Met een lijstje. Naar de mods.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef Omentielvo het volgende:
Haha. Foutje dus. Hoe kan ik dat aanpassen?
Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:33 schreef Estrys het volgende:
Hoeveel borstvoeding zou ik mijn 8 weken oude baby het beste aan kunnen bieden in een fles? Ik heb geen idee hoeveel ik zou moeten ontdooien. Wil ook niet de helft weg moeten gooien. Dus ongeveer zeg maar. Voor een gemiddeld kind
8? Je mag best een voeding minder hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?
Bram drinkt nu ongeveer 8 voedingen per dag. Per voeding zou hij voor zijn gewicht dan ongeveer 130 cc drinken. Maar als ik 80 aanbiedt drinkt hij die ook weg en dan is hij evengoed gewoon 2 à 2,5 uur tevreden.
Die formule geldt voor de eerste 3 maanden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens die formule zou Luuk nu 180/200 "moeten" drinken. k gok zo dat dat 'm niet gaat worden. Ben heel benieuwd hoe hij vandaag op de opvang drinkt.
Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :pquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
8? Je mag best een voeding minder hoor![]()
zegt mijn cb
Ik dacht dat ik op 7 zat maar als ik ga tellen kom ik eigenlijk niet verder dan 6 kom ik nu achter.
Ja precies.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 27-02-2013 18:56:46 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Thx !quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm kz knuffel!
Best confronterend dan idd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig ! Ben in 7 maanden tijd nog maar 2x zonder mn baby geweest. Wil niet zonder haar.![]()
Ze heeft vandaag 100 gram sperciebonen op en 100 gram banaan met yoghurt. Heerlijk gewandeld in de draagzak![]()
Net in bad en nu in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Het is m helemaal niet aan te zien toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja precies.
Die wijkverpleegkundige had dat ook tegen Jolie moeten zeggen natuurlijk. Ik ga er niet over hoe vaak ze wil eten. Zij vraagt wij draaien
Neuh,quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is m helemaal niet aan te zien toch?
[ afbeelding ]
Omgquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is m helemaal niet aan te zien toch?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh heerlijk, ik had me er ook zo op verheugd, een ochtendje helemaal voor mij, mini zou ook gaan wennen vandaag. Was ik wel aan toe na twee weken te korte slaapjes overdag en een baby die dat nog niet trekt en dus niet te genieten is. En toen kreeg hij dus koorts na de derde serie prikjes...quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb net schandalig lang gedouchet. Geen peuter die gilt, geen baby die honger heeft. Gewoon alleen. Volgende week nog 2 wendagen, dan naar de kapper.
You're kidding, right? Zonder smiley's komt dit wat vreemd overquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef papillion het volgende:
Mijn meisje krijgt maar 5 flessen op 'n dag. Probeer haar mooi klein te houden.
Dat hoor je wel vaker! Het is altijd gewoon zoeken wat voor jouw kind werkt. De ene vind 8x een beetje heel fijn en de ander 5x volle fles.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef papillion het volgende:
Het was 'n grapje natuurlijk. Ben wel vorige week van om de 2 uur voeden naar om de 3,5/4 uur gegaan. Flesvoeding met 4 kilo. Er gaan dan overigens wel flessen in van 150ml.
Met om de 2/3 uur voeden was ze helemaal van slag en huilerig. Nu naar minder flessen maar meer voeding doet ze het veel beter. Overigens ook in combinatie met inbakeren en haar haar rust geven.
Ik vind het vooral heel interessant om hier te zien dat het juist zoveel anders ook kan. Geeft wat minder het idee dat ik het soms fout doe omdat iets niet lijkt te gaan zoals het volgens het boekje moet. Al is de verpleegkundige van het CB super tof en denkt ook wel buiten het boekje en juist weer met het boekje als het kan helpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker! Het is altijd gewoon zoeken wat voor jouw kind werkt. De ene vind 8x een beetje heel fijn en de ander 5x volle fles.
Wauw... Da's hier andersom en ik heb ook geen kleintje (ruim 7 kg). Was het nog gelukt met het Noppies sterrenshirtje trouwens?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Bram draagt overwegend 68 boven. Hij heeft het in de lengte en breedte nodig, 62 kruipt omhoog en door die pens blijft dat dan zo hangen. Geen gezicht, dan moet ik de hele dag z'n trui naar beneden trekken. Broeken maat 62.
Nee dat was een 62. Noppies valt klein dus dat durfde ik al niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef Mineola het volgende:
[..]
Wauw... Da's hier andersom en ik heb ook geen kleintje (ruim 7 kg). Was het nog gelukt met het Noppies sterrenshirtje trouwens?
Ah ok. Hij is ruim vier maanden nu en 65 cm. Hij draagt pakjes in 68 (lange romp), broekjes in 62 en vooral 68 en bovenkleding in vooral 62 (ook Noppies).quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee dat was een 62. Noppies valt klein dus dat durfde ik al niet meer.
Draagt de jouwe 62 boven? Hij is zeker ouder? En dus wat langer en slanker. Het komt bij Bram echt omdat hij gewoon een dikke buik heeft.
Dat verwacht ik ook hoor, dat we straks de lengte in gaan en dat het onwijze spek wel verdwijnt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ah ok. Hij is ruim vier maanden nu en 65 cm. Hij draagt pakjes in 68 (lange romp), broekjes in 62 en vooral 68 en bovenkleding in vooral 62 (ook Noppies).
Die bolle buik had de mijne ook toen hij 2 maanden was, volgens mij droeg hij toen al 62 broekjes. Daarna schoot hij meer de lengte in en werd hij smaller.
Hier ook !quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn dame.groeit opeens hard.
Begint opeens uit dr 62/68 rompers te.groeien, gaat nu richting 74.
Hier is t regelmatig een zooi, nou zit t schoonmaken me ook niet in t.bloed.Probeer t aan t eind van de dag opgeruimd te hebben en is t een keer wat minder netjes is t jammer. 15 uur later is t toch voor niks geweest
Daar hebben we dus inderdaad zo'n gezellige kerstfoto van gemaakt, met muts en alquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Mineola herkenbaar! Met twee maanden een dikke kerstmannenpens maar ineens schoot ze weer de hoogte in.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier is t regelmatig een zooi, nou zit t schoonmaken me ook niet in t.bloed.Probeer t aan t eind van de dag opgeruimd te hebben en is t een keer wat minder netjes is t jammer. 15 uur minuten later is t toch voor niks geweest
Je had in je berichtje gezet dat ie van 9-3 is, dus vandaar de verwarring denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Tinuviel het volgende:
@bodpa: nou bijna 10 maanden is helemaal nog geen jaar oud. Kop in zand stopt. En hij begint met L. Idd.
Mijn baby trekt zich overal aan op. Vanochtend aan de keukentrolley en dondert prompt om met keukentrolley over zich heen. Hij trekt zich overal aan op op zijn knietjes en tot staan, soms voorovergebogen. En vanavond ging hij uit staan positie zitten en liggen en bleef ook even goed zelfstandig zitten.
Nu even bijlezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
Dit is een jumpsuitje in maat 6 maanden. Ok, Frans merk enzo, maar toch. Kijk dan hoe strak die knoopjes staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wiew, 68, jullie halen me allemaal in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A grand adventure has begun.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dit is een jumpsuitje in maat 6 maanden. Ok, Frans merk enzo, maar toch. Kijk dan hoe strak die knoopjes staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die komt de oorlog wel door!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Lolquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Enfermera, mijn dame is van 29-7![]()
68 van h&m zit goed nu. Luiers heeft ze op zich nog maat 3, maar ben nu met mn laatse pak bezig en dan over naar 4, kan ook prima.
Moet even kijken wat ik heb en wat weg kan, kast is nogal vol
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Keshet het volgende:
[..]
Dit is een jumpsuitje in maat 6 maanden. Ok, Frans merk enzo, maar toch. Kijk dan hoe strak die knoopjes staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KZ: hihi leukFijn dat je mensen ook blij kunt maken met je oude kleertjes!
Helpt denk ik ook wel een beetje om het rouwproces af te sluiten of niet?
Gister een geweeeeeeeeeldig filmpje van mijn meisje op het kleed gemaakt, waar ze op dr buik ligtze is zowat aan het schaterlachen, zo lief
Kwis wat naar zeg
Kyara XD ja zijn het zulke herrieschoppers?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oxazepam werd ik zo duf als een konijn van. Niet grappig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef PureEvil het volgende:
Coco, sterkte en succes vandaag!
@Isis, 't is allemaal wat zeg!![]()
Wordt je van oxazepam niet ontzettend duf? Of gewoon wat meer 'relaxt' (als in, boeiend, fuck it, ofzo?)
Ik kan me daar niet echt een voorstelling van maken namelijk![]()
(Ik kon gisteravond weer niet goed in slaap komen, onrustig, had ook het idee dat ik weer hartkloppingen had, beetje benauwd...gewoon klote dus. en ik voel me nu nog niet helemaal happy)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Jazeker welquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:
PE, had je der kunnen vangen als ze was uitgegleden? Just asking
Ik heb gisteren eerst een halfje genomen, maar daar merkte ik niets van, dus zoals voorgeschreven een uur later de andere helft genomen. Expres gister gedaan omdat mijn vriend toen ook thuis was. Ik ga niet experimenteren in m'n eentje met een baby erbijquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef PureEvil het volgende:
@Isis, 't is allemaal wat zeg!![]()
Wordt je van oxazepam niet ontzettend duf? Of gewoon wat meer 'relaxt' (als in, boeiend, fuck it, ofzo?)
Ik kan me daar niet echt een voorstelling van maken namelijk![]()
Gelukkig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Leververvetting en misschien iets van galblaas ontstekingen, gerelateerd aan mijn vele medicijngebruik en colitis ulcerosa. Krijg waarschijnlijk nog vervolgonderzoek, maar het is in ieder geval niet zo erg als ik vreesde
Wow hij is gewoon bijna even groot als mijn dame een maand geleden was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk is weer goed gekeurd bij het cb. 7110 gram en 64 cm. Hij gaat lekker. Hij heeft het even uitgegild bij de prikken, maar was zo rustig. Vorige keer kreeg hij na een uur of 3 last, nu is het 3 uur geleden en is het nog rustig. Ik ben benieuwd.
Zware botten?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk is weer goed gekeurd bij het cb. 7110 gram en 64 cm. Hij gaat lekker. Hij heeft het even uitgegild bij de prikken, maar was zo rustig. Vorige keer kreeg hij na een uur of 3 last, nu is het 3 uur geleden en is het nog rustig. Ik ben benieuwd.
Opluchting2quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Leververvetting en misschien iets van galblaas ontstekingen, gerelateerd aan mijn vele medicijngebruik en colitis ulcerosa. Krijg waarschijnlijk nog vervolgonderzoek, maar het is in ieder geval niet zo erg als ik vreesde
Hoi Loj, welkom! Hier ook 2 te vroeg geboren kindjes (bij 33+4), nu bijna 5 weken oud.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Loj het volgende:
Hallo iedereen,
Stiekem kom ik mij hier ook maar eens melden. Ik wou mij 7 weken geleden al aanmelden (toen mijn verlof begon), maar toen beviel ik opeens onverwacht 5 weken te vroeg.
Het is er toen niet meer van gekomen, maar ik vind het nu eigelijk wel leuk om mee te praten en ervaringen te vergelijken!
Mijn kleine zoontje is half januari geboren en nu dus al 6,5 weekjes oud, terwijl ik had verwacht over tijd te gaan lopen en dus pas deze week moeder te worden![]()
Hij woog vorige week bij het kinderarts 3300 gram, dus het is echt nog een klein ventje.
Nou ik heb verder nog niet echt meegelezen (ja in januari, maar om daar nu nog op te reageren) maar dat zal ik vanaf nu ook doen.
Lief dat je aan ons denkt! Ja, ze is nog ziekquote:
Je staat in de lijstquote:
Het zat tot z'n nek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef As1981 het volgende:
Ha ha Tico nou ja beter dan dat het binnen blijft zitten.
Nee zou dat helpen?quote:
Ik geloof niet in infacol. Krampjes horen gewoon, hoe sneu ook. Warmte en massage geloof ik meer in ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:22 schreef As1981 het volgende:
[..]
Nee zou dat helpen?
Net toch weer infacol gegeven. Dacht dat het niets deed maar ga nu weer twijfelen.
Slapen voor ons zien we wel. We zijn met z'n tweeen dus kunnen afwisselen. Maar dankje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef Loj het volgende:
Hopelijk helpt t! En slaap je vannacht nog een beetje...
Sssst, moet je niet te hard zeggenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef As1981 het volgende:
Nou dat word dan zeker tijd het valt in het echt best mee. Son is best oke
Fietsen doen we maar weinig effect. Nou moet ik zeggen dat hij te troosten is. Maar vandaag zakt het niet ver genoeg weg om lekker te kunnen slapen helaas.
Ja, het is een tweeling, 2 meisjes. Mijn vliezen zijn gebroken met 33+2, nog wel longrijpingsspuiten en weenremmers gehad maar ze wilden niet meer blijven zitten. Er is geen oorzaak gevonden voor hun vroeggeboorte. Ze doen het supergoed, ze hebben bijna 4 weken in het ziekenhuis gelegen maar eigenlijk niet heel veel ondersteuning nodig gehad. Eigenlijk vooral wachten tot ze zelf konden drinken en de sonde er dus uit kon. En nu dus sinds een week thuis. Geboortegewicht was 1925 en 1905 en ze wegen nu 2680 en 2745 gram.quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Loj het volgende:
Kyara, 33+4 dat is ook wel vroeg, zelfs al is t een tweeling toch? (Je had t over 2 kindjes, dus ik ga ervan uit dat t een tweeling is ) was daar een reden voor dat ze zo vroeg waren?
En hoe doen ze het en hoeveel wegen ze (ben nieuwsgierig)?
Spoel maar eens een leeg flesje infacol om in het afwaswater *poef* weg schuim.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Troeta het volgende:
Bij de fles helpt infacol wel hoor, het maakt van grote luchtbubbels allemaal kleine luchtbubbeltjes, scheelt toch een hoop
oh Nena weer wakker
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:
De dames hebben er wel een handje van om ineens keihard te gaan krijsen en als je dan hun kamertje opkomt liggen ze allebei heel zoet te slapenEcht in hun slaap dus. Sowieso kunnen ze een flinke keel op zetten. Geen schattige babyhuiltjes maar meer alsof een kat ligt te bevallen of zo.
+1.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef Kwisted het volgende:
OOOOOOOOOH KYARA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik smelt helemaal weg! *rammelrammelrammel*
Idd ja, leuk!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Women86 het volgende:
Wauw! foto's! Lief hoor die kleintjes.
Wat fijn Isis dat je even kan genieten van de stilte.
Volgens mij gaan de onze wel redelijk gelijk op enfermera!
Heftig Twink! Arme D! Beterschapquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Papi hier sinds kort een spreidbroek. Fus mocht zover komen dan ben ik je lotgenoot
Djenna is goed ziek. Aan het begin van de week nog een droog hoestje/kriebelhoest. Gisteren echt bulderen en vaorgen kwam ze er zelf niet meer uit.. heel benauwd. Flinke luchtweginfectie. Ventolin gekregen. Mocht ze 10 minuten na inhalatie nog benauwd blijven onmiddellijk terug.
Morgen eigenlijk feestje waarbij zij bij de buurvrouw zou blijven. Maar dat ga ik niet doen als ze zo blijft.
En ze kan niet goed slapen.. dus lekker veilig bij mama.
Wat een mooie fotos dames!
Hee! Even tussendoor, ook ik duim voor jullie meisje!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Susie het volgende:
Wat een heerlijke baby's zie ik hier voorbij komen!Ga er haast van rammelen!
Gatver wat naar Twinkle! Wellicht kun je haar matrasje ook wat verhogen onder het hoofdeinde zodat het slijm wat zakt? Sterkte!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm te vroeg geroep vwb ventolin. Net weer bij de hap geweest. Straks stikte ze zowat in haar voeding en heeft mijn man haar bijna helemaal op de kop gehouden zodat het slijm er maar uit kon. Niet benauwd genoeg voor opname maar arts was wel heel begripvol over onze zorgen. Vannacht slaapt ze mooi tussen ons in dus. En dan zien we wel.Toen we gingen zei ze nog: en als het over een kwartier niet goed gaat bel je gewoon weer. Fijn zon begripvolle arts.
Mango fijn dat jullie er oop tijd bij zijn! Heb je zon zijslaapkussen ofzo? En vindt ie het geen probleem om op zijn buik te liggen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:35 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Hee! Even tussendoor, ook ik duim voor jullie meisje!
Ja ideaal! Was een tip van de osteopaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Mangostine het volgende:
Wat slim Isis die love nest! Zoiets heeft bij ons al geen zin meer omdat ie zich kan omrollen. Al doet hij dat 's nachts nooit, maar het risico is me te groot.
Envoor alle sores bij jullie.
Pff wat een stress zo. Hoop dat het vannacht beter gaat. Bij M helpt het wel als hij iets hoger ligt met zijn hoofd op mijn kussen, dan zakt het slijm naar beneden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm te vroeg geroep vwb ventolin. Net weer bij de hap geweest. Straks stikte ze zowat in haar voeding en heeft mijn man haar bijna helemaal op de kop gehouden zodat het slijm er maar uit kon. Niet benauwd genoeg voor opname maar arts was wel heel begripvol over onze zorgen. Vannacht slaapt ze mooi tussen ons in dus. En dan zien we wel.Toen we gingen zei ze nog: en als het over een kwartier niet goed gaat bel je gewoon weer. Fijn zon begripvolle arts.
Mango fijn dat jullie er oop tijd bij zijn! Heb je zon zijslaapkussen ofzo? En vindt ie het geen probleem om op zijn buik te liggen?
Belachelijk hè? Ik bedoel. Ik kan hem wel groot kijken, stiekem. Maar een half jaar. Dat is echt al heel groot.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden...
Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0
Met code VP5013 50% korting op alles!!!
Goeie tip dezequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef __Isis__ het volgende:
Hier ook nog even, omdat het zo'n supermooie korting is. Tip van Gerbera:
[..]
Pfoe, Es, wat zwaar! Geen tips hoe te doorbrekenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 07:05 schreef Estrys het volgende:
Mijn baby slaapt niet meer 's nachtsAfgelopn nachten was ze steeds tot twee of drie uur na de voeding (die meestal tussen 2 en 3 uur 's nachts is) wakker. Om daarna pas in slaap te vallen.
Vannacht spande de kroon want ze is vanaf 2 uur klaarwakker. En nu nog steeds. We draaien ploegendiensten dus. Hoop dat we het op de een of andere manier kunnen doorbreken. Geen idee hoe.
Wat fijn !quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:33 schreef Omentielvo het volgende:
Kleinzusje. Het gaat echt steeds beter. Sinds ik bijvoed met kv heb ik zo'n tevreden baby. Ze huilt nu alleen voor honger en slaap. En heel af een toe om haar longen te testen volgens mij. Het enige wat ze nu moet leren is om niet zo heel gulzig haar flesje leeg te zuipen.
Beterschap Zoe !quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:56 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn omen!
Beterschap voor de zieke mini's!
Ben zelf goed ziekveel borstpijn en griep erbij. Geen antibiotica voor BO moet temp in de gaten houden, die is nu wel weer ok. Gisteravond / vannacht goed ziek en S veel laten drinken & kolven. Voelt nu al ietsje beter.
S danst op K3 'handjes draaien' doet ze haar handjes in de lucht
Dankjequote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Beterschap Zoe !
Lastig he, ziek zijn met een kind.
Dat dansen van S wil ik zien !
Ze zou wel met een voeding minder mogen jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:05 schreef papillion het volgende:
[quote]
Estrys, bah bah geloof goed dat je er van moet gapen. Je baby zou in feite 's nachts niet gevoed meer hoeven te worden toch? (of zeg ik nu iets heel raars). Wellicht dat 's avonds uurtje eerder voeden al de truc is om niet wakker te worden maar door te slapen.
En verder tsja, ik "rommel" af en toe ook maar aan, anderen hier hebben meer ervaring.
Wat balen Zoëquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Zoë23 het volgende:
voor Isis sterkte
Moet vanavond naar de HAP word helaas zieker en de arts daar wil me zien, ik wil niet want voel me zo beroerdbah is 30min rijden en late afspraak (20:30)
Wat een narigheid ! Sterkte meidquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Zoë23 het volgende:
voor Isis sterkte
Moet vanavond naar de HAP word helaas zieker en de arts daar wil me zien, ik wil niet want voel me zo beroerdbah is 30min rijden en late afspraak (20:30)
Die buisjes hebben wij ook (monodose ofzo?). Werkt op zich goed, het is alleen zoooo'n gevecht om het in haar neusje te krijgenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:22 schreef Phaidra het volgende:
Soesa en twinkle ook al hoestende kindjes. Sneu hè, dat ze er niet zelf uit lijken te komen... Drinken ging bij ons iets beter met zoutoplossing voor de neus, wij hebben op advies van het zkh een soort buisjes van otrivin, die kan je inknijpen en zo spoelt de neus beter schoon dan met een spray. Beterschap ook!
Wij zitten middenin de 37-wekensprong. Niets is goed, zelf spelen lukt niet (lang) meer, gefrustreerd om alles en slapen gaat moeilijk. Pfff ik ben zo blij dat hij normaal zo'n vrolijk jochie is!
Ja die idd! Fijn dat het nu al beter gaat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die buisjes hebben wij ook (monodose ofzo?). Werkt op zich goed, het is alleen zoooo'n gevecht om het in haar neusje te krijgen.
Het gaat nu wel redelijk moet ik zeggen. Ze heeft vandaag 2x anderhalf uur geslapen (ah, heerlijk die tijd voor mezelf) en ligt sinds 7 alweer rustig te slapen, geen gehoest meer. Vannacht ging ook wel oke, nog wel vaker wakker dan 'normaal' maar wel weer minder vaak dan toen ze écht heel ziek was. Pff, ik kijk echt uit naar een nachtje doorslapen hoor
.
Hoe is t met I's griep, Phaidra? Rot dat 'ie in een sprong zit, wat kan je je vrolijke kindje dan missen he!
mocht gewoon om de 3 uur en toen steeds ietsjes langer ertussen en als niet ging stapje terug , wij zijn van 3 naar 4 naar 6 , 8 , 12 gegaanquote:Op zondag 3 maart 2013 03:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Wow serieus? Tegen ons is gezegd door de apotheker max vier keer per etmaal. Dus om de zes uur.
Keshet ja idd. Sneu he.. ze teert alleen nog op melk. bedankt voor de tip!
Bodpa jij ook veel sterkte!
de ventolin was juist voor thuis dat schema ook nogquote:Op zondag 3 maart 2013 07:34 schreef bodpa09 het volgende:
S. zat op 4x per dag 4 puffen. Geen idee of dat de maximale dosering is. Ik neem aan dat ze bij een opname wel meer krijgen.
Hoe is de nacht gegaan?
najah zover ik heb begrepen mochten we altijd de ventolin pakken als Bram benauwd was .quote:Op zondag 3 maart 2013 07:51 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, dat begreep ik. Misschien is er een max aantal puffen per dag en maakt het (tot op zekere hoogte) niet uit hoe dat over de dag verdeeld wordt. Geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |