg trouwensquote:
Sowieso AHquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil heel graag werk maar ik weet niet waar ik moet werken ik ga als ik me morgen beter voel aan bas vragen
Domme dingen denken? Omdat je bij de AH werkt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar dat is in me eigen wijk en dan zien mensen me en gaan weer domme dingen denken
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en hoeveel verdien je ongeveer per maand in supermarkt? mij boeit werktijd niet ik wil gewoon genoeg om de maand mee door te komen
nee ik bedoel dat ze me gaan irriteren als ik bezig ben met werkquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Domme dingen denken? Omdat je bij de AH werkt?
Ik denk dat je wel 850 per maand kan verdienen hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en hoeveel verdien je ongeveer per maand in supermarkt? mij boeit werktijd niet ik wil gewoon genoeg om de maand mee door te komen
rond de 100 op jouw leeftijd denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En je denkt dat ze jou aannemen op je 14de?quote:
Doen ze gewoon hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je denkt dat ze jou aannemen op je 14de?
tot en met 15 jaar ¤ 4,08quote:
hij is 14 hequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 850 per maand kan verdienen hoor
Mag niet in ieder gevalquote:
oh gohquote:
Hij heeft nog school hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel 850 per maand kan verdienen hoor
Ze bedoelt het als grapje maar volgens mij kwam het niet echt aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe wil je 850 gaan verdienen met school erbij?
het was niet serieus prommetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe wil je 850 gaan verdienen met school erbij?
het zou me ook niks verbazen als ze wel serieus was eerlijk gezegd dus vandaar.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze bedoelt het als grapje maar volgens mij kwam het niet echt aan
waarom dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
Belachelijk dat supermarkten 14-jarige jochies al laten werken
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou me ook niks verbazen als ze wel serieus was eerlijk gezegd dus vandaar.
Voor de uitstraling van je winkel niet echt positief lijkt me. Gewoon 16+quote:
En dat heb je niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
nou je niveau moet minstens VMBO zijn
En jouw niveau is momenteel basisschool of wat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja alle KB en BB mensen die er werken lopen stage voor hun opleiding.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ze laten echt geen 14-jarige op de vers staanquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.superjob.nl/ba(...)edam-buitenhavenweg/
deze is wel wat
ja dan wel op zich. moet je wel heeel veel werken op die leeftijd met dat salarisquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja kon toch als je uitging van fulltime in de zomer.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
ik zou OF nog niet eens als vrijwilliger in mijn winkel willen hebben maargoed.
Ik niet eens als klantquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Dan nog niet. een 14-jarige mag nog geen 40 uur werken per weekquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan wel op zich. moet je wel heeel veel werken op die leeftijd met dat salaris
er staat opleiding middelbare school en daar zit ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze laten echt geen 14-jarige op de vers staan
Ja inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan wel op zich. moet je wel heeel veel werken op die leeftijd met dat salaris
Ben je nou echt zo dom of wat, op de versafdeling zou je op die leeftijd alleen mogen schoonmaken en bijvullen, kan je beter gaan vakkenvullenquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er staat opleiding middelbare school en daar zit ik
ja maar er staat geeen solciitatie voorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of wat, op de versafdeling zou je op die leeftijd alleen mogen schoonmaken en bijvullen, kan je beter gaan vakkenvullen
Gvdquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
je moet beschikken over goede nederlands staat er![]()
naja ik soilcttter wel gewoon
Solciitatie, seriously?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar er staat geeen solciitatie voor
Laat je diploma maar zien danquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
er staat opleiding middelbare school en daar zit ik
Nee, je bent gewoon zwakzinnig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn toetsenbord slaat soms rare tekens uit
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
je moet beschikken over goede nederlands staat er![]()
naja ik soilcttter wel gewoon
hahahahahaha inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
En als hij niet aangenomen wordt straks is het rascisme
Nee, dat doe jijquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn toetsenbord slaat soms rare tekens uit
Is OF zwartquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:02 schreef Fok-it het volgende:
En als hij niet aangenomen wordt straks is het rascisme
Nee. Finsquote:
Nog niet neequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ze vragen heb je een strafblad maar ik heb dat denk ik niet
misschien heb je wel bladeren hihahoquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ze vragen heb je een strafblad maar ik heb dat denk ik niet
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is dus waarom hij geen Nederlands kan. racist
OMG mijn kat vindt het racismequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
OMG OF is Promi haar kat
ja weet je hoe gezellig ditdatquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Promi
Jullie spammen met WA
Vanmiddag: 519 berichten ofzo
steek jezelf in de brand, hoef je ook geen werk meer te zoeken, win win situatie voor iedereenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben wel een week terug ofzo opgepakt voor brandstichting en moest 7 uur in een klote cel
zie PIquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik ben wel een week terug ofzo opgepakt voor brandstichting en moest 7 uur in een klote cel
Als jij brandstichting had gepleegd had je wel met wat meer eraf gekomen hoor. Loop toch eens niet zo te lullen manquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
hallo ik had het niet gedaan ik was in de buurtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zie PI
Plaste jij vroeger wel eens in je bed? Heb je trouwens ook wel eens dieren gepest of pijn gedaan?
Dit topic is echt het beste topic everquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
Moet hier nog steeds om lachen, en heb het al tig keer gelezen
Nee. Weet ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja weet je hoe gezellig ditdat
ik had het toch niet gedaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als jij brandstichting had gepleegd had je wel met wat meer eraf gekomen hoor. Loop toch eens niet zo te lullen man
Geef even antwoord op die onderste twee vragen, nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hallo ik had het niet gedaan ik was in de buurt
allebei NEEquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geef even antwoord op die onderste twee vragen, nu ben ik nieuwsgierig.
Ohja, en je moet ook voorkomen voor iets wat je niet gedaan hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik had het toch niet gedaan?
ik was alleen medeplichtig en we krijgen nog een boete of taak en leer straf
Die mongool ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit topic is echt het beste topic ever
het ging perongeluk door een peukquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dingen in de brand steken is wel sneu an sich
maar er dan ook nog voor gepakt worden![]()
![]()
Wauw gozer
Ik las dit topic voor het eerst in de trein, iedereen keek me raar aan omdat ik zo hard moest lachenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die mongool ook
ouwe vogelzoeker geile kikker
haas koe penis hangoor stierenkl
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik las dit topic voor het eerst in de trein, iedereen keek me raar aan omdat ik zo hard moest lachen
Door een peuk? Doe je goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het ging perongeluk door een peuk
en een paar getuige hadden ons aangewezen
ik moet niet voorkomen, en ik was medeplichtig omdat i volgens die vrouw: als er strafbare feiten gebeuren en je doet er niks tegen ben je medeplichtigquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja, en je moet ook voorkomen voor iets wat je niet gedaan hebt.
Onschuldig menneke ben jij eigenlijk maar he?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kun je dat weghalen alsjeblieft
heb je het in vertrouwen gestuurd man
Ja je hoeft mij strafrecht niet uit te leggen als 14-jarige hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik moet niet voorkomen, en ik was medeplichtig omdat i volgens die vrouw: als er strafbare feiten gebeuren en je doet er niks tegen ben je medeplichtig
ja mijn vriend deed het maar ze hebben ons geen brandstichting gegeven maar: openlijke geweldpleging en vernielingquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Door een peuk? Doe je goed
Lekker aardig is dat.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
Ja jij bent wel vaker fan van kansloze users hier dus.quote:
echt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
ONZ / Laat 11 september uw sporttas staan
Hier werd een FOK!ker door gearresteerd![]()
ja is het ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die met Daim is echt gigantisch lekker.
Ook niet heel aardigquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij bent wel vaker fan van kansloze users hier dus.
Iedereen loopt hem te bashen hoor? Toch pik je mijn opmerking er weer uit. typisch welquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja jij bent wel vaker fan van kansloze users hier dus.
Jouw opmerking was de eerste die ik bashend vond, ja en de rest is ook niet aardigquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen loopt hem te bashen hoor? Toch pik je mijn opmerking er weer uit. typisch wel
Ik sta hier beetje bekend als de GIF-man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
never done that?
wie ben je?
wat doe je hier?
Ooh. Nee joh ik ken je wel zie knipoog xdquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik sta hier beetje bekend als de GIF-man.
ik nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die koop ik nog wel best wel vaak. Elke week sws.
Ik aan heel veel dingen die ik heel vaak koopquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik nietik ben elke week verslaafd aan iets anders wat ik dan een paar keer koop
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ooh. Nee joh ik ken je wel zie knipoog xd
Hoi.
Sinds wanneer ben jij hier weer actief dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mensen mogen me of ze mogen me niet? zit ik er in het echt mee? zeker. Zit ik er bij een internet forum mee? Nee.
sinds hij ermee zit dat hij geen vrienden heeft irlquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier weer actief dan?
Sinds ik weer op me pc mag. Ik mocht een hoop niet i.v.m een gebeurtenis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij hier weer actief dan?
Wat heb je gekregen van Hypo voor je verjaardag?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sinds hij ermee zit dat hij geen vrienden heeft irl
Ja, je had een ban.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sinds ik weer op me pc mag. Ik mocht een hoop niet i.v.m een gebeurtenis.
vertelquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Sinds ik weer op me pc mag. Ik mocht een hoop niet i.v.m een gebeurtenis.
Nou ja, dan zeg ik het maar niet heh.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen van Hypo voor je verjaardag?![]()
inb4: BJ![]()
![]()
Ja dat was heel lang geleden maar dat ik er laatst niet meer opmocht had te maken met mijn oudersquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja, dan zeg ik het maar niet heh.
Jij bent al afgeschreven hierdoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat, heppie is jarig?
Omg, gefeliciteerd nog
Je bent toch baas over je eigen pc of niet dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dat was heel lang geleden maar dat ik er laatst niet meer opmocht had te maken met mijn ouders
Als hij word afgepakt nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je bent toch baas over je eigen pc of niet dan?
Voel me al schuldig oke, hou opquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent al afgeschreven hierdoor.
OF, maar ze feliciteren allemaal Heppie, want yoloquote:
Ehm van haar niets van materieele waarde verder. Maar een hoop aandachtquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat, heppie is jarig?
Omg, gefeliciteerd nog
quote:
Dank jullie.quote:
Dat is minstens zo noemenswaardigquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ehm van haar niets van materieele waarde verder. Maar een hoop aandacht
Veel leuker welquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is minstens zo noemenswaardig
Oh ja ik ook niet hoor, meestal uit eten savonds met familiequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel leuker welverder vier ik mijn verjaardag ook niet
alleen ontbijt op bed, wat geld van mijn ouders en avondeten naar keuze.
Lekker etenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik ook niet hoor, meestal uit eten savonds met familie
Geen vrienden uitnodigen? #geldmislopenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Veel leuker welverder vier ik mijn verjaardag ook niet
alleen ontbijt op bed, wat geld van mijn ouders en avondeten naar keuze.
Waarom?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker etenmaar ik blijf liever binnenshuis
dus wat bestellen.
ONZ / 2Happy4U is jarig!quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:17 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat, heppie is jarig?
Omg, gefeliciteerd nog
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker etenmaar ik blijf liever binnenshuis
dus wat bestellen.
Impliceer je nu dat ik vrienden heb?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Geen vrienden uitnodigen? #geldmislopen
Gewoonquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus hypo gaf heppie een striptease, BJ en daarna B-day seks?
Cool
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
Dus hypo gaf heppie een striptease, BJ en daarna B-day seks?
Cool
Weet ik niet, patat waarschijnlijk.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik vrienden heb?
[..]
Gewoonik houd niet van weggaan. Trekt mij niet.
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
AJ is jaloers ik zie het al. die wil ook een BJ van Hypo.
Ik moest grinniken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
lelquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Nee eigenlijk niet, maar het is toch leuk om ze uit te nodigen, of anders familie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik vrienden heb?
Verder komt AJ toch niet uit Thailand?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
De helft van mijn familie vergeet mijn verjaardag altijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar het is toch leuk om ze uit te nodigen, of anders familie.
lulligquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van mijn familie vergeet mijn verjaardag altijd
Na, doe ik niet aan. Houd niet van aandacht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar het is toch leuk om ze uit te nodigen, of anders familie.
Dat is ook kut...quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De helft van mijn familie vergeet mijn verjaardag altijd
Ja, 3 januari he, dus net na kerst, oudnieuw, nieuwsjaarsdag shit. en dan is het week later, ohja jij was ook jarig.quote:
Jij bent diegene die haar zou doen als ze single was + wat ouder?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
Altijd wel iemand anders hier die alle aandacht trektquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Na, doe ik niet aan. Houd niet van aandacht.
Ik zou iedereen doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent diegene die haar zou doen als ze single was + wat ouder?
awh dat vind ik zielig en nu moet ik huilenquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 3 januari he, dus net na kerst, oudnieuw, nieuwsjaarsdag shit. en dan is het week later, ohja jij was ook jarig.
Of van die `beter laat dan nooit'' verjaardagskaarten__
huiliequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
awh dat vind ik zielig en nu moet ik huilen
Echt serieus, dat is je reactie, gvd, kan ik mijn popcorn weer weg leggen, jammer dit.quote:
Ik krijg tegenwoordig nauwelijks verjaardagskaarten meer, alles gaat via FB.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 3 januari he, dus net na kerst, oudnieuw, nieuwsjaarsdag shit. en dan is het week later, ohja jij was ook jarig.
Of van die `beter laat dan nooit'' verjaardagskaarten__
ik ook hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben gewoon gevoelig
Doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heus niet, moet ik een screenshot maken?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik ook hoortranen biggelen alweer over mijn wangen
quote:
in deze SC alleen maar hotterdsquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heus niet, moet ik een screenshot maken?
Das waar ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
in deze SC alleen maar hotterds
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maak de screenshot nou maar.
Nou niet uit elke SC in ieder gevalquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef promisionxexposed het volgende:
Geen mensen uit de SC willen raken
hahahahaha nee maar hier valt het meequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou niet uit elke SC in ieder geval
geen ideequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahahaha nee maar hier valt het mee
wattan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik voel me door bepaalde mensen genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |