Een plan V mag wel met 40 door rood rijden maar een andere trein niet? Stelletje mietjes tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Veiligheid he... da's kennelijk te gevaarlijk.
Ik dacht dat het 10 km/h was, maar dat blijkt inmiddels achterhaald te zijn. Uit dit document begrijp ik dat de maximumsnelheid van rijden onder Staff Responsible in Nederland op 40 km/h ligt (V_NVSTFF).quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een plan V mag wel met 40 door rood rijden maar een andere trein niet? Stelletje mietjes tegenwoordig.
Je wilt geen tractie vragen terwijl je stroomafnemer ingevangen wordt, dat zorgt voor vlammen en overmatige slijtage.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was dat nou weer voor onzin. Alsof al je bakken onder de draad moeten staan voordat je kunt beginnen met tractie vragen
Van der Laan had het vanmorgen over treinen die allemaal keren op Centraal, en geen doorgaande treinen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:25 schreef b2py het volgende:
Kerende treinen op Sloterdijk en Amstel? Niks naar Centraal? Of lees ik dat verkeerd? Ben benieuwd.
Moet je de ProRail tekst eens lezen. Ik neem ook aan dat de treinen dan geknipt worden op Amsterdam C.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
Van der Laan had het vanmorgen over treinen die allemaal keren op Centraal, en geen doorgaande treinen.
mja, dat is normaal op Koninginnedagquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:41 schreef dennistd het volgende:
[..]
Van der Laan had het vanmorgen over treinen die allemaal keren op Centraal, en geen doorgaande treinen.
Ik kan me nog herinneren van twee/drie jaar terug dat de treinen vanuit Alkmaar nog steeds doorgingen tot Utrecht en verder. (En dat was in 2012 ook)quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, dat is normaal op Koninginnedag
Gelukkig maar. Gewoon boerenverstand is nog niet helemaal kapotgeregeltjiseerd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 10 km/h was, maar dat blijkt inmiddels achterhaald te zijn. Uit dit document begrijp ik dat de maximumsnelheid van rijden onder Staff Responsible in Nederland op 40 km/h ligt (V_NVSTFF).
ah, had dat niet verwacht. Dacht dat echt alles geknipt was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:49 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren van twee/drie jaar terug dat de treinen vanuit Alkmaar nog steeds doorgingen tot Utrecht en verder. (En dat was in 2012 ook)
Ja dat gebeurt in de praktijk vanzelf als al die Untertokkies met zijn honderdduizenden over het spoor gaan lopen krioelen. Amsterdam moet je ver bij vandaan blijven op 30 april. Altijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, had dat niet verwacht. Dacht dat echt alles geknipt was.
Je verwart de release speed en staff responsible mode. Bij level 1 mag je na de remcurve onder full-supervision met een snelheid gelijk aan de release speed een ma afhalen bij de eerstvolgende balise.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 10 km/h was, maar dat blijkt inmiddels achterhaald te zijn. Uit dit document begrijp ik dat de maximumsnelheid van rijden onder Staff Responsible in Nederland op 40 km/h ligt (V_NVSTFF).
Ze hebben het bericht aangepast n.a.v. een 'discussie' op Twitter met mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, had dat niet verwacht. Dacht dat echt alles geknipt was.
OBIS is uit geen enkel punt vanuit de trein te bedienen door de HC. Instellingen, treinnummertje enz. worden vanaf de wal ingegeven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:19 schreef b2py het volgende:
Is de HC verantwoordelijke voor het resetten van OBIS of gebeurt dat remote?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |