Met een lijstje. Naar de mods.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:07 schreef Omentielvo het volgende:
Haha. Foutje dus. Hoe kan ik dat aanpassen?
Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:33 schreef Estrys het volgende:
Hoeveel borstvoeding zou ik mijn 8 weken oude baby het beste aan kunnen bieden in een fles? Ik heb geen idee hoeveel ik zou moeten ontdooien. Wil ook niet de helft weg moeten gooien. Dus ongeveer zeg maar. Voor een gemiddeld kind
8? Je mag best een voeding minder hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoeveel voedingen geef je per dag? En hoelang laat ze tussen voedingen?
Bram drinkt nu ongeveer 8 voedingen per dag. Per voeding zou hij voor zijn gewicht dan ongeveer 130 cc drinken. Maar als ik 80 aanbiedt drinkt hij die ook weg en dan is hij evengoed gewoon 2 à 2,5 uur tevreden.
Die formule geldt voor de eerste 3 maanden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef kaatjejannie het volgende:
Volgens die formule zou Luuk nu 180/200 "moeten" drinken. k gok zo dat dat 'm niet gaat worden. Ben heel benieuwd hoe hij vandaag op de opvang drinkt.
Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :pquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:52 schreef Estrys het volgende:
[..]
8? Je mag best een voeding minder hoor![]()
zegt mijn cb
Ik dacht dat ik op 7 zat maar als ik ga tellen kom ik eigenlijk niet verder dan 6 kom ik nu achter.
Ja precies.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja joh. Het ligt er ook een beetje aan hoor. De ene dag 7 de andere 6 en de andere 9. Ik tel niet echt. Ongeveer 8. Cb kan zoveel willen, Bram wilt gewoon altijd eten. :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 27-02-2013 18:56:46 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Thx !quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm kz knuffel!
Best confronterend dan idd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
Grappig ! Ben in 7 maanden tijd nog maar 2x zonder mn baby geweest. Wil niet zonder haar.![]()
Ze heeft vandaag 100 gram sperciebonen op en 100 gram banaan met yoghurt. Heerlijk gewandeld in de draagzak![]()
Net in bad en nu in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het gelukt is met Luuk.
Sneu: prikjes. Hier alleen de 1ex last
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Het is m helemaal niet aan te zien toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja precies.
Die wijkverpleegkundige had dat ook tegen Jolie moeten zeggen natuurlijk. Ik ga er niet over hoe vaak ze wil eten. Zij vraagt wij draaien
Neuh,quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is m helemaal niet aan te zien toch?
[ afbeelding ]
Omgquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is m helemaal niet aan te zien toch?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh heerlijk, ik had me er ook zo op verheugd, een ochtendje helemaal voor mij, mini zou ook gaan wennen vandaag. Was ik wel aan toe na twee weken te korte slaapjes overdag en een baby die dat nog niet trekt en dus niet te genieten is. En toen kreeg hij dus koorts na de derde serie prikjes...quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:18 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik heb net schandalig lang gedouchet. Geen peuter die gilt, geen baby die honger heeft. Gewoon alleen. Volgende week nog 2 wendagen, dan naar de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |