Hoezo niet?quote:
Yay!quote:
Heb al genoeg dingen waar ik op moet lettenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef T_Fuff het volgende:
Mooi dit, iemand de hunt-bingo aan het spelen
Ik ook. Wel 2 kanalen (A)quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:25 schreef tralalala het volgende:
Ik heb als enige nog een ouderwetse stereo-receiver
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef Speedo-drager het volgende:
Zitten jullie allemaal klaar met jullie bankpas trouwens?
Belletje is voor mij genoeg, verder lekker surfenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb al genoeg dingen waar ik op moet letten
En Fokkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Belletje is voor mij genoeg, verder lekker surfen
Ik ben te lui om helemaal via de Identifier af te rekenenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Te veel problemen volgens mij ook de vorige keer?
Surfen=Fokken voor het grootste gedeelte ja.quote:
Surfen is nog altijd:quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Surfen=Fokken voor het grootste gedeelte ja.
Wat krijg ik er voor?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Speedo-drager het volgende:
Toppunt van lef is om nu je random reader kapot te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Een survival knife.. handig als je strandt met je surfenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Surfen is nog altijd:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Even haaien villen, ik wil hem kopen maar moet het niet doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een survival knife.. handig als je strandt met je surfen
Ding om je bank pasje mee te lezen en dan de signeren en zo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat is een random reader nou weer?
Zoveel woordgrappen in één zinquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een survival knife.. handig als je strandt met je surfen
Dit kan menig fokker gebruiken voor een hond of katquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Renn het volgende:
Outdoor is niet op z'n plaats hier op FOK!
internetbankierapparaat voor rabobank-luiquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rabobankquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ding om je bank pasje mee te lezen en dan de signeren en zo.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Zo'n codegenerator voor als je internetbankieren wilt bij de Rabobankquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Rabo is alleen voor de elite.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:31 schreef Renn het volgende:
[..]
internetbankierapparaat voor rabobank-lui
Hoe wil je die slopen? En daarom ook altijd een nieuwe liggen hier.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ding om je bank pasje mee te lezen en dan de signeren en zo.
Ja ik vond hem ook wel sterk eigenlijkquote:
Agreedquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Rabo is alleen voor de elite.
Zit een ronde platte batterij in geloof ik.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Werken ze eigenlijk op batterijen of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |