abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123404052
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

[ Bericht 13% gewijzigd door Omentielvo op 27-02-2013 11:54:47 ]
pi_123404074
Hopelijk dat ik hem goed heb geopend. Is mijn eerste keer en via mijn iPhone.
pi_123404181
Oh, de laatste zin in de OP heb ik er 2 topics ofzo geleden ingegooid, die mag er wel uit. Toen ging het gesprek daarover.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_123404218
Phaidra
Dat is wel fijn O+
Vind het ook fijn als S ergens last van heeft ofz.
Vind het wel jammer dat ze minder drinkt nu ze meer vaste voeding eet. Maar ze is dol op brood en aardappels groente enz, dat wil ik haar ook niet ontnemen. Maar het voelt wel een beetje als het afsluiten van een periode, ze kan nu ook een tijdje zonder mij(n borst) en ik kan ook een langere tijd weg. Aan de ene kant heerlijk! Aan de andere kant.. Als ze een hele dag genoeg heeft aan papa dan mis ik het wel :+ lekker lastig die emoties haha.

Mijn broer en schoonzusje hebben vanmorgen vroeg even opgepast en kon ik uitrusten, toen ik S op bed bracht gingen ze weg en ze slaapt nu alweer 2uren O+ heb even goed bij kunnen komen
pi_123404418
Bram huilt als een meisje als ik z'n nagels knip :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_123404563
We missen nu topic 155, ik denk dat het ophogen ook handmatig is gedaan Omentielvo?
pi_123404614
Haha. Foutje dus. Hoe kan ik dat aanpassen?
pi_123404758
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef Omentielvo het volgende:
Haha. Foutje dus. Hoe kan ik dat aanpassen?
Met een lijstje. Naar de mods. :+
pi_123404833
:D
pi_123404940
:D strak plan
pi_123405604
Fijn Zoe dat je even bij hebt kunnen tanken!
pi_123408347
'De meeste kinderen reageren op de prikjes met veel slaap' aldus de wvk. :( Nou de mijne met huilen en huilen en huilen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Estrys op 27-02-2013 13:59:20 ]
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_123408941
Luuk ook niet hoor Estrys. Die was intens zielig. Morgen mag hij weer...
Vanmorgen dronk Luuk heel onrustig, hij leek door te hebben dat er wat stond te gebeuren vandaag.
Wegbrengen ging wel ok eigenlijk. Luuk heb ik in de box gelegd. Sofie vond het maar gek dat ik Luuk niet meenam. "mama Luukje meenemen?"
Kolven net ging wel prima. Was ik stiekem bang voor dat er niks kwam als Luuk niet in de buurt was, maar dat ging goed.
Over 3 uur haal ik m alweer op!
*poef* nu is het weg
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:12:20 #14
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_123408997
Aftellen KJ. :* Naar het ophalen dan, niet naar de prikjes.

Succes met je sneutje Estrys!
A grand adventure has begun.
pi_123409153
Ha, dat zeiden ze hier idd ook, en mijne was ontroostbaar, precies 3 u na de prikken ;( Pcm hielp hier meteen trouwens.

Och KJ, aant aftellen? Fijn dat het kolven prima gaat!
pi_123409351
Nee, niet eens aan het aftellen. Het viel me zo even op.

Ik ben benieuwd hoe Luuk morgen op de prikken reageert. Sofie had bij de eerste prikken veel last, maar die daarna niet zoveel.
*poef* nu is het weg
pi_123409527
Ze slaapt geloof ik. Op mij dat wel. Dus verplicht op de bank.

Oudste had afgesproken om bij een vriendje te gaan spelen. Huilen want durfde hij niet. Andere jochie huilen van teleurstelling. Zo sneu. Nu spelen ze dus hier. Op zolder. Ze slopen de boel vrees ik. I'm stuck met baby op me
pi_123410470
Eerste keer had Djenna ook geen last van de prikken. Tweede heel erg last
Derde keer geen last. Dus ik kan er geen peil op trekken hier.
pi_123410751
Postte ik vanmorgen nog dat ie zo blij was, nu wil ie maar niet gaan slapen, en dat is toch eigenlijk wel hard nodig... Wat een mopperbaby krijg je daarvan zeg. :( Zo nog maar eens een keer eten en dan weer in bed en als dat niet lukt in bad en dan in bed. Slapen zal ie! ;)
pi_123410767
V is vandaag de hele dag naar de gastouder. Ik ben benieuwd hoeveel hij drinkt. Het boeit hem niet of het uit de borst of fles komt, uit de diepvries of vers. Heel handig. Ik heb goed gebruik gemaakt van deze kinderloze dag. Heb een nieuw kapsel :D Voor de rest voer ik heerlijk geen ene bal uit. :7 Schandalig :9
pi_123411276
Ik heb net schandalig lang gedouchet. Geen peuter die gilt, geen baby die honger heeft. Gewoon alleen. Volgende week nog 2 wendagen, dan naar de kapper.
*poef* nu is het weg
pi_123411696
Heerlijk dames! Ik geef jullie groot gelijk. Even metime.. heel belangrijk!
pi_123411849
Ik ben vandaag even 2 uurtjes naar het winkelcentrum geweest. Helemaal alleen. Was ook wel even lekker.
pi_123411881
Hoeveel borstvoeding zou ik mijn 8 weken oude baby het beste aan kunnen bieden in een fles? Ik heb geen idee hoeveel ik zou moeten ontdooien. Wil ook niet de helft weg moeten gooien. Dus ongeveer zeg maar. Voor een gemiddeld kind :+
pi_123412053
euhm, 120?
pi_123412129
Wij hebben de eerste keer 80 aangeboden. Dat ging schoon op , nu krijgt hij 150 aangeboden. De ene keer gaat het helemaal op, de andere keer laat hij 50 staan.
Ik heb nu naar de opvang ook 150 mee gegeven.
*poef* nu is het weg
pi_123412357
Ik zag een formule van gewicht x 150 en dan delen door aantal voedingen per dag. Dan kom ik op 107 :) We gaan het eens proberen van het weekend.
pi_123412431
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:33 schreef Estrys het volgende:
Hoeveel borstvoeding zou ik mijn 8 weken oude baby het beste aan kunnen bieden in een fles? Ik heb geen idee hoeveel ik zou moeten ontdooien. Wil ook niet de helft weg moeten gooien. Dus ongeveer zeg maar. Voor een gemiddeld kind :+
Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?

Bram drinkt nu ongeveer 8 voedingen per dag. Per voeding zou hij voor zijn gewicht dan ongeveer 130 cc drinken. Maar als ik 80 aanbiedt drinkt hij die ook weg en dan is hij evengoed gewoon 2 à 2,5 uur tevreden.
pi_123412514
Volgens die formule zou Luuk nu 180/200 "moeten" drinken. k gok zo dat dat 'm niet gaat worden. Ben heel benieuwd hoe hij vandaag op de opvang drinkt.
*poef* nu is het weg
pi_123412602
D & J krijgen nu 70 ml per keer (7 voedingen).
pi_123412762
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?

Bram drinkt nu ongeveer 8 voedingen per dag. Per voeding zou hij voor zijn gewicht dan ongeveer 130 cc drinken. Maar als ik 80 aanbiedt drinkt hij die ook weg en dan is hij evengoed gewoon 2 à 2,5 uur tevreden.
8? Je mag best een voeding minder hoor :+ ;) zegt mijn cb

Ik dacht dat ik op 7 zat maar als ik ga tellen kom ik eigenlijk niet verder dan 6 kom ik nu achter.
pi_123413776
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens die formule zou Luuk nu 180/200 "moeten" drinken. k gok zo dat dat 'm niet gaat worden. Ben heel benieuwd hoe hij vandaag op de opvang drinkt.
Die formule geldt voor de eerste 3 maanden.

M. dronk met 8 weken ongeveer 120 cc per keer .
pi_123414511
Luuk was gisteren 3 maanden.
*poef* nu is het weg
pi_123415463
Ik weet niet wat ze M op het kdv hebben gegeven gister en eergisteren, maar hij had tot dusver welgeteld 4 spuitluiers en een hele symfonie van luide scheten. -O-
Ik heb hem wat banaan gegeven nu, kijken of dat wat stopt.
pi_123415645
Bruine bonen? :P

Dinsdag beginnen met babymassage! Er zijn geen andere cursisten tot nu toe dus krijg privéles :)
pi_123416085
Ja, of uien? :?

Leuk, babymassage. Beetje jammer lijkt me alleen wel dat je geen andere mama's gaat leren kennen?
pi_123416618
Estrys, wat sneu dat je baby zo last van de prikjes had. :*
Ontroerend dat je zoon niet bij een ander durfde te spelen.

Zolena succes met het in slaap krijgen van je zoontje.

Wat goed dat jullie de tijd zonder baby zo goed hebben kunnen besteden Sologratia en KJ. Hoe vonden de baby's de dag bij de gastouder?

Babymassage lijkt me leuk. Alvast veel plezier Estrys
pi_123416788
Luuk is weer thuis, en heeft zich voorbeeldig gedragen. Heeft zijn flesjes op, en slapen ging ook goed. Althans, ze heeft hem wakker in bed gelegd en heeft hem niet meer gehoord. Toen ze bij hem ging kijken omdat het tijd werd voor een voeding lag hij om zich heen te kijken. O+
*poef* nu is het weg
pi_123417838
Kj klinkt goed! Altijd fijn als je mini het goeddoet elders.

Estrys wat fijn! En ook nog priveles.. alle aandacht voor jullie!

Djenna dronk met 8 weken 5 x 150. Ze sliep toen (en nog steeds) veel. 6 Voedingen haalden we gewoon niet.

Ik ben net even bij een vriendin wezen koffie leuten zonder Djenna.. ook lekker! Mijn man redt zich prima ... ze heeft alleen maar geslapen al die tijd haha.
pi_123418124
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

8? Je mag best een voeding minder hoor :+ ;) zegt mijn cb

Ik dacht dat ik op 7 zat maar als ik ga tellen kom ik eigenlijk niet verder dan 6 kom ik nu achter.
Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :p
pi_123419065
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :p
Ja precies.
Die wijkverpleegkundige had dat ook tegen Jolie moeten zeggen natuurlijk. Ik ga er niet over hoe vaak ze wil eten. Zij vraagt wij draaien :)
pi_123419116
Grappig ! Ben in 7 maanden tijd nog maar 2x zonder mn baby geweest. Wil niet zonder haar. :@
Ze heeft vandaag 100 gram sperciebonen op en 100 gram banaan met yoghurt. Heerlijk gewandeld in de draagzak *;
Net in bad en nu in bed. *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last

[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 27-02-2013 18:56:46 ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_123419729
Hmm kz knuffel!
Best confronterend dan idd :*
pi_123420059
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm kz knuffel!
Best confronterend dan idd :*
Thx !
Is niet echt iets voor hier. Maar ach, merk dat ik werkelijk van elke minuut geniet. Dit kadootje heb ik. *;
Ben gewoon helemaal gek op mn meisje.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:22:05 #45
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123421248
quote:
17s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig ! Ben in 7 maanden tijd nog maar 2x zonder mn baby geweest. Wil niet zonder haar. :@
Ze heeft vandaag 100 gram sperciebonen op en 100 gram banaan met yoghurt. Heerlijk gewandeld in de draagzak *;
Net in bad en nu in bed. *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last
:*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123421535
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ja precies.
Die wijkverpleegkundige had dat ook tegen Jolie moeten zeggen natuurlijk. Ik ga er niet over hoe vaak ze wil eten. Zij vraagt wij draaien :)
Het is m helemaal niet aan te zien toch?

pi_123421945
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Neuh, :D
hij lijkt echt enorm op zijn vader of niet?
  woensdag 27 februari 2013 @ 19:34:35 #48
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123422087
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Omg :o
Loopt ie al? :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_123422524
haha geweldig Tico! Ik vind: hoe dikker de baby, hoe beter :D Prachtig toch al die rolletjes, en ze zijn zo zacht O+ En dan die wangetjes! O+ O+

Coco, meis wat heftig. Veel sterkte en geluk. Niet teveel piekeren, wat komt dat komt..

Kz, confronterend ja. Maar wat je zegt, het is een kadootje. Geniet maar lekker van je mini :)

Twink, och germ dat Djenna beter beweegt zonder haar spreiddingetje. Arm ding.

Vandaag op mijn neefje (2) nichtje (8mnd) en F (5mnd zie lijstje ;) ) gepast. Wat een drukte met 3 kindjes :o Ik was bekaf aan het einde van de dag zeg.

F.leur doet het verder erg goed. Slapen overdag gaat steeds beter. Bijvoeding gaat top. Alleen de nachten blijven gebroken.
SPOILER
pi_123422698
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb net schandalig lang gedouchet. Geen peuter die gilt, geen baby die honger heeft. Gewoon alleen. Volgende week nog 2 wendagen, dan naar de kapper.
Oh heerlijk, ik had me er ook zo op verheugd, een ochtendje helemaal voor mij, mini zou ook gaan wennen vandaag. Was ik wel aan toe na twee weken te korte slaapjes overdag en een baby die dat nog niet trekt en dus niet te genieten is. En toen kreeg hij dus koorts na de derde serie prikjes... :( Eerste twee keer had hij nergens last van gehad dus ik had me al rijk gerekend. Dat werd dus geen ochtend me-time maar een dag op de bank met een baby die al krijste alsof hij vermoord werd zodra ik bewoog. Heel zielig natuurlijk maar ik baalde er ook wel van. Beetje jammer dat hij door de paracetamol compleet opleefde toen papa thuis kwam en weer instortte toen ik hem naar bed bracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')