Complete, totale, onafwendbare vernedering.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:18 schreef dikkedaniel het volgende:
Dan dreigt zondag anale vernedering voor fc twente?
toen was ik 15, wat een ervaringquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bekerfinale 2001 was ook zo geweldig. Al was ik toen nog echt stukken jonger. Boschker
Ik 17quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
lekker is dat, geen Douglas en geen Rosales
[..]
toen was ik 15, wat een ervaring![]()
quote:
12...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
lekker is dat, geen Douglas en geen Rosales
[..]
toen was ik 15, wat een ervaring![]()
Die vechtlust was een verademing iddquote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Twente speelt goed alleen wille ze er niet in. Maar wel vechtlust!
Heft het elkaar eindelijk op he.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
Kk onverdiend en genaaid hier.. Vanaf waar ik stond in stadion ging de bal over de lijn en was die ene bal geen buitenspel ?!
Was zeker geen buitenspel nee. Die bal over de lijn weet ik niet. Was op tv ook niet duidelijk te zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
Kk onverdiend en genaaid hier.. Vanaf waar ik stond in stadion ging de bal over de lijn en was die ene bal geen buitenspel ?!
En de niet gegeven penalty..quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
en het geluk van Vitessequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Gezien het spelbeeld welquote:
En dat is dan zijn beroep.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Die kans van Janssen zoiets is toch onwerkelijk
Hij had al 2 keer een knal tegen z'n kop gehad misschien lag het daaraanquote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef Dos37 het volgende:
Die kans van Janssen zoiets is toch onwerkelijk
De laatste wedstrijd onder McClaren die zo'n niveau had was ergens in 2012. Dus ja, het werkt erg goed. Schreuder zit er goed bovenop.quote:
Ik heb vaak geen tijd om te kijken, koop nu losse wedstrijden, kan ik ook op mn iPad kijken, ben ik niet gebonden aan de plek waar ik ben.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Dat was tegen AZ nog denk ik. Twente speelde toen best aardig.
En ik mis Steve.
Oh en jij hebt EL opgezegd vanwege de slechte prestaties, dus je mag hier ook niet meer posten
Blijft toch lachwekkend.twitter:VI_nl twitterde op maandag 11-03-2013 om 11:06:11Koplopers in dit Eredivisieseizoen: FC Twente 13 keer - PSV 12 keer - Ajax 1 keer reageer retweet
Pijnlijk vooralquote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Blijft toch lachwekkend.twitter:VI_nl twitterde op maandag 11-03-2013 om 11:06:11Koplopers in dit Eredivisieseizoen: FC Twente 13 keer - PSV 12 keer - Ajax 1 keer reageer retweet
Pieken op het juiste moment is gewoon ontzettend belangrijk. Dat heeft Ajax de afgelopen seizoenen wel bewezenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Aan het einde van het seizoen worden de prijzen verdeeld. That's football.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb het idee dat ze het express doen, eerst op achterstand raken en dan bovenaan eindigen. Mind tricksquote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pieken op het juiste moment is gewoon ontzettend belangrijk. Dat heeft Ajax de afgelopen seizoenen wel bewezen
Wut, alweer?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
prima, Douglas er weer bijmag ook wel, nu Bengtsson weer z'n neus gebroken heeft
quote:
quote:Rasmus Bengtsson van FC Twente heeft opnieuw een gebroken neus opgelopen.
De verdediger liep de breuk zondag op in het duel met Vitesse (0-1). In december had de Zweed zijn neus ook al gebroken tijdens de wedstrijd tegen ADO Den Haag.
Mogelijk gaat Bengtsson gebruik maken van een speciaal masker, waardoor hij toch zal kunnen spelen. Twente speelt komende zondag uit tegen FC Groningen.
Bjelland is vanaf komend weekend weer inzetbaar!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef ReMcOrE het volgende:
prima, Douglas er weer bijmag ook wel, nu Bengtsson weer z'n neus gebroken heeft
En Chadli waarschijnlijk ook. En Bengtsson zou ook gewoon mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Bjelland is vanaf komend weekend weer inzetbaar!![]()
![]()
Hij kan ook maar beter uit de buurt van de bal blijven. Gevaarlijk ding.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:42 schreef Kreator het volgende:
Ik hoop niet dat er sterke wind staat, anders is Chadli zo weer geblesseerd.
Yeahquote:Op dinsdag 12 maart 2013 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Bjelland is vanaf komend weekend weer inzetbaar!![]()
![]()
Bengtsson doet het anders prima samen met Douglas. Bjelland heeft ook nog maar een paar potjes gespeeld. Moet hij eerst maar eens langer achter elkaar in actie komen voordat we kunnen zeggen wat we in huis hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:50 schreef -AnneX- het volgende:
Wist dat Chadli er uit was, maar daaaaaaamn zo lang alleen voor een kuitblessure?
En zeer goed nieuws van Bjelland, eindelijk weer een beetje verdediger erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |