abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123404052
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

[ Bericht 13% gewijzigd door Omentielvo op 27-02-2013 11:54:47 ]
pi_123404074
Hopelijk dat ik hem goed heb geopend. Is mijn eerste keer en via mijn iPhone.
pi_123404181
Oh, de laatste zin in de OP heb ik er 2 topics ofzo geleden ingegooid, die mag er wel uit. Toen ging het gesprek daarover.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_123404218
Phaidra
Dat is wel fijn O+
Vind het ook fijn als S ergens last van heeft ofz.
Vind het wel jammer dat ze minder drinkt nu ze meer vaste voeding eet. Maar ze is dol op brood en aardappels groente enz, dat wil ik haar ook niet ontnemen. Maar het voelt wel een beetje als het afsluiten van een periode, ze kan nu ook een tijdje zonder mij(n borst) en ik kan ook een langere tijd weg. Aan de ene kant heerlijk! Aan de andere kant.. Als ze een hele dag genoeg heeft aan papa dan mis ik het wel :+ lekker lastig die emoties haha.

Mijn broer en schoonzusje hebben vanmorgen vroeg even opgepast en kon ik uitrusten, toen ik S op bed bracht gingen ze weg en ze slaapt nu alweer 2uren O+ heb even goed bij kunnen komen
pi_123404418
Bram huilt als een meisje als ik z'n nagels knip :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123404563
We missen nu topic 155, ik denk dat het ophogen ook handmatig is gedaan Omentielvo?
pi_123404614
Haha. Foutje dus. Hoe kan ik dat aanpassen?
pi_123404758
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef Omentielvo het volgende:
Haha. Foutje dus. Hoe kan ik dat aanpassen?
Met een lijstje. Naar de mods. :+
pi_123404833
:D
pi_123404940
:D strak plan
pi_123405604
Fijn Zoe dat je even bij hebt kunnen tanken!
pi_123408347
'De meeste kinderen reageren op de prikjes met veel slaap' aldus de wvk. :( Nou de mijne met huilen en huilen en huilen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Estrys op 27-02-2013 13:59:20 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123408941
Luuk ook niet hoor Estrys. Die was intens zielig. Morgen mag hij weer...
Vanmorgen dronk Luuk heel onrustig, hij leek door te hebben dat er wat stond te gebeuren vandaag.
Wegbrengen ging wel ok eigenlijk. Luuk heb ik in de box gelegd. Sofie vond het maar gek dat ik Luuk niet meenam. "mama Luukje meenemen?"
Kolven net ging wel prima. Was ik stiekem bang voor dat er niks kwam als Luuk niet in de buurt was, maar dat ging goed.
Over 3 uur haal ik m alweer op!
*poef* nu is het weg
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:12:20 #14
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123408997
Aftellen KJ. :* Naar het ophalen dan, niet naar de prikjes.

Succes met je sneutje Estrys!
A grand adventure has begun.
pi_123409153
Ha, dat zeiden ze hier idd ook, en mijne was ontroostbaar, precies 3 u na de prikken ;( Pcm hielp hier meteen trouwens.

Och KJ, aant aftellen? Fijn dat het kolven prima gaat!
pi_123409351
Nee, niet eens aan het aftellen. Het viel me zo even op.

Ik ben benieuwd hoe Luuk morgen op de prikken reageert. Sofie had bij de eerste prikken veel last, maar die daarna niet zoveel.
*poef* nu is het weg
pi_123409527
Ze slaapt geloof ik. Op mij dat wel. Dus verplicht op de bank.

Oudste had afgesproken om bij een vriendje te gaan spelen. Huilen want durfde hij niet. Andere jochie huilen van teleurstelling. Zo sneu. Nu spelen ze dus hier. Op zolder. Ze slopen de boel vrees ik. I'm stuck met baby op me
pi_123410470
Eerste keer had Djenna ook geen last van de prikken. Tweede heel erg last
Derde keer geen last. Dus ik kan er geen peil op trekken hier.
pi_123410751
Postte ik vanmorgen nog dat ie zo blij was, nu wil ie maar niet gaan slapen, en dat is toch eigenlijk wel hard nodig... Wat een mopperbaby krijg je daarvan zeg. :( Zo nog maar eens een keer eten en dan weer in bed en als dat niet lukt in bad en dan in bed. Slapen zal ie! ;)
pi_123410767
V is vandaag de hele dag naar de gastouder. Ik ben benieuwd hoeveel hij drinkt. Het boeit hem niet of het uit de borst of fles komt, uit de diepvries of vers. Heel handig. Ik heb goed gebruik gemaakt van deze kinderloze dag. Heb een nieuw kapsel :D Voor de rest voer ik heerlijk geen ene bal uit. :7 Schandalig :9
pi_123411276
Ik heb net schandalig lang gedouchet. Geen peuter die gilt, geen baby die honger heeft. Gewoon alleen. Volgende week nog 2 wendagen, dan naar de kapper.
*poef* nu is het weg
pi_123411696
Heerlijk dames! Ik geef jullie groot gelijk. Even metime.. heel belangrijk!
pi_123411849
Ik ben vandaag even 2 uurtjes naar het winkelcentrum geweest. Helemaal alleen. Was ook wel even lekker.
pi_123411881
Hoeveel borstvoeding zou ik mijn 8 weken oude baby het beste aan kunnen bieden in een fles? Ik heb geen idee hoeveel ik zou moeten ontdooien. Wil ook niet de helft weg moeten gooien. Dus ongeveer zeg maar. Voor een gemiddeld kind :+
pi_123412053
euhm, 120?
pi_123412129
Wij hebben de eerste keer 80 aangeboden. Dat ging schoon op , nu krijgt hij 150 aangeboden. De ene keer gaat het helemaal op, de andere keer laat hij 50 staan.
Ik heb nu naar de opvang ook 150 mee gegeven.
*poef* nu is het weg
pi_123412357
Ik zag een formule van gewicht x 150 en dan delen door aantal voedingen per dag. Dan kom ik op 107 :) We gaan het eens proberen van het weekend.
pi_123412431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:33 schreef Estrys het volgende:
Hoeveel borstvoeding zou ik mijn 8 weken oude baby het beste aan kunnen bieden in een fles? Ik heb geen idee hoeveel ik zou moeten ontdooien. Wil ook niet de helft weg moeten gooien. Dus ongeveer zeg maar. Voor een gemiddeld kind :+
Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?

Bram drinkt nu ongeveer 8 voedingen per dag. Per voeding zou hij voor zijn gewicht dan ongeveer 130 cc drinken. Maar als ik 80 aanbiedt drinkt hij die ook weg en dan is hij evengoed gewoon 2 à 2,5 uur tevreden.
pi_123412514
Volgens die formule zou Luuk nu 180/200 "moeten" drinken. k gok zo dat dat 'm niet gaat worden. Ben heel benieuwd hoe hij vandaag op de opvang drinkt.
*poef* nu is het weg
pi_123412602
D & J krijgen nu 70 ml per keer (7 voedingen).
pi_123412762
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?

Bram drinkt nu ongeveer 8 voedingen per dag. Per voeding zou hij voor zijn gewicht dan ongeveer 130 cc drinken. Maar als ik 80 aanbiedt drinkt hij die ook weg en dan is hij evengoed gewoon 2 à 2,5 uur tevreden.
8? Je mag best een voeding minder hoor :+ ;) zegt mijn cb

Ik dacht dat ik op 7 zat maar als ik ga tellen kom ik eigenlijk niet verder dan 6 kom ik nu achter.
pi_123413776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens die formule zou Luuk nu 180/200 "moeten" drinken. k gok zo dat dat 'm niet gaat worden. Ben heel benieuwd hoe hij vandaag op de opvang drinkt.
Die formule geldt voor de eerste 3 maanden.

M. dronk met 8 weken ongeveer 120 cc per keer .
pi_123414511
Luuk was gisteren 3 maanden.
*poef* nu is het weg
pi_123415463
Ik weet niet wat ze M op het kdv hebben gegeven gister en eergisteren, maar hij had tot dusver welgeteld 4 spuitluiers en een hele symfonie van luide scheten. -O-
Ik heb hem wat banaan gegeven nu, kijken of dat wat stopt.
pi_123415645
Bruine bonen? :P

Dinsdag beginnen met babymassage! Er zijn geen andere cursisten tot nu toe dus krijg privéles :)
pi_123416085
Ja, of uien? :?

Leuk, babymassage. Beetje jammer lijkt me alleen wel dat je geen andere mama's gaat leren kennen?
pi_123416618
Estrys, wat sneu dat je baby zo last van de prikjes had. :*
Ontroerend dat je zoon niet bij een ander durfde te spelen.

Zolena succes met het in slaap krijgen van je zoontje.

Wat goed dat jullie de tijd zonder baby zo goed hebben kunnen besteden Sologratia en KJ. Hoe vonden de baby's de dag bij de gastouder?

Babymassage lijkt me leuk. Alvast veel plezier Estrys
pi_123416788
Luuk is weer thuis, en heeft zich voorbeeldig gedragen. Heeft zijn flesjes op, en slapen ging ook goed. Althans, ze heeft hem wakker in bed gelegd en heeft hem niet meer gehoord. Toen ze bij hem ging kijken omdat het tijd werd voor een voeding lag hij om zich heen te kijken. O+
*poef* nu is het weg
pi_123417838
Kj klinkt goed! Altijd fijn als je mini het goeddoet elders.

Estrys wat fijn! En ook nog priveles.. alle aandacht voor jullie!

Djenna dronk met 8 weken 5 x 150. Ze sliep toen (en nog steeds) veel. 6 Voedingen haalden we gewoon niet.

Ik ben net even bij een vriendin wezen koffie leuten zonder Djenna.. ook lekker! Mijn man redt zich prima ... ze heeft alleen maar geslapen al die tijd haha.
pi_123418124
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

8? Je mag best een voeding minder hoor :+ ;) zegt mijn cb

Ik dacht dat ik op 7 zat maar als ik ga tellen kom ik eigenlijk niet verder dan 6 kom ik nu achter.
Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :p
pi_123419065
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :p
Ja precies.
Die wijkverpleegkundige had dat ook tegen Jolie moeten zeggen natuurlijk. Ik ga er niet over hoe vaak ze wil eten. Zij vraagt wij draaien :)
pi_123419116
Grappig ! Ben in 7 maanden tijd nog maar 2x zonder mn baby geweest. Wil niet zonder haar. :@
Ze heeft vandaag 100 gram sperciebonen op en 100 gram banaan met yoghurt. Heerlijk gewandeld in de draagzak *;
Net in bad en nu in bed. *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last

[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 27-02-2013 18:56:46 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123419729
Hmm kz knuffel!
Best confronterend dan idd :*
pi_123420059
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm kz knuffel!
Best confronterend dan idd :*
Thx !
Is niet echt iets voor hier. Maar ach, merk dat ik werkelijk van elke minuut geniet. Dit kadootje heb ik. *;
Ben gewoon helemaal gek op mn meisje.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:22:05 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123421248
quote:
17s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig ! Ben in 7 maanden tijd nog maar 2x zonder mn baby geweest. Wil niet zonder haar. :@
Ze heeft vandaag 100 gram sperciebonen op en 100 gram banaan met yoghurt. Heerlijk gewandeld in de draagzak *;
Net in bad en nu in bed. *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last
:*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123421535
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja precies.
Die wijkverpleegkundige had dat ook tegen Jolie moeten zeggen natuurlijk. Ik ga er niet over hoe vaak ze wil eten. Zij vraagt wij draaien :)
Het is m helemaal niet aan te zien toch?

pi_123421945
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Neuh, :D
hij lijkt echt enorm op zijn vader of niet?
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:34:35 #48
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123422087
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Omg :o
Loopt ie al? :7
pi_123422524
haha geweldig Tico! Ik vind: hoe dikker de baby, hoe beter :D Prachtig toch al die rolletjes, en ze zijn zo zacht O+ En dan die wangetjes! O+ O+

Coco, meis wat heftig. Veel sterkte en geluk. Niet teveel piekeren, wat komt dat komt..

Kz, confronterend ja. Maar wat je zegt, het is een kadootje. Geniet maar lekker van je mini :)

Twink, och germ dat Djenna beter beweegt zonder haar spreiddingetje. Arm ding.

Vandaag op mijn neefje (2) nichtje (8mnd) en F (5mnd zie lijstje ;) ) gepast. Wat een drukte met 3 kindjes :o Ik was bekaf aan het einde van de dag zeg.

F.leur doet het verder erg goed. Slapen overdag gaat steeds beter. Bijvoeding gaat top. Alleen de nachten blijven gebroken.
SPOILER
pi_123422698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb net schandalig lang gedouchet. Geen peuter die gilt, geen baby die honger heeft. Gewoon alleen. Volgende week nog 2 wendagen, dan naar de kapper.
Oh heerlijk, ik had me er ook zo op verheugd, een ochtendje helemaal voor mij, mini zou ook gaan wennen vandaag. Was ik wel aan toe na twee weken te korte slaapjes overdag en een baby die dat nog niet trekt en dus niet te genieten is. En toen kreeg hij dus koorts na de derde serie prikjes... :( Eerste twee keer had hij nergens last van gehad dus ik had me al rijk gerekend. Dat werd dus geen ochtend me-time maar een dag op de bank met een baby die al krijste alsof hij vermoord werd zodra ik bewoog. Heel zielig natuurlijk maar ik baalde er ook wel van. Beetje jammer dat hij door de paracetamol compleet opleefde toen papa thuis kwam en weer instortte toen ik hem naar bed bracht.
pi_123422783
Wow tico, jouw voeding is krachtvoer!

Wat voor maatje heeft hij al?

Mijn meisje krijgt maar 5 flessen op 'n dag. Probeer haar mooi klein te houden. Ze heeft na 8 weken haar geboortepakje weer aangehad, en nog was het ietsjes te groot.

Ander pakje, imo wel leuke foto, gister gemaakt
http://i43.photobucket.co(...)0131_zps75aa8732.jpg
http://i43.photobucket.co(...)0133_zps7723bf27.jpg
pi_123422893
Kleinzusje :*

Kwisted :* vervelend die hormonen

Mineola :* wat sneu voor je kleintje en jammer van jullie dag
pi_123423098
Klein zusje, dat is ook confronterend... :* Fijn dat je van elk moment kan genieten! Lukt mij niet hoor :)

En tico, omg! Wat een beer zeg!

Kwisted, geen tips... Wel herkenbaar, ik krijg ook veel te weinig gedaan naar mijn zin. Maar ik heb me er wel bij neergelegd omdat dat me zonder kind ook al niet lukte. En jee, oppassen op drie kids! Respect! Ik heb wel genoeg aan eentje.
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:57:48 #54
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123423540
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef papillion het volgende:

Mijn meisje krijgt maar 5 flessen op 'n dag. Probeer haar mooi klein te houden.
You're kidding, right? Zonder smiley's komt dit wat vreemd over :D. Lieve foto's!

Wow, Tico, wat een beertje!

Kwisted, klinkt idd als: geef jezelf meer rust en ruimte! Hier probeer ik de weekenden zo rustig mogelijk te houden. Niet alleen voor E maar ook voor ons!

KZ, :*, confronterend idd. Gelukkig heb je je fantastische mini :*
pi_123423662
Bram draagt overwegend 68 boven. Hij heeft het in de lengte en breedte nodig, 62 kruipt omhoog en door die pens blijft dat dan zo hangen. Geen gezicht, dan moet ik de hele dag z'n trui naar beneden trekken. Broeken maat 62.
pi_123423750
Het was 'n grapje natuurlijk. Ben wel vorige week van om de 2 uur voeden naar om de 3,5/4 uur gegaan. Flesvoeding met 4 kilo. Er gaan dan overigens wel flessen in van 150ml.

Met om de 2/3 uur voeden was ze helemaal van slag en huilerig. Nu naar minder flessen maar meer voeding doet ze het veel beter. Overigens ook in combinatie met inbakeren en haar haar rust geven.
pi_123423884
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef papillion het volgende:
Het was 'n grapje natuurlijk. Ben wel vorige week van om de 2 uur voeden naar om de 3,5/4 uur gegaan. Flesvoeding met 4 kilo. Er gaan dan overigens wel flessen in van 150ml.

Met om de 2/3 uur voeden was ze helemaal van slag en huilerig. Nu naar minder flessen maar meer voeding doet ze het veel beter. Overigens ook in combinatie met inbakeren en haar haar rust geven.
Dat hoor je wel vaker! Het is altijd gewoon zoeken wat voor jouw kind werkt. De ene vind 8x een beetje heel fijn en de ander 5x volle fles.
pi_123424010
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat hoor je wel vaker! Het is altijd gewoon zoeken wat voor jouw kind werkt. De ene vind 8x een beetje heel fijn en de ander 5x volle fles.
Ik vind het vooral heel interessant om hier te zien dat het juist zoveel anders ook kan. Geeft wat minder het idee dat ik het soms fout doe omdat iets niet lijkt te gaan zoals het volgens het boekje moet. Al is de verpleegkundige van het CB super tof en denkt ook wel buiten het boekje en juist weer met het boekje als het kan helpen.
pi_123424209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef Ticootje het volgende:
Bram draagt overwegend 68 boven. Hij heeft het in de lengte en breedte nodig, 62 kruipt omhoog en door die pens blijft dat dan zo hangen. Geen gezicht, dan moet ik de hele dag z'n trui naar beneden trekken. Broeken maat 62.
Wauw... Da's hier andersom en ik heb ook geen kleintje (ruim 7 kg). Was het nog gelukt met het Noppies sterrenshirtje trouwens?
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:13:54 #60
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123424634
Mineola, dat vergat ik nog, jouw mini is heerlijk aan het groeien he! Wat goed!

Mijn dame, 7 mnd, draagt nu boven mt 74 en onder mt 68. Korte beentjes O+

As we speak liggen man en kind te slapen. Meisje had net weer 38,3 ;( en ze voelt zich zo rot. Heeft haast geen stem meer. Paracetamolletje gegeven en ze ligt nu rustig te slapen sinds 18:15. Fijn! Ik ga zo ook maar...3 nachten met maar 3 uurtjes slaap hakken er toch wel in :O
pi_123424923
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:08 schreef Mineola het volgende:

[..]

Wauw... Da's hier andersom en ik heb ook geen kleintje (ruim 7 kg). Was het nog gelukt met het Noppies sterrenshirtje trouwens?
Nee dat was een 62. Noppies valt klein dus dat durfde ik al niet meer.

Draagt de jouwe 62 boven? Hij is zeker ouder? En dus wat langer en slanker. Het komt bij Bram echt omdat hij gewoon een dikke buik heeft.
pi_123424967
Het is echt een knop omzetten kwisted. Wij hadden na Mex ook zo druk..elke keer kwam er visite echt maanden lang, dus elke keer het huis spik en span, iedereen vroeg of we dan ook een keertje bij hun kwamen, gingen we ook allemaal doen, helemaal gek werd ik.

Waar ik vroeger vond dat je gewoon door moest leven met kinderen, dus mee naar restaurants, visite en slapend weer mee naar huis ben ik nu helemaal omgedraaid, half 7 zijn wij meestal weer thuis en gaan we de kinderen op bed leggen. dat werkt gewoon veel beter.
Als er iemand komt en het is rommel of ik loop in mijn pyjama in de supermarkt, jammer dan. Liever dan kinderen die overprikkeld zijn of geen normale maaltijd hebben gehad.

prima toch papilion, je hebt gelijk elk kind doet het anders. Bij Mex zat ik ook snel op 4 flessen van 210, echt een schande volgens velen, maar was voor hem het beste...anders dronk ie nog veel meer.

oh nog steeds ziek soesa, hoop dat je vannacht lekker kunt slapen!

kleinzusje :*

Heb vandaag een kapje aan Nena gegeven, ze had niet veel op, maar heeft wel lekekr gesabbeld en ze had er erg veel lol mee.
Groentehap hoefde ze niet.
  woensdag 27 februari 2013 @ 20:19:40 #63
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123425047
Ach Kwisted wat lastig joh :* Toch is het belangrijk om dan eens af en toe nee te zeggen (al is het maar voor jezelf, dat een keer het huis níet aan kant is).. de wereld vergaat echt niet! :* en supermamma's (die altijd overal goed in zijn etc) bestaan niet, die doen ook maar alsof.. Echt :) en bedenk waar jij gelukkig van wordt. Even lekker in loungebroek op de bank hangen kan ook een dag lekker zijn! (doe het hier nog regelmatig!)
pi_123425129
Bij mijn eerste stelde ik m'n hele doen en laten in op het kind. Veel thuis, steeds vaker alleen ook. Bij leyla helemaal.

Nu pak ik Bram gewoon in en doe ik waar ik zin in heb. Hij slaapt toch wel.
pi_123425689
Jullie zijn lief en ik kijk voetbal :*

Soesa: beterschap voor je meisje en jij lekker bijslapen ! Ziek zijn kan ook een groeisprint aankondigen. Mn meisje is bijna beter en kan opeens ook veel meer. Meer "praten" , opdrukken, kontje omhoog, beentjes onder haar buik duwen. Acheruit kruipen.

Tico: Fijn dat je met Bram zo relaxed bent. Hier een middenweg. Veel rust, maar ook veel ondernemen.

Kwisted: idd wat troeta zegt. eens ! beter jij ontspannen en rust in de tent, dan alles "perfect willen hebben". Makkelijker gezegd dan gedaan misschien ?
pi_123425945
Tico: ik heb nog een winterjas voor Bram maat 68 :D O+
pi_123426366
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee dat was een 62. Noppies valt klein dus dat durfde ik al niet meer.

Draagt de jouwe 62 boven? Hij is zeker ouder? En dus wat langer en slanker. Het komt bij Bram echt omdat hij gewoon een dikke buik heeft.
Ah ok. Hij is ruim vier maanden nu en 65 cm. Hij draagt pakjes in 68 (lange romp), broekjes in 62 en vooral 68 en bovenkleding in vooral 62 (ook Noppies).

Die bolle buik had de mijne ook toen hij 2 maanden was, volgens mij droeg hij toen al 62 broekjes. Daarna schoot hij meer de lengte in en werd hij smaller.
pi_123426492
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:38 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ah ok. Hij is ruim vier maanden nu en 65 cm. Hij draagt pakjes in 68 (lange romp), broekjes in 62 en vooral 68 en bovenkleding in vooral 62 (ook Noppies).

Die bolle buik had de mijne ook toen hij 2 maanden was, volgens mij droeg hij toen al 62 broekjes. Daarna schoot hij meer de lengte in en werd hij smaller.
Dat verwacht ik ook hoor, dat we straks de lengte in gaan en dat het onwijze spek wel verdwijnt.
pi_123426686
Mijn dame.groeit opeens hard.
Begint opeens uit dr 62/68 rompers te.groeien, gaat nu richting 74 kwa.shirtjes.
Ze.was eind januari 66 cm en 7300 gram.

Hier is t regelmatig een zooi, nou zit t schoonmaken me ook niet in t.bloed.Probeer t aan t eind van de dag opgeruimd te hebben en is t een keer wat minder netjes is t jammer. 15 uur later is t toch voor niks geweest :+
pi_123426774
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mijn dame.groeit opeens hard.
Begint opeens uit dr 62/68 rompers te.groeien, gaat nu richting 74.
Hier is t regelmatig een zooi, nou zit t schoonmaken me ook niet in t.bloed.Probeer t aan t eind van de dag opgeruimd te hebben en is t een keer wat minder netjes is t jammer. 15 uur later is t toch voor niks geweest :+
Hier ook ! :D
pi_123427141
Mineola herkenbaar! Met twee maanden een dikke kerstmannenpens maar ineens schoot ze weer de hoogte in.

Mijn meisje heeft al de hele dag een droge hoest. Overdag sliep ze prima.. vanavond was het een ramp. Ze hoestte zichzelf de hele tijd wakker. Nu is het stil .. heb ook druppels gekregen van een vriendin.. mocht het toch te gek worden vannacht.

Kwisted meis .. je legt de lat zo ontzettend hoog lijkt het wel. En wat Enf zegt ... supernama's bestaan niet. Of ze rennen zichzelf gigantisch voorbij. Blijf goed op jezelf letten meisje :*

Coco morgen is die longfoto toch he? Ik duim voor een goede/onschuldige uitslag.
pi_123427317
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:51 schreef Twinkle20 het volgende:
Mineola herkenbaar! Met twee maanden een dikke kerstmannenpens maar ineens schoot ze weer de hoogte in.

Daar hebben we dus inderdaad zo'n gezellige kerstfoto van gemaakt, met muts en al :+
pi_123427403
Mineola we lijken echt bijna gelijk op te gaan qua fases :)

Hier is het slapen overdag sinds vorige week weer super na een dip. Hoop dat bij jou ook weer komt zodat je zelf wat bij kunt tanken.

En kwisted.. drie kinderen in die leeftijd.. wat een gezelligheid en drukte! :o
pi_123427418
Beterschap tante soesa!

Wat een knapperd ticootje! Lekker beertje O+

Kleinzusje :* !

Kwisted :* denk goed om jezelf, je hoeft geen supermama/supervrouw/supervriendin/supercollega/superdochter-zus-etc te zijn.. Gewoon jij moet goed zijn :* en daar hoort nee zeggen & tijd voor jezelf/je gezin ook bij.
Soms heb ik ook stress, door allemaal verjaardagen en mensen die S willen zien of mensen die lang blijven plakken omdat ik toch wel de hele dag thuis ben. Soms moet ik dan zeggen dat ik eventjes m'n eigen ding ga doen, omdat ik anders van 10 tot 17 mensen over de vloer heb. Je hebt nu een prioriteit en dat is F, natuurlijk willen mensen je mooie meid zien, maar je hebt rust nodig anders kun jij zelf niet eens meer genieten en dat is zonde!
pi_123428264
Jippie. We zitten weer in deel 155 *O*

KJ wat fijn dat Luuk zich zo voorbeeldig heeft gedragen

KZ, dat lijkt me zeker moeilijk. :*

Tico ik vind jouw zoon zo geweldig. Wat een beertje O+

Kwisted wat verwacht jij veel van jezelf. :*

Mineola :* voor je vermoeiende dag

Papillion wat een schatje O+

Tante Soesa ik hoop dat je vannacht een betere nacht hebt.

Mijn meisje slaapt nu heerlijk. Ik heb zo'n babyfoon met camera en ik vind het zo geweldig om naar haar te kijken dan.
pi_123429279
Leuk om uren naar je slapendeini te kijken he Omen
pi_123429369
Hoi, ik kom me hier melden en ga kijken of het me lukt om mee te praten.
Twee weken geleden is Kyan geboren en hij doet het echt super. Heel anders dan zijn grote broer. Zijn hobby is slapen, hij doet niet anders. Voeden op verzoek is er niet bij, want hij slaapt als we hem niet wakker maken.
Hij groeit goed en gaat nu al overal mee naar toe. We horen hem alleen als hij last heeft van krampjes heeft.

Ik herstel ook snel, daardoor vergeet ik weleens dat het pas twee weken geleden is dat ik ben bevallen en wil ik al snel te veel. Zo heb ik maandag eerst het huis schoongemaakt, daarna nog drie uur in de dierentuin gelopen om vervolgens 's avonds uit eten te gaan. Dat was toch wel pittig merkte ik toen ik in bed lag.

Ik vind het wel druk met de oudste er zo bij, dus hopelijk kan ik het hier een beetje bijhouden.
pi_123429819
Hey daar ben je!
Doe eens een foto van je mini O+ (mag ook ergens anders ;))
pi_123430513
As welkom!

Hoe oud is grote broer?

Fijn zon goede slaper!
  woensdag 27 februari 2013 @ 21:56:43 #80
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123431215
KZ, als je dit leest... want ook ik (als lurker nog wel) mis het lijstje :D
Isis - D.avid - 08-01-13 - broertje van O.livia (16-6-11)

Coco, wat een achtbaan :* , ik duim voor je

Hier gaat het allemaal niet zo best. Ik ben voor mijzelf maandag bij de HA geweest en heb oxazepam voorgeschreven gekregen en ga komende maandag voor een intake naar een psycholoog. Vandaag voor het eerst een oxazepam ingenomen en dat vond ik erg prettig, het neemt echt wat spanning weg waardoor de situatie hier thuis beter te handelen is.

Tevens vanmorgen aan de alarmbel getrokken bij de HA voor D.avid en deze heeft direct een afspraak voor ons bij de kinderarts geregeld waar we direct vanmiddag naar toe mochten (top geregeld door de HA ^O^ ). Deze constateerde dat hij inderdaad enorm gespannen en onrustig is en beaamde ons gevoel dat hij ergens last van heeft en niet 'zomaar' een huilbaby is. Net als wij denkt zij aan verborgen reflux of koemelk/eiwit allergie. We konden kiezen... ofwel een opname in het ZH voor minimaal 5 dagen voor observatie, ofwel zelf starten met reflux medicijnen (nexium) en maandag een belafspraak om te evalueren hoe het gaat. Indien we voor die tijd vinden dat het niet gaat, mogen we 24 x 7 bellen en kan hij alsnog direct worden opgenomen.

Overigens ook nog onder behandeling bij de osteopaat vanwege de onrust en een sterke voorkeurshouding en hiervoor ook bij de kinderfysio die vandaag een meting van zijn hoofdje heeft gedaan. Volgende week hiervan de uitslag, maar duidelijk is al dat er werk aan de winkel is. We zijn al druk met oefeningen en een zijslaper en hopen dat een helm daarmee vermeden kan worden, maar daar is nu nog niets over te zeggen.

Al met al dus een hoop toestanden... Ik hoop zo dat de medicijnen aanslaan en dat het huilen (lees krijsen met een hoofdletter K) snel minder wordt, voor hem, maar ook voor de rest van ons gezin, het trekt echt een enorme wissel op iedereen :{ .

[ Bericht 0% gewijzigd door __Isis__ op 28-02-2013 13:44:53 ]
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123431685
@bodpa: nou bijna 10 maanden is helemaal nog geen jaar oud. Kop in zand stopt. En hij begint met L. Idd.

Mijn baby trekt zich overal aan op. Vanochtend aan de keukentrolley en dondert prompt om met keukentrolley over zich heen. Hij trekt zich overal aan op op zijn knietjes en tot staan, soms voorovergebogen. En vanavond ging hij uit staan positie zitten en liggen en bleef ook even goed zelfstandig zitten.

Nu even bijlezen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_123431699
Jeetje Isis, dat is nogal wat voor 1 week.

Fijn dat je zelf goed op de medicatie reageert en je snel bij een psycholoog terecht kan.

Hoop dat David goed op de nexium reageert want het lijkt me vreselijk om te zien dat je kindje er zoveel last van heeft zonder iets te kunnen doen.

pi_123432626
Even kort sterkte voor Coco. Ik duim dat morgen alles goed is.

Jeetje Isis, dat is best heftig. Sterkte voor jezelf en ik hoop dat de Nexium David helpt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:22:51 #84
265732 Keshet
pi_123432909
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 20:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hier is t regelmatig een zooi, nou zit t schoonmaken me ook niet in t.bloed.Probeer t aan t eind van de dag opgeruimd te hebben en is t een keer wat minder netjes is t jammer. 15 uur minuten later is t toch voor niks geweest :+
:7
pi_123433180
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:22 schreef Keshet het volgende:

[..]

:7
Als.ik overdag opruim idd ;(
pi_123433272
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Tinuviel het volgende:
@bodpa: nou bijna 10 maanden is helemaal nog geen jaar oud. Kop in zand stopt. En hij begint met L. Idd.

Mijn baby trekt zich overal aan op. Vanochtend aan de keukentrolley en dondert prompt om met keukentrolley over zich heen. Hij trekt zich overal aan op op zijn knietjes en tot staan, soms voorovergebogen. En vanavond ging hij uit staan positie zitten en liggen en bleef ook even goed zelfstandig zitten.

Nu even bijlezen.
Je had in je berichtje gezet dat ie van 9-3 is, dus vandaar de verwarring denk ik.
(of heb je dat ondertussen al aangepast).
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:29:04 #87
265732 Keshet
pi_123433291
Isis, wat ontzettend rot voor jullie dat je kereltje zich zo rot voelt en dat jij je ook zo slecht voelt. Dapper dat je om hulp hebt gevraagd voor jezelf! Succes alvast voor maandag! :*

Welkom met je mooierd As! *O*
Enne, doe je een béétje rustig aan. :D

Mijn kleinebabietjestijd zit erop. :'( Morgen mijn laatste vrije dag; vrijdag ga ik weer aan het werk! Ik heb er zo'n zin in en aan de andere kant totaal niet. Ik zal m'n bonkie best missen als ik aan het werk ben!
Verder gaat het hier prima. Hij eet, slaapt en lacht.
Kennen jullie dat gevoel, dat je zo ontzettend gelukkig bent dat je denkt dat je niet gelukkigerderder kan worden en dat er dan iets gebeurt en je toch nog een beetje meer geluk voelt?
SPOILER
pi_123433436
Keshet je.spoiler _O-
En t stukje ervoor O+
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:31:33 #89
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123433520
Uhm, Sonnetje & Kz, jullie mini's zijn toch ouder dan die van mij? (zit mobiel dus kan geen lijstje spieken xD) hier gaat mevrouw ook uit de rompers 62/68, thank god for rompers van petit bateau! (gekregen, is mt 68).. Jurkjes van de hema in 74 zitten al prima :o oh, en maat 4 luiers van de kruitvat ook.. Gaat zo hard!!
pi_123433818
Enfermera, mijn dame is van 29-7 :D
68 van h&m zit goed nu. Luiers heeft ze op zich nog maat 3, maar ben nu met mn laatse pak bezig en dan over naar 4, kan ook prima.

Moet even kijken wat ik heb en wat weg kan, kast is nogal vol :X
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:36:50 #91
265732 Keshet
pi_123433932
Jongensspul in maatje 68 is hier ook al wel zo'n beetje welkom. :@ Vooral rompertjes! Dus als iemand binnenkort gaat verkopen: Denk aan mij!
Voordat anderen me weer voor zijn. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Keshet op 27-02-2013 22:48:28 ]
pi_123434676
Wiew, 68, jullie halen me allemaal in! :+
pi_123434683
Ik heb net in v&a een oproepje gedaan voor jumpsuits...
*poef* nu is het weg
  woensdag 27 februari 2013 @ 22:50:54 #94
265732 Keshet
pi_123434991
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Wiew, 68, jullie halen me allemaal in! :+
Dit is een jumpsuitje in maat 6 maanden. Ok, Frans merk enzo, maar toch. Kijk dan hoe strak die knoopjes staan. :D

SPOILER
pi_123435101
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Keshet het volgende:

[..]

Dit is een jumpsuitje in maat 6 maanden. Ok, Frans merk enzo, maar toch. Kijk dan hoe strak die knoopjes staan. :D

SPOILER
:D die komt de oorlog wel door!
pi_123435216
Isis.. heftige tijden bij jou. Fijn dat de medici zo voor jullie klaar staan en dat je daar t.a.t. op terug kan vallen. Hopelijk komen jullie er snel achter waarom mini zo onrustig is.

En oxazepam is idd edn geweldig middel om snel iets relaxter te worden. Hoop dat ook jij je snel weer wat prettiger gaat voelen. Sterkte en veel succes! :*
pi_123435405
Isis, ik heb weinig wijze woorden voor je, maar wil je wel even een :* geven (niet dat je daar ook maar iets aan hebt ofzo)

Keshet, wat is ie toch ook leuk!

SPOILER
*poef* nu is het weg
pi_123439834
As welkom. Alweer 2 weken. Wat gaat dat snel.

Isis wat knap dat je aan de bel hebt getrokken. En wat heftig allemaal. Ik hoop zo dat de ondernomen acties effect gaan hebben. Heel veel sterkte. :*

Tinu wat knap van je kleine mannetje O+

Whahaha Keshet. Je spoiler. Ben dan zo blij dat de mijne een meisje is. Geniet morgen maar van je laatste dag verlof.

En ik zag nog 2 schattige foto's O+
pi_123440562
Nogmaals thx dames. Das lief :*

As welkom ! Wil je in de lijst ? :P

Keshet: Wat een scheetje ! Pracht kereltje zo te zien. Ja dat geluk ken ik ja. *;

Enf: Mijn meisje gaat super gemiddeld. Volgens het boekje/lijstje het zal ;) . Ze past nu in 68 ! Maar 74 kan ook al. Ligt aan het merk. Na 6 maanden ( ze is nu 7 + 9) gaat het hard ! hier.
H&M 68 zit prima. Zeeman 74 ook ! Moonkids is veel 74 nog te groot , maar heb van MK wel 1 jurkje maat 74 wat super is ! enz enz. (off topic *; kleertjes, tis my 2elove)

Ik had alles bewaard, maar toen we definitief te horen kregen dat we uitbehandeld zijn ben ik alles aan het verkopen. Dat is emo maar ook goed. Heb mooie jumpsuitjes en spulletjes in grotere maten gekocht en al mn kleine maatjes op inet gegooid ! ^O^ Al veel mensen blij kunnen maken. Zelfs met een starterspakket van 50 rompers/broekjes etc.

Raar hoor ! Maar zal wel helend werken. :+

Isis: dapper, pittig en zwaar. Ga niet te lang door met die oxa. Is even fijn maar vlakt zo af. Voor nu prima, geeft rust. Erg naar zo'n ventje met pijn ? of wat het ook mag zijn ? Onzeker en vermoeiend. kus ! :* Zet je in de lijst ! ( stuur me even een PM mocht ik het vergeten, nu te moe)

Tinu: Ik heb idd 9-3 staan. Klopt dat niet ???? Ben het even kwijt ??

Rest: O+

Kleine meid lag al te slapen vanaf 18.00 uur. Net laatste fles gegeven, maar hoor haar beetje piepen nog. Daarom even er uit gebleven om te relaxen.

Coco: veel sterkte morgen ! Ik duim !

Vergeet ik Luuk. Die ligt daar goddelijk op een hertjesretromat ! *;

[ Bericht 2% gewijzigd door kleinzusje op 28-02-2013 00:41:07 ]
pi_123443190
Dank Son vandaar. Geboortedatum van mijn knul, L. Moet idd 9-5-2012 zijn. Heb ik met mijn suffe kop gewoon een verkeerd datum aangegeven.

Wow, wat een grote kindjes. De mijne past met 9,5 maand nog in maat 74 grotendeels, anders maat 80.

Keshet, je verhaal en spoiler, haha. En wat een schatje hen je daar zeg!

Kz, dikke :*, lijkt me erg moeilijk dat het niet kan als je het zo graag wil.

As, welkom en gefeliciteerd *G*. Wow, gun je jezelf wel een beetje rust zeg!

Kj, wat een schatje. Leuk kleed met de bambi's en leuke jumpsuit.

Hier niet zo'n supernacht. Ventje is erg onrustig geweest. De nacht, dat ik weg was sliep hij van 23-6.45. Zie ik niet zo snel geburen als ik thuis ben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123443244
Ik heb t elk uur zien worden vannacht :'-(
pi_123443257
Ah, Tinu vandaar! Ik dacht al dat er veel minder tijd tussen onze tweede zoons zat. Onze oudste zoons schelen ook maar een maand ofzo, vindt het erg grappig dat dat voor de jongsten ook op gaat.

Coco: sterkte!

Isis: Ik hoop dat het snel beter wordt, voor jullie allemaal.
pi_123443314
Typisch is dat he tinu. Ben je een keer niet in de buuet.. slapen ze de hele nacht.

Kwis :*.. kwam het door F of kon e zelf de slaap niet vatten?
pi_123443933
oh maat 74 sonnetje, pfff, dat is alweer zo groot:D
Hier gaan er ook al dingen strak zitten heb ik het idee, maar dat zijn de maat 68 die klein vallen!! :+

Keshe wat heeft hij een vrolijk gezichtje!

Poeh, heftig Isis, veel sterkte!!

Druk mannetje heb je tinuviel!

oh As, welkom! En doe wat rustiger aan hoor! Ik dacht bij elke foto op fb, wat doe je!!!
Ook al kan je het lichamelijk aan, je hoofd moet ook wat leeg he.
En graag meer foto's spammen van Kyan!! :P
pi_123444032
Kwisted :*

Tinu zal je altijd zien dat je kind doorslaapt als je er niet bent
pi_123444259
Tis hier ook voornamelijk groot vallende 68, klein vallende 74 hoor :D
Maar aangezien ze best eeb tijd in 62 zat vliegt ze opeens zo door 68 heen
pi_123444289
hmmm, ik ga maat 74 maar eens wassen en klaarleggen..
pi_123444306
Gmogge!

Ik weet niet wat het is, maar het is hier woest druk steeds. Eerste keer sinds vrijdag dat ik de laptop aanraak, dus ik lees ff dit topic bij ;)

Mijn ukkie groeit lekker door en is uberschattig ;) maat 62 :)
pi_123444458
Coco :* denk aan jullie

Wat goed Tinu! *O*
en minder van het slapen

Kwisted :*

Vanmiddag kennismaking met onze gastouder, spannend. Mijn vriend komt thuis want ik wil dat hij ook ervaart of hij het iets voor S vind.
pi_123445094
Hier wordt maat 44 al bijna te klein. Maat 50 valt voor veel merken nog te groot dus gister maar bij zeeman en wibra eea ingeslagen.

En vandaag zijn ze een week thuis. En gaan ze ook over naar hun eigen kamer. Teveel herrie :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:41:18 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123447089
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Enfermera, mijn dame is van 29-7 :D
68 van h&m zit goed nu. Luiers heeft ze op zich nog maat 3, maar ben nu met mn laatse pak bezig en dan over naar 4, kan ook prima.

Moet even kijken wat ik heb en wat weg kan, kast is nogal vol :X
Lol :D
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 22:50 schreef Keshet het volgende:

[..]

SPOILER
O+ :D

KZ: hihi leuk :D Fijn dat je mensen ook blij kunt maken met je oude kleertjes! :* Helpt denk ik ook wel een beetje om het rouwproces af te sluiten of niet? :)

Gister een geweeeeeeeeeldig filmpje van mijn meisje op het kleed gemaakt, waar ze op dr buik ligt _O- ze is zowat aan het schaterlachen, zo lief *;

Kwis wat naar zeg :*

Kyara XD ja zijn het zulke herrieschoppers? :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 10:47:21 #112
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123447297
Coco, sterkte en succes vandaag!

@Isis, 't is allemaal wat zeg! :o
Wordt je van oxazepam niet ontzettend duf? Of gewoon wat meer 'relaxt' (als in, boeiend, fuck it, ofzo?)
Ik kan me daar niet echt een voorstelling van maken namelijk :@

(Ik kon gisteravond weer niet goed in slaap komen, onrustig, had ook het idee dat ik weer hartkloppingen had, beetje benauwd...gewoon klote dus. en ik voel me nu nog niet helemaal happy)
pi_123447640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef PureEvil het volgende:
Coco, sterkte en succes vandaag!

Wordt je van oxazepam niet ontzettend duf? Of gewoon wat meer 'relaxt' (als in, boeiend, fuck it, ofzo?)

(Ik kon gisteravond weer niet goed in slaap komen, onrustig, had ook het idee dat ik weer hartkloppingen had, beetje benauwd...gewoon klote dus. en ik voel me nu nog niet helemaal happy)
Oxazepam werd ik zo duf als een konijn van. Niet grappig.
pi_123447672
Isis wat heftig, sterkte voor jou. hopelijk kan je bij de psycholoog snel terecht voor behandeling. Ik had bij de oudste ook een intake, kon ik 6 maanden later terecht :( uiteindelijk bij haptotherapie terecht gekomen.

Wij hebben ook ieder uur gezien vannacht. Even oudste weggebracht en een uurtje samen met Jolie geslapen. Heerlijk. Belt mijn schoonmoeder me wakker. Of ik straks thuis ben. Nee he, daar heb ik nu echt geen zin in.
pi_123448109
Oxazepam werd ik vooral rustiger van maar niet duf. Evengoed geen auto besturen en zulks :)
pi_123449034
Isis, PE, Kwisted :*

Hier maat 74 onder en vaak nog 68 boven. Jumpsuits zijn ook niet handig voor mijn uk ;(. Tegen de tijd dat het bovenlijf goed zit, zijn de benen al hoog water. Maar ze zijn zo leuk!!!

Kyara, toch maar naar de eigen kamer :D. Ik kan me ook nog zo goed herinneren dat mijn mini zo reutelde in zijn slaap. Ik vond het wel schattig :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:49:58 #117
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123449527
Vanaf vandaag moet ik de kamerdeur dichthouden....Mevrouw kan de trap op klimmen:

SPOILER
pi_123449614
Ik weet niet wat t is maar F wordt steeds vaker wakker snachts. Soms huilt ze 7min (ik time..lijkt uren te duren die minuten!) soms is t honger, soms speentje kwijt. Vanaf 4-5uur oogt ze klaarwakker, dan voedt ik omdat ze daar slaperig van wordt. Meestal ligt ze dan naast me tot we uit bed gaan. Met gekriebel en geaaid kan ik t dan rekken tot 7-8u. Ik ga savonds wel vroeg naar bed, dat scheelt. Meestal begint t pas rond 2uur ofzo. Waar is de tijd dat ze doorsliep nou gebleven.
pi_123449696
Pe, tijd voor n traphekje. Dat kontje hihi. Lief broekje!
pi_123450585
Pe wat een vooruitgang!

Kwisted .. lastig. Ik zou willen dat ik de oplossing voor je had.

Hier schijnt het zonnetje!

Ik vond Djenna vanmorgen op een andere plek dan waar ik haargisteravond heb achtergelaten. Ergens wel blij.. blijkbaar kan ze zich dan toch voortbewegen met de spreidbroek :)
pi_123451183
mag ik (weer) even lomp binnen komen vallen met mn meisje?
Zomaar opeens is ze al 6 maanden en een beetje!
Ze doet het geweldig! Heerlijk om te zien ook hoe verliefd dr broers en zus op dr zijn

Alles blijft enorm veel energie vreten, maar het is puur genieten!

SPOILER
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:41:51 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_123451248
Mooie gup, vamp <3

PE, had je der kunnen vangen als ze was uitgegleden? Just asking :P
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_123451631
Vamp O+ Ik kan me niet eens half voorstellen hoe druk jij het moet hebben :o ;)

PE, wat schattig dat kleine meisje de trap op! Wel gevaarlijk ja!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:58:15 #124
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123451809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:41 schreef RockabeIIa het volgende:

PE, had je der kunnen vangen als ze was uitgegleden? Just asking :P
Jazeker wel ;)

Leuke foto's & lief kindje Vamperotica! O+
pi_123452384
PE wat knap! Lekker ondernemend

Vamp O+ wat een schatje!

Vermoeiend kwisted :*

S stond net op een loopfiets/wandelding (kunt het zitje zo uit elkaar schuiven dat ze erachter kan lopen, voorop zit een soort opvangbakje waar ze ballen in kan gooien en dan komt er een hip muziekje :') gekregen van schoonzus, lief) en klom zo op de leuning van de bank! Deed ze heel snel ik zat er gelukkig vlakbij.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:52:23 #126
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123453930
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:47 schreef PureEvil het volgende:

Ik heb gisteren eerst een halfje genomen, maar daar merkte ik niets van, dus zoals voorgeschreven een uur later de andere helft genomen. Expres gister gedaan omdat mijn vriend toen ook thuis was. Ik ga niet experimenteren in m'n eentje met een baby erbij :7 .

Ik werd er helemaal niet duf van, maar inderdaad minder gespannen. Ook niet fuck-it ontspannen, maar gewoon wel prettig. Ik kon er juist helderder door blijven denken en beter relativeren. Ik heb me sowieso voorgenomen om het alleen in te nemen als het niet gaat en ik het gevoel heb dat het beter voor mij (dus voor D.avid) is als ik wat minder gespannen ben. Vandaag weer een dag alleen met hem en ondanks een paar flinke krijsuren (hij is helemaal schor :{ ) gaat het redelijk goed met me (zonder oxazepam dus) ^O^ .

We hopen zoooo enorm dat de nexium gaat helpen, dit is zo enorm zielig... :'(
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123454166
Bodpa, leuk, ik dm je nog even.

Twink, ze komt toch vooruit!

PE, wow idd traphekje of deur dicht.

Vamp mooie meid heb je.

Zoe, spannend, ben benieuwd. Hebben jullie nog afspraken met andere gastouders?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123454813
Isis ik hoop met je mee dat het gaat helpen.

Hier overleg gehad met de huisarts en hebben herhalingsrecept gekregen voor de omeprazol. Volgens het cb hoorde ze dat niet vaak omeprazol. Nou ja de huisarts zal wel weten wat ze voorschrijft. En het werkt. Alleen moeten we het oplossen in een beetje water en geven op een lepeltje. Dat spul is wat paarsig van kleur en gaat dus niet meer uit je kleren. :( en ze probeert zoveel mogelijk uit te spugen natuurlijk.
pi_123455171
Luuk is weer goed gekeurd bij het cb. 7110 gram en 64 cm. Hij gaat lekker. Hij heeft het even uitgegild bij de prikken, maar was zo rustig. Vorige keer kreeg hij na een uur of 3 last, nu is het 3 uur geleden en is het nog rustig. Ik ben benieuwd.
*poef* nu is het weg
pi_123456618
*O*

Leververvetting en misschien iets van galblaas ontstekingen, gerelateerd aan mijn vele medicijngebruik en colitis ulcerosa. Krijg waarschijnlijk nog vervolgonderzoek, maar het is in ieder geval niet zo erg als ik vreesde *O*
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:59:16 #131
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123456812
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
*O*

Leververvetting en misschien iets van galblaas ontstekingen, gerelateerd aan mijn vele medicijngebruik en colitis ulcerosa. Krijg waarschijnlijk nog vervolgonderzoek, maar het is in ieder geval niet zo erg als ik vreesde *O*
Gelukkig!
pi_123456860
Fijn!!
pi_123456894
Wat fijn Coco!

Wat is het lekker buiten trouwens. Net oudste van school opgehaald. En naar huis gelopen, duurt een eeuwigheid, komen we thuis allemaal stenen in zijn zak en takken verzameld onderweg O+ en Jolie slaapt heerlijk de hele dag al. Heerlijk genieten vandaag
pi_123456952
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk is weer goed gekeurd bij het cb. 7110 gram en 64 cm. Hij gaat lekker. Hij heeft het even uitgegild bij de prikken, maar was zo rustig. Vorige keer kreeg hij na een uur of 3 last, nu is het 3 uur geleden en is het nog rustig. Ik ben benieuwd.
Wow hij is gewoon bijna even groot als mijn dame een maand geleden was.
pi_123456991
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:23 schreef kaatjejannie het volgende:
Zware botten?
pi_123457373
Coco wat een opluchting! *O*
pi_123457407
Coco, wat een opluchting..
*poef* nu is het weg
pi_123457444
Hier ook een klein spekkie hoor... Al kruipt ze steeds meer naar de middenlijn...

Laatste meting was op 4-02 ( toen was ze ongeveer 5 en n halve maand)

pi_123457516
Oh, Coco...Ik heb niet helemaal meegekregen wat er aan de hand was, maar *O* voor de opluchting!
pi_123457577
ff een trotse mama update:

Noa was bij de geboorte 3290 en de eerste wk afgevallen tot 2979 omdat de bv wat langzaam op gang kwam, melk (tsr) gaat nu soms te snel :') . Ze is vandaag gewogen op cb en ze zit nu (3wk oud) op 3840 op volledige bv *O*
pi_123457705
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
*O*

Opluchting2 *O*

Dit klinkt als iets dat weliswaar heel vervelend is, maar wel tot op zeker hoogte opgelost kan worden. Beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123458854
Coco wat een opluchting!
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:40:40 #143
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123458867
PE omg! :o Wat een klimgeit! O+

Kwis miss sprongetje?

Vamp O+

Isis :*

Coco wat fijn!!! Oh wat een goed nieuws :D Idd, dat kan, je hebt met colitis meer kans op galwegontstekingen.. dat was ik ff vergeten. Maar wat een fijn nieuws joh! :D

Logi wat fijn O+ lastig he, dat snelle tsr..
pi_123459915
Fijn Coco!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_123460954
Wat fijn Coco!

Mooie foto's Vamp! En je meisje alweer 6 maanden! Gaat snel! ik mis steeds een a in je meisjes naam ;)

PE, je dametje gaat goed!
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:39:49 #146
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123461756
Oh Coco wat een goed nieuws!! *O*

En verder alles gelezen, maar weinig onthouden. Solly :+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123461915
Coco wat een opluchting. *O*

Vamp wat een schatje heb je O+

Pe, wat een waaghals zeg. Echt hele leuke foto's
  donderdag 28 februari 2013 @ 16:50:18 #148
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_123462280
*O* voor Coco *O*
pi_123463279
Hallo iedereen,

Stiekem kom ik mij hier ook maar eens melden. Ik wou mij 7 weken geleden al aanmelden (toen mijn verlof begon), maar toen beviel ik opeens onverwacht 5 weken te vroeg.
Het is er toen niet meer van gekomen, maar ik vind het nu eigelijk wel leuk om mee te praten en ervaringen te vergelijken!
Mijn kleine zoontje is half januari geboren en nu dus al 6,5 weekjes oud, terwijl ik had verwacht over tijd te gaan lopen en dus pas deze week moeder te worden :)
Hij woog vorige week bij het kinderarts 3300 gram, dus het is echt nog een klein ventje.

Nou ik heb verder nog niet echt meegelezen (ja in januari, maar om daar nu nog op te reageren ;) ) maar dat zal ik vanaf nu ook doen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:16:16 #150
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123463406
Loj welkom! Och wat een poppetje nog zeg O+
pi_123464107
Coco: Wat fijn ! wat een opluchting !!! *O*

Tinu: Thx !! :*
Zal het veranderen in de lijst. Later ! Waarom slaapt die kleine minder goed als jij er bent ?

Kwisted en Estrys: Wat vermoeiend meiden, elk uur.pfffff ! c_/

Free: gaat ook al rap, maatje 62. Fijn ! ^O^

Zoe: En, hoe was de gastouder ? Kwam ze bij jullie thuis ? Wat wordt ze groot meid. Loopding....super ! ^O^

Kyara: maat 50 nog te groot, hoe lief ! Eigen kamer, wat een stap ! *;

Enf: Dat helpt idd. Ik bewaar een paar kleertjes (1e pakje/1e romper) rest gaat weg. Fijn als anderen er wat aan hebben. Ben zelf erg trots op mn kleertjes.

Leuk van dat filmpje. Wel opslaan he ! Op harde externe schijf !!!!!!!!! *O*

PE: Rottig dat die hartkloppingen blijven. bah ! oef wat wordt ze groot, de trap op, super meid. Wat een megaschattige foto’s ! :*

Kwisted: was hier ook bij 4-5 maanden. :z

Twink: Maar wel in haar bed nog, neem ik aan, hahahaha. ;)

Vamp: Tuurlijk ! Die laatste foto, smelt ! O+

Ach Isis, wat zwaar. Heb echt met je te doen en met die kleine. Gelukkig valt de oxa goed. Het idee dat je wat hebt dat helpt scheelt misschien ook. :*

KJ: Mooie stats ! Hij is net zo zwaar als mijn meisje nu. :P

Logi: Super !!! *O*

Loj: Welkom met je mini ventje ! *O*
pi_123464157
Soesa: Is ze vandaag nog ziek ?
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:41:38 #153
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123464506
Klopt helemaal KZ! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123464577
Welkom Loj
pi_123465030
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef Loj het volgende:
Hallo iedereen,

Stiekem kom ik mij hier ook maar eens melden. Ik wou mij 7 weken geleden al aanmelden (toen mijn verlof begon), maar toen beviel ik opeens onverwacht 5 weken te vroeg.
Het is er toen niet meer van gekomen, maar ik vind het nu eigelijk wel leuk om mee te praten en ervaringen te vergelijken!
Mijn kleine zoontje is half januari geboren en nu dus al 6,5 weekjes oud, terwijl ik had verwacht over tijd te gaan lopen en dus pas deze week moeder te worden :)
Hij woog vorige week bij het kinderarts 3300 gram, dus het is echt nog een klein ventje.

Nou ik heb verder nog niet echt meegelezen (ja in januari, maar om daar nu nog op te reageren ;) ) maar dat zal ik vanaf nu ook doen.
Hoi Loj, welkom! Hier ook 2 te vroeg geboren kindjes (bij 33+4), nu bijna 5 weken oud.

Hoe was het bij de ka? 3300 gram is best netjes toch? Wat was zijn geboortegewicht?
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:53:47 #156
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_123465037
ik heb echt moeite om regelmatig te posten
en hoe moet dat nou als ik straks weer ga werken boehoeeee
maar ik lees wel alles, maar ja vaak kom ik dan weer met zo'n spuit 11 reactie en dan denk ik laat maar

ik zag goed nieuws voor coco voorbij komen ^O^
en isis wilde ik even sterkte wensen

gister moesten we naar het cb voor prikjes
Zoë was het er niet zo mee eens en gilde de hele boel bij elkaar
de stats 4350 en 58 cm
verder is ze de avond en nacht gewoon slapend doorgekomen bovenop mij,
nog geprobeerd om haar in bed te doen maar dan ging ze dus krijsen.
dus ik heb niet zoveel geslapen en dan lag er ook nog een stervende zwaan naast me die het natuurlijk veel zwaarder heeft.
en even bijslapen zit er ook al niet in want hij is ziek ja
W
Z
E
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:50:47 #157
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123467490
quote:
17s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
Soesa: Is ze vandaag nog ziek ?
Lief dat je aan ons denkt! Ja, ze is nog ziek ;(. Had vanmiddag weer 38,5 en ziet er zo zielig uit. Morgen weer ff terug naar de dokter, dat had ze gevraagd. Ook omdat dit de 3e dag koorts was. Arme mup! Ze hoest wel iets minder dus dat zorgt voor iets meer slaap. Maar alsnog ga ik denk ik Wie is de Mol vanavond niet halen ;)

Welkom Loj!
pi_123468120
Vervelend soesa...wel lang die koorts al idd :(

coco, wat een opluchting!!!

Loj welkom!!

Vamp, vergeet het steeds te zeggen, maar ik vind Kyra zo'n leuke naam! Ik had die ook op mijn lijstje voor Nena, maar we hadden meer een Nenagevoel :P
Leuk dat jouw dochter zo heet!

Het gaat iets beter met het eten van Nena, we zaten bij mijn ouders aan tafel en zij in de kinderstoel en ze bleef maar grijpen en het eten uit mijn mond pakken, toen heb ik een potje gepakt met gemengd fruit en ze ging nu zelfs naar de lepel toe met haar mond.
Trok nog wel gekke bekken, maar het halve potje toch leeg.
Vandaag tijdens het avondeten weer erbij gezet en nu een half 4maandenpotje met bruine boontjes op.
Dus de truc is gewoon om haar tegelijkertijd met ons eten te geven.
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:03:07 #159
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123468223
Ik vind Nena dan weer geweldig! O+

Loj welkom! Gaat het goed met je kereltje?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123468676
Tnx voor t welkom allemaal :)
De fles zit er weer in dus ik heb weer ff tijd om te reageren.

Soesa, beterschap, hopelijk is ze snel weer beter! Succes bij de dokter morgen en het zou balen zijn als je widm mist vanavond! Stiekem verheug ik me er al de hele dag op (ik kan me op zulke aparte dingen onwijs verheugen sinds ik verlof heb ;) )

Hopelijk slaapt ze vannacht beter rebel-angel!

Kyara, 33+4 dat is ook wel vroeg, zelfs al is t een tweeling toch? (Je had t over 2 kindjes, dus ik ga ervan uit dat t een tweeling is ;) ) was daar een reden voor dat ze zo vroeg waren?
En hoe doen ze het en hoeveel wegen ze (ben nieuwsgierig)?

Mijn kleine werd geboren met een gewicht van 2200 gram.. Maar weigerde te eten in t begin dus lag al snel aan een sonde. De ka was ook tevreden, maar ze blijven hem nog wel volgen, hij is natuurlijk wel te licht voor zijn leeftijd. Maar we hadden een mijlpaal hier vandaag: hij past nu geen maatje 44 meer :D
pi_123469614
Loj welkom! Wow idd een kleintje, en spannend/vervelend dat het eten in het begin niet goed ging

Fijn Coco :*

Succes morgen tante soesa, beterschap

Over gastouder; hadden maar 1 afspraak, 1 gezin wat volgens mijn eisen ( :@ ) zou passen, en beviel goed! A was ook mee, gastouder heeft zelf 2kinderen. Echte lieverds en S voelde zich er op haar gemak. Ging gelijk op onderzoek uit. Hopen dat de gastouder het ook wil en dan komende maandag contacten.
S gaat er meer uren naar toe dan ik moet werken omdat er een minimum qua uren is. En daarnaast kan ik in de extra uren naar de fysio etc. Vind ik ook wel een fijn idee, hoeft S niet meer naar zoveel verschillende mensen (niet dat S het heel erg vind maar het is wel veel geregel & gevraag)
pi_123471516
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef __Isis__ het volgende:
Klopt helemaal KZ! :*
Je staat in de lijst :*
pi_123471617
Bedankt voor het welkom. ik zal zo even een foto uploaden.

Twinkle grote broer is 2,5 jaar. En wat goed dat je dame vooruit komt.

Isis, wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan en aan de bel heb getrokken. Zowel voor jezelf als je mini. Hopelijk is er snel duidelijk wat er aan de hand is en slaat de medicatie voor jezelf ook aan en ga je, je rust vinden.

Sonnetje, herkenbaar hoor dat het een rotzooi is. Ik doe ook steeds een poging, maar ondertussen....

Keshet wat klink je gelukkig en wat heb ik moeten lachen om je spoiler. En wat een heerlijk mannetje O+

En Luuk ook al zo'n mooierd

En wat zijn jullie kindjes al groot. Zelfs die van Kyara gaan hard.

:* voor de slechte nachten.

Zoe spannend hoe is het gegaan?

PE dat wordt in de gaten houden.

Vamp O+

Coco ik heb niet meegekregen wat er is gebeurd, maar fijn dat het mee lijkt te vallen.

Logi, heerlijk dat ze het zo goed doet!!

Loj welkom

Tante Soesa, beterschap voor je meisje.

Troeta fijn dat het eten goed gaat.

Zo volgens mij heb ik nu iedereen gehad.
pi_123477068
Hierbij de beloofde foto's

pi_123477311
Zo schattig As!
pi_123477503
Oooh Kyan O+
Ik ben fan van m, hij is zoooo schattig (en in t echt nog veeeel meer O+)

Oh en ben amper bijgelezen...gewerkt vandaag, had geen tijd voor fok :o
pi_123478129
oh hij is zo lief!!! En ik ben jaloers dat sonnetje hem gezien heeft!!!

Nena had buikpijn van de bruine bonen, ze ging helemaal huilen, heb ik met d'r op bed gelegen en op d'r buikje gewreven en ze hield m'n hand vast.
Toen viel ze lekker bij me in slaap en trok ze gekke inslaapvalbekjes O+
Zo vallen we nooit in slaap omdat ze altijd zelf in slaap valt in haar eigen bed, maar stiekem mis ik het wel.
Met Mex lag ik elke avond zo, maar ja, nu is die verpest met in slaap vallen :P
pi_123478290
En vastgehouden *D
pi_123478469
:( ook een kusje gegeven??
pi_123478593
Arm meisje alhoewel dat in slaap vallen wel heel lief klinkt.

En je mag altijd langskomen hoor :P zijn nog maar weinig mensen geweest.
Kom je nu even, heb een lamme arm. Mannetje heeft al vanaf drie uur krampjes en nog niet fatsoenlijk geslapen. Zo sneu.
pi_123479020
Ahhh geef maar hier! Ik heb best zin in een nachtje krampjes wegwrijven!
Doe je fietsen met de beentjes? Dat hielp bij Mex altijd zo goed.

Ik wil ook wel eens meeten met jullie eigenlijk, ik haak al 3 jaar af bij die meetings, durf nooit zo goed of geen tijd, toch jammer!
pi_123479100
Van de week was de vifit in de aanbieding. Dat goed voor je stoelgang. Blijkbaar ook voor die van Bram. Kenonne.
pi_123479178
Nou dat word dan zeker tijd het valt in het echt best mee. Son is best oke :P

Fietsen doen we maar weinig effect. Nou moet ik zeggen dat hij te troosten is. Maar vandaag zakt het niet ver genoeg weg om lekker te kunnen slapen helaas.
pi_123479231
Ha ha Tico nou ja beter dan dat het binnen blijft zitten.
pi_123479518
Wat een lief/stoer mannetje As!

Tico, hihi lekker die vifit.
pi_123479682
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:12 schreef As1981 het volgende:
Ha ha Tico nou ja beter dan dat het binnen blijft zitten.
Het zat tot z'n nek. :') echt bah!!
pi_123479714
As, heb je pittenzakken??
pi_123479885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Ticootje het volgende:
As, heb je pittenzakken??
Nee zou dat helpen?
Net toch weer infacol gegeven. Dacht dat het niets deed maar ga nu weer twijfelen.
pi_123480167
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:22 schreef As1981 het volgende:

[..]

Nee zou dat helpen?
Net toch weer infacol gegeven. Dacht dat het niets deed maar ga nu weer twijfelen.
Ik geloof niet in infacol. Krampjes horen gewoon, hoe sneu ook. Warmte en massage geloof ik meer in ja.
pi_123480488
Ja dat heb ik ook een beetje maar als je kleintje het uitgilt van de pijn dan ga je toch zoeken. Aan de andere kant is het een man. Geen idee of het stervende zwaan gedeelte nu al begint :P

Nee hoor vind het echt heel sneu.
pi_123480555
Tot in zijn nek :D , denk maar zo Tico het kan erger... Tot in zijn haar :D

As, ik ben ook fan van pittenzakken voor de krampjes... Ik heb er een die in een aap knuffeltje zit, zo schattig!
Infacol maakte t hier erger...
pi_123480686
Morgen even op zoek naar een pittezak dus. Kruikje staat wel al klaar voor in zijn bedje zo.
pi_123480978
Hopelijk helpt t! En slaap je vannacht nog een beetje...
pi_123481108
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef Loj het volgende:
Hopelijk helpt t! En slaap je vannacht nog een beetje...
Slapen voor ons zien we wel. We zijn met z'n tweeen dus kunnen afwisselen. Maar dankje.
pi_123481184
Bij de fles helpt infacol wel hoor, het maakt van grote luchtbubbels allemaal kleine luchtbubbeltjes, scheelt toch een hoop

oh Nena weer wakker
pi_123481228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef As1981 het volgende:
Nou dat word dan zeker tijd het valt in het echt best mee. Son is best oke :P

Fietsen doen we maar weinig effect. Nou moet ik zeggen dat hij te troosten is. Maar vandaag zakt het niet ver genoeg weg om lekker te kunnen slapen helaas.
Sssst, moet je niet te hard zeggen ;)

En krampjes ;(
Ben erg blij dat ze er hier niet heel veel last van hadden. Maar als dat buikje zo aan t borrelen was, zo sneu ;( Dan hielp mn hand erop altijd zo goed O+
Lijkt alweer zo lang geleden :')
pi_123481411
Welkom As en Loj.

As, wat een mooie man jouw Kyan. Beterschap voor de krampjes. Ik ga jou de cosy bag aanbevelen.

Coco, fijn dat het goed te behandelen is.

Tico lekker is dat.

In het schrift van mijn baby stond vandaag, dat hij 3x gebeten had. Ik vermoed weer doorkomende tandjes. Hij bijt echt op alles wat hij pakken kan :) en een peuterleidster was op bezoek bij de babygroep. Hij trok zich aan haar op en ging aan de hand stappen. Toen moest zij terug en liet hem weer gaan zitten of liggen. Nou meneer was boos, hij wou gewoon met haar meelopen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123481643
Uit lurk stand.... lees de hele tijd al met jullie mee maar zie net dat ik sinds een paar dagen na de bevalling niet meer heb gepost, 4,5 mnd geleden... :o
Ik vind het lastig om jullie bij te houden maar ook om op iedereen te reageren. Wil toch weer een poging wagen om mee te kletsen! Wel leuk om iedereen hier te lezen die destijds ook in z&g waren!

Om het nog lastiger te maken hier, ik heb ook een afkorting S (maar dan een jongetjes variant) :P
Met S gaat alles goed, binnen 1 week zie ik een enorm stijgende lijn in de ontwikkeling (steeds meer 'kletsen', gillen, rollen). Erg leuk om te zien maar het gaat ook zooooooo snel... mijn kleine baby is er al niet meer ;( Vorige stats (bij 3 mnd 10 dagen) waren 6800 gram en 64 cm. Kleding gaat nu ook hard, zit met de meeste kleding al in 68! Als ik dan van sommigen lees dat hun baby van 6/7 mnd daar ook nog inzit? :o Ach hij heeft lekker spekkies, niks mis mee!

En krampjes... zijn niet leuk :( Hier hielp infacol wel... maar helaas slechts tijdelijk. Daarna kreeg ik meer het idee wat Tico net ook zei, het hoort erbij.

Coco, fijn dat het niet zo ernstig is als dat in je gedachten gang rond ging...
pi_123481830
Welkom Woman!
Fijn dat t goed gaat! En lekker toch wat spekkies erop! Beetje reserve is nooit erg.

Oh en nog even terugkomend op het rotzooi in huis...Dit is wel een beetje tekenend hoe het hier op een gemiddelde dag er aantoe gaat :P
(trek de stukjes spoor die er liggen door met wat auto's, andere treinen erbij, wat speelgoed van Elise en de chaos is compleet :P en peuter loopt er vaak zo bij, want broeken zijn niet leuk ofzo...of ik heb geen zin om achter m aan te rennen om die broek aan te trekken :'))
pi_123482051
Heeey women86 daar ben je weer! Wat leuk dat je weer mee gaat posten! Fijn dat S t zo goed doet, heerlijk toch die spekkies. F heeft dat niet zo. Ze is nu met 5mnd net 7kg en 68cm. Maat 56 past echt niet meer, nu 62/68. T is n lang tenger ding.

Freubelot, lurk jij ook?

Coco hoe is t nu? Van de schrik bekomen?

Ik hoop op n betere nacht. Verder niks bijzonders te melden haha.

Oh en welkom As! Ik moest lachen om je stervende zwaan haha
pi_123482555
Coco, gelukkig "valt het mee"... Hopelijk is het allemaal goed behandelbaar en word je gewoon een blije ouwe oma. :*

As wat een mooi kindje zeg! Fijn koppie O+

Isis, sterkte voor jou en je gezin. :*

En ook sterkte voor de krampjesbaby's!

Wb W86! Gaat hard hè zo'n baby!
En Loj ook welkom :)

Bedankt nog voor jullie papspeentips. KJ, ik heb die van jou opgevolgd en een M speen wat groter zitten prutsen: werkt als een tiet nu. :D

En verder is M zo blij. Ik vind het ook zo heerlijk dat hij ons echt herkent als hij ergens anders is. Bijvoorbeeld op de opvang, zodra hij ons ziet gelijk breeduit lachen en grappen O+

Ik ga morgen eens proberen of we naar 4 flessen kunnen, met fruithap tussendoor.
:Y)
pi_123482663
Kwis, hopelijk vannacht Fok!wet voor jou! :Z
pi_123482665
Leuk sonnetje, een erg sprekende foto haha

kwisted, ik ben er weer! Ga in ieder geval mn best weer doen om mee te posten, eerste drempel ben ik nu weer over ;)
56 past hier ook echt niet meer! Best gek, anderhalve week geleden enkele kledingstukken van 56 nog wel en dan opeens past het echt niet meer en zitten we al in 68. S heeft 62 niet lang aangehad en bijna overgeslagen. Best jammer met sommige kleding, vind ik echt niet leuk dat ie dat niet meer aankan!
Succes met de komende nacht, ik las dat het niet zo goed ging. De nachten lopen hier ook moeizaam, ene keer beter als de andere keer maar we kunnen er zeer regelmatig uit om de speen terug te geven. Eigenlijk nooit een voeding 's nachts, dat scheelt wel. Ik hoop voor je dat het tijdelijk is en maar een fase!
pi_123488140
As wat een schatje O+
En krampjes zijn zo zielig :*

Ahhh Troeta. Je arme meisje. Maar wel heel lief hoe ze in slaap viel

Tinu wat leuk wat er in het schrift stond. Ik snap dat ie boos werd.

Women86 wat gaat dat snel. En S groeit als kool zo te lezen.

Sonnetje wat een leuke foto. En je peuter die geen broek aan wil. Haha. Geweldig gewoon.
pi_123489154
De nacht hier was redelijk. 19u lag ze erin, ik om 22u.
1u werd ze huilend wakker, even laten huilen om te kijken wat er gebeurd. Ze viel na 5min weer in slaap. En zo ook om 3u en 4u. Om 6.30u een hongerhuil, dus meteen eruit gegaan.

Dat laten huilen vind ik verschrikkelijk he, door merg en been gaat t me. Nog net geen kippenvel. Ik vraag me af waarom ze wakker wordt.. Maar ik voel me nu zooveel uitgeruster. En naast me ook n blije baby. Het is allemaal wat.

Hoe waren jullie nachten?
pi_123489292
Welkom terug woman!

Sonnetje :s) gezellige chaos!

As
Wat een mooi mannetje! *rammel*

Kwisted
Eventjes laten slaap(?)huilen is ook echt niet fijn, ik ken het. Maar zelfs in 'slapen zonder huilen' las ik dat veel baby's huilen in de slaap en dat je eventjes moet afwachten en kijken of het slaapgeluid is of niet. Ik herken het nu wel, het begint met mopperen en daarna wat huilen, mopperen en slapen. Als ze van 0 naar 10 gaat dan sta ik gelijk naast dr bedje. We hebben een webcam dat maak het misschien ook makkelijker

Tinu
*G* knapperd is hij! Lekker stappen

Hier was de nacht niet zo geweldig, komt denk ik door drukte bij gastouder, buikpijn en doorkomende tandjes. Maar ze is wel lekker vrolijk en ze kan nu weer n de box spelen (wilde ze een hele tijd niet) dus dat is ook wel fijn
pi_123489678
Hier een goede nacht. Ik ben zelf om 9 uur naar bed gegaan. En ze is 's nachts twee keer gekomen. Daarna verder geslapen. Riley huilt altijd heel even. Maar echt zo'n huiltje dat niet erg is. Reageer ik ook niet op. Binnen vijf minuten slaapt ze.
pi_123490573
Goedemorgen!

Tinu, wat stoer een stappende baby. Wat worden ze groot dan :)

Woman, kletsen, gillen, rollen... Jeej!

Sonnetje, rotzooi herkenbaar.. N ik wil die houten treinbaan ook! (Maar misschien bertje voorbarig om die al te kopen met 6,5 week :)

Mangostine, succes met de vier flessen vandaag, zal vast wel lukken toch :)

Hier verder een mindere nacht. Hij heeft gisteravond tussen 9 en 12 niet geslapen, en kwam daarna om 1 en 3 en 5 (en om 1 en 5 een fles gegeven) en 8.
En de vorige 2 nachten gingen zo goed! Toen sliep hij 5 uur achter elkaar door!
Maar komt vast nog wel goed... Tot vorige week moesten we ons streng aan het drie uur schema houden, dus mn ventje moet er ook nog aan wennen :)

Fijn van de wel goede nachten bij jullie :D
pi_123490721
Fijn omentielvo!

Loj, hopelijk is ie snel gewend!
Whehe je kan niet vroeg genoeg beginnen met een treinbaan ;) we hebben er hier 2, maar die houten is vooral makkelijk met meenemen, want overzichtelijk wat erin zit. Vaste route vh spoor ;)
Zn plastic baan daar moet.ik altijd mn best op doen :P

Oh en ik was vergeten te reageren op t.stappen van L. Wat,tof Tinu! Leuk dat ie dat zo leuk vindt :D

-O- voor.de slechte nachten. Hier zeg ik er niks over :') (denk inhalen, had gisteren gewerkt).
pi_123490791
Hier was de kleine dame gisteren alweer een maandje oud. En wat is ze gezellig. Als ze wakker is lacht ze de hele tijd. Vooral tegen der broers O+ Maat 50 is nu eindelijk beetje aan de kleine kant, ze groeit dus goed nu. Ze krijgt 5 flessen van 150cc en slaapt 's nachts heerlijk door. O+ Maandag moeten we voor de eerste keer echt naar het cb. Ben benieuwd hoe zwaar ze zal zijn nu. Nu ze 150cc drinkt gaat het hard!!

Ons kleine lachebekkie O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:36:26 #201
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123490840
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op donderdag 28 februari 2013 19:10 schreef Loj het volgende:
Kyara, 33+4 dat is ook wel vroeg, zelfs al is t een tweeling toch? (Je had t over 2 kindjes, dus ik ga ervan uit dat t een tweeling is ) was daar een reden voor dat ze zo vroeg waren?
En hoe doen ze het en hoeveel wegen ze (ben nieuwsgierig)?
Ja, het is een tweeling, 2 meisjes. Mijn vliezen zijn gebroken met 33+2, nog wel longrijpingsspuiten en weenremmers gehad maar ze wilden niet meer blijven zitten. Er is geen oorzaak gevonden voor hun vroeggeboorte. Ze doen het supergoed, ze hebben bijna 4 weken in het ziekenhuis gelegen maar eigenlijk niet heel veel ondersteuning nodig gehad. Eigenlijk vooral wachten tot ze zelf konden drinken en de sonde er dus uit kon. En nu dus sinds een week thuis. Geboortegewicht was 1925 en 1905 en ze wegen nu 2680 en 2745 gram.

Met hoeveel weken is jouw zoontje geboren?
pi_123490911
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 22:42 schreef Troeta het volgende:
Bij de fles helpt infacol wel hoor, het maakt van grote luchtbubbels allemaal kleine luchtbubbeltjes, scheelt toch een hoop

oh Nena weer wakker
Spoel maar eens een leeg flesje infacol om in het afwaswater *poef* weg schuim.
Maar warmte is ook meteen troostend voor die kleintjes. Klein waterkruikje doet het ook trouwens.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:42:02 #203
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123490973
Leuke foto's As en MeNicole!

De dames hebben vannacht op hun eigen kamertje geslapen, we konden echt niet meer slapen met het lawaai wat ze maakten. En vannacht heerlijk geslapen. De meiden ook geloof ik want die hebben ook uitgeslapen tot half 8 (en dreumes ook).

De dames hebben er wel een handje van om ineens keihard te gaan krijsen en als je dan hun kamertje opkomt liggen ze allebei heel zoet te slapen :? Echt in hun slaap dus. Sowieso kunnen ze een flinke keel op zetten. Geen schattige babyhuiltjes maar meer alsof een kat ligt te bevallen of zo.

Gister is de kinderfysio geweest en die heeft wel wat tips en zo gegeven. Ze blijft de dames het komende jaar volgen om te zien of de vroeggeboorte nog gevolgen heeft voor hun motorische ontwikkeling. Door dat ze te vroeg zijn geboren zijn ze ook te vroeg blootgesteld aan de zwaartekracht en niet alle neurologische verbindingen waren nog klaar. Had ik helemaal niet bij stil gestaan maar klinkt wel logisch. Alles ziet er nu goed uit maar omdat we nog voor de ud zitten, kan ze nog niks corrigeren.
pi_123491059
*O* Nog even een late jompel voor coco. Hoewel ik het nog best heftig vind klinken...

Loj en As hoi :)

Slechte nachten :* Kwisted hier vannacht hetzelfde. Alleen dan huilt ie niet zo lang, meer een wakkerschrikhuiltje, net lang genoeg om mij er wakker van te maken zeg maar, om 3-4-5 en 6 uur. (8> slaapt gewoon door, en ik ben er ook niet heengegaan. Om 6 heb ik hem er maar uitgehaald drinken en er weer in, gelukkig sliep hij zo weer.

Hij is sowieso een beetje mopperiger dan ik gewend ben. Bij het kdv dachten ze aan tandjes, maar hij is nog geen 5 maanden dus dat zou wat vroeg zijn.

Soesa beterschap voor je mini.

Tinu stappen *O*

En de goeie groeiers *O*
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:53:44 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123491191
De dames liggen hier trouwens met z'n tweetjes in een ledikantje:

SPOILER
pi_123491237
Ah hoe lief O+

Die vestjes wat ze aan hebben heeft Liné ook!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 09:58:36 #207
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_123491308
Oh smelt Kyara!

#gaatweerverderlurken
pi_123491313
O+ aw wat een smeltfoto Kyara. Echt ziet er zo schattig (en fijn voor hun) uit dat ze samen in een bedje liggen.
pi_123491831
quote:
17s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:42 schreef Kyara het volgende:

De dames hebben er wel een handje van om ineens keihard te gaan krijsen en als je dan hun kamertje opkomt liggen ze allebei heel zoet te slapen :? Echt in hun slaap dus. Sowieso kunnen ze een flinke keel op zetten. Geen schattige babyhuiltjes maar meer alsof een kat ligt te bevallen of zo.

_O_ geweldige omschrijving

En de foto's van MeNicole en Kyara zijn O+
pi_123491986
Ahw.. Wat een schattige kinders heb ik weer voorbij zien komen!! En de dames van Kyara ( van mij mocht die a er ook best bij, maar dat vond de papa niets :p) samen in het ledikantje O+

Van oxazepam viel ik telkens in slaap zo gauw ik maar ergens durfde te gaan zitten... Heb toen alprozalam gekregen en dat ging voor mij een stuk beter... Gebruik het nu niet ivm de borstvoeding, maar " mis" het wel als ik weer zo'n "bui/aanval" aan voel komen....

Loj, welkom met je kleine mannetje!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:11:32 #211
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_123493109
Kyara O+ . Ze zijn zo mooooi! O+
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:13:27 #212
265732 Keshet
pi_123493160
Kyara wat een mooierds! Ze lijken veel op hun grote broer volgens mij?

En zo samen liggen, hoe cute!
pi_123493588
Prachtige foto's weer ! *;
Oh Kyara wat super lief *;
pi_123494103
OOOOOOOOOH KYARA!!! O+ O+ O+ O+ O+ Ik smelt helemaal weg! *rammelrammelrammel*

En dat ging makkelijk want ik was al helemaal week door het meisje van MeNicole! O+ Wat een ontzettend knap kind! En lieve kleertjes!
pi_123494156
Ik kan het allemaal niet bijhouden hier :D

Kyara wat een beauty's!!! O+
pi_123494505
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 11:39 schreef Kwisted het volgende:
OOOOOOOOOH KYARA!!! O+ O+ O+ O+ O+ Ik smelt helemaal weg! *rammelrammelrammel*
+1. :@ O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 1 maart 2013 @ 11:53:08 #217
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123494520
Wat een mooie meisjes L.iné, D.aphne en J.olijn! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:26:53 #218
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123495395
Kz: fijn :) ja idd, ik heb haar eerste pakje ook bewaard, dat gaat ook niet uitgeleend worden ofzo O+

Welkom terug woman! Het gaat idd hard hier :D En ik heb hier ook een dame met 4,5, bijna 5mndn die 7+kg is en al maatje 68 past hoor! :+ :D Spek is lekker! :9

Och al die schattige foto's zeg O+ smelt!

Ohhh Kyara wat een geweldige foto van hun 2en in het ledikantje!! Wat een leuke oplossing O+

Hier wil mevrouw nooit middagslaapje doen als ze nog moet poepen :') Herkenbaar? :P

Verder vindt ze op haar buik liggen geweldig, heb een filmpje, is ze helemaal aan het kirren O+ draaien (als wij het doen) :') is ook geweldig, maar zelf doen, ho maar :7
pi_123495550
Die baby'tjes O+
Ik vind het wel stuk voor stuk echt meisjes... Alle drie, Nicole en Kyara.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:34:00 #220
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123495605
Het lijkt hier wat beter te gaan. Even aan het genieten van de oorverdovende stilte...

O+

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 1 maart 2013 @ 12:38:50 #221
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123495775
Hij ligt er wel tevreden en relaxt bij O+ Mooi ventje! Slaat de nexium een beetje aan?
pi_123495950
OOOOOHHH *rammel* Wat een mooie mini's O+ O+ O+

Welkom nog As en Loj!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123496934
Wauw! foto's! Lief hoor die kleintjes.

Wat fijn Isis dat je even kan genieten van de stilte.

Volgens mij gaan de onze wel redelijk gelijk op enfermera!
pi_123497040
Isis wat een heerlijk ventje. Merk je al een beetje verschil?
pi_123497083
Isis, wat mooi! Nu wil ik ook een jongetje ...
Kyara, wat moet je (buiten het gillen om) blij zijn met je meisjes, zo perfect zo met zijn tweetjes.
MeNicole, wat is je meisje mooi en echt al goed gegroeid. Ik geloof goed dat ze uit een maatje 50 gaat, 150cc 5 flessen is ook super natuurlijk.
pi_123497124
Awww, wat lief die foto's! Wat een kleintjes nog vergeleken met mijn boefje. Vanochtend weer even gaan wegen en meten op t cb. T blijft een kleintje maar wel weer aangekomen en wat gegroeid (gelukkig). Nu met bijna 7 maanden: 6998kg en 65,5 cm... Maatje 62 zit nog gewoon goed (sommige shirtjes zelfs wat groot nog).
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:21:33 #227
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123497254
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 13:12 schreef Women86 het volgende:
Wauw! foto's! Lief hoor die kleintjes.

Wat fijn Isis dat je even kan genieten van de stilte.

Volgens mij gaan de onze wel redelijk gelijk op enfermera!
Idd ja, leuk! :D

Eh, mijn kind ligt al sinds half 11 te slapen :o mijn kind, dat middagdutje aanziet voor een hazenslaapje :o :o wtf?!
pi_123497471
Mijn meisje heeft gister haar eerste prikjes overleefd. Gister middag de hele middag een heel zielig poppetje gehad. Tegen de avond zat ze tegen de koorts aan te hikken, maar dat zakte gelukkig mooi af. Vannacht heeft ze enorm geslapen. Ze is nu nog wel steeds moe gok ik zo, ze slaapt enorm rustig nu, dat ben ik niet gewend.

Ze lijkt echt een sprong te hebben gemaakt. Ze is heel mooi gegroeid en vorige week toch echt in een keer in de maat 56 kleding gesprongen. Ze is nu 54cm en 4280 gram. Ze drinkt goed. En wat nog mooier is, ze begint echt nu opeens te glimlachen. Speelgoed deed haar nog niets, maar dingen volgen en iets meer dan enkel staren is het nu. Het lijkt ook hier dat ze toch echt heeft moeten overbruggen dat ze wat te vroeg was. Ze is nu 8,5 week. Het slapen gaat ook echt beter. De bakerdoek is weer terug gegaan naar het CB. Ze heeft vooral veel behoefte aan haar rust en regelmaat. Het wakkerslaan is ook minder, al leg ik haar wel in een slaapzak in bed ook overdag. Haar rust moet ze wel pakken, haar inde box leggen doe ik haar helemaal geen plezier mee. Na de voeding wel even knuffelen enzo met haar. Maar verder gewoon lekker in haar eigen bedje liggen, dan is ze uiteindelijk het beste te pas. En verder ben ik het "probleem" vooral zelf, ik moet niet bij elk huiltje naar haar toe gaan en haar te snel uit bed willen pakken.

Helaas ook 'n mindere kant. Haar linkerheup was nu duidelijk(er) afwijkend. Haar rechtervoet blijft ook scheef staan ondanks oefeningen. En haar voorkeurshouding loopt helaas ook wat uit de hand. Verwijzing gekregen voor huisarts voor de heupecho en het beentje/voetje en verwijzing voor de kinderfysio ivm de voorkeurshouding.
Nuttig advies gekregen van het bureau, maar ook van hun kant heel eerlijk, we sturen je liever door naar de fysio, want die weet nu eenmaal meer als wij.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 13:31:57 #229
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123497659
Papillion achgos, prikjes :* wat fijn dat ze zo goed gegroeid is! O+
He jeetje, wat vervelend van die heup! Is dat ook iets waarbij ze dan een spreidbroek krijgen of is dat nog de vraag? -O- sterkte :*

Ah, mijn kind is wakker, ze heeft me zeker gehoord :+ :D
pi_123499756
Papi hier sinds kort een spreidbroek. Fus mocht zover komen dan ben ik je lotgenoot :)

Djenna is goed ziek. Aan het begin van de week nog een droog hoestje/kriebelhoest. Gisteren echt bulderen en vaorgen kwam ze er zelf niet meer uit.. heel benauwd. Flinke luchtweginfectie. Ventolin gekregen. Mocht ze 10 minuten na inhalatie nog benauwd blijven onmiddellijk terug.

Morgen eigenlijk feestje waarbij zij bij de buurvrouw zou blijven. Maar dat ga ik niet doen als ze zo blijft.
En ze kan niet goed slapen.. dus lekker veilig bij mama.

Wat een mooie fotos dames!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 14:40:34 #231
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123500570
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 14:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Papi hier sinds kort een spreidbroek. Fus mocht zover komen dan ben ik je lotgenoot :)

Djenna is goed ziek. Aan het begin van de week nog een droog hoestje/kriebelhoest. Gisteren echt bulderen en vaorgen kwam ze er zelf niet meer uit.. heel benauwd. Flinke luchtweginfectie. Ventolin gekregen. Mocht ze 10 minuten na inhalatie nog benauwd blijven onmiddellijk terug.

Morgen eigenlijk feestje waarbij zij bij de buurvrouw zou blijven. Maar dat ga ik niet doen als ze zo blijft.
En ze kan niet goed slapen.. dus lekker veilig bij mama.

Wat een mooie fotos dames!
Heftig Twink! Arme D! Beterschap

Mijn E'tje is iets beter geloof ik. Vanochtend bij de huisarts geweest en ze heeft een net niet ontstoken oor en een net niet ontstoken keel :'). Ze heeft nu voor het eerst in dagen geen paracetamolletje gekregen na 8 uur en ligt nu al lekker 1,5 uur te slapen. Denk dat we het ergste wel gehad hebben. Als ze na het weekend nog koorts heeft en hoest moeten we wel weer terug.

Lieve foto's zeg (en idd, horen jullie mij rammelen? :@)

Zielig hè, Papi, die stomme prikjes! En vervelend van haar heupje :*

Ik mag over 2 weken weer naar het CB, ben heel benieuwd naar haar stats!
M is lekker gegroeid SE! Ik blijf het verschil tussen onze meisjes bijzonder vinden. Maat 68 begint hier echt te krap te worden en ze was eind januari al 7980 gr :+ (oké, ook 70 cm dus wel mooi in verhouding, mijn spekkie is echt geen spekkie meer)
pi_123500910
Twinkle. Beterschap voor je dame :*

Tante Soesa fijn dat jouw E wat beter aan het worden is.
pi_123501684
Beterschap twink :*
Fijn soest dat het met e beter gaat.O+
Papi,niet fijn van de heupjes en voorkeurhouding. :{ O+
pi_123502159
Zo, ik zit hier eindelijk aan mn ontbijt! Mijn ventje is vandaag niet helemaal in zn hummie... Heeft wat krampjes en ruzie met zn handjes! (Als t lukt zal ik zo ff een foto maken, dan begrijpen jullie precies wat ik bedoel...) Hij wil vandaag alleen maar bij zn mama zijn, maar hij is wel onwijs schattig als hij bij mij slaapt!

Kyara, wat een schatjes! En wat groeien ze al goed zeg. Vier weken ziekenhuis lijkt me erg heftig.. Ik vond twee weken al verschikkelijk! Wel fijn dan dat ze weinig ondersteuning nodig hadden. Hopelijk heeft je vroeggeboorte geen gevolg voor de motorische ontwikkeling.
Hier is mijn mannetje geboren met 35.3 (hellp, inleiden maar voordat de bevalling goed op gang kon komen een spoedkeizersnede) Maar de artsen vonden dat hij meer kenmerken had van een baby van net 34 weken (dat schijnt veel te schelen). Hij mocht idd ook naar huis toen hij goed ging eten en geen sonde meer nodig had.

Nicole, ook al zo schattig.

En die van isis ook al! Wat ligt hij er heerlijk bij!

En zielig hoor papillion de prikjes :s en wat fijn dat het zo goed gaat. Alleen stom van haar heupen. Hopelijk valt t toch nog wel een beetje mee en kan de fysio in ieder geval helpen met de voorkeurshouding!

Beterschap voor de zieke baby's!

En hier hoor ik alweer geklaag vanuit zn kamertje....
pi_123503180
papilon, daar is nu toch nog niks over te zeggen van een scheef voetje? Kan nog helemaal bijtrekken geloof ik.
Hoop dat de heup niks is en de fysio je kan helpen!

Gelukkig gaat het al beter soesa!

twinkle beterschap!
pi_123504503
Spul doet goed zijn werk lijkt het gelukkig!
pi_123513502
Beterschap voor D Twinkle, zo sneu dat ze er zo ziek van is! :*

Fysio is vanavond geweest en heeft een lichte vervorming van het schedeltje naar links geconstateerd. Er zit in ieder geval geen blokkade, maar het kan wel al vanuit de stuitligging tijdens de zwangerschap ontstaan zijn. We stimuleren hem al op rechts, dus voor wat dat betreft had ze geen nieuwe tips voor ons, behalve te proberen hem overdag op zijn buik en rechterzij te laten slapen.
Volgende week gaat ze een malletje maken en echt de afwijking opmeten. Voor nu zag ze in elk geval dat het linkeroor al iets naar voren stond en er een lichte afplatting was, maar zeker niet spannend genoeg voor een helmpje.
We zijn er op tijd bij! ^O^
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:22:24 #238
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123513598
Toch fijn mango.

Hier blijft meneer ook echt echt vooral en hardnekkig op die ene kant liggen. We doen al steeds terug draaien, op de zij laten slapen, op de buik liggen. Meneer is echt eigenwijs.

Hoe oud is de jouwe nu?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:31:16 #239
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123513958
Ja da's goed te horen Mango :)

Wij zijn via de osteopaat vorige week ook bij de kinderfysio geweest en afgelopen woensdag heeft ze een malletje gemaakt. Nou, die was niet mooi ovaal, dat was wel duidelijk. Ook al een oortje verder naar voren etc. Komende week de uitslag ervan en ondertussen veel oefenen. Gelukkig zijn we er vroeg bij, maar hij is behoorlijk hardnekkig die kleine man. We vinden het ook lastig om hem in de zijslaper te laten slapen overdag omdat het door de reflux al lastig genoeg is om hem tot rust te laten komen en hij raakt erg gefrustreerd in de zijslaper. Voor 's nachts hebben wij een Love Nest (EUR 15,- bij de Babydump), echt ideaal vinden wij. Hierdoor wordt de druk beter verdeeld en we zien daardoor met een week al wat verbetering.

Verder dank :* voor alle lieve berichtjes en excuses dat ik niet/nauwelijks op jullie reageer. Ik ben echt een beetje uitgeput van het gehuil en de medische bezoekjes etc. Het lijkt wel wat beter te gaan met de medicijnen en het indikken van de voeding, desalniettemin is hij helemaal hees en schor, arm kereltje...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123513961
Mijne is over 3 weken een half jaar. :{
pi_123514114
Hmm te vroeg geroep vwb ventolin. Net weer bij de hap geweest. Straks stikte ze zowat in haar voeding en heeft mijn man haar bijna helemaal op de kop gehouden zodat het slijm er maar uit kon. Niet benauwd genoeg voor opname maar arts was wel heel begripvol over onze zorgen. Vannacht slaapt ze mooi tussen ons in dus. En dan zien we wel.Toen we gingen zei ze nog: en als het over een kwartier niet goed gaat bel je gewoon weer. Fijn zon begripvolle arts.

Mango fijn dat jullie er oop tijd bij zijn! Heb je zon zijslaapkussen ofzo? En vindt ie het geen probleem om op zijn buik te liggen?
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:34:48 #242
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_123514123
Wat een heerlijke baby's zie ik hier voorbij komen! O+ Ga er haast van rammelen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_123514125
Wat slim Isis die love nest! Zoiets heeft bij ons al geen zin meer omdat ie zich kan omrollen. Al doet hij dat 's nachts nooit, maar het risico is me te groot.

En :* voor alle sores bij jullie.
pi_123514156
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Susie het volgende:
Wat een heerlijke baby's zie ik hier voorbij komen! O+ Ga er haast van rammelen!
Hee! Even tussendoor, ook ik duim voor jullie meisje! :*
pi_123514169
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:31 schreef Mangostine het volgende:
Mijne is over 3 weken een half jaar. :{
Whuuut? Wat gaat dat hard!
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:36:31 #246
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123514199
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm te vroeg geroep vwb ventolin. Net weer bij de hap geweest. Straks stikte ze zowat in haar voeding en heeft mijn man haar bijna helemaal op de kop gehouden zodat het slijm er maar uit kon. Niet benauwd genoeg voor opname maar arts was wel heel begripvol over onze zorgen. Vannacht slaapt ze mooi tussen ons in dus. En dan zien we wel.Toen we gingen zei ze nog: en als het over een kwartier niet goed gaat bel je gewoon weer. Fijn zon begripvolle arts.

Mango fijn dat jullie er oop tijd bij zijn! Heb je zon zijslaapkussen ofzo? En vindt ie het geen probleem om op zijn buik te liggen?
Gatver wat naar Twinkle! Wellicht kun je haar matrasje ook wat verhogen onder het hoofdeinde zodat het slijm wat zakt? Sterkte! :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:36:58 #247
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_123514224
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:35 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Hee! Even tussendoor, ook ik duim voor jullie meisje! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 1 maart 2013 @ 20:37:24 #248
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123514247
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Mangostine het volgende:
Wat slim Isis die love nest! Zoiets heeft bij ons al geen zin meer omdat ie zich kan omrollen. Al doet hij dat 's nachts nooit, maar het risico is me te groot.

En :* voor alle sores bij jullie.
Ja ideaal! Was een tip van de osteopaat.
En thanks :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123514262
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Twinkle20 het volgende:

Pff wat een stress zo. Hoop dat het vannacht beter gaat. Bij M helpt het wel als hij iets hoger ligt met zijn hoofd op mijn kussen, dan zakt het slijm naar beneden.

Ik moet hem overdag een beetje uitloken om in slaap te vallen en dan kan ik hem wel op zijn buik overleggen. Als hij op zijn box in de buik ligt blijft hij rollen, dus dat heeft geen zin.
pi_123514325
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 20:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Whuuut? Wat gaat dat hard!
Belachelijk hè? Ik bedoel. Ik kan hem wel groot kijken, stiekem. Maar een half jaar. Dat is echt al heel groot.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:06:19 #251
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123515790
Ik heb nu ook een kussentje in de wieg gelegd. Hij sliep al op een dekbed, dus onder het dekbed heb ik een kussentje en onder z'n lichaam een dekentje zodat hij wel recht ligt met z'n rug. Dekbed erover. Dan is er dus minder druk op z'n hoofdje.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 21:42:14 #252
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123517569
Hoop dat dat helpt!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 1 maart 2013 @ 22:00:20 #253
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123518430
Hier ook nog even, omdat het zo'n supermooie korting is. Tip van Gerbera:

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 21:07 schreef Gerberaatje het volgende:
Als iemand nog een manduca zoekt.. Ik heb er net een gekocht voor 49,50 incl verzenden... :o

Hier: http://www.kadolis.com/se(...)query=Manduca&page=0

Met code VP5013 50% korting op alles!!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123521944
Mango: Wat snel gaat het he ! :D
Isis: Je klinkt relaxed ! *;
Twink: Sterkte deze nacht !

Mijn meisje is weer beter en zo super lief ! Ze schud nee :D
Drukt zich op, bijna tot zit, eet 150 gram bloemkool met een glimlach
en ligt te schateren in bad. Damm ! Even een zeer verliefde moeders hier !
Ze is ook zooooooo prachtig *;
pi_123524153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef __Isis__ het volgende:
Hier ook nog even, omdat het zo'n supermooie korting is. Tip van Gerbera:

[..]

Goeie tip deze ^O^
pi_123528098
Mijn baby slaapt niet meer 's nachts :O Afgelopn nachten was ze steeds tot twee of drie uur na de voeding (die meestal tussen 2 en 3 uur 's nachts is) wakker. Om daarna pas in slaap te vallen.
Vannacht spande de kroon want ze is vanaf 2 uur klaarwakker. En nu nog steeds. We draaien ploegendiensten dus. Hoop dat we het op de een of andere manier kunnen doorbreken. Geen idee hoe.

[ Bericht 1% gewijzigd door Estrys op 02-03-2013 08:28:15 ]
  zaterdag 2 maart 2013 @ 09:02:44 #257
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123528562
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 07:05 schreef Estrys het volgende:
Mijn baby slaapt niet meer 's nachts :O Afgelopn nachten was ze steeds tot twee of drie uur na de voeding (die meestal tussen 2 en 3 uur 's nachts is) wakker. Om daarna pas in slaap te vallen.
Vannacht spande de kroon want ze is vanaf 2 uur klaarwakker. En nu nog steeds. We draaien ploegendiensten dus. Hoop dat we het op de een of andere manier kunnen doorbreken. Geen idee hoe.
Pfoe, Es, wat zwaar! Geen tips hoe te doorbreken :*

KZ, ze klinkt ook O+!

Ik kwam hier even snel ego jompelen voor ons, koorts is weg, geen paracetamol meer, hoesten stuk minder en we hebben vanochtend uitgeslapen tot half 9 oke, wel 3 x wakker geweest vannacht. Ik voel me weer mens O+

nu het niet drinken nog even aanpakken :?
pi_123528571
Estrys wat lastig zulke nachten. Hopelijk is het maar een fase. Kan je vandaag een beetje bijslapen?

Twinkle hoe is jouw nacht gegaan? Is je meisje al een beetje opgeknapt?

Kleinzusje fijn dat jouw meisje weer beter is. En wat super dat je zo verliefd ben op je ukkie O+

Tante Soesa fijn dat bij jouw baby de koorts weg is.
pi_123528584
Enferma, natuurlijk heeft je kind je gehoord, en wel kind wil er nu niet bij mama zijn. :)
Het is inderdaad iets waarbij ze wellicht 'n spreidbroek moet. Maar voor nu eerst afspraak met de huisarts eerst afwachten. En waarschijnlijk ook deze maand omdat ze meestal pas vanaf 3 maanden de heupecho doen. Het in 'n maand tijd ook nog de goede kant op, al was de cb arts bang van niet anders had ze met de 3 maand zelf opnieuw gekeken. En wellicht dat de fysio ook al het eea kan betekenen.

Twinkle20, ik zag het inderdaad bij Djenna. Las ook over kindjes die gewoon tijgeren door de huiskamer. En gok dat mama het wellicht zieliger vind dan dat de kleine er last van zal hebben.
Beterschap voor Djenna, wat sneu die luchtweginfectie en dat ze zo vast raakt in het hoesten en benauwd word. Wat enorm schrikken dat ze bijna erin stikt. Hoop dat de Ventolin wel verlichting heeft gegeven vannacht en dat het inmiddels wat beter gaat.

Tante_Soesa, gerum voor je E'tje. Denk je net dat ze wat beter word en dan is het wellicht maar de stilte voor de storm. Veel beterschap voor haar.
Ik ben benieuwd over 2 weken naar de stats! Die maatjes en kilos die je noemt zijn nog ver van mijn bed shows, maar wat gaat het enorm snel. Want ik kan me ook herinneren dat je van het Z&G topic hier naar toe ging.

edit: (natuurlijk kwam je post net toen ik dacht klaar te zijn met de mijne) Fijn dat de koorts weg is en het hoesten is afgenomen. *O* Succes met de volgende missie.

Loj, nog van harte welkom! Ruzie met de handjes, klinkt herkenbaar. Hopelijk zit je mannetje vandaag wat beter in zijn vel. Krampjes kunnen voor zon kleintje enorm gemeen zijn.

Troeta, het klopt het voetje kan nog alle kanten op. Wat ze daarmee willen ligt ook tussen dagelijkse masseren wat ik nu doe en in het gips om de spieren te forceren. Het is/lijkt tot zo ver gelukkig enkel 'n spier die niet helemaal mee rekt. En in zo verre is het dan ook nog niet ernstig.

Mangostine, dat is zoverre het fijn is natuurlijk fijn dat je er op tijd bij bent met de voorkeurshouding. En ook prettig om te weten dat je zelf al gewoon goed bezig bent met te helpen de voorkeur te doorbreken. Met een beetje extra hulp van de fysio en eventueel tips op maat dat het enkel maar beter zal gaan en een helmpje gewoon helemaal uit beeld kan.

Tico, wat eigenwijs dat die kleintjes nu al kunnen zijn. Hier ook, nu echt een rolletje in de rug of tegen haar zij om terugrollen te voorkomen.

_Isis_ een :* voor je. Een kleintje kan je dag/week en emoties aardig overhoop gooien. Lastig dat je als eerste al enorm zit met de reflux en vervolgens dan ook nog wilt inspringen op de houding. Die love nest ziet er ideaal uit voor een rugslaper. Wat fijn dat het al zichtbaar werkt. Het zou mooi zijn als volgende week bij de uitslag alles mee valt of iig de situatie tov de meetdag al weer is verbeterd.

Het is maar wat sneu al die kleintjes met hun probleempjes. Het valt me hier wel op dat het helaas vaker voorkomt dan ik had gedacht. Maakt meteen dat ik me vandaag al weer afvraag of mijn "paniek/zorgen" van gister wel zo nodig waren. Toen ik geboren werd was het ook nog normaal om wel op je zij gelegd te worden als babytje en krijg dus ook nu weer de opmerking van ze dat het toch maar vreemd blijft dat op de rug leggen de voorkeur heeft ondanks het risico op een afplatting, en dat je vroeger dat veel minder hand (enkel op het achterhoofd). Maar als ik dit hier ook zo lees en mijn eigen meisje zie, dan vraag ik me af of het echt uit had gemaakt als ze wel steeds afwisselend op een zij werd gelegd. Want bij het voeden neem ik haar al telkens andersom. Bedje word andersom opgemaakt ivm het licht en het kijken. En toch blijft ze enorm eigenwijs de andere kant op kijken.

Kleinzusje O+ altijd enorm leuk als je eigen meisje het gewoon goed doet.

Estrys, bah bah geloof goed dat je er van moet gapen. Je baby zou in feite 's nachts niet gevoed meer hoeven te worden toch? (of zeg ik nu iets heel raars). Wellicht dat 's avonds uurtje eerder voeden al de truc is om niet wakker te worden maar door te slapen.
En verder tsja, ik "rommel" af en toe ook maar aan, anderen hier hebben meer ervaring.
pi_123529444
Papillon: Mega post :D _O_ . Jullie zijn er op tijd bij !
Soesa: Fijn weer beter en uitgeslapen *O*
Omen: Idd fijn O+ Hoe bevalt het in je up ?
Estrys: Pittig ! Had je oudste ook dat nachtbraken ?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 10:31:47 #261
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_123529472
oooh ik zag mooie baby's voorbij komen O+
en ook een hoop probeempjes bij de mini's, nooit leuk al die dingen .

estrys succes met je baggernachten :(

hier hebben we zoë na haar voeding van 8 uur op haar eigen kamer gedaan en werd ze 2x binnen 10 minuten wakker.
even weer in slaap gehupselt en toen heeft ze tot half 4 geslapen :D
en toen na het voeden in de co-sleeper en daar sliep ze tot een uur of 9. ^O^
eens kijken wat ze vanavond gaat doen.
W
Z
E
pi_123529492
Kleinzusje. Het gaat echt steeds beter. Sinds ik bijvoed met kv heb ik zo'n tevreden baby. Ze huilt nu alleen voor honger en slaap. En heel af een toe om haar longen te testen volgens mij. Het enige wat ze nu moet leren is om niet zo heel gulzig haar flesje leeg te zuipen. :)
pi_123529713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:33 schreef Omentielvo het volgende:
Kleinzusje. Het gaat echt steeds beter. Sinds ik bijvoed met kv heb ik zo'n tevreden baby. Ze huilt nu alleen voor honger en slaap. En heel af een toe om haar longen te testen volgens mij. Het enige wat ze nu moet leren is om niet zo heel gulzig haar flesje leeg te zuipen. :)
Wat fijn ! O+
pi_123529854
Fijn omen!

Beterschap voor de zieke mini's!

Ben zelf goed ziek :( veel borstpijn en griep erbij. Geen antibiotica voor BO moet temp in de gaten houden, die is nu wel weer ok. Gisteravond / vannacht goed ziek en S veel laten drinken & kolven. Voelt nu al ietsje beter.
S danst op K3 'handjes draaien' doet ze haar handjes in de lucht O+
pi_123529891
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:56 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn omen!

Beterschap voor de zieke mini's!

Ben zelf goed ziek :( veel borstpijn en griep erbij. Geen antibiotica voor BO moet temp in de gaten houden, die is nu wel weer ok. Gisteravond / vannacht goed ziek en S veel laten drinken & kolven. Voelt nu al ietsje beter.
S danst op K3 'handjes draaien' doet ze haar handjes in de lucht O+
Beterschap Zoe !
Lastig he, ziek zijn met een kind.
Dat dansen van S wil ik zien ! :D
pi_123529962
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 10:59 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Beterschap Zoe !
Lastig he, ziek zijn met een kind.
Dat dansen van S wil ik zien ! :D
Dankje
Ja een fulltime job met baby :9 ben wel wat gewend door de bekkenpijn maar borstpijn :X en duizeligheid zijn echt nare dingen erbij.
Heb een kort filmpje op FB zal je wel even pm'en. Helaas kan ik het echte dansendansen niet goed filmen ze is snel afgeleid door de camera :9 maar heb er wel een fotootje van ook op FB
  zaterdag 2 maart 2013 @ 11:22:23 #267
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123530310
Papi: hihi :D
Oke.. spannend hoor. Ja precies :)

Twink he jeetje wat een gedoe met zo'n ziek meisje! ;( Fijn dat je iig een begripvolle arts trof.. :) Heel veel beterschap :*

Verder :* voor iedereen die het nodig heeft, heb niet echt bijgelezen :@

Gister eerste avonddienst gehad, was leuk! :D Alleen heb ik mn rooster voor april gezien, en dat is wel echt bagger.. ondanks dat ik 28uur werk ben ik in een week 5 dagen ingepland (incl 3!!! nachtdiensten) en de volgende week maar 1 dag -O- plus zit in maart/april 3x in de nacht, waarvan 1x na een week alweer }:| lijkt wel alsof ze alle openstaande diensten aan mij hebben gegeven :X Dus nog maar even overleggen met mn leidinggevende. Uitzonderingen oké, maar dit moet niet de norm zijn..

Verder was mn avond heel leuk en heb ik heel veel zin in mn werk hoor :+
pi_123530796
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 09:05 schreef papillion het volgende:
[quote]
Estrys, bah bah geloof goed dat je er van moet gapen. Je baby zou in feite 's nachts niet gevoed meer hoeven te worden toch? (of zeg ik nu iets heel raars). Wellicht dat 's avonds uurtje eerder voeden al de truc is om niet wakker te worden maar door te slapen.
En verder tsja, ik "rommel" af en toe ook maar aan, anderen hier hebben meer ervaring.
Ze zou wel met een voeding minder mogen ja :P

Voordat ze begon te rommelen met de nachten sliep ze van 20:30 tot 2 en dan een voeding en dan weer slapen tot 6. Prima te doen. Ik probeerde ook om 23 uur nog te voeden. Toen was het ergens tussen 4 en 5. Maar ik moet om 6 uur op, en dan kon ik nog een klein uurtje liggen Toen was ik dus vanaf 4 uur wakker de hele dag. Dus vond ik zonder een voeding om 23 beter gaan. Vond ja :(
Woensdag prikjes gehad en sindsdien is het bagger. Zou het verband hebben?

De oudste weet ik nie meer of die ook een nachtbraker was. Geloof niet op deze manier. Maar hij kreeg flesvoeding dus dat vind ik lastig vergelijken. Duurde wel 1,5 jaar voordat hij echt doorsliep.

En nu slaapt mevrouw natuurlijk de hele dag.
pi_123532736
Enf lekker weer aan het werk! Hoop dat je je draai kunt vinden daar. Succes!

Estrys das bagger ja.. was je een bepaald ritme gewend van je mini. Wordt het weer helemaal op zijn kop gegooid. Hopelijk voor jullie gervat ze een dezer dagen haar oude ritme weer of iig een ritme wat wat beter werkt voor jouw nachtrust.

Zoe rot dat je zelf ziek bent. Mama's kunnen niet ziek zijn ljnkt het soms wel. Want alles draait gewoon door. Hopelijk voel je je snel weer beter!

Omen wat goed om te lezen dat Riley het zo goed doet! Er gaat niets boven een tevreden kindje. Fijn hoor!

Een zieke mini is flink aanpoten.. dus mijn bewondering voor de andere dames met zieke minies :*

Zoals vereacht een baggernacht waar we ons al op in gesteld hadden. Om half acht hebben we haar in bed gelegd gisteravond.. maar ieder kwartier werd ze bulderend wakker en had ze moeite met het weg krijgen van het slijm. Rond half 10 ben ik met haar in ons bed gaan liggen. Iedere keer dat ze wakker werd van het gebulder haar rechtop gehouden tot het beter ging. Begon ze weer te brullen omdat ze zo graag wilde slapen. Neer gelegd en verder slapen tot het volgende buldermoment. Wonder boven wonder viel ik zelf ook iedere keer prima in slaap. Dus ondanks die onderbrekingen iedere keer toch een prima nacht. Voel me wel uitgerust.

Maar we blijven vanavond wel thuis. Anders zit ik toch met een hoop onrust als we wel naar het feestje gaan.

Dus gelukkig niet meer met haar naar de hap gehoeven en de Ventolin geeft wel iets verlichting. Hopelijk hebben we het dieptepunt gehad.

Alleen flesjes drinken blijft pittig. Dus we geven meer voedingen met minder cc wat 180/6 heeft ze op het moment de adem niet voor en die kreeg ze 4 keer per dag. We doen nu om de drie uur 120/4 en dan 6 voedingen. Dat gaat beter. Komt goed!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:13:57 #270
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_123535046
wederom egopost/

D.avid vanmorgen naar het ziekenhuis gebracht, het ging weer slechter helaas :'( . Ze gaan hem nu eerst 48 uur observeren, dan maandag in het groot overleg bespreken, behandelplan maken en direct starten. Hij gaat pas weer naar huis als hij geen pijn meer heeft. We moeten rekenen op een opname van 4 a 5 dagen.

We zijn er helemaal stuk van, maar kunnen het niet meer aanzien dat hij pijn heeft en hopen dat zij het 't snelste kunnen 'oplossen'.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_123535126
Ohhh Isis wat rot. Sterkte! Arme D.
pi_123535514
Ach nee Isis wat naar. Sterkte. Hopelijk gaat het snel beter met jullie kleine mannetje.
pi_123536102
Och isis wat enorm heftig. Hopen dat ze jullie kunnen helpen met een blijvende oplossing. Veel sterkte en succes!
pi_123536622
Ahhh Isis. Ik hoop dat ze snel uitvinden waarom hij zo'n pijn heeft. Zo sneu voor je kleine man. Sterkte :*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:56:39 #275
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123538025
Ah Isis, je arme jongetje ;(. Hopelijk kunnen ze er snel achterkomen waar hij zo'n last van heeft. :* voor jullie!
pi_123538224
Isis wat kl*te... Sterkte! :*
pi_123539862
He gat Isis wat naar ! Hoop dat ze er achter gaan komen wat hem dwars zit. Lijkt me afschuwelijk zo'n kleintje met pijn. Sterkte meid :* :*

Twink: goed gedaan O+ Verstandig dat je thuis blijft nu. Je hebt er toch geen plezier van. Je meisje heeft je nu extra nodig. Beterschap :*
pi_123539907
Enf: Vervelend zo veel nachtdiensten. Moet je ook weten te combineren met baby en man. Succes ! :*
pi_123540604
:* voor Isis sterkte

Moet vanavond naar de HAP word helaas zieker en de arts daar wil me zien, ik wil niet want voel me zo beroerd :( bah is 30min rijden en late afspraak (20:30) -O-
  zaterdag 2 maart 2013 @ 17:34:00 #280
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123541275
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Zoë23 het volgende:

Moet vanavond naar de HAP word helaas zieker en de arts daar wil me zien, ik wil niet want voel me zo beroerd :( bah is 30min rijden en late afspraak (20:30) -O-
Wat balen Zoë :*. Kan je vriend met je mee? Sterkte en beterschap!

Twink, hoe is het nu met D?
pi_123542849
Zoë niet leuk. Beterschap en succes vanavond :*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:22:56 #282
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123543278
Wat ontzettend naar Isis............. veel sterkte :*

Zoe, kan de ha anders niet bij jou langskomen?Wat goed om even een arts er naar te laten kijken :*
pi_123543341
Aan de betere hand gelukkig Soesa!
Het is nog niet de oude .. Maar gelukkig ook niet meer zo erg als gister en vannacht. Dus de ventolin doet zijn werk. Flesjes gaan er ook goed in :)
pi_123543881
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Zoë23 het volgende:

Wat een narigheid ! Sterkte meid :*
( Is je man er ?)
pi_123547601
Isis, wat een tegenslag! Hopelijk kan er snel een oorzaak gevonden worden, sterkte! :*

Zoë, beterschap!

Soesa en twinkle ook al hoestende kindjes ;(. Sneu hè, dat ze er niet zelf uit lijken te komen... Drinken ging bij ons iets beter met zoutoplossing voor de neus, wij hebben op advies van het zkh een soort buisjes van otrivin, die kan je inknijpen en zo spoelt de neus beter schoon dan met een spray. Beterschap ook!

Estrys, wat een nachten :X. Hopelijk is het een fase en pakt ze snel haar oude ritme op.

Wij zitten middenin de 37-wekensprong :(. Niets is goed, zelf spelen lukt niet (lang) meer, gefrustreerd om alles en slapen gaat moeilijk. Pfff ik ben zo blij dat hij normaal zo'n vrolijk jochie is!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:43:08 #286
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123548496
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:22 schreef Phaidra het volgende:

Soesa en twinkle ook al hoestende kindjes ;(. Sneu hè, dat ze er niet zelf uit lijken te komen... Drinken ging bij ons iets beter met zoutoplossing voor de neus, wij hebben op advies van het zkh een soort buisjes van otrivin, die kan je inknijpen en zo spoelt de neus beter schoon dan met een spray. Beterschap ook!

Wij zitten middenin de 37-wekensprong :(. Niets is goed, zelf spelen lukt niet (lang) meer, gefrustreerd om alles en slapen gaat moeilijk. Pfff ik ben zo blij dat hij normaal zo'n vrolijk jochie is!
Die buisjes hebben wij ook (monodose ofzo?). Werkt op zich goed, het is alleen zoooo'n gevecht om het in haar neusje te krijgen ;(.
Het gaat nu wel redelijk moet ik zeggen. Ze heeft vandaag 2x anderhalf uur geslapen (ah, heerlijk die tijd voor mezelf :@) en ligt sinds 7 alweer rustig te slapen, geen gehoest meer. Vannacht ging ook wel oke, nog wel vaker wakker dan 'normaal' maar wel weer minder vaak dan toen ze écht heel ziek was. Pff, ik kijk echt uit naar een nachtje doorslapen hoor :O.

Hoe is t met I's griep, Phaidra? Rot dat 'ie in een sprong zit ;(, wat kan je je vrolijke kindje dan missen he!
pi_123549598
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Die buisjes hebben wij ook (monodose ofzo?). Werkt op zich goed, het is alleen zoooo'n gevecht om het in haar neusje te krijgen ;(.
Het gaat nu wel redelijk moet ik zeggen. Ze heeft vandaag 2x anderhalf uur geslapen (ah, heerlijk die tijd voor mezelf :@) en ligt sinds 7 alweer rustig te slapen, geen gehoest meer. Vannacht ging ook wel oke, nog wel vaker wakker dan 'normaal' maar wel weer minder vaak dan toen ze écht heel ziek was. Pff, ik kijk echt uit naar een nachtje doorslapen hoor :O.

Hoe is t met I's griep, Phaidra? Rot dat 'ie in een sprong zit ;(, wat kan je je vrolijke kindje dan missen he!
Ja die idd! Fijn dat het nu al beter gaat.

Op zich gaat het wel weer goed, alleen 's nachts nog steeds veel hoesten en wakker. Echt zo sneu (en vermoeiend)! Dan lukt het hem ook niet om uit de hoestbui te komen. We hebben vrijdag wel de huisarts gebeld nog, of hij daar iets voor kon krijgen, maar van de assistente moest m'n vriend terugbellen tussen 1 en half 2 tijdens telefonisch spreekuur. Vervolgens ging hij naar de markt en is hij het vergeten (ik was aan het werk)...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123551017
Sterkte voor Isis en Zoe!!!

En natuurlijk ook voor de andere zieke baby's en moeders :(

Hier is mijn kleine ventje een middagje bij oma geweest en ben ik met mijn grote vent ff uit eten geweest. Stiekem helemaal niet leuk om hem achter te laten, maar t was ook wel fijn om ff alleen met m'n grote vent te zijn.
Nu ligt m'n kleine ventje lekker in m'n armen te slapen, hij moet naar bed maar ik moet nog ff knuffelen hoor ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 02-03-2013 21:55:34 ]
pi_123551524
Loj idd metime is ook belangrij ;) .. goed hoor!

Phaidra bij jou ook al prut dus :(
Beterschap!

Omdat het vandaag overdag redelijk ging had ik goede hoop voor vanavond en vannacht maar het is weer prut. Man is even naar het feest om zijn gezicht te laten zien. ik lig weer met mijn meisje in het grote bed om haar iedere keer te troosten als ze zich wakker buldert. Ze drinkt het flesje niet goed leeg ondanks minder inhoud en vaker voeden. Dat lijkt juist averechts te werken. Als ze zo weer een buldermoment heeft even opnemen. Mochten we naar de hap of huisarts gaan.. dan kunnen ze ook zien wat er dan gebeurt en dat we het niet dramatiseren dat het lijkt of ze stikt. Ventolin maximale dosering vandaag en gister dus daar kunnen we ook al niks mee. Komt goed :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 21:56:40 #290
265732 Keshet
pi_123551613
Twinkle, melk zorgt voor extra slijm en dus extra hoesten. Wat hier altijd werkt is een paar slokjes water na de fles.
Sterkte ermee.
pi_123551795
Hoeveel Ventolin krijgt ze Twinkle?
Hier is het ook weer raak. S. is erg benauwd, spuugt slijm, heeft oorontsteking, en heeft drie doorkomende tanden.. Hij is niet blij (understatement). Elke keer als we de Ventolin en Flixotide af proberen te bouwen gaat het mis.

Wat ontzettend dapper van jullie Isis! Ik hoop dat David snel wat beter in zijn vel komt te zitten.

Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes!
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:02:47 #292
265732 Keshet
pi_123551891
Isis, ik had jouw berichtje gemist, sorry.
Wat rot dat je ventje in het ziekenhuis is opgenomen. :(
Hopelijk kunnen ze hem snel helpen! Sterkte meis. :*
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:23:12 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123552817
Sterkte Isis. Het is helemaal kut je kleine in het ziekenhuis.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:26:05 #294
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_123552944
Wat is de maximale dosis ventolin dan? Bram kreeg gewoon elke 3 uur, dag en nacht.
pi_123562268
Wow serieus? Tegen ons is gezegd door de apotheker max vier keer per etmaal. Dus om de zes uur.

Keshet ja idd. Sneu he.. ze teert alleen nog op melk. bedankt voor de tip!

Bodpa jij ook veel sterkte!
pi_123563657
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 03:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Wow serieus? Tegen ons is gezegd door de apotheker max vier keer per etmaal. Dus om de zes uur.

Keshet ja idd. Sneu he.. ze teert alleen nog op melk. bedankt voor de tip!

Bodpa jij ook veel sterkte!
mocht gewoon om de 3 uur en toen steeds ietsjes langer ertussen en als niet ging stapje terug , wij zijn van 3 naar 4 naar 6 , 8 , 12 gegaan
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_123563676
S. zat op 4x per dag 4 puffen. Geen idee of dat de maximale dosering is. Ik neem aan dat ze bij een opname wel meer krijgen.
Hoe is de nacht gegaan?
pi_123563696
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 07:34 schreef bodpa09 het volgende:
S. zat op 4x per dag 4 puffen. Geen idee of dat de maximale dosering is. Ik neem aan dat ze bij een opname wel meer krijgen.
Hoe is de nacht gegaan?
de ventolin was juist voor thuis dat schema ook nog
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_123563705
Ja, dat begreep ik. Misschien is er een max aantal puffen per dag en maakt het (tot op zekere hoogte) niet uit hoe dat over de dag verdeeld wordt. Geen idee.
pi_123563772
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 07:51 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, dat begreep ik. Misschien is er een max aantal puffen per dag en maakt het (tot op zekere hoogte) niet uit hoe dat over de dag verdeeld wordt. Geen idee.
najah zover ik heb begrepen mochten we altijd de ventolin pakken als Bram benauwd was .
pi_123563826
Dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')