Ja echt blij, want toen ze er op stonden was ik VERGETEN te bestellenquote:
Ze komen ook nog eens terug vast.quote:
OH NOOOO(es)quote:
Hoiquote:
Verkapte kijk mij alleen slapen, ik zou graag een chick hier hosselen post.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:22 schreef Renn het volgende:
Besteld. Nu nog een dekbed voor mijn lengte... komen meestal alleen in 2m
Wie ben jij danquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Yay jij bent er ook! nu is het compleet.
Compleet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Yay jij bent er ook! nu is het compleet.
Is dat wat spul?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik snap toch niet hoe die dingen iedere hunt weer voorbij komen. Alsof ze die dingen blijven bijbestellen. Straks ook ongetwijfeld weer die 5 Jamo speakers die ik een paar huntjes geleden heb gekocht
Dat probleem hebben we hier ook ja, heel irritant..quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:22 schreef Renn het volgende:
Besteld. Nu nog een dekbed voor mijn lengte... komen meestal alleen in 2m
Ik dacht hetzelfde, ik dacht dat mijn geheugen me in de steek liet, maar ik was niet de enige dusquote:
Nizno en Delano heb ik hier nooit gezien, Karina dacht ik later pas aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Compleet?
Ik mis Karina nog, Nizno, Delano en nog een paar.
alureanthrope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, ik dacht dat mijn geheugen me in de steek liet, maar ik was niet de enige dus
lengte, niet breedtequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij alleen slapen, ik zou graag een chick hier hosselen post.
Niet voor jouquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:24 schreef The_Dean het volgende:
Gaat het gewoon de hele nacht door?
2 nachtenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:24 schreef The_Dean het volgende:
Gaat het gewoon de hele nacht door?
Ik vind het klasse, zeker voor de prijs. Maar ik ben dan geen expert. Heb omdat ik zo blij was met die dingen ook later Jamo oordopjes gekocht bij de hunt en die zijn ook goddelijkquote:
Ohja, die was ik ook nog vergetenquote:
Hoezo niet?quote:
Yay!quote:
Heb al genoeg dingen waar ik op moet lettenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef T_Fuff het volgende:
Mooi dit, iemand de hunt-bingo aan het spelen
Ik ook. Wel 2 kanalen (A)quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:25 schreef tralalala het volgende:
Ik heb als enige nog een ouderwetse stereo-receiver
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef Speedo-drager het volgende:
Zitten jullie allemaal klaar met jullie bankpas trouwens?
Belletje is voor mij genoeg, verder lekker surfenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb al genoeg dingen waar ik op moet letten
En Fokkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Belletje is voor mij genoeg, verder lekker surfen
Ik ben te lui om helemaal via de Identifier af te rekenenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Te veel problemen volgens mij ook de vorige keer?
Surfen=Fokken voor het grootste gedeelte ja.quote:
Surfen is nog altijd:quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Surfen=Fokken voor het grootste gedeelte ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |