Toen we failliet waren, speelden in een stadion voor 13k bezoekers. Toen Touma nog een aankoop van formaat was, het vlees op de broodjes nog te vreten en veel goedkoper. Toen een halve liter nog een halve liter was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen Twente nog een gemoedelijke, vrolijke provincie club was. Waar een plek hoog in de middenmoot als mooie prestatie werd gezien en ook dan gevierd kon worden. De tijd dat Rutten nog een man van de club was en er niet debielen als McClaren werden aangetrokken, puur voor de publiciteit.
Deh Haage vet kickuh hey!quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behalve bij Fc Den Haag, Ado
Aad Mansveld is opgestaan? Doe gewoon normaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die staan nu bij Feyenoord in het veld.
Ik begrijp je volledig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toen we failliet waren, speelden in een stadion voor 13k bezoekers. Toen Touma nog een aankoop van formaat was, het vlees op de broodjes nog te vreten en veel goedkoper. Toen een halve liter nog een halve liter was.
Mis het soms wel.
Ik snap het man, de gemoedelijke club waar iedereen wel enig sympathie voor had. Behalve Feyenoorders.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Toen we failliet waren, speelden in een stadion voor 13k bezoekers. Toen Touma nog een aankoop van formaat was, het vlees op de broodjes nog te vreten en veel goedkoper. Toen een halve liter nog een halve liter was.
Mis het soms wel.
Lex Immers en Wesley Verhoekquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aad Mansveld is opgestaan? Doe gewoon normaal.
Wat heb jij toch een hoop oordelen over de randstad als boertje.quote:
Snap ik. Jullie zijn ook te snel omhoog geschoten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mis het soms wel.
Kanker eens op met te spreken voor Feyenoorders man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap het man, de gemoedelijke club waar iedereen wel enig sympathie voor had. Behalve Feyenoorders.
Je quote de verkeerde denk ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een hoop oordelen over de randstad als boertje.
En opnieuw, voor vechtpartijen DM je Smoofie maar.
Kut volkquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kanker eens op met te spreken voor Feyenoorders man.
Tuig is het, allemaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee man dat zijn echt clubiconenquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lex Immers en Wesley Verhoek
Rens is een expert op dat gebied, die weet dat heus wel beter dan jij hoor. Met je seizoenskaart.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn wel Hagenezen die nu bij Feyenoord in het veld staanquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee man dat zijn echt clubiconen. Verhoek heeft 1 goed seizoen gedraaid bij Ado, daarvoor werd er zelfs getwijfeld om zijn contract te verlengen.
En Immers... tja. Dat is wel een goede gast, maar mist toch wel het talent om tot een dusdanige status uit te groeien, zeker toen hij per se weg wilde bij Ado.
Alle Feyenoord fans zijn hetzelfde! ALLEMAAL!quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Rens is een expert op dat gebied, die weet dat heus wel beter dan jij hoor. Met je seizoenskaart.
Doe eens gekquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Bij afwezigheid van Ketchup heb ik Curry genomen bij de tosti's die ik gemaakt heb.
Ik moet zeggen dat Curry best lekker is. Ik zou de volgende keer zomaar weer curry kunnen nemen.
Curry bij de ketchup wanneer je een tosti maakt is sowieso de verstandige keuze.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
Bij afwezigheid van Ketchup heb ik Curry genomen bij de tosti's die ik gemaakt heb.
Ik moet zeggen dat Curry best lekker is. Ik zou de volgende keer zomaar weer curry kunnen nemen.
Nee man niet te veel verandering in je leven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:17 schreef GGMM het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |