Bengtsson doet het anders prima samen met Douglas. Bjelland heeft ook nog maar een paar potjes gespeeld. Moet hij eerst maar eens langer achter elkaar in actie komen voordat we kunnen zeggen wat we in huis hebben.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:50 schreef -AnneX- het volgende:
Wist dat Chadli er uit was, maar daaaaaaamn zo lang alleen voor een kuitblessure?
En zeer goed nieuws van Bjelland, eindelijk weer een beetje verdediger erbij
Begint op de bank neem ik aan?quote:
lijkt er wel opquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Begint op de bank neem ik aan?
toch heb ik liever Bjelland achter de hqnd als braafheid ;pquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bengtsson doet het anders prima samen met Douglas. Bjelland heeft ook nog maar een paar potjes gespeeld. Moet hij eerst maar eens langer achter elkaar in actie komen voordat we kunnen zeggen wat we in huis hebben.
Tja die deed het anders wel prima de vorige wedstrijd. Het is ook gewoon geen back.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:24 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
toch heb ik liever Bjelland achter de hqnd als braafheid ;p
Ja hij deed mooi mee vorige week.quote:Op zondag 17 maart 2013 11:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Tja die deed het anders wel prima de vorige wedstrijd. Het is ook gewoon geen back.
Vorige week voor het eerst weer overtuiging en teamwork. Dus ja ze maken wel een kans!quote:Op zondag 17 maart 2013 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
Braafheid speelde inderdaad verdienstelijk vorige week
zin aan 16:30, met het spel van vorige week moeten de 3 punten nu echt wel te halen zijn
EN de 5e plek verdedigenquote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef blistah het volgende:
Duurt ff, een overwinning, maar dan heb je ook wat. En nu weer de weg naar boven vinden!
Tweede helft wel een beetje.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:17 schreef Silv het volgende:
Heb niet gekeken. Was het een beetje aan te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |