abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:50:41 #76
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_123947699
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 06:56 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat kan, alleen ligt het natuurlijk nooit aan jezelf.
Hoezo niet?
Stop the world, I want to get out.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:19:46 #77
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_123948543
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe.

Ik dans aardig, wees niet bang. Maar ik wil meer en beter kunnen. groepslessen kan ik moeilijk in mee, sommige passen zijn keimakkelijk, andere erg moeilijk voor mij. Ik moet priveles.

Dus vroeg ik Johana haar telefoonnummer, zaterdagmiddags kan ze. 8-)

Maar serieus, sta je buiten te roken, alle mannen hebben het over die kont, dat lichaam, haar danskunsten (danst internationale wedstrijden)... Heerlijk.

"Jongetje" Matador. _O- Hoe oud is die trucker (Lkw?)?
Ik ben voor Fok-begrippen een ouwe lul. Maar jij bent ook geen 14 meer, lees ik tussen de regels door :)

Zo'n Johana lijkt me erg goed voor de business. Slimme zet van die salsa-school om haar in te zetten!
Stop the world, I want to get out.
pi_123955798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

Ze hebben er serieuze problemen met zigeuners. Hele dorpen zijn er sterk vervuild en uiterst crimineel. Wanneer je een poosje ronddoolt door bijvoorbeeld Slowakije, is het niet zo heel moeilijk om te begrijpen dat de meeste Slowaken een zekere afkeer van zigeuners hebben. Ik kreeg dat zelf ook na een paar maanden stank, agressie en pogingen tot oplichting die altijd uit dezelfde hoek kwamen.

[..]
Roma- en Sinti-gespuis kan niet hard genoeg aangepakt worden. Een bezoek aan Slowakije is idd voldoende om een gruwelijke hekel aan dat smerig, crimineel tuig te krijgen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_123971700
BERLIJN - De Hongaarse president Janos Ader heeft dinsdag in Berlijn met bondskanselier Angela Merkel gesproken over de omstreden aanpassingen van de Hongaarse grondwet. Het Hongaarse parlement stemde maandag in met de wijzigingen waarmee onder meer de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht wordt beperkt.

President Ader, voor een tweedaags bezoek in Duitsland, moet ze als staatshoofd ondertekenen. Tegenstanders in binnen- en buitenland hebben hem opgeroepen zijn veto uit te spreken. Eerder had Ader al gesproken met de Duitse minister van Buitenlandse Zaken Guido Westerwelle.

De grondwetswijziging is in Europa niet met gejuich ontvangen. Onder anderen voorzitter José Manuel Barroso van de Europese Commissie toonde zich bezorgd over de rechtsstaat in Hongarije. Behalve dat de bevoegdheden van het Constitutionele Hof fors zijn ingeperkt, wordt onder meer ook gevreesd voor de vrijheid van meningsuiting en de rechten van ongetrouwde paren en homostellen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)je_bij_Merkel__.html

Angela Merkel: Veto this mister president, or else !
  zondag 17 maart 2013 @ 12:36:57 #80
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_124158760
quote:
Onderscheiding voor antisemiet in Hongarije

De Hongaarse centrum-rechtse regering van Viktor Orbán heeft enkele hoge onderscheidingen verleend aan personen die bekend zijn om hun antisemitische en rechts-extremistische uitlatingen.

Dat hebben Hongaarse media bericht.

De tv-presentator Ferenc Szaniszlo ontving de Tancsics-prijs, de hoogste onderscheiding van de staat voor journalisten. Szaniszlo verspreidde voor de tv-zender Echo TV antisemitische complottheorieën en noemde de Roma in zijn land 'mensapen'.

Ook Janos Petras, de zanger van de rockband Karpatia kreeg een onderscheiding. De zanger roept in zijn teksten op tot gewelddadige wijzigingen van de Hongaarse grenzen.
NU.nl
Say what?
pi_124162829
Wetswijzigingen
Het Hongaarse parlement stemde maandag in met wetswijzigingen, ondanks protesten in binnen- en buitenland. Door de aanpassingen wordt de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht beperkt. Ook zijn onder meer de vrijheid van meningsuiting in het geding en de rechten van ongetrouwde paren en homostellen.

In reactie daarop uitte Mark Rutte zijn 'diepe bezorgdheid'. Rutte sprak Orban in de marge van een Europese top in Brussel, afgelopen donderdag. Naar verluidt zou Orban zich hebben geërgerd over de brief die Nederland samen met drie andere landen heeft opgesteld over het naleven van Europese waarden, zoals democratie en rechtsstaat.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-prijzen-toe.dhtml
pi_124162867
Idioterie
pi_124162900
Het wachten is nu op Nikita die verklaart dat Hongarije toch wel een heel tof land is.

Ik zeg uit de EU trappen als ze op deze voet doorgaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_124163829
Zeg melkertprullebakleger, ik heb nooit ergens beweerd dat Hongarije tof is. Ga eens ergens anders trollen met je leugens, stemmingmakerij en vuibekkerij.
pi_124164028
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg melkertprullebakleger, ik heb nooit ergens beweerd dat Hongarije tof is. Ga eens ergens anders trollen met je leugens, stemmingmakerij en vuibekkerij.

Dit is meer dan waar ik op gehoopt had _O-
pi_124164062
Tjees, wat ben jij toch een rat.
  † In Memoriam † zondag 17 maart 2013 @ 15:08:37 #87
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_124164159
quote:
Opnieuw is Hongarije verwikkeld in een schandaal rond antisemitisme.
to each his own
pi_124164243
Ik zit net te kijken naar hoe de verkiezingsuitslag in 2010 in Hongarije was:

Orbán haalde maar net 52% van de stemmen, maar hij won wel 172 van de 176 kiesdistricten (de huidige oppositie was blijkbaar verdeeld) en zodoende een tweederde meerderheid in het parlement zodat hij kan doen en laten waar hij zin in heeft. Eigenlijk best ziek dat zoiets kan.
pi_124164256
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
Tjees, wat ben jij toch een rat.
En ik maar denken dat je alleen zo tegen joden lult.
pi_124164378
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:10 schreef Igen het volgende:
Ik zit net te kijken naar hoe de verkiezingsuitslag in 2010 in Hongarije was:

Orbán haalde maar net 52% van de stemmen, maar hij won wel 172 van de 176 kiesdistricten (de huidige oppositie was blijkbaar verdeeld) en zodoende een tweederde meerderheid in het parlement zodat hij kan doen en laten waar hij zin in heeft. Eigenlijk best ziek dat zoiets kan.
Idd is dit ziek en het wordt nog erger zoals hij alles wat tegen zijn partij is buitenspel zet.
pi_124165729
Het kiesstelsel is blijkbaar aangepast: artikel en deel 2.

Zogenaamd onder het mom van "elke stem moet tellen" zou dezelfde verkiezingsuitslag als vorige keer, dus met 52% van de stemmen voor Fidesz, deze partij nu niet meer een 68%-meerderheid maar zelfs een 76%-meerderheid geven. 8)7
pi_124165744
De maat nemen

In die zin is het goed dat de EU-landen elkaar niet alleen de maat nemen op het gebied van begroting en economisch beleid, maar ook durven kijken naar dieperliggende juridische en bestuurlijke gebreken.

Snel even een nummertje maken bij de Europese top is echter problematisch. Vooral omdat er al een goede procedure is om een eventuele inbreuk op verdrag of wetgeving aan de orde te stellen. De Europese Commissie kan naar het Hof van Justitie stappen. Deze week nog was Spanje de klos. De wet waarmee de banken 350.000 wanbetalers op straat konden zetten, druist in tegen een EU-richtlijn over oneerlijke bedingen in consumentovereenkomsten.

Vorig jaar vond de Commissie ook gehoor voor haar klacht dat het vervroegd pensioneren van Hongaarse rechters moet worden teruggedraaid, omdat het neerkomt op leeftijdsdiscriminatie. Niet zo principieel, maar wel effectief.

fd.nl

Kortom Orban word toch wel teruggefloten door de europese unie, tenzij hongarije de europese unie verlaat natuurlijk
pi_124167199
Diktator Orbán heeft schijt aan alles en iedereen. Zijn vriendje Aap Mesterházy is inmiddels opperhoofd van de banken waardoor de Hongaarse munt in elkaar is gestort. De nieuwe minister van buitenlandse zaken is net zo'n idioot als Ahadminjad van Iran en dan hun gemeenschappelijke blonde hoertje tevens woordvooerster Gabriella op commando kraait bij elke actie van die gekken word je ook al niet zo vrolijk van.

Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr, ze zijn vooruitlopend op de verkiezingen met een charme offensief bezig in het land, de energieprijzen te verlagen tot westers niveau terwijl de economie zo dood is als een pier.
pi_124167525
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
Diktator Orbán heeft schijt aan alles en iedereen. Zijn vriendje Aap Mesterházy is inmiddels opperhoofd van de banken waardoor de Hongaarse munt in elkaar is gestort. De nieuwe minister van buitenlandse zaken is net zo'n idioot als Ahadminjad van Iran en dan hun gemeenschappelijke blonde hoertje tevens woordvooerster Gabriella op commando kraait bij elke actie van die gekken word je ook al niet zo vrolijk van.

Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr, ze zijn vooruitlopend op de verkiezingen met een charme offensief bezig in het land, de energieprijzen te verlagen tot westers niveau terwijl de economie zo dood is als een pier.
ben je hongaars
pi_124167604
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:16 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

ben je hongaars
Ja en woon er ook nog.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:28:08 #96
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_124240999
Toch mooi, rechtse partijen aan de macht. :') :')
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:34:46 #97
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_124242445
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 00:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Huh? zoals wie dan, buiten Doutzen?
Doutzen is niet eens Nederlands, zij is Fries. :D

Fryslan boppe! O+
pi_124242475
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Doutzen is niet eens Nederlands, zij is Fries. :D

Fryslan boppe! O+
Tsja, ik weet dat je het niet leuk vind, maar OOK Friesland is onderdeel van het koninkrijk der Nederlanden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:42:32 #99
pi_124242647
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 01:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoi puber.

Mijn Spaans is mijn Engels inmiddels voorbij in vreemde talen denk ik zo...

Ik kijk al 7 jaar met plezier geen tv meer. Heb het ook niet gehad die tijd. Ja, het apparaat, waar ik op internet, game en films kijk, maar niet meer die zinloze, onzinnige, gekmakende stroom informatie die ongevraagd je kamer binnendendert.

De tv-kijkende wereld doet soms wat 1984 aan (ik zie je langskomen in het filmtopic), zo relaxed tv-loos vanaf de bank toekijkend.

En kijk ze es "geinformeerd" onzin uit lopen kramen met zijn allen... Kijk het volgende spraakmakende interview van 2 veel te jong gestorven grootheden met lastige karakters op elk hun eigen vlak.

Dan ziet Matthijsje, de "creme van Nederland" toch een beetje bleek. En menneke Rutte en de rest van de schaapjeskliek eromheen steekt ook wat schriel af van wat hier voor politieke dingen gezegd worden...

Kijk en geniet:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn het best vaak oneens, maar ik respecteer en waardeer je stijl van leven, Matador. :D

Woon je nu in Cali, Colombia? Werk je daar ook?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:44:47 #100
pi_124242713
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, ik weet dat je het niet leuk vind, maar OOK Friesland is onderdeel van het koninkrijk der Nederlanden.
Nog altijd inderdaad. ;(

Tijd voor actie, dicht die grens aan de Afsluitdijk en nabij Wolvega! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')