Chocomel.quote:
Sisi.quote:
Niet teveel, ik heb geen zin om nog een anusverkrachtingsslachtoffer anusverkrachtingsslachtofferhulp te bieden.quote:
de wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet teveel, ik heb geen zin om nog een anusverkrachtingsslachtoffer anusverkrachtingsslachtofferhulp te bieden.
Vroeger werd ik driftig van fristiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet teveel, ik heb geen zin om nog een anusverkrachtingsslachtoffer anusverkrachtingsslachtofferhulp te bieden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vroeger werd ik driftig van fristi
Hahahaha, had je die foto gezien hier in ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
anusverkrachtingsslachtofferhulp.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef LittleBrownie het volgende:
anusverkrachtingsslachtofferhulp
Oh my god, dit kun je niet maken tegenover de mensen hier man, doe normaalquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, had je die foto gezien hier in ?
http://forum.fok.nl/topic/1938591
Whahahahahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
anusverkrachtingsslachtofferhulp.
[..]
Oh my god, dit kun je niet maken tegenover de mensen hier man, doe normaal
Wat denk je van badschaap danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WhahahahahaEcht ik ging stuk man
Die foto van Oerbeer hahahaha
Waarom zet iedereen daar foto's neerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
foto? Welke foto?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat denk je van badschaap danOh mijn god ik ging kapot!
Zal wel alleen voor crew zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoezo kan ik die shit niet bekijken?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Vreemd, andere kunnen er wel gewoon in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
nee?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh, kan jij die niet zien dan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vreemd, andere kunnen er wel gewoon in.
Gewone users niet hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vreemd, andere kunnen er wel gewoon in.
12 xdxdquote:
Ik hoef niet zo nodig eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig maar ik gok dat als ik het eenmaal heb dat ik het niet meer hoef xd
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:19 schreef badschaap het volgende:
was da voor forum dan met die foto's?
quote:
ja de ambulace komt alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar je raakte wel een beetje in paniek.
doeiquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eik wel hoor
[..]
Ik ben er vandoor schatjes, ik wens u alleen een puike avond
Au revoirquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eik wel hoor
[..]
Ik ging wel huilen in een hoekje hoorquote:
Je hebt de brede schouders nodig van één sterke man. Daar kan je de troost vinden die je zoekt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ging wel huilen in een hoekje hoor
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt de brede schouders nodig van één sterke man. Daar kan je de troost vinden die je zoekt.
JRRY is daar wel de persoon voor.
Ja bij mij is wel plek voor 1000en meisjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je hebt de brede schouders nodig van één sterke man. Daar kan je de troost vinden die je zoekt.
JRRY is daar wel de persoon voor.
Geen last vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
FML mijn homebutton zit los, kenseriphone
Ik heb m bijna een jaar nu, nog nooit gemerkt maar als ik op een bepaald stukje klik dan zit die button scheefquote:
Bloedirritant en een jaar is niet echt lang. Ik zou er mee teruggaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb m bijna een jaar nu, nog nooit gemerkt maar als ik op een bepaald stukje klik dan zit die button scheef
Alcohol drinken als het geen weekend isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
Nog 1 biertje en dan ga ik maar eens slapen
Ik weet het en ik doe het elke dag. Het schiet niet op inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alcohol drinken als het geen weekend is
Stout hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het en ik doe het elke dag. Het schiet niet op inderdaad
Het is meer dom. Ik doe het al een paar jaar elke dag. Het is een slechte gewoonte gewordenquote:
Laten we het over iets leukers hebbenquote:
Vertel eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laten we het over iets leukers hebben
Geen idee joh maar niet over drinken. Ik weet namelijk dat het slecht is en dat ik er iets aan zou moeten doenquote:
Wanneer begon je met drinken? Hoe oud?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee joh maar niet over drinken. Ik weet namelijk dat het slecht is en dat ik er iets aan zou moeten doen![]()
Alles goed?quote:
Ja, wel okay thanksquote:
Wel aardig, behalve dat mijn Ipad kapot isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel okay thanks
Hoe is het met jou?
Heb je 'm al aan en uit gezet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig, behalve dat mijn Ipad kapot isalthans hij lijkt kapot
Mooi klotequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig, behalve dat mijn Ipad kapot isalthans hij lijkt kapot
ja. fabrieksinstellingen al gedaan enzo. hij bleef raar doen. Nu staat hij maar uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Heb je 'm al aan en uit gezet?
Voor kerst gehadquote:
Dan ruilen ze 'em waarschijnlijk zo voor je om in de Apple Store. Moet je wel naar A'dam thoughquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja. fabrieksinstellingen al gedaan enzo. hij bleef raar doen. Nu staat hij maar uit.
[..]
Voor kerst gehad
Inderdaad. en ik heb geen ov. Terwijl ik er niks raars mee gedaan heb. Opeens begon hij vreemd te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ruilen ze 'em waarschijnlijk zo voor je om in de Apple Store. Moet je wel naar A'dam though
Ontzettend balen zeg, zeker van zo'n heel nieuw dingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. en ik heb geen ov. Terwijl ik er niks raars mee gedaan heb. Opeens begon hij vreemd te doen.
Ach, altijd hetzelfde bij mijquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ontzettend balen zeg, zeker van zo'n heel nieuw ding
Doei.quote:
Met Apple eigenlijk nooit problemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, altijd hetzelfde bij mij![]()
Mijn Iphone heeft ook al kuren, internet valt daar gewoon systematisch om de 2 seconden uit, en soms heb ik gewoon totaal geen bereikMorgen ook maar eens voor bellen.
Fucking hell. En dan koop je zulke dure spullen. Infuriatingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, altijd hetzelfde bij mij![]()
Mijn Iphone heeft ook al kuren, internet valt daar gewoon systematisch om de 2 seconden uit, en soms heb ik gewoon totaal geen bereikMorgen ook maar eens voor bellen.
Ligt meer aan de provider daar denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fucking hell. En dan koop je zulke dure spullen. Infuriating
Hoi Emilequote:
Ik kan niet hetzelfde zeggenquote:
Inderdaad. Het is nauwelijks bij te houdenquote:
Speelt je autisme dan op?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Pff.. Ik kan niet in twee topics tegelijk posten zo druk..
Er is niet veel aan vandaag eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
Pff.. Ik kan niet in twee topics tegelijk posten zo druk..
Maar toch hoog in de dagscores ja?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er is niet veel aan vandaag eigenlijk
Zal wel meevallen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar toch hoog in de dagscores ja?
Grapje tochhquote:
Ja, nog een paar minuten. Ik gok op een 10e plaats of lagerquote:
heul niet. ik noemde je neusquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, bekijk het maar je noemde mij laatst ook al kut jood.
Alles goed?quote:
Wat was er mis?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dinsdag naar applestoreHopelijk krijg ik een nieuwe
Jewel jewel.quote:
Dat komt vast wel goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dinsdag naar applestoreHopelijk krijg ik een nieuwe
Mn homebutton zit scheef als je er vanaf de bovenkant op klikt zegmaar, niet in het midden. En blijft dan zo staanquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 26 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 530 LompeHork
02. 308 Vaseline_
03. 301 kapiteintje
04. 294 Karina
05. 288 JR-Style-93
06. 269 Stuart
07. 256 LovelyLady
08. 245 AldoTheApache
09. 236 JRRY
10. 231 promisionxexposed
11. 229 RockNijntje
12. 214 Stormqueen
12. 214 wolvendagen
14. 198 Ajacied422
15. 195 DaMart
16. 189 Rezania
17. 181 Specularium
18. 170 SpaceInvaders
18. 170 DeZwabber
20. 169 Muis006
20. 169 Gorzalka
22. 162 Aldo-MC
23. 161 RensAjacied
24. 158 TBakkert
25. 154 mrstylo
25. 154 GGMM
Klik hier voor meer stats
Dat denk jij wel vakerquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
Ik had eerlijk gedacht niet in de top 10 te staan vandaag
[..]
Helemaal mee eens. En ze repareren dat soort dingen niet. Ze ruilen vrij snel omquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan het wel terugduwen maar goed, ik vind dat ze er naar mogen kijken nu ik nog 1.5 maand garantie heb
Ik dacht eerst 'ja ik wacht wel even af'. Maar zul je altijd zien dat net een week nadat de garantie is verlopen die knop er gewoon vanaf dondertquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ze repareren dat soort dingen niet. Ze ruilen vrij snel om
Dat is waar. Maar anders dan de nummer 1 is de rest ook niet extreem hoog vergeleken met andere dagen. Ik had rond plek 10 verwacht eigenlijkquote:
Ja zou ik ook doen, gewoon teruggaan voor garantiequote:Op woensdag 27 februari 2013 00:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan het wel terugduwen maar goed, ik vind dat ze er naar mogen kijken nu ik nog 1.5 maand garantie heb
Precies en dan doen ze niets meer voor je. Ik zou zeker even naar Amsterdam gaan!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'ja ik wacht wel even af'. Maar zul je altijd zien dat net een week nadat de garantie is verlopen die knop er gewoon vanaf dondert
Awwquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde 1.5 uur geleden gaan slapen omdat ik moe was... Toen zag ik die homebutton en nu ben ik klaar wakker
Weltrustenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aww
Ik ga ook maar proberen te slapen nu
Truste
Haquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
Ik had eerlijk gedacht niet in de top 10 te staan vandaag
[..]
Herkenbaar probleem welquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde 1.5 uur geleden gaan slapen omdat ik moe was... Toen zag ik die homebutton en nu ben ik klaar wakker
Welterusten Krabsquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aww
Ik ga ook maar proberen te slapen nu
Truste
Sweet dreams en alvast succes volgende weekquote:
Wat moet je daar doen?quote:
Trustenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Is dat niet enorm saai eentonig werk?quote:
Mwa, je moet ook stickeren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat niet enorm saai eentonig werk?
verder helemaal geen werk in de buurt?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, je moet ook stickeren.
En anders weet ik niks.
Ja, supermarkten maar te oud.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
verder helemaal geen werk in de buurt?
Vertelquote:
Wat wat wat? Zomaar mijn pics delen met JNG-SC hier. Great, dank je. Even voor de mensen die het niet helemaal konden plaatsen; dat was nou eens een 'piemol'. Zeg mij na; PIE-MOL. En zeg nu DOL-FIJN want die laaste lettergreep is exact wat ze dacht toen ze de load gretig ontving. BAM!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat wat wat? Zomaar mijn pics delen met JNG-SC hier. Great, dank je. Even voor de mensen die het helemaal konden plaatsen; dat was nou eens een 'piemol'. Zeg mij na; PIE-MOL. En zeg nu DOL-FIJN want die laaste lettergreep is exact wat ze dacht toen ze de load gretig ontving. BAM!
Ik weet fapwaardig en al, maar al die jonge grietjes hier mogen er echt niet op soppen. Dat is echt vies gewoon. Hoe kun je dat doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik heb me pleziert met die foto broeder.
Ja nou sorry hoor. Ik zal de coörperatie Oerbeer Inc. niet meer verder in het zadel helpen. Je zoekt het maar lekker uit joh, debielquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik weet fapwaardig en al, maar al die jonge grietjes hier mogen er echt niet op soppen. Dat is echt vies gewoon. Hoe kun je dat doen
Tja dat zeg ik je nu echt al tijden achterlijke kutmongoolquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor. Ik zal de coörperatie Oerbeer Inc. niet meer verder in het zadel helpen. Je zoekt het maar lekker uit joh, debiel
Wat kom je dan stoer doen joh. Krijg lekker jeuk op je achter rug met kleine armpjes joh. Beetje tof komen doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:28 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Tja dat zeg ik je nu echt al tijden achterlijke kutmongool
Hahaha strakke PR status alles. Wilt belangrijk doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat kom je dan stoer doen joh. Krijg lekker jeuk op je achter rug met kleine armpjes joh. Beetje tof komen doen.
Ga maar lekker huilie huilie doen bij yvonne. Zie morgen je excuusmail wel tegemoet. Ik ga verder bier drinken, dwaasjequote:Op woensdag 27 februari 2013 02:30 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hahaha strakke PR status alles. Wilt belangrijk doen.![]()
Doe normaal mafkees.
Excuusmail? Omdat jij privé pics gaat delen en je weet dat het gevoelig ligt. Opeens doe je zo faya en alles omdat je tagje erbij hebt en alles. Fuck jou met al je bier. Verzuip erin flikker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga maar lekker huilie huilie doen bij yvonne. Zie morgen je excuusmail wel tegemoet. Ik ga verder bier drinken, dwaasje
Pizzaquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hypo
Gefeliciteerd met je heppie
Dat is kutquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Pizzadankje.
Het leven haat mijblaasontsteking
Nope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is kutdus niet naar school?
Ze zijn nep aan het rellen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef msacras het volgende:
Modrel? Vats happening, what did I miss
Ohquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze zijn nep aan het rellen.
je bent gewoon jaloersquote:
Die is zo leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:19 schreef promisionxexposed het volgende:
ONZ / Zaken gedaan met een randdebiel
quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
forum.fok.nl/topic/1815377
Hier lach ik destijds ook dubbel om
wel flauw van je hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
forum.fok.nl/topic/1815377/
Hier lach ik destijds ook dubbel om
VAquote:
Hoiquote:
Goed geslapen? Je ging best vroeg naar bedquote:
Ik werd om 11 uur weer wakkerquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goed geslapen? Je ging best vroeg naar bed
aawh poepie tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werd om 11 uur weer wakker
Maar heerlijk geslapen, tot dat ik uit mijn nest getrokken werd door mijn pa. Ik slaap 1 keer goed uit en wordt er weer gezeken
Ik moet er om 14:15 zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef supersof het volgende:
[..]
aawh poepie toch
moest je niet naar school dan
quote:
Stukke beter dan gistermiddagquote:
aah beterquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stukke beter dan gistermiddag
Heerlijk geslapen
Van mij mag je hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet er om 14:15 zijn
Verder moet ik op zondag na altijd om 7 uur of eerder opstaan, dus even tot 12 uur in bed liggen mag dan wel vind ik
Dankje, ik was al bijna bang dat het niet mocht van jequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Van mij mag je hooruitslapen is heerlijk
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LH en mono zijn toch wel mijn favo mods hoor
Klinkt als een prima nachtje hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]En een lol dat ik had vannacht
Ook met Oerbeer. Een paar biertjes, een beetje stelen, een beetje zuipen
Dat doe ik omdat ik aandacht van je wil, gaarne zou ik jou op je bek stompenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nah lompehork vind ik altijd zo naar doen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt als een prima nachtje hoor
Belangrijk, even knallen op school enzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja beter dan voorheen wel![]()
Druk bezig met school enzo
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dankje, ik was al bijna bang dat het niet mocht van je
lijkt wel hyvesquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''1 maand samen met mijn schatje, ik hou zoveel van hem. Wij zijn voor altijdddd <3 <3 <3''
1 week later zijn ze uit elkaar
Facebook is soms zo grappig
Come and get itquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat doe ik omdat ik aandacht van je wil, gaarne zou ik jou op je bek stompen
Zal wel moeten ja, word er bijna afgetrapt. maar ben laatste paar weken wat beter aan het presterenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Belangrijk, even knallen op school enzo
Dat vind ik altijd prachtigquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''1 maand samen met mijn schatje, ik hou zoveel van hem. Wij zijn voor altijdddd <3 <3 <3''
Mensen die dat op FB zetten houden het vaak niet lang met elkaar uit inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Oh die ga ik dan nu even liken, achterafquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd prachtigen dan vooral die post even een schopje geven op het moment dat de "relatiestatus" veranderd is
Ik heb dan altijd de neiging om dan op haar FB wall dingen te zeggen als :quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd prachtigen dan vooral die post even een schopje geven op het moment dat de "relatiestatus" veranderd is
Wij zijn gewoon gefrustreerd en reaguren dat dan weer op anderen afquote:
flauw weer hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon gefrustreerd en reaguren dat dan weer op anderen af
Hoe lang geleden was die foto dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
flauw weer hoor
Zo'n meid had een foto van haar in de sneeuw en dan in de sneeuw geschreven (naam van vriend) + (haar eigen naam) 4ever.
Nu is het uit
Wees blij dat het geen tattoo is geweestquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
flauw weer hoor
Zo'n meid had een foto van haar in de sneeuw en dan in de sneeuw geschreven (naam van vriend) + (haar eigen naam) 4ever.
Nu is het uit
Even vergroten, funny as shit ditquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen tattoo is geweest
3 weken ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe lang geleden was die foto dan?
hahaha dan ben je helemaal genaaid voor het levenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen tattoo is geweest
Zou pas echt grappig zijn als het deze week wasquote:
Het is nu ook al ruim een week uit maar bedacht het me opeens omdat jij met dat fb gebeuren kwamquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou pas echt grappig zijn als het deze week was
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even vergroten, funny as shit dit
[ afbeelding ]
OEH ja die doen het ook altijd goedquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd de neiging om dan op haar FB wall dingen te zeggen als :
"Gisteravond was echt zo gezellig, we moeten vaker chillen."
"Je bent echt beter af zonder hem, je moet het niet pikken dat hij je slaat."
"Dus je hebt van hem je Chlamydia opgelopen ?"
hahaahahquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan gewoon achterover leunen, dikke sigaar opsteken en genietenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
OEH ja die doen het ook altijd goedvooral die tweede, dikke rellen op die ander z'n FB
Decadent als ik ben uiteraard een Havanna-sigaar, in mijn luie leren stoel, genietend van een goed glas whisky.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dan gewoon achterover leunen, dikke sigaar opsteken en genieten
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Decadent als ik ben uiteraard een Havanna-sigaar, in mijn luie leren stoel, genietend van een goed glas whisky.
Verrot van binnen, wij zijn het
En ook die vriendinnen van haar har verdedigenquote:
prachtigquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ook die vriendinnen van haar har verdedigen![]()
Hahaha shitquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
echt heel domquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ook die vriendinnen van haar har verdedigen![]()
doei doeiquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
boodschappen doen, bakken, stof zuigen, opruimenik lijk wel een huisvrouw
toedels
hahahaha godsammequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vanmiddag een tattoo van hork op mijn arm laten zetten (♥‿♥)
En er vanavond achterkomen dat er een mevr. Hork isquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vanmiddag een tattoo van hork op mijn arm laten zetten (♥‿♥)
Je hebt toch 2 armen ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En er vanavond achterkomen dat er een mevr. Hork is
Lompevrouwquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En er vanavond achterkomen dat er een mevr. Hork is
Dat was tofquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]Doet me weer denken aan die wilde nachten in Amsterdam
Ik zag die foto laatst weer in de trein hahaha
[..]
Belangrijk, even knallen op school enzo
he ruftquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was tofgauw weer! Sowieso zie ik je met die fokfilm toch?
awesomequote:Op woensdag 27 februari 2013 13:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mevrouw hork heb ik wel eens een hand mogen geven zelfs
Ja, daar ben ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat was tofgauw weer! Sowieso zie ik je met die fokfilm toch?
Jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk zijn SV en pizza gewoon een match
ssst dat zou je niet doorvertellenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eigenlijk zijn SV en pizza gewoon een match
neequote:
Congratsquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Yayy mag terug naar mijn oude stage
En wat is je oude stage?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:39 schreef promisionxexposed het volgende:
Yayy mag terug naar mijn oude stage
Ook een dierenwinkel maar dan geen azijnpissersquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat is je oude stage?
Warom?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik word gillend gek van mijn school
vertelquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik word gillend gek van mijn school
quote:
Wat een kutschool, ik snap er niks van.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit, allemaal hardware opschrijven
en dit moet ik dan nu nog 2x gaan herhalen met software en telefoontjes en beeldschermen
wat moet je er aan opschrijven dan? Alle specs?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dit moet ik dan nu nog 2x gaan herhalen met software en telefoontjes en beeldschermen
ewwquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
specs enzo jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat moet je er aan opschrijven dan? Alle specs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |