Als er verder niemand op de weg is wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Rijden in sneeuw is juist leuk
Heerlijk, vanaf huis richting de N360, niemand op de weg, verse sneeuw, landweggetje met veel bochten...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als er verder niemand op de weg is wel.
juist ja. Heb sowieso bijna standaard een zak snoepjes en een flesje water in de auto liggen. Achterin ligt dan ook nog een deken, compressortje, poetsspulquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En door heel eventjes hieraan te denken voor vertrek, kan je je reis zoveel aangenamer maken als je toch stil komt te staanMaar erger, in het meest extreme geval, je leven redden. Of dat van een ander.
Ah, dat had ik vanochtend op de N33, was nog geen 6 uur maar lag een klein laagje sneeuw op de weg, en haalde op ten duur iemand in die er maar 50 reed terwijl je er 100 mag..quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:25 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Heerlijk, vanaf huis richting de N360, niemand op de weg, verse sneeuw, landweggetje met veel bochten...
En dan kom je op de N360. Lange, rechte weg, breed, goede belijningen... en toch stapvoets moeten rijden...
Niet dat we hier veel sneeuw gehad hebben de afgelopen week... Maar ik vind het heerlijk! Dan moet je tenminste nog auto rijden ipv alleen het stuur recht houden en je voet stijf...
Ik niet zozeer m'n velgen, maar m'n banden. Deze worden zo snel stroop en slijten te hard als 't warmer is. Niet fijn en niet handig.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:36 schreef FalleNk810i het volgende:
Hier heeft t 30 min gesneeuwd en na een uur was t weer verdwenen gelukkig. weg met die rotzooi!
Wil mn zomervelgen er weer onder hebben:)
Gelukkig is het nog wel koud.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ik niet zozeer m'n velgen, maar m'n banden. Deze worden zo snel stroop en slijten te hard als 't warmer is. Niet fijn en niet handig.
Winterbanden hebben eerder last van ouderdom dan van slijtage.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat wilde ik vorige week al, maar toch een slag om de arm gehouden ivm mogelijke sneeuw nu en een ritje naar Duitsland komende week. In principe gaan ze er daarna onderuit. Hoe minder ze slijten, hoe beter, want dan kunnen ze nog twee seizoenen mee hopelijk
Ze moeten in principe een jaartje of vijf mee kunnen voordat ze de benodigde zachtheid verliezen, voor zover ik weet. Dat zou precies uitkomen dan, want dan zijn ze qua profiel de 4mm ook wel voorbij denk ik.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Winterbanden hebben eerder last van ouderdom dan van slijtage.
Dus of je ze nou een maandje langer eronder hebt met temperaturen boven 5 graden maakt geen kont uit
Nieuw hier of nieuw met autorijden?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:11 schreef Frenk3nstein het volgende:
Als er 's nachts geen hond op de weg is, is het met sneeuw wel heerlijk rijden imo. Langzaam
ja, ben nieuw
Dat eerste vooralquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nieuw hier of nieuw met autorijden?
We hebben een nieuwe auto gekochtquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ze moeten in principe een jaartje of vijf mee kunnen voordat ze de benodigde zachtheid verliezen, voor zover ik weet. Dat zou precies uitkomen dan, want dan zijn ze qua profiel de 4mm ook wel voorbij denk ik.
Auris weer wegquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe auto gekochtHeel toevallig waren de winterbanden aan vervanging toe
Nieuwe auto, nieuwe banden.
We zaten ook te denken om afgelopen weekend de banden te wisselen, maar ben blij dat we dat toch maar even uitgesteld hebben!
Geld te veel ofzo? Banden op = auto weg. Als je zo gaat doen met een tank brandstof wordt het heel duurquote:Op donderdag 14 maart 2013 19:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe auto gekochtHeel toevallig waren de winterbanden aan vervanging toe
Nieuwe auto, nieuwe banden.
We zaten ook te denken om afgelopen weekend de banden te wisselen, maar ben blij dat we dat toch maar even uitgesteld hebben!
Nee, dat was de Yaris. We hadden de winterbanden een jaar of 5 en moesten vervangen worden aan het eind van het seizoen. Maar voor het einde van het seizoen hadden we die Auris gekochtquote:
Ah op die manier.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:21 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Nee, dat was de Yaris. We hadden de winterbanden een jaar of 5 en moesten vervangen worden aan het eind van het seizoen. Maar voor het einde van het seizoen hadden we die Auris gekocht
Of een volle asbak, leeg ruitensproeierreservoir...quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
Geld te veel ofzo? Banden op = auto weg. Als je zo gaat doen met een tank brandstof wordt het heel duur
Nou, daar reed ik afgelopen woensdag nog. Wat een armoe zeg, een doorgaande weg (met B-nummer), vol met sneeuwresten en plakken ijsquote:Komend weekend weer Duitsland in dus prima dat de wintersloffen er nog onder zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |