Ik heb een hekel aan PSV en Chelsea. Maar dat zijn ze dan ook echt. Met Feyenoord heb ik altijd iets van medelijden. Ik heb ze nog nooit kampioen zien worden, in 1999 volgde ik nog geen voetbalquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb een heken aan ADO en aan Feyenoorders en FC Utreg paupertjes.
Ik heb geen hekel aan de club feyenoord, wel aan de meeste supporters.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan PSV en Chelsea. Maar dat zijn ze dan ook echt. Met Feyenoord heb ik altijd iets van medelijden. Ik heb ze nog nooit kampioen zien worden, in 1999 volgde ik nog geen voetbal
Maar PSV is gewoon Philips. Zit zelfs in de clubnaamquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Club? Ok dat is tot daaraan toe. De sponsor erbij betrekken is echt te triest van woorden. En vervolgens wel een Duits product kopen zeker. Diezelfde Duitsers die Rotterdam, waar Feyenoord zich huisvest plat bombardeerde
Ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Club? Ok dat is tot daaraan toe. De sponsor erbij betrekken is echt te triest van woorden. En vervolgens wel een Duits product kopen zeker. Diezelfde Duitsers die Rotterdam, waar Feyenoord zich huisvest plat bombardeerde
Boelers zijn het.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan de club feyenoord, wel aan de meeste supporters.
Feijenoord UEFA cup is het eerste toernooi wat ik mij herinner.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan PSV en Chelsea. Maar dat zijn ze dan ook echt. Met Feyenoord heb ik altijd iets van medelijden. Ik heb ze nog nooit kampioen zien worden, in 1999 volgde ik nog geen voetbal
Waarom?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop enkel dat ik nooit in mijn leven dusdanig kortzichtig zal worden. Wellicht bereik ik dan nog wat met mijn leven.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar PSV is gewoon Philips. Zit zelfs in de clubnaam
Ik ook niet. Maar tijdens de Klassieker zie ik weer die doorgesnoven koppen op de tribune en dan gun ik ze ook meteen niks meer. Maar die heb je overalquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amstel cup 2001 , Ajax utregquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feijenoord UEFA cup is het eerste toernooi wat ik mij herinner.
Omdat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Toen volgde ik het ook niet echt. Toen ik het begon te volgen eindigde ze 6e ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Feijenoord UEFA cup is het eerste toernooi wat ik mij herinner.
Fack ik typte voor het eerst F'noord.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen volgde ik het ook niet echt. Toen ik het begon te volgen eindigde ze 6e ofzoToen was Ajax ook niet best trouwens, in die jaren
![]()
Kom je wel weer overheenquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fack ik typte voor het eerst F'noord.![]()
Je ziet alleen het kleine aantal mensen die zich debiel gedragen, die heb je overigens ook bij je eigen club.quote:
Toen Twente nog een gemoedelijke, vrolijke provincie club was. Waar een plek hoog in de middenmoot als mooie prestatie werd gezien en ook dan gevierd kon worden. De tijd dat Rutten nog een man van de club was en er niet debielen als McClaren werden aangetrokken, puur voor de publiciteit.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wamberto
Random naam, zijn zoon speelt wel met Ebeciolio nu.
Ik ben ook geen bewonderaar van het fake 410.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ziet alleen het kleine aantal mensen die zich debiel gedragen, die heb je overigens ook bij je eigen club.
Die heb je overal inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je ziet alleen het kleine aantal mensen die zich debiel gedragen, die heb je overigens ook bij je eigen club.
Gelukkig. Dan vind je vast het publiek in De Kuip leuker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben ook geen bewonderaar van het fake 410.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |