Ik ging ff checken hoeveel van jullie gekeken hadden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mrstylo
Lange_Lans
Tarado
Dr.Mikey
mrstylo
nattermann
Anonieme_Fokker
Martijner
Anonieme_Fokker
creator
Haha, allemaal vbl sc'ersMrstylo zelfs 2x
Bron?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso is ze volgens mij nog altijd maagd dus dan kan het niet eens.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ging ff checken hoeveel van jullie gekeken hadden.
Gelijke zielen dus. Ideale combi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijke zielen dus. Ideale combi.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
DAVY
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
Wie had dat gedacht dat je op jouw leeftijd nog eens een lotgenoot zou vinden. Gelijk erachter aan gaan gozer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Geo4kant het volgende:
Bron volgens mij FOK.. maarja is al een tijd geleden dus weet niet hoe dat nu is.En ik was het niet iigquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bron?
En waar blijven die pics?
Maar jouw moeder is toch al zijn neukertje?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tt moet zijn Davy is het neukertje van Geo.
Ik heb geen geluid hier. Wat wordt er gezegd?quote:
Niet zo brutaal ventje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar jouw moeder is toch al zijn neukertje?
Watdan?quote:
Waarom denk je dat ik zo torn up was toen ze afzei ..quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelijke zielen dus. Ideale combi.
Ik hoor een blanke die denkt dat hij een surinamer is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier. Wat wordt er gezegd?
En hoeveel daarvan waren voor de tranen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo torn up was toen ze afzei ..![]()
Week lang Barry Manilow - Can't smile without you gedraaid en 8 dozen tissues verbruikt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Week lang Barry Manilow - Can't smile without you gedraaid en 8 dozen tissues verbruikt.
Nee man. Dat zou ik me wel herinneren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Soortgelijke grap was al gemaakt.
Allemaal, ik was niet emotioneel in staat om mezelf te bevredigen, elke gedachte ging over haar en dat deed teveel pijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En hoeveel daarvan waren voor de tranen?
Er is ook een Clasie versie: witout youquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik maakte hem na jou lul.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee man. Dat zou ik me wel herinneren.
Godverquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is ook een Clasie versie: witout you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |