Dat klopt wel ongeveer. Ik ben toen nog naar Taken 2 geweest en ze kwamen vrij normaal op me over. Met uitzondering van dat er praktisch geen vrouwen waren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach je kent ze toch niet, net als dat je naar een "normale" voorstelling gaat.
Ik zal ibood even bellen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
Glazen ... hierna een box aub ik moet zo weg.
Zo weg naar de haven?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:15 schreef Karina het volgende:
Glazen ... hierna een box aub ik moet zo weg.
Daar pis ik opquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Nette prijs voor Villeroy & Boch....
Gewoon naar de IKEA joh, die dingen vallen om te haverklapquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:16 schreef robdriessen het volgende:
Nette prijs voor Villeroy & Boch....
Dat mag, ik koop het toch nietquote:
Mijn dagelijkse glazen zijn die dubbelwandige Pavina's van Bodum. En voor mooie diner's heb ik glaswerk in de kast staan ........ van de Kwantumquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Gewoon naar de IKEA joh, die dingen vallen om te haverklap
Ik heb er een toiletpot vanquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat mag, ik koop het toch nietEn urine is steriel.
Gelukkig in die volgorde.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef Speedo-drager het volgende:
Even geplast en een broodje gepakt.
Daar tussen in heb ik ook nog mijn handen gewassen hoor.quote:
Heel goed van jequote:Op woensdag 27 februari 2013 15:20 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Daar tussen in heb ik ook nog mijn handen gewassen hoor.
en die router ookquote:
Ze hebben overal nog maar 1 of 20 stuks van.quote:
Je krijgt natuurlijk kwalitatief wel goede glazen maar ik heb het er niet voor overquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
valt wel mee als je het per glas uitrekent, 2,50 incl. verzenden.
Ik ook niet plus het zijn er veel te veel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:23 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je krijgt natuurlijk kwalitatief wel goede glazen maar ik heb het er niet voor over
Wat is eht verschil ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:24 schreef Jimbo het volgende:
jammer dat de 449adviesprijs van de black is, niet de silver.
http://gopro.com/product-comparison-hero3-camerasquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Wat is eht verschil ?
Sta op het punt tan-code in te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |