quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie zullen nooit voelen hoe het is om voor een club te zijn die succes heeft.Zo sta je wel in mijn mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RensHeerenveenGroot fan van User Wotte
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie zullen nooit voelen hoe het is om voor een club te zijn die succes heeft.Echte supporter dit jongetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo sta je wel in mijn mobiel.
RensHeerenveen
Amsterdamschh...quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor Ajax zijn omdat ze succes hebben
Echt zo'n pauper hond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houd zelf meer van honden die fucking groot worden, maar deze kan er mee door. Geen idee wat voor ras verder.![]()
Je bent geen Amsterdammer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdamschh...
Ben jij Eindhovenaar of wa?
Halve pic van je vriendin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houd zelf meer van honden die fucking groot worden, maar deze kan er mee door. Geen idee wat voor ras verder.![]()
Is dat ook jouw vriendin op de achtergrond?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lief.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof jij voor Ajax was geweest als ze een clubje als NEC waren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor Ajax zijn omdat ze succes hebben
Leuke hond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amsterdamse familie en geboren in Amsterdam danquote:
Wie weet. Ik ga in ieder geval niet af op de prijzenkast van een clubquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof jij voor Ajax was geweest als ze een clubje als NEC waren.
Geen Daddy issues dus. Maar je opa is dat wel, dus je moeder of vader wel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdamse familie en geboren in Amsterdam dan. Verder als je iedereen in je omgeving voor Ajax is waarom zou je dan in godsnaam tegendraads een club als Feyenoord kiezen.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is dat ook jouw vriendin op de achtergrond?
Dus jij bent geen Amsterdammer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Amsterdamse familie en geboren in Amsterdam dan. Verder als je iedereen in je omgeving voor Ajax is waarom zou je dan in godsnaam tegendraads een club als Feyenoord kiezen.
Dat is een Franse Bulldog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij je zin! We hebben hier te maken met een ras-Amsterdammer hoor. Moet je het weer bevestigt krijgen?quote:
Ik heb er niet voor gekozen eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wie weet. Ik ga in ieder geval niet af op de prijzenkast van een club
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor gekozen eigenlijk.
Nee, gaat om jou, niet om mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij je zin! We hebben hier te maken met een ras-Amsterdammer hoor. Moet je het weer bevestigt krijgen?
Ja, joden zijn al hun hele bestaan opzoek naar bevestiging. Effe Jezus vermoorden en shit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij je zin! We hebben hier te maken met een ras-Amsterdammer hoor. Moet je het weer bevestigt krijgen?
Je kiest er ook niet voor. Als baby een Ajax pyjama gekregen. Veel van mijn eerste kleertjes was van Ajax. Ajax dekbed en shit. Dan heb je niet echt de keus lijkt me.quote:
Dat van mij was van PSV.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kiest er ook niet voor. Als baby een Ajax pyjama gekregen. Veel van mijn eerste kleertjes was van Ajax. Ajax dekbed en shit. Dan heb je niet echt de keus lijkt me.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)len_altijd_mooi.html
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die het iets over middernacht al hebben over vanavond en dergelijke om interessant over te komen.
Ja want als ik morgen had gezegd was er wel een wijsneus geweest die me wilde corrigeren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:34 schreef Caland het volgende:
Mensen die het iets over middernacht al hebben over vanavond en dergelijke om interessant over te komen.
Dat verzin je. In werkelijkheid was het een Heerenveen-dekbed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je kiest er ook niet voor. Als baby een Ajax pyjama gekregen. Veel van mijn eerste kleertjes was van Ajax. Ajax dekbed en shit. Dan heb je niet echt de keus lijkt me.
Waarom zou dat zo zijn?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verzin je. In werkelijkheid was het een Heerenveen-dekbed.
Ik kreeg een Ajax-shirt van mijn pa en heb hem nooit aangehad, als een baas.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
En waarom ben jij voor Ajax en niet voor Utrecht?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verzin je. In werkelijkheid was het een Heerenveen-dekbed.
Serieus?quote:
Heb al uitleg gegeven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:36 schreef Typisch het volgende:
Waarom trouwens voor PSV als je geen Brabander bent, dat is pas wazig.
PSV werd kampioen toen hij jong was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:36 schreef Typisch het volgende:
Waarom trouwens voor PSV als je geen Brabander bent, dat is pas wazig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |